Goed nieuws mênquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik krijg maandag een aanbieding om hier te blijven werken, toch nog wat nuttigs gedaan tijdens 't FOK!'en. Vervolgproject na m'n thesis, ben benieuwd.

Goede voornemens en studerenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat mijn voornemens zijn voor aankomend semester4 vakken en lots of time, ik ga iig 2 vakken bijhouden
Ik had niet anders verwacht!quote:
How come?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:50 schreef IrishBastard het volgende:
Bweh, mijn happy mood, it got fucked up
Daar zou elmo nog depressief van wordenquote:
Wat gemier met m'n pa, ging 't niet zo best mee, ging begin van de week (voor zover ik wist) weer goed, krijg net telefoontje dat het weer minder isquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar zou elmo nog depressief van worden
Matig mên.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat gemier met m'n pa, ging 't niet zo best mee, ging begin van de week (voor zover ik wist) weer goed, krijg net telefoontje dat het weer minder is
Minder dudequote:Op donderdag 15 januari 2009 12:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat gemier met m'n pa, ging 't niet zo best mee, ging begin van de week (voor zover ik wist) weer goed, krijg net telefoontje dat het weer minder is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onder het mom van ik zet niet te hoog in wil ik er minstens 2 bijhoudenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed nieuws mên[ afbeelding ]
[..]
Goede voornemens en studeren. Die voornemens heb ik al m'n hele studerende leven elk semester gemaakt. Het gaat erom wat je doet, Yashi, niet wat je voorneemt. En de ironie: 4 vakken hebben en er in elk geval 2 bijhouden. Dat betekent dat je bij voorbaat al weinig vertrouwen hebt in jezelf, want je verzaakt 50% van je vakken al
![]()
.
Wees eerlijk voor jezelf: hoe vaak heb je zulke voornemens al gemaakt, en hoe vaak heb je ze ook daadwerkelijk waargemaakt?
Jaquote:
Ik doe met je meequote:Op donderdag 15 januari 2009 12:44 schreef LastRequest het volgende:
Ik blijf gewoon elke keer huilen als ik deze zie, nu zit ik weer![]()
Nice Piet!!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, als de aanbieding een beetje ok is maar eens woonruimte in Leiden gaan zoeken. Iemand tips
?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en ik krijg net een smsje dat we geboekt hebben voor disney
Vertrouwen is allesquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
En aangezien ik nog steeds helemaal in de leerspirit zit zie ik het wel goed komen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |