Owh, dat vind ik een heel normale scorequote:Op donderdag 15 januari 2009 11:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik had het verwacht dus het boeit me niet zoveelMaarja dat is dus al 3 van de 6 tentamens niet.. Lekker bezig
Ik dacht dat je zon 140 EC's moest hebben om te mogen gaan.. Daaronder mag je ook maar geven ze je een negatief advies ofzo.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moet je perse alles gehaald hebben om naar 't land der pizza's te mogen?
In Leiden betekende dat dan vaak een studiezomer terwijl de rest van het land vakantie had. Hertentamens werden pas in augustus gegeven namelijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik had het verwacht dus het boeit me niet zoveelMaarja dat is dus al 3 van de 6 tentamens niet.. Lekker bezig
Klinkt heel bekendquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Leiden betekende dat dan vaak een studiezomer terwijl de rest van het land vakantie had. Hertentamens werden pas in augustus gegeven namelijk.
Jup, hier ook pas herren in augustus, maarja dat moet ik allemaal ff gaan regelen want ik zit in de zomervakantie wss ook een maand in Sienna voor een taalcurusquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Leiden betekende dat dan vaak een studiezomer terwijl de rest van het land vakantie had. Hertentamens werden pas in augustus gegeven namelijk.
Ik had gemiddeld 1 hertentamen per collegejaar, vaak meer theoretische, echt stoffige vakken, zoals Staatsrecht en Rechtstheoriequote:Op donderdag 15 januari 2009 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt heel bekend
Twee jaar geleden, nog een vak voor mijn propedeuse anders moest ik opbokken van school, toch wel de laatste maand van de vakantie zitten blokken
Wel gehaald met een 9.8
Dat klinkt als een ander puntensysteem dan ze bij ons hanteerden. Maar goed, ik zat ook in een van de laatste groepen die nog onder het oude systeem viel, volgens mij. Ook op de middelbare school. Niets vakkenprofielen, gewoon zelf de eindexamenvakken kiezen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Aantal ECTS punten: 102 zoveel heb ik er nu
en kan er nog 58 halen dit jaar.. Dus als ik vanaf nu alles haal en er op gok dat ik strafprocesrecht gehaald heb. Dan moet het goed komenDan kom ik op 160 punten uit..
Begin nu ook te twijfelen of het 160 of 140 punten was, want met 160 mag je ook aan je scriptie beginnen.
Gewoon geen ruk van aantrekken en je eigen plannen trekken, kans van je leven man.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij moet es stoppen mij zo'n schuldgevoel aan te praten. Die plannen waren er al. Jammer dan.
je haat 'r ey?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon geen ruk van aantrekken en je eigen plannen trekken, kans van je leven man.
Ik kan me herinneren dat er ooit een jongen was die een vriendin had die voor een half jaar naar Edinburgh ging, die jongen stond helemaal achter zijn vriendin omdat het een prachtige kans was... Stel je aanquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan haat je mij
ik wil niet dat Yashi zo ver weg gaaaaaat
ja en? Is maar een relatie, die vind je altijd wel, zo'n kans nietquote:
Je moest eens weten wat mijn voornemens zijn voor aankomend semesterquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:55 schreef Mikkie het volgende:
Ken je de studiementaliteit in België wel? Dat redt ze nooit.
een jaarquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat er ooit een jongen was die een vriendin had die voor een half jaar naar Edinburgh ging, die jongen stond helemaal achter zijn vriendin omdat het een prachtige kans was... Stel je aan
dit dusquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:04 schreef HostiMeister het volgende:
En dan had dat hele Edinburgh verhaal er sowieso bar weinig mee te maken
je had nog een ander vriendinnetje die naar Edinburgh gingquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit over jou en mij gaat?
Crap, en ik maar hopen dat het nooit zou uitkomenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:19 schreef Californium het volgende:
[..]
je had nog een ander vriendinnetje die naar Edinburgh ging![]()
Mijn huisgenote??? Sloer dat het is!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Crap, en ik maar hopen dat het nooit zou uitkomen
Sorry babe
Wat niet weet, wat niet deertquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:21 schreef Californium het volgende:
[..]
en dan mij vragen of ik ooit vreemd ben gegaan in onze relatie he
![]()
![]()
en nog wel met haar![]()
Nu weet ik he... nu deert het mequote:Op donderdag 15 januari 2009 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat niet weet, wat niet deert
Jij was beterhoor, als je dat achteraf nog wat boeit
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Nu weet ik he... nu deert het me
O en:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een beetje boeit het me wel![]()
quote:
ik ook want had niet goed opgeletquote:
dat van jou heeft ook iets serieuzere vormen lijkt mij...quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga alleen in het buitenland stagelopen alsmeegaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |