Gewoon geen ruk van aantrekken en je eigen plannen trekken, kans van je leven man.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij moet es stoppen mij zo'n schuldgevoel aan te praten. Die plannen waren er al. Jammer dan.
je haat 'r ey?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon geen ruk van aantrekken en je eigen plannen trekken, kans van je leven man.
Ik kan me herinneren dat er ooit een jongen was die een vriendin had die voor een half jaar naar Edinburgh ging, die jongen stond helemaal achter zijn vriendin omdat het een prachtige kans was... Stel je aanquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan haat je mij
ik wil niet dat Yashi zo ver weg gaaaaaat
ja en? Is maar een relatie, die vind je altijd wel, zo'n kans nietquote:
Je moest eens weten wat mijn voornemens zijn voor aankomend semesterquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:55 schreef Mikkie het volgende:
Ken je de studiementaliteit in België wel? Dat redt ze nooit.
een jaarquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat er ooit een jongen was die een vriendin had die voor een half jaar naar Edinburgh ging, die jongen stond helemaal achter zijn vriendin omdat het een prachtige kans was... Stel je aan
dit dusquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:04 schreef HostiMeister het volgende:
En dan had dat hele Edinburgh verhaal er sowieso bar weinig mee te maken
je had nog een ander vriendinnetje die naar Edinburgh gingquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit over jou en mij gaat?
Crap, en ik maar hopen dat het nooit zou uitkomenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:19 schreef Californium het volgende:
[..]
je had nog een ander vriendinnetje die naar Edinburgh ging![]()
Mijn huisgenote??? Sloer dat het is!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Crap, en ik maar hopen dat het nooit zou uitkomen
Sorry babe
Wat niet weet, wat niet deertquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:21 schreef Californium het volgende:
[..]
en dan mij vragen of ik ooit vreemd ben gegaan in onze relatie he
![]()
![]()
en nog wel met haar![]()
Nu weet ik he... nu deert het mequote:Op donderdag 15 januari 2009 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat niet weet, wat niet deert
Jij was beterhoor, als je dat achteraf nog wat boeit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |