quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:14 schreef onlogisch het volgende:
Publiek was goed bezig. Laten horen wat ze er van vinden.
De Wolf vind ik dan wel weer wat minder, die probeert "het publiek te overtuigen van de noodzaak dat we met zn alle achter onze club gaan staan"
Beste John, ik ben mijn hele leven al voor Feyenoord en dit zal uiteraard ook nooit een andere club worden. MAAR, achter mijn club staan is HEEL wat anders dan achter een groep Huichelaars/nsbers/nazi's te gaan staan.
Ik hoop dat vanavond een voorbode was voor hetgeen wat we dinsdag gaan zien in de Kuip. Ik hoop dat 50 duizend man ze compleet uitfluiten.
Het is niet goed voor het moraal, maar wtf boeit dat nog? Het seizoen is compleet verneukt en we hebben een fucking selectie waar de honden nog geen brood van lusten.
Om af te sluiten in de stijl van de mee gereisde supporters :
SCHAAM JE KAPOT
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:14 schreef onlogisch het volgende:
De Wolf vind ik dan wel weer wat minder, die probeert "het publiek te overtuigen van de noodzaak dat we met zn alle achter onze club gaan staan"
Beste John, ik ben mijn hele leven al voor Feyenoord en dit zal uiteraard ook nooit een andere club worden. MAAR, achter mijn club staan is HEEL wat anders dan achter een groep Huichelaars/nsbers/nazi's te gaan staan.
Ik hoop dat vanavond een voorbode was voor hetgeen wat we dinsdag gaan zien in de Kuip. Ik hoop dat 50 duizend man ze compleet uitfluiten.
Het is niet goed voor het moraal, maar wtf boeit dat nog? Het seizoen is compleet verneukt en we hebben een fucking selectie waar de honden nog geen brood van lusten.
SCHAAM JE KAPOT
Ik snap dit gevoel, maar hoe breng je F'noord weer verder? Ze hadden de meest opstandige spelers er uit moeten tyfen ipv Verbeek. Met die ouwetje bouw je niets op en enig krediet hebben ze niet, netzomin als duidelijke kwaliteiten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:14 schreef onlogisch het volgende:
SCHAAM JE KAPOT
Graag een bron erbij ofzo.quote:Waarom komen toch elke keer die namen vandaan?
Lucius is de enige die consequent naar buiten toe dingen heeft lopen roepen. Volgens mij worden die andere namen door 1 iemand verzonnen en daarna door alle internet schapen overgenomen.
En dat ze unaniem hebben besloten is ook gewoon niet waar, maar iedereen met een beetje verstand kan snappen wat de gevolgen zijn van zeggen dat er 15 tegen stemmen en de rest voor. Dan wil iedereen weten wie er wel en niet tegen hebben gestemt en dan krijg je een tweedeling in de groep waar ook een nieuwe trainer niks mee kan. Als 1 blok naar buiten treden is gewoon beter, ook al lieg je dan.
Dat er dan iemand is die het nodig vindt om centjes te verdienen door veel te vroeg het ontslag van Verbeek te melden maakt dat nu dus iedereen op het verdachte bankje zit.
Dan kan Feyenoord de beker niet meer winnen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:18 schreef _Mike_ het volgende:
Wat zal er gebeuren als er dinsdag ook verloren word?
Dan gaan ze uit de beker.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:18 schreef _Mike_ het volgende:
Dus dinsdag ze allemaal wel compleet door 50 duizend man uitgefloten worden maar toch winnen. Zal een bijzonder moment zijn wanneer ze scoren dan. En mag je dan wel juichen al exact diezelfde gasten de beker winnen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]![]()
beker moeten we wel winnen though...
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan kan Feyenoord de beker niet meer winnen.
Viel me ook op, terwijl ze zelf keer op keer daarvoor mis zaten. Maar goed - dat heb ik al eerder betoogd, het ontbreekt een aantal van die lui compleet aan zelfreflectie ...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:19 schreef buddyb het volgende:
wat er na het derde doelpunt van heerenveen gebeurt, is gewoon schandalig: lucius en hofland die beiden fer de schuld geven. terwijl ze zelf weinig deden om dat doelpunt te voorkomen. echt pijnlijk om te zien.
Als je reeel blijft kan je pas over 2 weken oordelen over of het beter gaat zonder Verbeek.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:18 schreef _Mike_ het volgende:
Ja, Sjimz ik stem op je met de Sjaak Polak awardquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan kan Feyenoord de beker niet meer winnen.
Dat moment van scoren zagen we vanavond al. Er waren maar 11 man die aan het juichen waren bij het doelpunt van Feyenoord. Ok, en de zijlijn, maar het publiek was muisstil.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:20 schreef Doc het volgende:
[..]
Dus dinsdag ze allemaal wel compleet door 50 duizend man uitgefloten worden maar toch winnen. Zal een bijzonder moment zijn wanneer ze scoren dan. En mag je dan wel juichen al exact diezelfde gasten de beker winnen?
Het blijven supporters héquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:22 schreef Juk het volgende:
[..]
Als je reeel blijft kan je pas over 2 weken oordelen over of het beter gaat zonder Verbeek.
Fer heeft dit seizoen echt meer laten zien dan Lucius en Hofland bij elkaar. Wat een jokers.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:19 schreef buddyb het volgende:
wat er na het derde doelpunt van heerenveen gebeurt, is gewoon schandalig: lucius en hofland die beiden fer de schuld geven. terwijl ze zelf weinig deden om dat doelpunt te voorkomen. echt pijnlijk om te zien.
Lees mijn post even, en ik denk dat dat gevoel bij heel veel mensen speelt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:20 schreef RayMania het volgende:
Wat een gedoe ook allemaal. Je zou eigenlijk gewoon achter je club moeten staan in plaats van deze lariekoek.
De ellende als F'noord is echter: wat is de club nu? De spelers die nu op het veld staan representeren de club nu namelijk in het geheel niet. In tegendeel juist. Hoe moet je nu achter mensen staan waarvan je het gevoel hebt dat ze je club verkloten? Of, hoe moet je nu achter je club staan zonder die mensen toe te juichen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:20 schreef RayMania het volgende:
Wat een gedoe ook allemaal. Je zou eigenlijk gewoon achter je club moeten staan in plaats van deze lariekoek.
Maar bij het winnen van de beker dan? Is het dan vergeven en vergeten?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat moment van scoren zagen we vanavond al. Er waren maar 11 man die aan het juichen waren bij het doelpunt van Feyenoord. Ok, en de zijlijn, maar het publiek was muisstil.
Dat vond ik wel een aardig statement
Fer was samen met Wijnaldum, Tiendalli en Biseswar voorstander van Verbeek. Lucius grijpt dus elke mogelijkheid aan om zo'n jonkie op zijn flikker te geven. Interessant trouwens om Borst zijn column in het AD van 12 december terug te lezen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Fer heeft dit seizoen echt meer laten zien dan Lucius en Hofland bij elkaar. Wat een jokers.
Die kon de druk niet aanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:25 schreef Tha_Duck het volgende:
Was verbeek ziek ofzo? Zag hem niet op de bank??
Nee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:26 schreef Doc het volgende:
[..]
Maar bij het winnen van de beker dan? Is het dan vergeven en vergeten?
Druk? Ze hadden op trainingskamp toch nog gewonnen???quote:
Ja er is volgens de laatste berichten nog intern overleg. De TD staat nog volledig achter hem. Wel een judas bij de spelersgroep maar dat is normaal voor een Feyenoord selectiequote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:31 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Druk? Ze hadden op trainingskamp toch nog gewonnen???
Het wordt is tijd dat ze hem ontslaan, zoveel verlies achter elkaar is toch niet tof?
Dan is dit een interessante vraag voor die gast die wilde dat F'noord nog wel de beker won ...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee.
Ik kan dit pas vergeten & vergeven als al die verraders verkocht zijn.
Alhoewel verkocht, welke club wilt nou nsbers in zn selectie. Ik zeg : Geef ze mee bij een pakje boter ofzo.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:33 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja er is volgens de laatste berichten nog intern overleg. De TD staat nog volledig achter hem. Wel een judas bij de spelersgroep maar dat is normaal voor een Feyenoord selectie
Van Bronckhorst is en blijft een held!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:40 schreef Palmboom313 het volgende:
Achteraf was het toch niet zo slim om Makaay, Hofland, van Bronkhorst, Hofland ed aan te trekken.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:42 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Van Bronckhorst is en blijft een held!
Ik haat het als mensen dit woord gebruiken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:40 schreef Palmboom313 het volgende:
Achteraf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |