quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je IB de loep weer ter leen gegeven?
quote:
Hilarisch, nee echt!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je IB de loep weer ter leen gegeven?
Zoiets vermoedde ik al ja.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al ja.
Even een disclaimer @ IB, ik wens zulke foto's niet hier tegen te komen
Nadat Mark enzo zo afgebekt werden? Dacht het nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dude, je kunt de voorbereiding ook overdrijven hè
Max Payne is wel ok trouwens, voor de 3 kwartier die ik gezien heb
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al ja.
Even een disclaimer @ IB, ik wens zulke foto's niet hier tegen te komen
Nee, maar hij deed ook geen slecht verhaal of wat dan ook. En na alle "kritiek" sta ik er liever te goed dan te slecht voorbereidquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:15 schreef IrishBastard het volgende:
Wij werden toch ook niet afgebekt? En geloof me, dat was ook geen über voorbereiding
Skillz he!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:15 schreef IrishBastard het volgende:
Wij werden toch ook niet afgebekt? En geloof me, dat was ook geen über voorbereiding
Oud?quote:
quote:
Niet oud oud, maar oud (als een vriendelijke/ludieke manier om iemand aan te spreken). Of is die uitdrukking in het oosten niet bekend?quote:
Goed ideequote:Op woensdag 14 januari 2009 16:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hooi
Die zit toch bij de waalbrug daarzo? Dus opzich zou je dan volgende week een keer kunnen halen en dan door kunnen rijden naar moi?
Krijg nou tieten, er zit ook nog Foe Yong Hai bijquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:45 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, maandmenu bij de chinees hier is bami met saté ajam en tomatensoepVolgens mij ga ik daar nog wel vaker komen
Nou krijg ik zin in chinees.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Krijg nou tieten, er zit ook nog Foe Yong Hai bij
Ga zo met m'n jc en een andere jc eten, en daarna feestje!quote:
Ik weet niet meer hoe de oude eruit zagquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
check mijn geweldige nieuwe header
www.going-round.nl
de oude was gewoon tekst in Arial 'Going-Round.nl' en een bandenspoorachtergrondquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe de oude eruit zag
Maar nice!
Nice heurrrr!quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de oude was gewoon tekst in Arial 'Going-Round.nl' en een bandenspoorachtergrond
en dank
Is die kip niet al voorgegaard denk je? Ik heb ook zin in Chineesquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:30 schreef morgane het volgende:
Net een bak AH bami speciaal weggewerkt, was best goed te doen! Viel me ook mee dat de kip gaar wordt in de magnetron.
Zo maar eens aan het werk, tot 22u.
Hmm dat zou best kunnen, helemaal niet over nagedacht eigenlijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:32 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nice heurrrr!
[..]
Is die kip niet al voorgegaard denk je? Ik heb ook zin in Chinees
Yashi of Yashaaaaa?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:34 schreef Sander het volgende:
Zag yashi net op t station maar herkende haar veel te laat. Faal
Daarom dacht ik, blijkbaar weet Sander wie achter Yashi zitquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Das best knap, aangezien ik al de hele dag bij mijn ouders zit
Beterquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
check mijn geweldige nieuwe header
www.going-round.nl
wordt nog aan gewerktquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:38 schreef Nielez het volgende:
[..]
Beter![]()
Afgezien van het feit dat de body niet meer echt bij de header past is de header op zich wel ok.
Zou cool zijn als de body idd ook aangepast wordt daaraan. Iets doen met dezelfde gradient. Kan best leuk wordenquote:
nou, we willen dus de combi van die blauw en die khaki wel houden, maar meoten even de goede balans en verdeling vindenquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:40 schreef Nielez het volgende:
[..]
Zou cool zijn als de body idd ook aangepast wordt daaraan. Iets doen met dezelfde gradient. Kan best leuk worden
ja, die moeten we ook nog aanpassenquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:42 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind het zo geniaal hoe die foto's uitgeknipt zijn
Hmm k vind die khaki niet zo mooiquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, we willen dus de combi van die blauw en die khaki wel houden, maar meoten even de goede balans en verdeling vinden
Zwanger?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb al sinds ik vanmiddag buiten ben geweest het gevoel dat mijn keel aan de binnenkant dikkig is, te irritant
En ook net zoals gisteravond last van mn buik enzo.. Ik moet echt niet ziek worden
ja, wil je d'r over paten?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:53 schreef Nielez het volgende:
[..]
Hmm k vind die khaki niet zo mooi![]()
Maar da's mijn probleem
ja dat was ik jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij deed een beetje vaag op het station, of het lag aan mij.
Mijn abo op NRC.Next zou gisteren ingegaan moeten zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
In de NRC Next vandaag een artikel over smsjes en mails die de laatste rondgaan onder moslims in Nederland, de Aldi en de Lidl zouden de opbrengst van 1 dag schenken aan Israël en daarom moeten moslims deze winkels maar mijden. Schijnt niks van waar te zijn, maar de winkels hebben wel een opbrengstdaling opgemerkt.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:58 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Teveel IBies gegeten![]()
no offence IBie
Kwaliteitjequote:
Ye, leuke meid zat er ook aan vastquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kwaliteitje.
En zelfs nog Hollandsche kwaliteit ook!
Mensquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:58 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Teveel IBies gegeten![]()
no offence IBie
Waar ga jij ook alweer altijd stappen en hoe doe je dat met die vrouwen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ye, leuke meid zat er ook aan vast
Omdat ik maagd blijf tot aan het huwelijk!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
hoe weet je dat? heb je een test gedaan?
Dadelijk ga je ook nog beweren dat CP een hekel heeft aan motoren?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Omdat ik maagd blijf tot aan het huwelijk!
Het heeft bij mij ongeveer 2 weken en 10 telefoontjes geduurd, snel bellen dusquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:26 schreef Mikkie het volgende:
Mijn abo op NRC.Next zou gisteren ingegaan moeten zijn.
Ik bel helemaal niemand. Dan hebben ze m'n telefoonnummer ook nog en gaan ze me dadelijk stalkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het heeft bij mij ongeveer 2 weken en 10 telefoontjes geduurd, snel bellen dus.
Er wordt helemaal niks van mijn rekening afgeschreven zonder mijn toestemming. Die krant zou verdomme gisteren al in zijn gegaan. Als ze nu het lef hebben om al geld af te schrijven bel ik inderdaad wel en dan heeft één van die belgeiten een kutdag, geloof mequote:Op woensdag 14 januari 2009 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het wordt wel automatisch afgeschreven he, wedden dat jij binnen een week zonder krant aan de telefoon hangt.
Ach is een ex, die doen dan niet moeilijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar ga jij ook alweer altijd stappen en hoe doe je dat met die vrouwen?.
de motoren wel aan hemquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dadelijk ga je ook nog beweren dat CP een hekel heeft aan motoren?
Jullie zien elkaar echt elke avond offeuh...?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
zoo ik ben weer in Nijmegen, even de boel op orde brengen hier zodat ik morgen weer fris kan beginnen met leren en IB zometeen ook niet in een zwijnenstal terecht komt.
ja, we gaan zoquote:
is t om 10 uur al weer dichtquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, we gaan zo![]()
toch niet, blijkt dat we nog maar een uur kunnen schaatsen dan
moeten we ook nog schaatsen huren enzo, en eten is nèt pas achter de kiezen want René was mega laat thuis
Oe ziet er stukken beter uitquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:32 schreef motorbloempje het volgende:
Niels, doe nog 's kijken op www.going-round.nl
zo beter?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
is een goed basiskookboek
begin je nu al huisvrouwtjestrekjes te ontwikkelen?
Woman, get me another beer, and better make sure it's cold or ima puttin' da hurtin' on ya.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
ey, wijffie, doe's nog een biertje pakken!
*pets op kont*
hij ligt aan het slot hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
wacht maar, ze besluipen je op een onverwacht moment
Dat doen mijn fietsen altijdquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
faal @ idee snappen by CP![]()
gast, hij laat je in de steek op het moment dat je het NIET verwacht
als je die mooie bocht instuurt en in de vangrail raakt
als je relaxt cruist en je ketting schiet er spontaan, zonder reden af
etc.
En terecht, ik heb nog nooit (letterlijk nooit) een fiets gehad die geen gebrek had.quote:
Oh, maar het is ook geen Yamahaquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
faal @ idee snappen by CP![]()
gast, hij laat je in de steek op het moment dat je het NIET verwacht
als je die mooie bocht instuurt en in de vangrail raakt
als je relaxt cruist en je ketting schiet er spontaan, zonder reden af
etc.
Zo hoort dat toch ook? Ik heb tot m'n twaalfde ofzo een goede fiets gehad. Toen werd m'n goeie fiets gejat, en heb ik sindsdien altijd van die prutfietsen gehadquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En terecht, ik heb nog nooit (letterlijk nooit) een fiets gehad die geen gebrek had.
nee, érger zelfs nogquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Oh, maar het is ook geen Yamaha
Hebben 'jullie' ook al een gezamenlijke Hyves?quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hebben 'jullie' ook al een gezamenlijke Hyves?
zolang je hem maar niet bij een vriendje laat staanquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo hoort dat toch ook? Ik heb tot m'n twaalfde ofzo een goede fiets gehad. Toen werd m'n goeie fiets gejat, en heb ik sindsdien altijd van die prutfietsen gehad. Tot ik laatst die van m'n pa gebietst heb
.
Ik ga naar een goede motokledingzaak, dat hij ook Yamaha's verkoopt is bijzaakquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, érger zelfs nog
flikker dan ook op bij een Yamaha Dealert, als ze je zo tegenstaan
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hebben 'jullie' ook al een gezamenlijke Hyves?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
In dat geval heb je er dus twee.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:15 schreef Sander het volgende:
Nee dank je, heb er al zo een op m'n hyves.
Of eigenlijk vierquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In dat geval heb je er dus twee..
Tuurlijk hè! Doe je een beetje voorzichtig met IB?quote:
Will do!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tuurlijk hè! Doe je een beetje voorzichtig met IB?
Het spijt me zeer maar stiekem moest ik lachenquote:
quote:
Veel plezierquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:52 schreef motorbloempje het volgende:
is vandaag laatste college?
ook maar 's gaan danvrijstelling gaat niet meer lukken maar wat extra info kan mooit kwaad
Klopt! Bedacht ik me ook vandaagquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Sander! We moeten nog aan die casus werken ey!
Hoe laat ben jij hier?
Krantje binnenquote:
Dankjewel pietquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik geef nog eens een tip[ afbeelding ].
Klik, kijk en snap.quote:
staat al op z'n haaaaaaaaaaaaaaaaaivesquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou, dan verwachten we toch wel een foto.
quote:
quote:
Weet ik, maar ik vind het zo tofquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
dat heb je al heel vaak gezegd
Owh, dat vind ik een heel normale scorequote:Op donderdag 15 januari 2009 11:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik had het verwacht dus het boeit me niet zoveelMaarja dat is dus al 3 van de 6 tentamens niet.. Lekker bezig
Ik dacht dat je zon 140 EC's moest hebben om te mogen gaan.. Daaronder mag je ook maar geven ze je een negatief advies ofzo.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moet je perse alles gehaald hebben om naar 't land der pizza's te mogen?
In Leiden betekende dat dan vaak een studiezomer terwijl de rest van het land vakantie had. Hertentamens werden pas in augustus gegeven namelijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik had het verwacht dus het boeit me niet zoveelMaarja dat is dus al 3 van de 6 tentamens niet.. Lekker bezig
Klinkt heel bekendquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Leiden betekende dat dan vaak een studiezomer terwijl de rest van het land vakantie had. Hertentamens werden pas in augustus gegeven namelijk.
Jup, hier ook pas herren in augustus, maarja dat moet ik allemaal ff gaan regelen want ik zit in de zomervakantie wss ook een maand in Sienna voor een taalcurusquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Leiden betekende dat dan vaak een studiezomer terwijl de rest van het land vakantie had. Hertentamens werden pas in augustus gegeven namelijk.
Ik had gemiddeld 1 hertentamen per collegejaar, vaak meer theoretische, echt stoffige vakken, zoals Staatsrecht en Rechtstheoriequote:Op donderdag 15 januari 2009 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt heel bekend
Twee jaar geleden, nog een vak voor mijn propedeuse anders moest ik opbokken van school, toch wel de laatste maand van de vakantie zitten blokken
Wel gehaald met een 9.8
Dat klinkt als een ander puntensysteem dan ze bij ons hanteerden. Maar goed, ik zat ook in een van de laatste groepen die nog onder het oude systeem viel, volgens mij. Ook op de middelbare school. Niets vakkenprofielen, gewoon zelf de eindexamenvakken kiezen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Aantal ECTS punten: 102 zoveel heb ik er nu
en kan er nog 58 halen dit jaar.. Dus als ik vanaf nu alles haal en er op gok dat ik strafprocesrecht gehaald heb. Dan moet het goed komenDan kom ik op 160 punten uit..
Begin nu ook te twijfelen of het 160 of 140 punten was, want met 160 mag je ook aan je scriptie beginnen.
Gewoon geen ruk van aantrekken en je eigen plannen trekken, kans van je leven man.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij moet es stoppen mij zo'n schuldgevoel aan te praten. Die plannen waren er al. Jammer dan.
je haat 'r ey?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon geen ruk van aantrekken en je eigen plannen trekken, kans van je leven man.
Ik kan me herinneren dat er ooit een jongen was die een vriendin had die voor een half jaar naar Edinburgh ging, die jongen stond helemaal achter zijn vriendin omdat het een prachtige kans was... Stel je aanquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan haat je mij
ik wil niet dat Yashi zo ver weg gaaaaaat
ja en? Is maar een relatie, die vind je altijd wel, zo'n kans nietquote:
Je moest eens weten wat mijn voornemens zijn voor aankomend semesterquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:55 schreef Mikkie het volgende:
Ken je de studiementaliteit in België wel? Dat redt ze nooit.
een jaarquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat er ooit een jongen was die een vriendin had die voor een half jaar naar Edinburgh ging, die jongen stond helemaal achter zijn vriendin omdat het een prachtige kans was... Stel je aan
dit dusquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:04 schreef HostiMeister het volgende:
En dan had dat hele Edinburgh verhaal er sowieso bar weinig mee te maken
je had nog een ander vriendinnetje die naar Edinburgh gingquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit over jou en mij gaat?
Crap, en ik maar hopen dat het nooit zou uitkomenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:19 schreef Californium het volgende:
[..]
je had nog een ander vriendinnetje die naar Edinburgh ging![]()
Mijn huisgenote??? Sloer dat het is!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Crap, en ik maar hopen dat het nooit zou uitkomen
Sorry babe
Wat niet weet, wat niet deertquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:21 schreef Californium het volgende:
[..]
en dan mij vragen of ik ooit vreemd ben gegaan in onze relatie he
![]()
![]()
en nog wel met haar![]()
Nu weet ik he... nu deert het mequote:Op donderdag 15 januari 2009 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat niet weet, wat niet deert
Jij was beterhoor, als je dat achteraf nog wat boeit
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Nu weet ik he... nu deert het me
O en:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een beetje boeit het me wel![]()
quote:
ik ook want had niet goed opgeletquote:
dat van jou heeft ook iets serieuzere vormen lijkt mij...quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga alleen in het buitenland stagelopen alsmeegaat
Goed nieuws mênquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik krijg maandag een aanbieding om hier te blijven werken, toch nog wat nuttigs gedaan tijdens 't FOK!'en. Vervolgproject na m'n thesis, ben benieuwd.
Goede voornemens en studerenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat mijn voornemens zijn voor aankomend semester4 vakken en lots of time, ik ga iig 2 vakken bijhouden
Ik had niet anders verwacht!quote:
How come?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:50 schreef IrishBastard het volgende:
Bweh, mijn happy mood, it got fucked up
Daar zou elmo nog depressief van wordenquote:
Wat gemier met m'n pa, ging 't niet zo best mee, ging begin van de week (voor zover ik wist) weer goed, krijg net telefoontje dat het weer minder isquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar zou elmo nog depressief van worden
Matig mên.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat gemier met m'n pa, ging 't niet zo best mee, ging begin van de week (voor zover ik wist) weer goed, krijg net telefoontje dat het weer minder is
Minder dudequote:Op donderdag 15 januari 2009 12:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat gemier met m'n pa, ging 't niet zo best mee, ging begin van de week (voor zover ik wist) weer goed, krijg net telefoontje dat het weer minder is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onder het mom van ik zet niet te hoog in wil ik er minstens 2 bijhoudenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed nieuws mên[ afbeelding ]
[..]
Goede voornemens en studeren. Die voornemens heb ik al m'n hele studerende leven elk semester gemaakt. Het gaat erom wat je doet, Yashi, niet wat je voorneemt. En de ironie: 4 vakken hebben en er in elk geval 2 bijhouden. Dat betekent dat je bij voorbaat al weinig vertrouwen hebt in jezelf, want je verzaakt 50% van je vakken al
![]()
.
Wees eerlijk voor jezelf: hoe vaak heb je zulke voornemens al gemaakt, en hoe vaak heb je ze ook daadwerkelijk waargemaakt?
Jaquote:
Ik doe met je meequote:Op donderdag 15 januari 2009 12:44 schreef LastRequest het volgende:
Ik blijf gewoon elke keer huilen als ik deze zie, nu zit ik weer![]()
Nice Piet!!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, als de aanbieding een beetje ok is maar eens woonruimte in Leiden gaan zoeken. Iemand tips
?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en ik krijg net een smsje dat we geboekt hebben voor disney
Vertrouwen is allesquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
En aangezien ik nog steeds helemaal in de leerspirit zit zie ik het wel goed komen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |