Hebben 'jullie' ook al een gezamenlijke Hyves?quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hebben 'jullie' ook al een gezamenlijke Hyves?
zolang je hem maar niet bij een vriendje laat staanquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo hoort dat toch ook? Ik heb tot m'n twaalfde ofzo een goede fiets gehad. Toen werd m'n goeie fiets gejat, en heb ik sindsdien altijd van die prutfietsen gehad. Tot ik laatst die van m'n pa gebietst heb
.
Ik ga naar een goede motokledingzaak, dat hij ook Yamaha's verkoopt is bijzaakquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, érger zelfs nog
flikker dan ook op bij een Yamaha Dealert, als ze je zo tegenstaan
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hebben 'jullie' ook al een gezamenlijke Hyves?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
In dat geval heb je er dus twee.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:15 schreef Sander het volgende:
Nee dank je, heb er al zo een op m'n hyves.
Of eigenlijk vierquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In dat geval heb je er dus twee..
Tuurlijk hè! Doe je een beetje voorzichtig met IB?quote:
Will do!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tuurlijk hè! Doe je een beetje voorzichtig met IB?
Het spijt me zeer maar stiekem moest ik lachenquote:
quote:
Veel plezierquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:52 schreef motorbloempje het volgende:
is vandaag laatste college?
ook maar 's gaan danvrijstelling gaat niet meer lukken maar wat extra info kan mooit kwaad
Klopt! Bedacht ik me ook vandaagquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Sander! We moeten nog aan die casus werken ey!
Hoe laat ben jij hier?
.
Krantje binnenquote:
Dankjewel pietquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik geef nog eens een tip[ afbeelding ].
Klik, kijk en snap.quote:
staat al op z'n haaaaaaaaaaaaaaaaaivesquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou, dan verwachten we toch wel een foto.
quote:
quote:
Weet ik, maar ik vind het zo tofquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
dat heb je al heel vaak gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |