Volgens mij wel man, maar ik had dikke haast enzo, je weet hoe dat gaatquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb jij Swarma irl gezien?
Mag ik je aanraken?
Respect manquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:54 schreef Sander het volgende:
Ik ben mijn presentatie aan het oefenen, en ik kijk door de ramen naar buiten. Het halve kantoorgebouw aan de overkant kijkt terug. Eéntje zwaaide zelfs
Gastquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Respect man.
M'n docente communicatie oefende altijd tegen een stel teddyberen, werd ze op een dag door haar buurvrouw ondervraagd waarom ze toch altijd tegen de beren praatte.
Yepquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:55 schreef IrishBastard het volgende:
Ik mag toch hopen dat dat niet je presentatie voor RE is?
Watquote:
Vage buurt danquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat? Iesch waar gebeurd verhaal.
Dude, je kunt de voorbereiding ook overdrijven hèquote:
Dit is het Nijmegen-subforum, zo uniek, niet in een naam te vatten.quote:
Lamzak, ga iets voor je studie doen ofzoquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dude, je kunt de voorbereiding ook overdrijven hè
Max Payne is wel ok trouwens, voor de 3 kwartier die ik gezien heb
Ik geef 't 3 wekenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lamzak, ga iets voor je studie doen ofzo
Oh ik, place your new bets, nog geen 2 wekenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga naar eurodisney voor heul goedkoop ergens in maart
Toevallig wel ja!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
nou, leuk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou, leuk.......Ja doei.
Nijmegen #332 - Waar we niet in één naam te vatten zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dit is het Nijmegen-subforum, zo uniek, niet in een naam te vatten.
Diequote:Op woensdag 14 januari 2009 15:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
emo - 3098 keer
static - 587 keer
mweh laat maar.
okquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:55 schreef IrishBastard het volgende:
Dat doet Misstique voor je toch?
Goh, wie zou dat toch zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
En wss gaat mijn beste vriendinnetje ook meewant die werkt ook bij de blokker
Dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |