Het heeft bij mij ongeveer 2 weken en 10 telefoontjes geduurd, snel bellen dusquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:26 schreef Mikkie het volgende:
Mijn abo op NRC.Next zou gisteren ingegaan moeten zijn.
Ik bel helemaal niemand. Dan hebben ze m'n telefoonnummer ook nog en gaan ze me dadelijk stalkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het heeft bij mij ongeveer 2 weken en 10 telefoontjes geduurd, snel bellen dus.
Er wordt helemaal niks van mijn rekening afgeschreven zonder mijn toestemming. Die krant zou verdomme gisteren al in zijn gegaan. Als ze nu het lef hebben om al geld af te schrijven bel ik inderdaad wel en dan heeft één van die belgeiten een kutdag, geloof mequote:Op woensdag 14 januari 2009 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het wordt wel automatisch afgeschreven he, wedden dat jij binnen een week zonder krant aan de telefoon hangt.
Ach is een ex, die doen dan niet moeilijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar ga jij ook alweer altijd stappen en hoe doe je dat met die vrouwen?.
de motoren wel aan hemquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dadelijk ga je ook nog beweren dat CP een hekel heeft aan motoren?
Jullie zien elkaar echt elke avond offeuh...?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
zoo ik ben weer in Nijmegen, even de boel op orde brengen hier zodat ik morgen weer fris kan beginnen met leren en IB zometeen ook niet in een zwijnenstal terecht komt.
ja, we gaan zoquote:
is t om 10 uur al weer dichtquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, we gaan zo![]()
toch niet, blijkt dat we nog maar een uur kunnen schaatsen dan
moeten we ook nog schaatsen huren enzo, en eten is nèt pas achter de kiezen want René was mega laat thuis
Oe ziet er stukken beter uitquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:32 schreef motorbloempje het volgende:
Niels, doe nog 's kijken op www.going-round.nl
zo beter?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
is een goed basiskookboek
begin je nu al huisvrouwtjestrekjes te ontwikkelen?
Woman, get me another beer, and better make sure it's cold or ima puttin' da hurtin' on ya.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
ey, wijffie, doe's nog een biertje pakken!
*pets op kont*
hij ligt aan het slot hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
wacht maar, ze besluipen je op een onverwacht moment
Dat doen mijn fietsen altijdquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
faal @ idee snappen by CP![]()
gast, hij laat je in de steek op het moment dat je het NIET verwacht
als je die mooie bocht instuurt en in de vangrail raakt
als je relaxt cruist en je ketting schiet er spontaan, zonder reden af
etc.
En terecht, ik heb nog nooit (letterlijk nooit) een fiets gehad die geen gebrek had.quote:
Oh, maar het is ook geen Yamahaquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
faal @ idee snappen by CP![]()
gast, hij laat je in de steek op het moment dat je het NIET verwacht
als je die mooie bocht instuurt en in de vangrail raakt
als je relaxt cruist en je ketting schiet er spontaan, zonder reden af
etc.
Zo hoort dat toch ook? Ik heb tot m'n twaalfde ofzo een goede fiets gehad. Toen werd m'n goeie fiets gejat, en heb ik sindsdien altijd van die prutfietsen gehadquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En terecht, ik heb nog nooit (letterlijk nooit) een fiets gehad die geen gebrek had.
nee, érger zelfs nogquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Oh, maar het is ook geen Yamaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |