ach ik weet er dan meestal niets meer van maar ik hoor altijd dat het leuk uitzag, tevens is het elke keer een verrassing wat er op mijn hoofd staat geschrevenmet watervaste stiftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
LR
Ja het gesprek ging goed dus we hebben op zich een positief gevoel! We horen het alleen pas vrijdagochtend.. dus als ze nee zeggen hebben we alsnog een probleem, en dan kunnen we er niks meer aan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, hopen maar!
The rock candy's melted, only diamonds now remain
is ook met rijst en komkommer te krijgen hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
welk gedeelte van ik mot geen vis ben je vergeten?
Je afstudeeropdracht tochquote:
Dat heb ik met oud & nieuw nog opquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:59 schreef motorbloempje het volgende:
is ook met rijst en komkommer te krijgen hoor
Haha ja dat mag. Als je maar beiden een eigen opdracht hebt, mag je gewoon op dezelfde afdeling zitten enzo. Ik wil graag met een bepaalde klasgenoot samenwerken omdat dat altijd erg goed bevallen is en zeker meerwaarde voor ons allebei heeft geboden. Dus nu samen bij een bedrijf, allebei een opdracht. We hebben er altijd veel aan elkaar te spreken over wat we gemaakt hebben enzo, ook al doen we niet precies hetzelfde.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je afstudeeropdracht toch? Waarom? Wil je 't? Mag 't uberhaupt? Heb je een aparte opdracht?
Zo, dat zijn veel vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |