abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 16 januari 2009 @ 23:14:42 #2
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65128747
Publiek was goed bezig. Laten horen wat ze er van vinden.

De Wolf vind ik dan wel weer wat minder, die probeert "het publiek te overtuigen van de noodzaak dat we met zn alle achter onze club gaan staan"

Beste John, ik ben mijn hele leven al voor Feyenoord en dit zal uiteraard ook nooit een andere club worden. MAAR, achter mijn club staan is HEEL wat anders dan achter een groep Huichelaars/nsbers/nazi's te gaan staan.

Ik hoop dat vanavond een voorbode was voor hetgeen wat we dinsdag gaan zien in de Kuip. Ik hoop dat 50 duizend man ze compleet uitfluiten.

Het is niet goed voor het moraal, maar wtf boeit dat nog? Het seizoen is compleet verneukt en we hebben een fucking selectie waar de honden nog geen brood van lusten.

Om af te sluiten in de stijl van de mee gereisde supporters :

SCHAAM JE KAPOT
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_65128799
En toch blijven wij de mooiste club van de wereld
pi_65128803
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:14 schreef onlogisch het volgende:

De Wolf vind ik dan wel weer wat minder, die probeert "het publiek te overtuigen van de noodzaak dat we met zn alle achter onze club gaan staan"

Beste John, ik ben mijn hele leven al voor Feyenoord en dit zal uiteraard ook nooit een andere club worden. MAAR, achter mijn club staan is HEEL wat anders dan achter een groep Huichelaars/nsbers/nazi's te gaan staan.

Ik hoop dat vanavond een voorbode was voor hetgeen wat we dinsdag gaan zien in de Kuip. Ik hoop dat 50 duizend man ze compleet uitfluiten.

Het is niet goed voor het moraal, maar wtf boeit dat nog? Het seizoen is compleet verneukt en we hebben een fucking selectie waar de honden nog geen brood van lusten.

SCHAAM JE KAPOT
onlogisch heeft gesproken
  vrijdag 16 januari 2009 @ 23:17:06 #5
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65128822
pi_65128836
quote:

SCHAAM JE KAPOT

beker moeten we wel winnen though...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 januari 2009 @ 23:18:18 #7
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_65128861
quote:

SCHAAM JE KAPOT
Ik snap dit gevoel, maar hoe breng je F'noord weer verder? Ze hadden de meest opstandige spelers er uit moeten tyfen ipv Verbeek. Met die ouwetje bouw je niets op en enig krediet hebben ze niet, netzomin als duidelijke kwaliteiten.

Maar goed - daar is het nu te laat voor. Een gemiste kans om F'noord echt verder te helpen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_65128871
Wat zal er gebeuren als er dinsdag ook verloren word?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_65128891
quote:
Waarom komen toch elke keer die namen vandaan?
Lucius is de enige die consequent naar buiten toe dingen heeft lopen roepen. Volgens mij worden die andere namen door 1 iemand verzonnen en daarna door alle internet schapen overgenomen.

En dat ze unaniem hebben besloten is ook gewoon niet waar, maar iedereen met een beetje verstand kan snappen wat de gevolgen zijn van zeggen dat er 15 tegen stemmen en de rest voor. Dan wil iedereen weten wie er wel en niet tegen hebben gestemt en dan krijg je een tweedeling in de groep waar ook een nieuwe trainer niks mee kan. Als 1 blok naar buiten treden is gewoon beter, ook al lieg je dan.
Dat er dan iemand is die het nodig vindt om centjes te verdienen door veel te vroeg het ontslag van Verbeek te melden maakt dat nu dus iedereen op het verdachte bankje zit.
Graag een bron erbij ofzo.
The only thing I fear is my MoM
pi_65128892
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:18 schreef _Mike_ het volgende:
Dan kan Feyenoord de beker niet meer winnen.
pi_65128914
wat er na het derde doelpunt van heerenveen gebeurt, is gewoon schandalig: lucius en hofland die beiden fer de schuld geven. terwijl ze zelf weinig deden om dat doelpunt te voorkomen. echt pijnlijk om te zien.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 23:20:07 #12
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65128931
quote:
Dan gaan ze uit de beker.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 januari 2009 @ 23:20:09 #13
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_65128933
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:17 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

beker moeten we wel winnen though...
Dus dinsdag ze allemaal wel compleet door 50 duizend man uitgefloten worden maar toch winnen. Zal een bijzonder moment zijn wanneer ze scoren dan. En mag je dan wel juichen al exact diezelfde gasten de beker winnen?
pi_65128959
Wat een gedoe ook allemaal. Je zou eigenlijk gewoon achter je club moeten staan in plaats van deze lariekoek.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_65128969
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 januari 2009 @ 23:21:42 #16
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_65128990
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:19 schreef buddyb het volgende:
wat er na het derde doelpunt van heerenveen gebeurt, is gewoon schandalig: lucius en hofland die beiden fer de schuld geven. terwijl ze zelf weinig deden om dat doelpunt te voorkomen. echt pijnlijk om te zien.
Viel me ook op, terwijl ze zelf keer op keer daarvoor mis zaten. Maar goed - dat heb ik al eerder betoogd, het ontbreekt een aantal van die lui compleet aan zelfreflectie ...
  vrijdag 16 januari 2009 @ 23:22:05 #17
185115 Juk
Misschien
pi_65129001
quote:
Als je reeel blijft kan je pas over 2 weken oordelen over of het beter gaat zonder Verbeek.
The only thing I fear is my MoM
pi_65129004
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja, Sjimz ik stem op je met de Sjaak Polak award
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  Moderator vrijdag 16 januari 2009 @ 23:22:17 #19
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65129013
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:20 schreef Doc het volgende:

[..]

Dus dinsdag ze allemaal wel compleet door 50 duizend man uitgefloten worden maar toch winnen. Zal een bijzonder moment zijn wanneer ze scoren dan. En mag je dan wel juichen al exact diezelfde gasten de beker winnen?
Dat moment van scoren zagen we vanavond al. Er waren maar 11 man die aan het juichen waren bij het doelpunt van Feyenoord. Ok, en de zijlijn, maar het publiek was muisstil.

Dat vond ik wel een aardig statement
4045
onlogisch
pi_65129018
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:22 schreef Juk het volgende:

[..]

Als je reeel blijft kan je pas over 2 weken oordelen over of het beter gaat zonder Verbeek.
Het blijven supporters hé
pi_65129030
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:19 schreef buddyb het volgende:
Fer heeft dit seizoen echt meer laten zien dan Lucius en Hofland bij elkaar. Wat een jokers.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  Moderator vrijdag 16 januari 2009 @ 23:23:14 #22
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65129046
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:20 schreef RayMania het volgende:
Wat een gedoe ook allemaal. Je zou eigenlijk gewoon achter je club moeten staan in plaats van deze lariekoek.
Lees mijn post even, en ik denk dat dat gevoel bij heel veel mensen speelt.
4045
onlogisch
pi_65129059
hoe reageerde vlemmings tegenover de nos/eredivisielive?

edit: de interviews met makaya en vlemmings staan nu op nos.nl
pi_65129094
Feyenoord
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65129130
Was verbeek ziek ofzo? Zag hem niet op de bank??
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 januari 2009 @ 23:25:41 #26
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_65129143
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:20 schreef RayMania het volgende:
De ellende als F'noord is echter: wat is de club nu? De spelers die nu op het veld staan representeren de club nu namelijk in het geheel niet. In tegendeel juist. Hoe moet je nu achter mensen staan waarvan je het gevoel hebt dat ze je club verkloten? Of, hoe moet je nu achter je club staan zonder die mensen toe te juichen?

Is het bestuur de club? De RvC? Ik dacht het niet ...

De enige die de club nu representeren zijn de supporters zelf denk ik, maar moeten zezichzelf toejuichen?

Zodoende is het comlex geworden ...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 januari 2009 @ 23:26:51 #27
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_65129194
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:22 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat moment van scoren zagen we vanavond al. Er waren maar 11 man die aan het juichen waren bij het doelpunt van Feyenoord. Ok, en de zijlijn, maar het publiek was muisstil.

Dat vond ik wel een aardig statement
Maar bij het winnen van de beker dan? Is het dan vergeven en vergeten?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 23:27:40 #28
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_65129223
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:22 schreef RayMania het volgende:

[..]

Fer heeft dit seizoen echt meer laten zien dan Lucius en Hofland bij elkaar. Wat een jokers.
Fer was samen met Wijnaldum, Tiendalli en Biseswar voorstander van Verbeek. Lucius grijpt dus elke mogelijkheid aan om zo'n jonkie op zijn flikker te geven. Interessant trouwens om Borst zijn column in het AD van 12 december terug te lezen.
http://www.sportwereld.nl(...)elers_opstellen.html
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_65129277
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:25 schreef Tha_Duck het volgende:
Was verbeek ziek ofzo? Zag hem niet op de bank??
Die kon de druk niet aan
  Moderator vrijdag 16 januari 2009 @ 23:29:25 #30
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65129278
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:26 schreef Doc het volgende:

[..]

Maar bij het winnen van de beker dan? Is het dan vergeven en vergeten?
Nee.

Ik kan dit pas vergeten & vergeven als al die verraders verkocht zijn.

Alhoewel verkocht, welke club wilt nou nsbers in zn selectie. Ik zeg : Geef ze mee bij een pakje boter ofzo.
4045
onlogisch
pi_65129367
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:29 schreef Chadi het volgende:

[..]

Die kon de druk niet aan
Druk? Ze hadden op trainingskamp toch nog gewonnen???

Het wordt is tijd dat ze hem ontslaan, zoveel verlies achter elkaar is toch niet tof?
pi_65129419
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:31 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Druk? Ze hadden op trainingskamp toch nog gewonnen???

Het wordt is tijd dat ze hem ontslaan, zoveel verlies achter elkaar is toch niet tof?
Ja er is volgens de laatste berichten nog intern overleg. De TD staat nog volledig achter hem. Wel een judas bij de spelersgroep maar dat is normaal voor een Feyenoord selectie
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 januari 2009 @ 23:34:51 #33
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_65129479
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nee.

Ik kan dit pas vergeten & vergeven als al die verraders verkocht zijn.

Alhoewel verkocht, welke club wilt nou nsbers in zn selectie. Ik zeg : Geef ze mee bij een pakje boter ofzo.
Dan is dit een interessante vraag voor die gast die wilde dat F'noord nog wel de beker won ...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 januari 2009 @ 23:35:56 #34
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_65129516
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:33 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ja er is volgens de laatste berichten nog intern overleg. De TD staat nog volledig achter hem. Wel een judas bij de spelersgroep maar dat is normaal voor een Feyenoord selectie

Ik kreeg net een belletje van een selectiespeler dat-ie ontslagen is. Dus dat zal nog wel niet het geval zijn ...
pi_65129613
- Nee, dat kan anders -

[ Bericht 77% gewijzigd door RayMania op 16-01-2009 23:42:09 ]
pi_65129653
Achteraf was het toch niet zo slim om Makaay, Hofland, van Bronkhorst, Hofland ed aan te trekken.
pi_65129735
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:40 schreef Palmboom313 het volgende:
Achteraf was het toch niet zo slim om Makaay, Hofland, van Bronkhorst, Hofland ed aan te trekken.
Van Bronckhorst is en blijft een held!
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65129772
Denk serieus dat Makaay ook nog niet een zo erg is... Hofland en Lucius en Timmer zijn volgens mij de grootste boosdoeners
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 januari 2009 @ 23:43:53 #39
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_65129775
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:42 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Van Bronckhorst is en blijft een held!

Maar had hij zich niet terugmoeten trekken als aanvoerder in plaats van als woordvoerder te dienen van het stelletje muiters?

Ik ben ook nieuwsgierig naar antwoorden op de vragen die ik hierboven gesteld heb:

Wie of wat representeert nu de club F'noord in deze tijden?

Niet het team, niet de staf, niet het bestuur, niet de RvC. lijkt mij. Alleen de supporters zelf nog. Hoe moet je dan nog laten zien dat je "achter de club" staat??
pi_65129779
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:40 schreef Palmboom313 het volgende:
Achteraf
Ik haat het als mensen dit woord gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')