Nee, dat hebben we gezien gisteravondquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:53 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze situatie in jullie voordeel is.
Krijg je een stoot voor je muil.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:49 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
En als je dat wel doet wat dan?
Dinsdag heeft Feyenoord het thuisvoordeel.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat hebben we gezien gisteravond
nee, die had IK nog niet gezien nee, daarom vind ik het leuk dat hij gepost wordtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:16 schreef Happel het volgende:
Goh, die hadden we nog niet gezien...
Als ik iets kansloos vind dan is het je eigen supporters aanvallen.quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:57 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dinsdag heeft Feyenoord het thuisvoordeel.
Met 30.000 schuimbekkende mongolen op de tribune![]()
De scheidsrechter zal ook wel in het voordeel van Feyenoord fluiten.
Scheidsrechter gaat in het voordeel van Feyenoord fluiten omdat ze liever niet willen dat Feyenoord nu verliest met het oog op al die chaos die dan gaat komen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:00 schreef Benigoi het volgende:
30.000 lijkt me wel iets te optimistisch ingeschakt.
En in ons voordeel fluitende scheidsrechters zijn dun gezaaid
[..]
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:00 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als ik iets kansloos vind dan is het je eigen supporters aanvallen.
Tenzij je het verdiend natuurlijk.
Spelers toezingen, zelfs nu, is ieder z'n goed recht.
Ik ben het overigens niet van plan. Wel weer lekker de stad in voor de wedstrijd
Nou het antwoord op deze vraag is alweer gegeven gezien de reacties en oproepen die k nu lees ... Het blijft het team waar voor gejuichd blijft worden ...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:43 schreef Doc het volgende:
Wie of wat representeert nu de club F'noord in deze tijden?
Niet het team, niet de staf, niet het bestuur, niet de RvC. lijkt mij. Alleen de supporters zelf nog. Hoe moet je dan nog laten zien dat je "achter de club" staat??
De hamvraag idd. Wie is Feyenoord nu nog? Op het legioen en vier jonkies na niemand...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:43 schreef Doc het volgende:
...
Wie of wat representeert nu de club F'noord in deze tijden?
Niet het team, niet de staf, niet het bestuur, niet de RvC. lijkt mij. Alleen de supporters zelf nog. Hoe moet je dan nog laten zien dat je "achter de club" staat??
Onbegrijpelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:15 schreef Doc het volgende:
[..]
Nou het antwoord op deze vraag is alweer gegeven gezien de reacties en oproepen die k nu lees ... Het blijft het team waar voor gejuichd blijft worden ...
Lekker kort door de bocht conclusie weer..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:15 schreef Doc het volgende:
[..]
Nou het antwoord op deze vraag is alweer gegeven gezien de reacties en oproepen die k nu lees ... Het blijft het team waar voor gejuichd blijft worden ...
Helaas de juiste...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Lekker kort door de bocht conclusie weer..
Dit dus.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Het blijft gewoon de club en is niet echt te definiëren wat nu exact de club is. Dat is gewoon dat gevoel dat je erbij hebt.
Probleem is dus idd dat als je je tegen het team stelt, dat dit ten kostte gaat van de resultaten en dus zowel financieel als sportief ten kostte van de club.
Van al die onrust bedoel je?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:11 schreef Happel het volgende:
De resultaten en de financieën gaan ook zo lekker, ja.
Spijt me te zeggen, maar afgelopen week is nog maar het begin.
Waarom doe jij alsof je van alles weet wat wij niet weten?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:11 schreef Happel het volgende:
De resultaten en de financieën gaan ook zo lekker, ja.
Spijt me te zeggen, maar afgelopen week is nog maar het begin.
Ik ben god.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:16 schreef Juk het volgende:
[..]
Waarom doe jij alsof je van alles weet wat wij niet weten?
Dat is jammer. Dit stelletje bloedhonden verdient niet beter. Het is dat we ermee moeten doen tot aan de eind van de competitie. Daarna wordt het zaak om iedere rotte appel eruit te gooien. De club komt er vanzelf wel weer bovenop.quote:Het is gewoon een feit dat je beter speelt met 45000 mensen die je aanmoedigen dan dat 45000 mensen je uitschelden. Thuisvoordeel enzo... Dus als je nu die spelers uit gaat schelden gaan ze er niet beter door voetballen, hoewel het jou misschien oplucht heeft de club daar dus niks aan.
quote:
quote:[..]
Dat is jammer. Dit stelletje bloedhonden verdient niet beter. Het is dat we ermee moeten doen tot aan de eind van de competitie. Daarna wordt het zaak om iedere rotte appel eruit te gooien. De club komt er vanzelf wel weer bovenop.
Welke andere conlusie wil je dan trekken?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat is nou juist mijn vraag: hoe wil je d club definieren? Jij definieert het als " het gevoel dat je erbij hebt", maar wat representeert het gevoel? Waar juich je voor?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:43 schreef ursel het volgende:
Het blijft gewoon de club en is niet echt te definiëren wat nu exact de club is. Dat is gewoon dat gevoel dat je erbij hebt.
Je moet Ajax supporter worden als je fan wil zijn van een bedrijfquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:43 schreef ursel het volgende:
Probleem is dus idd dat als je je tegen het team stelt, dat dit ten kostte gaat van de resultaten en dus zowel financieel als sportief ten kostte van de club.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben god.
[..]
Dat is jammer. Dit stelletje bloedhonden verdient niet beter. Het is dat we ermee moeten doen tot aan de eind van de competitie. Daarna wordt het zaak om iedere rotte appel eruit te gooien. De club komt er vanzelf wel weer bovenop.
Zie mijn laatste regel. Je schiet er niets mee op door negatief te blijven, hoe cru dat misschien ook is. Maar dat wil dan niet per definitie zeggen dat we voor het team zijn, in tegendeel juist.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:45 schreef Doc het volgende:
[..]
Welke andere conlusie wil je dan trekken?
De club is gewoon de club, welke voetballers en coaches als passanten heeft. Maar deze zouden wel dat clubgevoel moeten doen waarborgen. Dat is nu op dit moment niet het geval vanuit de spelers, maar dat wil dan niet zeggen dat je dan opeens niet meer voor die club moet zijn. Het is nu maar zorgen dat we de beste resultaten halen, de rotte appels eruit en maar weer zorgen dat die clubcultuur weder keert met het best mogelijke uitgangspunt.quote:[..]
Dat is nou juist mijn vraag: hoe wil je d club definieren? Jij definieert het als " het gevoel dat je erbij hebt", maar wat representeert het gevoel? Waar juich je voor?
quote:[..]
Je moet Ajax supporter worden als je fan wil zijn van een bedrijf
Of is het gevoel dat je bij je club hebt afhankelijk van de resultaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |