Ga zo met m'n jc en een andere jc eten, en daarna feestje!quote:
Ik weet niet meer hoe de oude eruit zagquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
check mijn geweldige nieuwe header
www.going-round.nl
de oude was gewoon tekst in Arial 'Going-Round.nl' en een bandenspoorachtergrondquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe de oude eruit zag
Maar nice!
Nice heurrrr!quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de oude was gewoon tekst in Arial 'Going-Round.nl' en een bandenspoorachtergrond
en dank
Is die kip niet al voorgegaard denk je? Ik heb ook zin in Chineesquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:30 schreef morgane het volgende:
Net een bak AH bami speciaal weggewerkt, was best goed te doen! Viel me ook mee dat de kip gaar wordt in de magnetron.
Zo maar eens aan het werk, tot 22u.
Hmm dat zou best kunnen, helemaal niet over nagedacht eigenlijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:32 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nice heurrrr!
[..]
Is die kip niet al voorgegaard denk je? Ik heb ook zin in Chinees
Yashi of Yashaaaaa?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:34 schreef Sander het volgende:
Zag yashi net op t station maar herkende haar veel te laat. Faal
Daarom dacht ik, blijkbaar weet Sander wie achter Yashi zitquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Das best knap, aangezien ik al de hele dag bij mijn ouders zit
Beterquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
check mijn geweldige nieuwe header
www.going-round.nl
wordt nog aan gewerktquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:38 schreef Nielez het volgende:
[..]
Beter![]()
Afgezien van het feit dat de body niet meer echt bij de header past is de header op zich wel ok.
Zou cool zijn als de body idd ook aangepast wordt daaraan. Iets doen met dezelfde gradient. Kan best leuk wordenquote:
nou, we willen dus de combi van die blauw en die khaki wel houden, maar meoten even de goede balans en verdeling vindenquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:40 schreef Nielez het volgende:
[..]
Zou cool zijn als de body idd ook aangepast wordt daaraan. Iets doen met dezelfde gradient. Kan best leuk worden
ja, die moeten we ook nog aanpassenquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:42 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind het zo geniaal hoe die foto's uitgeknipt zijn
Hmm k vind die khaki niet zo mooiquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, we willen dus de combi van die blauw en die khaki wel houden, maar meoten even de goede balans en verdeling vinden
Zwanger?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb al sinds ik vanmiddag buiten ben geweest het gevoel dat mijn keel aan de binnenkant dikkig is, te irritant
En ook net zoals gisteravond last van mn buik enzo.. Ik moet echt niet ziek worden
ja, wil je d'r over paten?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:53 schreef Nielez het volgende:
[..]
Hmm k vind die khaki niet zo mooi![]()
Maar da's mijn probleem
ja dat was ik jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij deed een beetje vaag op het station, of het lag aan mij.
Mijn abo op NRC.Next zou gisteren ingegaan moeten zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
In de NRC Next vandaag een artikel over smsjes en mails die de laatste rondgaan onder moslims in Nederland, de Aldi en de Lidl zouden de opbrengst van 1 dag schenken aan Israël en daarom moeten moslims deze winkels maar mijden. Schijnt niks van waar te zijn, maar de winkels hebben wel een opbrengstdaling opgemerkt.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:58 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Teveel IBies gegeten![]()
no offence IBie
Kwaliteitjequote:
Ye, leuke meid zat er ook aan vastquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kwaliteitje.
En zelfs nog Hollandsche kwaliteit ook!
Mensquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:58 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Teveel IBies gegeten![]()
no offence IBie
Waar ga jij ook alweer altijd stappen en hoe doe je dat met die vrouwen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ye, leuke meid zat er ook aan vast
Omdat ik maagd blijf tot aan het huwelijk!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
hoe weet je dat? heb je een test gedaan?
Dadelijk ga je ook nog beweren dat CP een hekel heeft aan motoren?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Omdat ik maagd blijf tot aan het huwelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |