ach ik weet er dan meestal niets meer van maar ik hoor altijd dat het leuk uitzag, tevens is het elke keer een verrassing wat er op mijn hoofd staat geschrevenmet watervaste stiftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
LR
Ja het gesprek ging goed dus we hebben op zich een positief gevoel! We horen het alleen pas vrijdagochtend.. dus als ze nee zeggen hebben we alsnog een probleem, en dan kunnen we er niks meer aan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, hopen maar!
The rock candy's melted, only diamonds now remain
is ook met rijst en komkommer te krijgen hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
welk gedeelte van ik mot geen vis ben je vergeten?
Je afstudeeropdracht tochquote:
Dat heb ik met oud & nieuw nog opquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:59 schreef motorbloempje het volgende:
is ook met rijst en komkommer te krijgen hoor
Haha ja dat mag. Als je maar beiden een eigen opdracht hebt, mag je gewoon op dezelfde afdeling zitten enzo. Ik wil graag met een bepaalde klasgenoot samenwerken omdat dat altijd erg goed bevallen is en zeker meerwaarde voor ons allebei heeft geboden. Dus nu samen bij een bedrijf, allebei een opdracht. We hebben er altijd veel aan elkaar te spreken over wat we gemaakt hebben enzo, ook al doen we niet precies hetzelfde.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je afstudeeropdracht toch? Waarom? Wil je 't? Mag 't uberhaupt? Heb je een aparte opdracht?
Zo, dat zijn veel vragen.
Jazeker wel, ben niet van plan in zo'n groot bedrijf te gaan werken. Klein bedrijfje of desnoods een eigen onderneming met 1 of 2 anderen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja maar, als je later gaat werken kan je je collega's ook niet kiezen![]()
.
Maar ik vat 'm. Hopen dat 't wat wordt
.
Ik maak zo eens in de zoveel tijd zelf sushiquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat heb ik met oud & nieuw nog op. Erg lekker
.
Mijn huisgenootje heet sushi, elke keer als ik aan sushi eten denk gaan mijn hersenen naar een enge plek toequote:Op woensdag 14 januari 2009 14:10 schreef LastRequest het volgende:
Ik hou wel van komkommer, maar sushi heb ik nog nooit gegeten.
Ik denk dat ik couscous ga maken als lunch
quote:
Nasty haha.. maar heet er echt iemand Sushi?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn huisgenootje heet sushi, elke keer als ik aan sushi eten denk gaan mijn hersenen naar een enge plek toe![]()
Ze heet Sucheela, afgekort Such of Suchiquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
[..]
Nasty haha.. maar heet er echt iemand Sushi?
Hij deed een beetje vaag op het station, of het lag aan mijquote:
He's scared!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij deed een beetje vaag op het station, of het lag aan mij.
Ben blij dat ik erbij was!quote:
Heb jij Swarma irl gezien?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij deed een beetje vaag op het station, of het lag aan mij.
Goed bezig! Ben benieuwd wat het wordt!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:02 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Haha ja dat mag. Als je maar beiden een eigen opdracht hebt, mag je gewoon op dezelfde afdeling zitten enzo. Ik wil graag met een bepaalde klasgenoot samenwerken omdat dat altijd erg goed bevallen is en zeker meerwaarde voor ons allebei heeft geboden. Dus nu samen bij een bedrijf, allebei een opdracht. We hebben er altijd veel aan elkaar te spreken over wat we gemaakt hebben enzo, ook al doen we niet precies hetzelfde.
Volgens mij wel man, maar ik had dikke haast enzo, je weet hoe dat gaatquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb jij Swarma irl gezien?
Mag ik je aanraken?
Respect manquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:54 schreef Sander het volgende:
Ik ben mijn presentatie aan het oefenen, en ik kijk door de ramen naar buiten. Het halve kantoorgebouw aan de overkant kijkt terug. Eéntje zwaaide zelfs
Gastquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Respect man.
M'n docente communicatie oefende altijd tegen een stel teddyberen, werd ze op een dag door haar buurvrouw ondervraagd waarom ze toch altijd tegen de beren praatte.
Yepquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:55 schreef IrishBastard het volgende:
Ik mag toch hopen dat dat niet je presentatie voor RE is?
Watquote:
Vage buurt danquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat? Iesch waar gebeurd verhaal.
Dude, je kunt de voorbereiding ook overdrijven hèquote:
Dit is het Nijmegen-subforum, zo uniek, niet in een naam te vatten.quote:
Lamzak, ga iets voor je studie doen ofzoquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dude, je kunt de voorbereiding ook overdrijven hè
Max Payne is wel ok trouwens, voor de 3 kwartier die ik gezien heb
Ik geef 't 3 wekenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lamzak, ga iets voor je studie doen ofzo
Oh ik, place your new bets, nog geen 2 wekenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga naar eurodisney voor heul goedkoop ergens in maart
Toevallig wel ja!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
nou, leuk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou, leuk.......Ja doei.
Nijmegen #332 - Waar we niet in één naam te vatten zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dit is het Nijmegen-subforum, zo uniek, niet in een naam te vatten.
Diequote:Op woensdag 14 januari 2009 15:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
emo - 3098 keer
static - 587 keer
mweh laat maar.
okquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:55 schreef IrishBastard het volgende:
Dat doet Misstique voor je toch?
Goh, wie zou dat toch zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
En wss gaat mijn beste vriendinnetje ook meewant die werkt ook bij de blokker
Dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |