quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Nu weet ik he... nu deert het me
O en:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een beetje boeit het me wel![]()
quote:
ik ook want had niet goed opgeletquote:
dat van jou heeft ook iets serieuzere vormen lijkt mij...quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga alleen in het buitenland stagelopen alsmeegaat
Goed nieuws mênquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik krijg maandag een aanbieding om hier te blijven werken, toch nog wat nuttigs gedaan tijdens 't FOK!'en. Vervolgproject na m'n thesis, ben benieuwd.

Goede voornemens en studerenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat mijn voornemens zijn voor aankomend semester4 vakken en lots of time, ik ga iig 2 vakken bijhouden
Ik had niet anders verwacht!quote:
How come?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:50 schreef IrishBastard het volgende:
Bweh, mijn happy mood, it got fucked up
Daar zou elmo nog depressief van wordenquote:
Wat gemier met m'n pa, ging 't niet zo best mee, ging begin van de week (voor zover ik wist) weer goed, krijg net telefoontje dat het weer minder isquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar zou elmo nog depressief van worden
Matig mên.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat gemier met m'n pa, ging 't niet zo best mee, ging begin van de week (voor zover ik wist) weer goed, krijg net telefoontje dat het weer minder is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |