Nee, dat hebben we gezien gisteravondquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:53 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze situatie in jullie voordeel is.
Krijg je een stoot voor je muil.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:49 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
En als je dat wel doet wat dan?
Dinsdag heeft Feyenoord het thuisvoordeel.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat hebben we gezien gisteravond
nee, die had IK nog niet gezien nee, daarom vind ik het leuk dat hij gepost wordtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:16 schreef Happel het volgende:
Goh, die hadden we nog niet gezien...
Als ik iets kansloos vind dan is het je eigen supporters aanvallen.quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:57 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dinsdag heeft Feyenoord het thuisvoordeel.
Met 30.000 schuimbekkende mongolen op de tribune![]()
De scheidsrechter zal ook wel in het voordeel van Feyenoord fluiten.
Scheidsrechter gaat in het voordeel van Feyenoord fluiten omdat ze liever niet willen dat Feyenoord nu verliest met het oog op al die chaos die dan gaat komen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:00 schreef Benigoi het volgende:
30.000 lijkt me wel iets te optimistisch ingeschakt.
En in ons voordeel fluitende scheidsrechters zijn dun gezaaid
[..]
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:00 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als ik iets kansloos vind dan is het je eigen supporters aanvallen.
Tenzij je het verdiend natuurlijk.
Spelers toezingen, zelfs nu, is ieder z'n goed recht.
Ik ben het overigens niet van plan. Wel weer lekker de stad in voor de wedstrijd
Nou het antwoord op deze vraag is alweer gegeven gezien de reacties en oproepen die k nu lees ... Het blijft het team waar voor gejuichd blijft worden ...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:43 schreef Doc het volgende:
Wie of wat representeert nu de club F'noord in deze tijden?
Niet het team, niet de staf, niet het bestuur, niet de RvC. lijkt mij. Alleen de supporters zelf nog. Hoe moet je dan nog laten zien dat je "achter de club" staat??
De hamvraag idd. Wie is Feyenoord nu nog? Op het legioen en vier jonkies na niemand...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:43 schreef Doc het volgende:
...
Wie of wat representeert nu de club F'noord in deze tijden?
Niet het team, niet de staf, niet het bestuur, niet de RvC. lijkt mij. Alleen de supporters zelf nog. Hoe moet je dan nog laten zien dat je "achter de club" staat??
Onbegrijpelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:15 schreef Doc het volgende:
[..]
Nou het antwoord op deze vraag is alweer gegeven gezien de reacties en oproepen die k nu lees ... Het blijft het team waar voor gejuichd blijft worden ...
Lekker kort door de bocht conclusie weer..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:15 schreef Doc het volgende:
[..]
Nou het antwoord op deze vraag is alweer gegeven gezien de reacties en oproepen die k nu lees ... Het blijft het team waar voor gejuichd blijft worden ...
Helaas de juiste...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Lekker kort door de bocht conclusie weer..
Dit dus.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Het blijft gewoon de club en is niet echt te definiëren wat nu exact de club is. Dat is gewoon dat gevoel dat je erbij hebt.
Probleem is dus idd dat als je je tegen het team stelt, dat dit ten kostte gaat van de resultaten en dus zowel financieel als sportief ten kostte van de club.
Van al die onrust bedoel je?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:11 schreef Happel het volgende:
De resultaten en de financieën gaan ook zo lekker, ja.
Spijt me te zeggen, maar afgelopen week is nog maar het begin.
Waarom doe jij alsof je van alles weet wat wij niet weten?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:11 schreef Happel het volgende:
De resultaten en de financieën gaan ook zo lekker, ja.
Spijt me te zeggen, maar afgelopen week is nog maar het begin.
Ik ben god.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:16 schreef Juk het volgende:
[..]
Waarom doe jij alsof je van alles weet wat wij niet weten?
Dat is jammer. Dit stelletje bloedhonden verdient niet beter. Het is dat we ermee moeten doen tot aan de eind van de competitie. Daarna wordt het zaak om iedere rotte appel eruit te gooien. De club komt er vanzelf wel weer bovenop.quote:Het is gewoon een feit dat je beter speelt met 45000 mensen die je aanmoedigen dan dat 45000 mensen je uitschelden. Thuisvoordeel enzo... Dus als je nu die spelers uit gaat schelden gaan ze er niet beter door voetballen, hoewel het jou misschien oplucht heeft de club daar dus niks aan.
quote:
quote:[..]
Dat is jammer. Dit stelletje bloedhonden verdient niet beter. Het is dat we ermee moeten doen tot aan de eind van de competitie. Daarna wordt het zaak om iedere rotte appel eruit te gooien. De club komt er vanzelf wel weer bovenop.
Welke andere conlusie wil je dan trekken?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat is nou juist mijn vraag: hoe wil je d club definieren? Jij definieert het als " het gevoel dat je erbij hebt", maar wat representeert het gevoel? Waar juich je voor?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:43 schreef ursel het volgende:
Het blijft gewoon de club en is niet echt te definiëren wat nu exact de club is. Dat is gewoon dat gevoel dat je erbij hebt.
Je moet Ajax supporter worden als je fan wil zijn van een bedrijfquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:43 schreef ursel het volgende:
Probleem is dus idd dat als je je tegen het team stelt, dat dit ten kostte gaat van de resultaten en dus zowel financieel als sportief ten kostte van de club.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben god.
[..]
Dat is jammer. Dit stelletje bloedhonden verdient niet beter. Het is dat we ermee moeten doen tot aan de eind van de competitie. Daarna wordt het zaak om iedere rotte appel eruit te gooien. De club komt er vanzelf wel weer bovenop.
Zie mijn laatste regel. Je schiet er niets mee op door negatief te blijven, hoe cru dat misschien ook is. Maar dat wil dan niet per definitie zeggen dat we voor het team zijn, in tegendeel juist.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:45 schreef Doc het volgende:
[..]
Welke andere conlusie wil je dan trekken?
De club is gewoon de club, welke voetballers en coaches als passanten heeft. Maar deze zouden wel dat clubgevoel moeten doen waarborgen. Dat is nu op dit moment niet het geval vanuit de spelers, maar dat wil dan niet zeggen dat je dan opeens niet meer voor die club moet zijn. Het is nu maar zorgen dat we de beste resultaten halen, de rotte appels eruit en maar weer zorgen dat die clubcultuur weder keert met het best mogelijke uitgangspunt.quote:[..]
Dat is nou juist mijn vraag: hoe wil je d club definieren? Jij definieert het als " het gevoel dat je erbij hebt", maar wat representeert het gevoel? Waar juich je voor?
quote:[..]
Je moet Ajax supporter worden als je fan wil zijn van een bedrijf
Of is het gevoel dat je bij je club hebt afhankelijk van de resultaten?
Als men zich weer tegen de ploeg keert (geen waardeoordeel overigens) kan het ook wel eens een verlammende werking hebben op het team. Ik denk eerlijk gezegd dat Heerenveen gaat winnen dinsdag.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:57 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dinsdag heeft Feyenoord het thuisvoordeel.
Met 30.000 schuimbekkende mongolen op de tribune![]()
Dat heeft zeker een verlammende werking. Daarom moet iedereen achter Feyenoord gaan staan. Ben echter bang dat dat niet gaat gebeuren. Op deze manier maak je je eigen club kapot.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:11 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Als men zich weer tegen de ploeg keert (geen waardeoordeel overigens) kan het ook wel eens een verlammende werking hebben op het team. Ik denk eerlijk gezegd dat Heerenveen gaat winnen dinsdag.
Hahahaha, hou toch op. Nu ligt het weer aan de supporters als er verloren wordt...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:14 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dat heeft zeker een verlammende werking. Daarom moet iedereen achter Feyenoord gaan staan. Ben echter bang dat dat niet gaat gebeuren. Op deze manier maak je je eigen club kapot.
Je klinkt net als de Wolfquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:14 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dat heeft zeker een verlammende werking. Daarom moet iedereen achter Feyenoord gaan staan. Ben echter bang dat dat niet gaat gebeuren. Op deze manier maak je je eigen club kapot.
ik ben het met je eens. Wat een bullshit!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Hahahaha, hou toch op. Nu ligt het weer aan de supporters als er verloren wordt...
Ik sta niet meer achter deze selectie. Ze kunnen ongegeneerd de tyfus krijgen.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:45 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Dinsdag gewoon met z'n allen achter de ploeg staan ook al zijn het gewoon een stelletje joden. Feyenoord is belangrijker, ik kom ook naar het stadion om Feyenoord te zien spelen.Ik ben blij dat ik gister niet naar H'veen ben gegaan. Ik was erg blij met de 1-1 maar ik denk dat als ik had gejuichd dat ik een paar klappen op me bek had gekregen.Het was overigens ook gewoon een werelddoelpunt.Maargoed de spelers begrijpen nu ook wel dat ze niet zo geliefd zijn op dit moment maar je kan zo niet bezig blijven. Mag ik niet meer juichen bij een doelpunt van Feyenoord totdat de laatste speler van deze verotte selectie is vertrokken?
Onderstaand stuk sluit goed aan bij mijn mening
[..]
En ja, ik ben Feyenoord fan in hart en nieren, al 27 jaar.quote:Publiek was goed bezig. Laten horen wat ze er van vinden.
De Wolf vind ik dan wel weer wat minder, die probeert "het publiek te overtuigen van de noodzaak dat we met zn alle achter onze club gaan staan"
Beste John, ik ben mijn hele leven al voor Feyenoord en dit zal uiteraard ook nooit een andere club worden. MAAR, achter mijn club staan is HEEL wat anders dan achter een groep Huichelaars/nsbers/nazi's te gaan staan.
Ik hoop dat vanavond een voorbode was voor hetgeen wat we dinsdag gaan zien in de Kuip. Ik hoop dat 50 duizend man ze compleet uitfluiten.
Het is niet goed voor het moraal, maar wtf boeit dat nog? Het seizoen is compleet verneukt en we hebben een fucking selectie waar de honden nog geen brood van lusten.
Om af te sluiten in de stijl van de mee gereisde supporters :
SCHAAM JE KAPOT
Ik zeg nergens dat het aan de supporters ligt als er wordt verloren. Ik sta ook niet achter deze selectie maar zij staan wel op het veld en zij vertegenwoordigen Feyenoord. Ik wil het beste voor Feyenoord.Omdat deze selectie niet Feyenoord waardig is hoeft het niet nog slechter te gaan dan het al gaat.Zowel financieel als de prestaties.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Hahahaha, hou toch op. Nu ligt het weer aan de supporters als er verloren wordt...
Ik sta niet meer achter deze selectie. Ze kunnen ongegeneerd de tyfus krijgen.
Wat moet er dan gebeuren?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je klinkt net als de Wolf
Sodemieter toch op.
Lees mn reactie hierbovenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:23 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het aan de supporters ligt als er wordt verloren. Ik sta ook niet achter deze selectie maar zij staan wel op het veld en zij vertegenwoordigen Feyenoord. Ik wil het beste voor Feyenoord.Omdat deze selectie niet Feyenoord waardig is hoeft het niet nog slechter te gaan dan het al gaat.Zowel financieel als de prestaties.
[..]
Wat moet er dan gebeuren?
De hoop dat ze die nsbers er zo snel mogelijk uitkankerenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:25 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Het seizoen is al verneukt, de selectie is verneukt dus ja dan maar ALLES naar de klote.Wat schieten we daarmee op?
En je denkt echt dat dat gaat gebeuren?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De hoop dat ze die nsbers er zo snel mogelijk uitkankeren
Zij vertegenwoordigen Feijenoord niet. En het zal me verder aan me reet roesten wat er gebeurd. Degraderen zullen we iig niet. En deze extreme woede (ik ben echt witheet) zal op den duur wel overgaan. Maar voorlopig moeten ze zien, horen en voelen hoe er over ze gedacht wordt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:23 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het aan de supporters ligt als er wordt verloren. Ik sta ook niet achter deze selectie maar zij staan wel op het veld en zij vertegenwoordigen Feyenoord. Ik wil het beste voor Feyenoord.Omdat deze selectie niet Feyenoord waardig is hoeft het niet nog slechter te gaan dan het al gaat.Zowel financieel als de prestaties.
Dat gaat echt wel gebeuren.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:28 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
En je denkt echt dat dat gaat gebeuren?
Ik zou het ook wel willen maar het is gewoon totaal niet realistisch.
Zij vertegenwoordigen Feyenoord op het veld dan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Zij vertegenwoordigen Feijenoord niet. En het zal me verder aan me reet roesten wat er gebeurd. Degraderen zullen we iig niet. En deze extreme woede (ik ben echt witheet) zal op den duur wel overgaan. Maar voorlopig moeten ze zien, horen en voelen hoe er over ze gedacht wordt.
De enige die Feijenoord nog vertegenwoordigd zijn wij. Verder is er niks, niet in het bestuur en niet op het veld.
[..]
