abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 januari 2009 @ 04:09:14 #81
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_65134084
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 00:27 schreef Juk het volgende:
Ik heb net nog eens wat dingen zitten teruglezen op zowel dit forum als andere maar Timmer en de Cler heb ik nergens expliciet erg negatief zien doen, Hofland alleen in een interview een beetje ongelukkig dat hij niet uitsprak achter Verbeek te staan. Lucius heeft onder andere in het interview met VI felle kritiek gegeven en schaar ik dus ook onder de NSBers.
Maatje van me was tijdens Poznan thuis in het maasgebouw, raakte me Timmer aan de praat, en die liet zich lekker ongenuanceerd gelden over Verbeek. Dat ie geen vat had op het team, en een rare vent was...

Lekker professioneel om dat tegen de eerste de beste supporter te vertellen!?!?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_65134089
Wat gebeurde er bij De Wereld Draait Door van donderdag? Schelden ze nou hun spelers uit?
pi_65134406
Feyenoord
pi_65134544
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 00:27 schreef Juk het volgende:

[..]

Leg me nou eens uit hoe je aan die namen komt.

Ik heb net nog eens wat dingen zitten teruglezen op zowel dit forum als andere maar Timmer en de Cler heb ik nergens expliciet erg negatief zien doen, Hofland alleen in een interview een beetje ongelukkig dat hij niet uitsprak achter Verbeek te staan. Lucius heeft onder andere in het interview met VI felle kritiek gegeven en schaar ik dus ook onder de NSBers.

Maar hoe komen jullie bij die andere namen??
Gewoon logisch nadenken. Snap dat het voor sommigen moeilijk kan zijn...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_65134580
Feyenoord
pi_65134650
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 00:07 schreef Rikketik het volgende:
Het Legioen heeft dus duidelijk gemaakt hoe ze over de situatie dachten? Mooi zo. Achter je club blijven staan betekent mijn inziens ook dat je laat merken wanneer je het er niet mee eens bent. Wellicht blijkt daar nog wel meer liefde voor de club uit dan door een stel verraders toe te juichen.
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65134667
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 04:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat gebeurde er bij De Wereld Draait Door van donderdag? Schelden ze nou hun spelers uit?
nee joh..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65134704
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:18 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik snap dit gevoel, maar hoe breng je F'noord weer verder? Ze hadden de meest opstandige spelers er uit moeten tyfen ipv Verbeek. Met die ouwetje bouw je niets op en enig krediet hebben ze niet, netzomin als duidelijke kwaliteiten.

Maar goed - daar is het nu te laat voor. Een gemiste kans om F'noord echt verder te helpen.
daar waren ze dus mee bezig toen een van de spelers (of moeten we ze maar anders gaan noemen ?) het nodig vond om naar de RvC te stappen en te lekken liegen naar de pers.
we all know what happened next
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65134920
We schieten er gewooon allemaal geen fuck mee op.

Dinsdag wordt gewoon al cruciaal. Die moet gewonnen worden.
"..and in my brain it's going wrong.."
  zaterdag 17 januari 2009 @ 10:09:33 #90
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_65135163
And the story continues...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_65135191
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 09:41 schreef Staanplaats het volgende:
We schieten er gewooon allemaal geen fuck mee op.

Dinsdag wordt gewoon al cruciaal. Die moet gewonnen worden.
en ook daar schiet je niks mee op
seizoen is toch al verloren.
hier valt echt niets meer van te maken.
hopen dat de betreffende spelers het boetekleed aantrekken en opzouten .

volgend jaar een nieuwe start met spelers die wel trots zijn op het feyenoord shirt en die onze steun wel verdienen
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65135357
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 10:12 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

en ook daar schiet je niks mee op
seizoen is toch al verloren.
hier valt echt niets meer van te maken.
hopen dat de betreffende spelers het boetekleed aantrekken en opzouten .

volgend jaar een nieuwe start met spelers die wel trots zijn op het feyenoord shirt en die onze steun wel verdienen
Bekerwedstrijden blijven voor mij cruciaal, is de enige manier nog op zicht te houden op europees voetbal.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 10:29:42 #93
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_65135443
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 03:20 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Waarom niet aan de hoogste bomen?
Gaan ze te snel dood.

Voor Feyenoord is verlies a.s. dinsdag beter.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_65135452
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 10:24 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Bekerwedstrijden blijven voor mij cruciaal, is de enige manier nog op zicht te houden op europees voetbal.
europese wedstrijden van dit seizoen hebben aangetoond dat we daar niks maar dan ook niks te zoeken hebben.
zo hoef ik geen europese wedstrijden te zien , jij wel ?
dan maar geen europees voetbal , scheelt ook weer een tenue extra aanschaffen
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65135504
quote:
Feyenoorders gaan gesprek met fans aan
De prestaties vallen meer dan tegen en dan wordt ook nog eens de populaire Gertjan Verbeek ontslagen. De spelers van Feyenoord, die in de ogen van de fans de trainer hebben tegengewerkt, kunnen even helemaal niets goed doen.

Ook na de wedstrijd tussen sc Heerenveen en Feyenoord maakten de meegereisde Rotterdamse fans hun ongenoegen kenbaar. Direct na het duel (3-1) zochten zij de geparkeerde spelersbus op, die vervolgens ruim anderhalf uur werd geblokkeerd.

Zo'n tachtig supporters eisten via de toegesnelde en zeer populaire verzorger Gerard Meijer een gesprek met enkele spelers. Na lang wachten werden zij beloond, want Giovanni van Bronckhorst, Roy Makaay en Kevin Hofland kwamen naar de boze fans toe. Later voegde ook Michael Mols zich nog bij dit gezelschap.

"Een maand geleden stonden wij inderdaad nog achter de trainer", zo nam Van Bronckhorst het woord. "Vervolgens is er helaas een onwerkbare situatie ontstaan." Wat er dan de afgelopen maand en in het bijzonder in het trainingskamp is gebeurd, wilde de captain niet zeggen.

Opvallend was dat het opnieuw de drie ervaren spelers waren die hun verantwoordelijkheid namen en met de fans een gesprek aangingen. "Wij zijn verantwoordelijk voor de resultaten op het veld en wij voelen ons dan ook verantwoordelijk naar jullie toe", reageerde Hofland. "Dat is waarom wij hier nu staan. Enkele jongens voelden zich er niet zo lekker bij om naar jullie toe te komen. Ik heb daar om het cru te zeggen schijt aan." De fans zouden onder meer Henk Timmer en Theo Lucius wel eens willen spreken.

Hofland wilde niet ingaan op de vraag of de selectie een bepaalde trainer prefereert. "Daar hebben wij het ook nog helemaal niet over gehad. We richten ons nu eerst op de bekerwedstrijd tegen sc Heerenveen (dinsdag) en het competitieduel met Willem II (zaterdag) en daarna zien we wel verder", aldus de verdediger.

Nadat de fans de spelers lieten weten dat er aanstaande dinsdag absoluut gewonnen moest worden, kon de spelersbus Heerenveen verlaten. De supporters lieten zich op dat moment nog maar eens horen met enkele spreekkoren.
Elite
Tegen TTIP
pi_65135559
zou de spelers sieren als ze eens uitlegden wat er dan zo onwerkbaar was ..
vind het een te vaag begrip ..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65135628
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 10:29 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

europese wedstrijden van dit seizoen hebben aangetoond dat we daar niks maar dan ook niks te zoeken hebben.
zo hoef ik geen europese wedstrijden te zien , jij wel ?
dan maar geen europees voetbal , scheelt ook weer een tenue extra aanschaffen
We dan nog genoeg tijd om het een en andere met een nieuwe trainer aan te passen dat we misschien daar wel iets te zoeken hebben. Voor Feijenoord is zoiets cruciaal.

Verbeek is weg, de spelers zijn er nog. Zij hebben de druk, laat hen maar bewijzen dat het dan aan Verbeek lag. Te beginnen dinsdag, daar valt nog 'iets' te winnen.
pi_65135661
Sterk staaltje van eigen straatje schoonvegen.....

Misschien is van Hanegem wel wat voor jullie spelersgroep, is van hetzelfde hout gesneden die vuile huichelaar.
pi_65135924
deze groep mist boven alles de ABSOLUTE wil om te winnen . (zoals in de tijd met de Wolf en Fraser achterin )
zie ze die dinsdag niet ineens tevoorschijn toveren.

heel het seizoen is in de eerste 15 minuten al te zien wat het uiteindelijke resultaat van de wedstrijd zal worden , en dat is dus omdat je dan ziet wat de tegenstander verwacht en toe in staat is.

[ Bericht 19% gewijzigd door Calciumdude op 17-01-2009 11:00:56 ]
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65136302
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 00:25 schreef Doc het volgende:

[..]

Als jij gelooft dat het bedrijfsleven eerlijk en rechtvaardig is, en niet opportunistisch dan vind ik dat mooi aan je. Zelf geloof ik dat niet.
Ik geloof niet dat je dat uit mijn woorden kunt opmaken en ik denk en geloof dat ook niet. Ik denk alleen wel te weten dat als jij als werknemer van een bedrijf contact opneemt met de pers om roddels en verhalen de wereld in te brengen, je een probleem hebt, een groot probleem.
pi_65136418
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 11:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat je dat uit mijn woorden kunt opmaken en ik denk en geloof dat ook niet. Ik denk alleen wel te weten dat als jij als werknemer van een bedrijf contact opneemt met de pers om roddels en verhalen de wereld in te brengen, je een probleem hebt, een groot probleem.
en daarom zullen we nooit weten wie het is geweest.
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  Moderator zaterdag 17 januari 2009 @ 11:31:34 #102
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65136501
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 11:27 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

en daarom zullen we nooit weten wie het is geweest.
En dat vind ik zo vreemd. Gisteren was die eindredacteur bij Eredivisie live. Hij ontkende dat er gebeld was naar het AD door een speler en/of spelers.

Terwijl ik meende te lezen op rijnmond.nl dat van Bronckhorst had toegegeven dat ze dat gedaan hadden.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_65136735
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 10:36 schreef Calciumdude het volgende:
zou de spelers sieren als ze eens uitlegden wat er dan zo onwerkbaar was ..
vind het een te vaag begrip ..
Dat is eigenlijk een schuldbekentenis op zich.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:14:54 #104
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_65137467
Dinsdag wordt toch wel een cruciale wedstrijd (al was dat gister ook zo)

Als je in de beker ook nog wordt uitgeschakeld is het hek van de dam.
Dat stelletje lamzakken moet dan maar is heel goed in de spiegel kijken, en het liefst oprotten.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 januari 2009 @ 12:15:14 #105
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_65137476
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 11:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Het word alleen anders/lastiger als het afkomstig is van (of namens) een hele afdeling in plaats van een enkel individu - en het hangt ook deels af van de status/positie van het indivdu, en dus al helemaal van een de status van een groep.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:18:56 #106
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_65137560
De situatie van nu is onhoudbaar. De interim trainer is niet in staat de spelers die als aangeschoten wild op het veld lopen beter te laten presteren. Bovendien is het essentieel dat het publiek weer achter de ploeg gaat staan. Dat kan niet met deze "besmette" trainer.

Er moet iemand komen die goed kan praten en bovendien uitstraling en reputatie heeft in Rotterdam zuid. Ik denk dat er maar 1 man geschikt is dit sezoen nog een beetje fleur te geven en dat is Leo Beenhakker. Hij is als geen ander in staat een team dat in de put zit op korte termijn goed te laten presteren en het legioen weer achter de ploeg te krijgen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:27:41 #107
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_65137773
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 04:06 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

De Wolf wil natuurlijk wel erg graag iets doen met diezelfde spelers .

Wat een gatenkaas was die verdediging, van wat ik meekreeg.
De Wolf zou ideaal zijn in de technische staf om de verdedigers eens bij de scholen. Ze lijken de weg volledig kwijt en boezemen geen angst in! Angst kunnen zaaien bij de tegenstander en intimideren is een essentiele kwaliteit voor elke verdediger,een aanvaller moet het idee hebben dat zn benen eraf gemaait worden bij elke al te jolige beweging. De Wolf was juist geniaal in het intimideren en uitschakelen van zelfs de beste spitsen ter wereld. En dat terwijl hij eigenlijk maar beperkte kwaliteiten had als voetballer en zo traag op gang kwam als een 20 tons vrachtwagen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:28:28 #108
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_65137792
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
De situatie van nu is onhoudbaar. De interim trainer is niet in staat de spelers die als aangeschoten wild op het veld lopen beter te laten presteren. Bovendien is het essentieel dat het publiek weer achter de ploeg gaat staan. Dat kan niet met deze "besmette" trainer.

Er moet iemand komen die goed kan praten en bovendien uitstraling en reputatie heeft in Rotterdam zuid. Ik denk dat er maar 1 man geschikt is dit sezoen nog een beetje fleur te geven en dat is Leo Beenhakker. Hij is als geen ander in staat een team dat in de put zit op korte termijn goed te laten presteren en het legioen weer achter de ploeg te krijgen.
Mee eens dat er iemand moet komen die goed kan praten en weer een team ervan kan maken. En Leo Beenhakker zou hier een goede voor zijn. Mario moet er gewoon nu nog niet instappen maar pas in de zomerstop en er dan vervolgens samen met Leo Beenhakker een team van te maken.

Ik denk dat er wel heel wat nodig is om het legioen weer achter de ploeg te krijgen.
Mijn inziens zitten er veels te veel rotte appels in het team, zonder een liefde voor de club.
Ik denk dat er ook onder de spelers is een grote schoonmaak gehouden moet worden.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:32:06 #109
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65137922
quote:

Dat zagen we met de play-offs twee jaar geleden...

Dit zal ik nooit vergeten:

En dit ook niet:
quote:
Beenhakker reageerde luchtig op de eerste negatieve geluiden uit Rotterdam vanuit het legioen, dat zijn overstap naar ajax (2000-2003) nog niet is vergeten. ,,Ach, wij zijn allemaal toch professionals? Geen speler of trainer blijft zijn hele leven lang bij dezelfde club. Het gaat nu ook niet om namen, personen of achtergronden. Het gaat om Feyenoord. Zo'n instelling zullen de fans ook moeten opbrengen, anders kunnen ze zichzelf geen supporter van Feyenoord noemen.''
En ook dit niet:
quote:
’Geheel vrijblijvend’, zei Leo Beenhakker erbij, maar vrijdag heeft hij Feyenoords technisch manager Peter Bosz opnieuw verteld dat Co Adriaanse op dit moment de meest geschikte trainerskandidaat voor de club is. „Ik ben zelf technisch directeur geweest, dus ik weet een beetje waaraan Feyenoord behoefte heeft. Ik weet hoe de club ervoor staat en ik ken Co zo goed van mijn periode van Ajax om te weten dat hij hier helemaal op zijn plaats zal zijn. Als ik het bij Feyenoord voor het zeggen had, zou ik alles uit de kast halen om Adriaanse te strikken.”
Judas.
Elite
Tegen TTIP
pi_65137995
Leo heeft wel Maxwell, Chivu en Ibrahimovic gehaald bij ajax dus misschien kan hij voor jullie ook wat talentjes binnenhalen.
lollig
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:40:03 #111
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_65138109
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:32 schreef Happel het volgende:

[..]

Mwa, no cure, no pay wat hij heeft aangehouden was toch redelijk netjes van hem.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:44:13 #112
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_65138221
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

De Wolf zou ideaal zijn in de technische staf om de verdedigers eens bij de scholen. Ze lijken de weg volledig kwijt en boezemen geen angst in! Angst kunnen zaaien bij de tegenstander en intimideren is een essentiele kwaliteit voor elke verdediger,een aanvaller moet het idee hebben dat zn benen eraf gemaait worden bij elke al te jolige beweging. De Wolf was juist geniaal in het intimideren en uitschakelen van zelfs de beste spitsen ter wereld. En dat terwijl hij eigenlijk maar beperkte kwaliteiten had als voetballer en zo traag op gang kwam als een 20 tons vrachtwagen.
Hofland en de Cler probeerde dat nog door hun kop kaal te scheren ala jaappie Stam..
pi_65138905
Wat was Timmer weer goed hè. Echt een geweldenaar...
pi_65138969
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:08 schreef Sloggi het volgende:
Wat was Timmer weer goed hè. Echt een geweldenaar...
eg wel!
pi_65139280
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:32 schreef Happel het volgende:

[..]

Dit zal ik nooit vergeten:

[ afbeelding ]

En dit ook niet:
[..]

En ook dit niet:
[..]

Judas.
die teringlijer mag van mij wegblijven
met de playoffs toen ook al trouwens

pi_65139687
quote:

quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Beide eens
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_65139839
-knip-

[ Bericht 98% gewijzigd door Prosac op 17-01-2009 13:39:47 (voegt niks toe) ]
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:56:43 #118
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_65140337
quote:
AD: Been donderdag op de hoogte gesteld van interesse
Volgens het Algemeen Dagblad is Mario Been donderdagavond laat op de hoogte gesteld van de serieuze interesse van Feyenoord. NEC zou zich al oriënteren op een opvolger, maar de zaak per se over het weekend heen willen tillen
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:09:05 #119
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_65140655
Denk niet dat Mario in de winterstop naar jullie gaat.
Hij treft daar een zooitje aan en in Nijmegen laat hij een woedende supporters & spelersgroep en een half Europees avontuur achter. Beter maakt hij het jaar netjes af en bouwt hij Feyenoord in de zomer op tot een gedisciplineerde topclub die het zou moeten zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door GSbrder op 17-01-2009 14:56:06 ]
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_65140681
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:09 schreef GSbrder het volgende:
Denk niet dat Mario in de winterstop naar jullie gaat.
Hij treft daar een zooitje aan en in Nijmegen laat hij een woedige supportersgroep en een half Europees avontuur achter. Beter maakt hij het jaar netjes af en bouwt hij Feyenoord in de zomer op tot een gedisciplineerde topclub die het zou moeten zijn.
dat zou wel beter zijn ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')