Op basis waarvan denk je dat?Door ons geweldige bestuur of RVC?quote:Dat gaat echt wel gebeuren.
Dus die, in het ergste geval, 4 mensen die jij als NSBer ziet (het vertrouwen opzeggen in je trainer is niks geks, de manier waarop sommige spelers het hebben gespeeld is daarintegen wel je woede waard) wil je uit gaan fluiten en schelden en wat kan je nog meer verzinnen? Prima.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Zij vertegenwoordigen Feijenoord niet. En het zal me verder aan me reet roesten wat er gebeurd. Degraderen zullen we iig niet. En deze extreme woede (ik ben echt witheet) zal op den duur wel overgaan. Maar voorlopig moeten ze zien, horen en voelen hoe er over ze gedacht wordt.
De enige die Feijenoord nog vertegenwoordigd zijn wij. Verder is er niks, niet in het bestuur en niet op het veld.
[..]
Dat gaat echt wel gebeuren.
Laten we wel wezen. Op een X moment is er geopperd binnen de groep "Hey, laten we vast het ad bellen en melden dat verbeek is ontslagen (terwijl dit nog niet het geval was.)quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:44 schreef Juk het volgende:
[..]
Dus die, in het ergste geval, 4 mensen die jij als NSBer ziet (het vertrouwen opzeggen in je trainer is niks geks, de manier waarop sommige spelers het hebben gespeeld is daarintegen wel je woede waard) wil je uit gaan fluiten en schelden en wat kan je nog meer verzinnen? Prima.
Het probleem wat ik er mee heb is dat er 11 man op dat veld staan en daarvan zijn er dus minimaal 7 die dat niet verdienen. Daar komt nog eens bij dat we maar 7 punten hoeven in te halen voor plek 8, welke toegang geeft tot playoffs voor Europees voetbal. Nou kan je boos zijn op die spelers die het nu verziekt hebben maar ik zie ze liever volgend seizoen, met een uiteraard van rotte appels ontdane selectie, gewoon weer Europees spelen.
Daarom sta ik ook vooraan met fluiten. Want ik ben voor de club, en niet voor nsbers.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:11 schreef inZanity het volgende:
dinsdag gewoon achter de CLUB gaan staan met z'n allen..
het gaat niet om de spelers maar om de club..!
Wie zegt dat ze het met zijn alle hebben bekokstoofd? Het is niet zo dat zo'n selectie heel de dag in een kamer naar elkaar zit te kijken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laten we wel wezen. Op een X moment is er geopperd binnen de groep "Hey, laten we vast het ad bellen en melden dat verbeek is ontslagen (terwijl dit nog niet het geval was.)
Iedereen, maar dan ook werkelijk IEDEREEN die op dat moment zijn muil niet opentrekt en zegt "Jongens, dit kan ECHT niet." is een nsber voor mij. Of je er nou 1 of 100% aandeel in hebt gehad.
Alleen al het feit dat iemand met zo'n idee komt is al te gek voor woorden.
Alsof je weer in groep 6 zit. Juffrouw, Jantje gooide zout in uw koffie
Als ie een realist is dan zou ie zich niet zo opstellen als ie gisteren deed.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat moet de Wolf dan zeggen in zo'n tv-programma? Dat ie hoopt dat de spelers allemaal de tyfus toegewenst krijgen?
Interessante column.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:29 schreef Fortitudo het volgende:
Ik krijg de indruk dat john de wolff veels te dom is voor een trainersfunctie en dat hij iedereen naar demond wil praten en iedereen te vriend wil houden. Dat moet je niet hebben.
trouwens nieuw column hugo borst
[..]
http://www.sportwereld.nl(...)egravere_hadden.html
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:54 schreef Barca het volgende:
Dit Feyenoord hoort niet thuis in het betaalde voetbal.
Van Bronckhorst heeft bij Barca zo'n beetje alle belangrijke wedstrijden gespeeldquote:Op zondag 18 januari 2009 00:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Interessante column.
Het zijn met name de oude verwende nesten. Neem Gio en Makaay. Die hebben alleen goed gespeeld in draaiende elftallen. Bij de absolute top was Gio een soort 12e man, en Makaay's plafond was Bayern Munchen dat niet meer tot de elite van Europa behoorde. Ze zijn geen type Cocu die in zijn nadagen PSV op sleeptouw nam.
Persoonlijkheid hebben ze vrijwel niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |