VBL is niet het Ajax-topic lieverdje.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:37 schreef Prosac het volgende:
ik wijzig het eerst gewoon nog even. Ik hoor vanzelf of ray dat accepteert. Bovendien, laatst was er nog een heleboel drukte in het ajax topic over het zogenaamde achterlijke gedrag op een groningen forum met het verbasteren van namen en nu moet het ineens kunnen.. Wat is het nou?
Oh ja.. Even vergeten dat buiten je eigen club topic ineens wel alles kan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een eigen-naamtopic
[..]
VBL is niet het Ajax-topic lieverdje.
Jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:59 schreef jorienvdherik het volgende:
VBL-FB #84: Met sjimz, zonder hools.
Weet iemand of er een sanctie genomen is ?
Deze niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij kan in iedergeval nog posten. Dus iemand dood verwensen is niet langer meer een ban?
Hij is nog vers, hij moet nog leren.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Pas op, nu krijg je een lading shit van Dirk en Jorientje over je heen.
Risico van de hobby.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Pas op, nu krijg je een lading shit van Dirk en Jorientje over je heen.
Nou ja.. Het kan ook echt pietluttig, dan valt er overal nog genoeg te editten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:48 schreef Grulez het volgende:
Heb je serieus Gaymania geedit? Dat is wel heel pietluttig..
quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:35 schreef Prosac het volgende:
Zoals ik ook zeg, im still learning, ik moet nog beter inschatten wanneer iets wel kan en iets niet. Ziektes zal ik nooit tolereren, doodsbedreigingen -hoe verkapt ook- ook niet.
hopelijk is het hiermee wat duidelijk en krijg ik nog één kans.
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:02 schreef Doc het volgende:
Ziektes wegeditten? Serieus? Weet je wel waar je aan begint?
Het niet toleren van zeer verkapte doodsbedreigingen wordt ook nog een leuke![]()
Check.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:24 schreef sjimz het volgende:
Nieuwe trainer feyenoord
Is al een topic over.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:45 schreef sjimz het volgende:
[HOOLS] De VBL Kroeg #1842: Nu met Jaap en Paul
Deze mag dicht op verzoek van TS.
Valt mee dat D-K ze hier nog niet heeft gepost.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef Happel het volgende:
Maak me even mod, kan ik mijn eigen reacties editen.
Feijenoorders onder elkaar, hè. Die verlinken elkaar niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Valt mee dat D-K ze hier nog niet heeft gepost.
Ik had het wel geweten hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoorders onder elkaar, hè. Die verlinken elkaar niet.
te laat.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef Happel het volgende:
Maak me even mod, kan ik mijn eigen reacties editen.
Je vergeet Jood!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Verwacht ook niks anders van een (ex)wout.
Drie extra notes voor de verzameling nu?quote:
Ik denk dat er 90 bestaan uit 'zei kanker' 'wenste iemand dood'.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Drie extra notes voor de verzameling nu?
Zeg even als het er 100 zijn, dan betaal ik die ¤4.50 ff.
Dan zal ik het doorgeven, maar je kan het ook zelf in de gaten houden he.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Drie extra notes voor de verzameling nu?
Zeg even als het er 100 zijn, dan betaal ik die ¤4.50 ff.
Eentje voor je zinsbouw denk ik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:29 schreef VoreG het volgende:
Heuj! Sinds september 3 notes erbij gekregen, waar ik heb die in godsnaam voor gekregen.
Geef de link even dan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dan zal ik het doorgeven, maar je kan het ook zelf in de gaten houden he.
Minimaal, minimaal.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk dat er 90 bestaan uit 'zei kanker' 'wenste iemand dood'.
Vraag dat maar aan Leonardoquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoorders onder elkaar, hè. Die verlinken elkaar niet.
Daar heb jij weer gelijk isquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar er is een verschil tussen niet tolereren en bannen.
Het was geen serieus antwoord, jammer dat je het zo opvatquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Doe nou niet altijd zo serieus. Heb een beetje plezier in je leven
Dan moet je PI's gaan gebruikenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het was geen serieus antwoord, jammer dat je het zo opvat
dat is zo 2008quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan moet je PI's gaan gebruiken
Dat roept toch alleen maar offtopic uit? Ik snap niet dat dit getolereerd word.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat niet alleen hè..
Keywords: Onzin, irritatie, hutspot
'We nemen het mee naar achteren'quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat roept toch alleen maar offtopic uit? Ik snap niet dat dit getolereerd word.
Bedankt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
'We nemen het mee naar achteren'
Ik kan hier wel op reageren maar ik denk laat ik verstandig zijn en deze zaak aan de mods opdragen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:37 schreef Happel het volgende:
Ado, doe eens normaal.
Keywords: Ado, achterlijk, hagenees, kankah.
Controleer je dat voor en na iedere post of zoquote:
Natuurlijk. Status, je weet zelluf.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Controleer je dat voor en na iedere post of zo?
Beter, dank je.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:52 schreef Blawh het volgende:
Peter Bosz is opgestapt #1
Is opgestapt, toch wel een wezenlijk verschil.
Nou en? Ik hoorde Wielaert "Helemaal niets in Amsterdam" zingen. Ik dacht laat ik het ff aankaarten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:56 schreef Breach het volgende:
AFC Ajax-topic #1167
Het dreigt weer intelligent te worden.
Als je nou eens linkjes daarvan post.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als we dan toch zo gaan beginnen kijk dan ook ff alle Feyenoord topics, Bosz topics en Verbeek topics na van vandaag. Genoeg getrold wat niet weggehaald is.
Ben ik een smurf? Dacht ut niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je nou eens linkjes daarvan post.
Ik begon bij jou post omdat alles daaronder (op 1 na) weer onzin was. Daarmee bedoel ik dit dus niet direct richting jou.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nou en? Ik hoorde Wielaert "Helemaal niets in Amsterdam" zingen. Ik dacht laat ik het ff aankaarten.
Heb je de posts van _Mike_ wel eens bekeken. Die gozer heb ik nog nooit op een inhoudelijke post kunnen betrappen.
Viel mee toch. Ik heb het vandaag maar eens een beetje aangezien, ging toch best aardig.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:56 schreef Breach het volgende:
AFC Ajax-topic #1167
Het dreigt weer intelligent te worden.
Er was genoeg wat best weg had gemogen, maar ja.. het meeste werd vrij snel genegeerd, dus dan is het ook wel best zo. Vrij ernstig was het nou ook weer niet en de emoties waren tweezijdig, leedvermaak en oprechte woede. Daar zaten wij nog wat tussen te laveren, maar van mijn kant de complimenten voor hoe netjes het leek te blijven.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar dat scheelt de mods weer een hoop zoekwerk. Ze draaien toch al overuren.
G_S is er ook nog.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:10 schreef Adothehague het volgende:
Inderdaad het duurt wel lang.
Ik vind het ook zielig eigenlijk voor Prosac die nu alles in zijn eentje moet doen.
Hij is ook nog maar net nieuw en moet alles ondekken, maar hij wordt aan zijn lot overgelaten.
Ik heb diepe respect voor Prosac hoe hij hier de boel managed nu hij er alleen voor staat.
R-E-S-P-E-C-T
Klopt, maar die zie ik heel eerlijk gezegd niet actief modden.quote:
Hij is ook wel actief als stille kracht.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:19 schreef Prosac het volgende:
G_S is vandaag ook wel degelijk druk bezig geweest hoor. Af en toe kwamen we elkaar tegen bij een edit.
quote:Naast dit Feedbacktopic zijn de VBL-mods op meerder manieren te bereiken.
RayMania (PM),
-Vaduz- (PM),
Blawh (PM),
sjimz (PM),
Verder is er een centrale VBL-mods PM Inbox die te bereiken is door een PM te sturen naar VblMods.
STFUquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:22 schreef Adothehague het volgende:
Hij is ook wel actief als stille kracht.
Jij doet meer de communucatie met andere users, en G_S die edit posts enzo.
Jij ben zeg maar woordvoerder en mod tegelijk omdat jij communucatief sterk ben., en shummie edit posts enzovoort.
x2quote:
Dan is het goedquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:35 schreef _Mike_ het volgende:
Ik gaf Robbie feedback op zijn uitstekende post.
Cyberia18, niet meer doen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gaat Cyberia18 nog een keer een waarschuwing krijgen of mag hij gewoon lekker doorgaan met waar hij de laatste 24 uur mee bezig is?
check!quote:
Dirkie moet gewoon niet zo janken, hij doet zelf net zo hard mee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
check!
Ik zag het wel, hou het ook in de gaten. Maar het is in mijn ogen de gebruikelijke pesterijtjes over en weer. Ik begrijp dat het wat vervelender is als het je eigen club betreft.
Daarom hou ik het ook alleen maar in de gaten. Moet niet constant gebeuren natuurlijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dirkie moet gewoon niet zo janken, hij doet zelf net zo hard mee.
Die variant is nieuwquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:13 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Klopt, maar die zie ik heel eerlijk gezegd niet actief modden.
Maar ik heb ook respect voor Gorden_Shumieway.
Verbeek is ontslagen en Bosz en Jansen zijn ook weg.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kan iemand mij de afloop vertellen ?
Stiekem houden we toch wel van elkaar hè, Bossche Bol van mequote:Op donderdag 15 januari 2009 22:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah gelukkig, ray is weer gesignaleerd.
Ja, is goed.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:47 schreef denthemen het volgende:
Live Eredivisieverslagen # 107 - Zonder verbeek
Ray, verwijder mijn post dan ook als je de oorzaak ook weg deed
Dank uquote:
Loop niet zo te zeuren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dank uHet staat zo raar anders
Overigens kan ik van iedereen grappen hebben hoor, maar niet van hem, vandaar mijn reactieGaan jullie maar gewoon verder met misselijke grappen waardoor ik s'avonds in mijn bed een beetje moet huilen
Ach man, krijg een rolberoertequote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:51 schreef denthemen het volgende:
Gaan jullie maar gewoon verder met misselijke grappen waardoor ik s'avonds in mijn bed een beetje moet huilen
Al gezien, toch bedanktquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:19 schreef denthemen het volgende:
Live Eredivisieverslagen # 107 Er is weer voetbal
Check.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:27 schreef denthemen het volgende:
Het grote Feyenoord-topic #434: Alles naar de klote!
Is nu alleen een troll
Nee, nu niet, want ik verwacht er niet leuke reacties op.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vind hem wel leuk, mag die terug
Zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, nu niet, want ik verwacht er niet leuke reacties op.
Dan hoef je hem toch niet meer te zien?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
ja en vandaag of gister stond die er ook al
Sorry, zal niet meer op je reageren, ok?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gaan de mods nog wat doen aan al dat getrol?
Volgens mij ben ik bezig, maar als ik wat gemist heb, dan kun je het hier melden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gaan de mods nog wat doen aan al dat getrol?
Jawel hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dan hoef je hem toch niet meer te zien?
Kap eens met het melden van posts van Cyberia18 of denthemen die gewoon okay zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vind het niet schokkend nee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Pardon ?
Timmers gaybar
schijnheilige rattenkop van Gio..
Mag dat ?
Je wordt voorspeelbaar Jorienquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Pardon ?
Timmers gaybar
schijnheilige rattenkop van Gio..
Mag dat ?
Wat ben je toch kinderachtig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor je verhelderende verklaring
Ik vind het niet schokkend .quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je wordt voorspeelbaar Jorien
AFC Ajax-topic #1169: Verder op jacht naar derde ster
Ik ook niet, ik vind het echter wel typerend voor jouquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik vind het niet schokkend .
Waarom post je het dan wel eerst hier? Zo snel van gedachten veranderd?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik vind het niet schokkend .
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Sorry, zal niet meer op je reageren, ok?
Ik heb wel ergere dingen in een wedstrijden-topic voorbij zien komen die ook gewoon door de beugel konden.quote:
Ik laat 'm nu staan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Het grote Feyenoord-topic #435: Zonder schokeffect
Wat mag wel wat mag niet
Dat heet nou context lezen en leren modden.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom mag het dan eerst niet? Na een dag van gedachten veranderd?
YES! Binnen 2 minuten!!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Lijkt mij niet zo relevant voor het topic?
Ja, dicht.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:44 schreef Rumille het volgende:
Ben Sahar
Dubbel
Het Ben Sahar topic: Superboer
checkquote:Op zondag 18 januari 2009 16:44 schreef Rumille het volgende:
Ben Sahar
Dubbel
Het Ben Sahar topic: Superboer
Nein, ik heb me kaarten moeten verkopen omdat ik ziek benquote:Op zondag 18 januari 2009 16:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Vanaf de telefoon in het Goffertstadion?
Ik heb nu 2 weken vrij na mijn tentamens, tijd genoeg om mij te ontgroenenquote:Op zondag 18 januari 2009 17:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, dan kan je nu toch alvast al blauw worden?
Ray dacht dat je namelijk in Nijmegen was.
Kan hoogstwaarschijnlijk wel. Deze user kiest er echter voor om de vraag naar zijn eigen inzicht te beantwoorden.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Serie A #4: Degelijk voetbal en wonderschone doelpunten
Kan er niet gewoon normaal reactie komen ?
checkquote:Op zondag 18 januari 2009 19:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
NOS Eredivisie #7: Stemmingmakerij en suffe filmpjes.
Kan er nog een dubbele punt achter #7?
echt Jorien, doe niet zo hypocriet en ga nu eens FB gebruiken waarvoor het bedoeld is. Het is een grapje, zoals jij ook regelmatig durft te maken.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Serie A #4: Degelijk voetbal en wonderschone doelpunten
Kan er niet gewoon normaal reactie komen ?
Het is geen grapje, maar een persoonlijke aanval.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
echt Jorien, doe niet zo hypocriet en ga nu eens FB gebruiken waarvoor het bedoeld is. Het is een grapje, zoals jij ook regelmatig durft te maken.
Dat is geen persoonlijke aanval Jorien.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het is geen grapje, maar een persoonlijke aanval.
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Achterlijke teringdebiel.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zeker een indirecte bedreiging?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat kan soms ook gewoon de waarheid zijn hoor..quote:Op zondag 18 januari 2009 20:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Achterlijke teringdebiel.
Dat is een persoonlijke aanval.
Bedankt voor de verduidelijking.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Achterlijke teringdebiel.
Dat is een persoonlijke aanval.
Klopt, ik houd ook echt van ze.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is hier gewoon een vriendjes kliek hier
Angstquote:Op zondag 18 januari 2009 20:40 schreef Rumille het volgende:
Maar kan iemand mij uitleggen waarom de ontgroening niet werkt? Is ie echt afgeschaft?Schandalig!
Doe jij dan eens topic openen, dan volgt de rest ook wel.quote:
BS heeft meteen zo'n overwicht dat niemand durft. Zelfs SCH komt niet online.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:40 schreef Rumille het volgende:
Maar kan iemand mij uitleggen waarom de ontgroening niet werkt? Is ie echt afgeschaft?Schandalig!
ik heb een naam hoog te houdenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:41 schreef Rumille het volgende:
[..]
Doe jij dan eens topic openen, dan volgt de rest ook wel.
Als 1 schaap over de dam rolt, dan volgt de rest ook.
Ik keek ook of de naam van denthemen blauw was. Blijkt het BliksemSgigt te zijnquote:Op zondag 18 januari 2009 20:45 schreef Adothehague het volgende:
Wie moet er ontgroent worden dan?
Ik heb nog geen nieuwe moderator gezien.
De feestjes van Yvonne zijn niet rolstoel toegankelijk, daar is het fout gegaanquote:Op zondag 18 januari 2009 20:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik keek ook of de naam van denthemen blauw was. Blijkt het BliksemSgigt te zijn
quote:Op zondag 18 januari 2009 01:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Nieuwe scheidsrechtertenues...
Voetbalshirtstopic
Scheidsrechterstopic
Ach gos, hebben ze je overgeslagen en even geen aandacht voor je?quote:
evengoed bedankt voor de melding natuurlijk.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:55 schreef Blawh het volgende:
Paardenbloemen plukken
Kwaliteitstopic.
Edit: Al slotje zie ik.
Het voegt toch gewoon niets toe? En dat hij elke post van mij hier neerzet dat is niet mijn probleem. Ik geef gewoon een hele normale reactie in het topic, dan hoor je toch niet zo'n reactie terug te krijgen? Negeren zit er bijna niet in, aangezien hij via mijn profiel bekijkt waar ik post om er op te reagerenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dank je. Er mist inderdaad een h achter O.
Gaan we elke reactie van jullie op elkaar hier krijgen? Dan is elkaar negeren beter, kom op zeg.
Serieus? Verzin je dit nu?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het voegt toch gewoon niets toe? En dat hij elke post van mij hier neerzet dat is niet mijn probleem. Ik geef gewoon een hele normale reactie in het topic, dan hoor je toch niet zo'n reactie terug te krijgen? Negeren zit er bijna niet in, aangezien hij via mijn profiel bekijkt waar ik post om er op te reageren
Wat moet ik hiervan verzinnen?quote:
Dat iedereen een toevoegende post maakt met alinea's en interpunctie - die hoop heb ik allang opgegeven. Zeker in dat soort topics kan dit echt wel hoor. Dan reageer je met "Ja, dat denk ik echt. We zullen het morgen zien." Klaar.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het voegt toch gewoon niets toe? En dat hij elke post van mij hier neerzet dat is niet mijn probleem. Ik geef gewoon een hele normale reactie in het topic, dan hoor je toch niet zo'n reactie terug te krijgen? Negeren zit er bijna niet in, aangezien hij via mijn profiel bekijkt waar ik post om er op te reageren
Overigens helpen dit soort acties ook niet helemaal met een 'leuke omgangsvorm'.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:49 schreef denthemen het volgende:
Aftellen hoe snel deze post door Jorien in FB staat:
Het grote Feyenoord-topic #436: Met Dankwoord Danny Buijs
Spijt van je post omdat je nu weer tegen een ban aan gaat lopen?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:32 schreef _Mike_ het volgende:
Voetbal International #10 - Plopperdeplop
Delete mijn post maar, geen zin dat gezeik met DK
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja, ik zou graag weten wat er eerst stond.
Aldus kwaliteit user Mikequote:
Ik had hem al gequote dus veranderen had geen nut meerquote:Op maandag 19 januari 2009 22:36 schreef Adelante het volgende:
Had gewoon je reactie veranderd, nu trek je er extra aandacht naar toe
Jullie kunnen toch zien wat er eerst stond?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:36 schreef Adelante het volgende:
Had gewoon je reactie veranderd, nu trek je er extra aandacht naar toe
Komt in ordequote:Op maandag 19 januari 2009 22:17 schreef Suijk het volgende:
Het Sulejmani topic in het linkjes overzicht klopt niet.
Kan zijn reactie aan een FA worden voorgelegd?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, klaar hier.
Ja en Nee.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jullie kunnen toch zien wat er eerst stond?
Overigens is opkankeren toch niet banwaardig?
Nee, opkankeren zoals BS al zegt.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kan zijn reactie aan een FA worden voorgelegd?
Je mag een brief handgeschreven in drievoud opsturen. Je wordt vermoeiend.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kan zijn reactie aan een FA worden voorgelegd?
Genote en ge-edit. Ik ga verder niet over bans.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet nee. Als ze dit wel toelaten dan maken ze zichzelf ongeloofwaardig.
Opkankeren en kneus in 1 zin...quote:Op maandag 19 januari 2009 22:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jullie kunnen toch zien wat er eerst stond?
Overigens is opkankeren toch niet banwaardig?
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, opkankeren zoals BS al zegt.
Zou je misschien gewoon normaal kunnen reageren ?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Een ban voor het woordje opkankeren? DK ik ga niet eens meer met je in discussie pik.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Spijt van je post omdat je nu weer tegen een ban aan gaat lopen?
Opkankeren én kneusquote:Op maandag 19 januari 2009 22:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Opkankeren en kneus in 1 zin...
Schelden is volgens mij ook niet toegestaan. Dit heeft mij een ban van 2 weken gekost een tijdje terug.
Dat is een persoonlijke aanval! Ik ben geen vrienden met iemand van deze lui!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is hier gewoon een vriendjes kliek hier
Je kan ook overdrijven.quote:
Even duidelijk maken dat het nu echt klaar is, vanaf nu gewoon een note en dan delete. klaar. Feedback moet weer gewoon gebruikt worden waarvoor het bedoeld is en niet voor kinderachtige vetes en slowchat.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:44 schreef The_Verve het volgende:
Waarom deleten jullie die reacties overigens niet gewoon?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:49 schreef Becel het volgende:
[..]
Ja sorry maar. Waar slaat dat op ??
Moet ik me gaan verdedigen omdat ik die eikel blijkbaar aan iemand hier doet denken of hoe zit dat?
Nee, dat topic is er niet, maar we hebben wel dit topic; Voetbal Literatuur #5quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:31 schreef Egamer het volgende:
Meer een vraagje dan een feedback... Is er ook een Voetbal International (de magazine dan) topic? Ik heb namelijk een dringende vraag waarvan ik het antwoord zsm nodig heb...
![]()
Bedankt voor je snelle antwoordquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, dat topic is er niet, maar we hebben wel dit topic; Voetbal Literatuur #5
Denk dat dat topic voldoende is voor je vraag.
Je leert snelquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kuttopic tong.
neequote:Op woensdag 21 januari 2009 12:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Schelden met kanker is dus weer toegestaan?
Hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Schelden met kanker is dus weer toegestaan?
Het wordt genote, maar het is bij mijn weten nog nooit zo geweest dat er een directe ban op staat hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Omdat er niets aan wordt gedaan? Ik heb die user al wel 3x het woord "kanker" zien gebruiken (het is wel ge-edit) maar er volgt dus geen sanctie meer op?
Dan mag het dus toch juist níet?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Omdat er niets aan wordt gedaan? Ik heb die user al wel 3x het woord "kanker" zien gebruiken (het is wel ge-edit) maar er volgt dus geen sanctie meer op?
Na 3x ook niet?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:24 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het wordt genote, maar het is bij mijn weten nog nooit zo geweest dat er een directe ban op staat hoor.
Nee. Het wordt natuurlijk wel aangepast en genote, maar iemand wordt alleen geband als hij of zij continue en voor een langere tijd de sfeer verziekt. En voor sommige dingen (doodverwensingen, racisme) word je eerder geband dan andere dingen (met kanker schelden bijvoorbeeld).quote:
Opkankeren is een doodsverwensing?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee. Het wordt natuurlijk wel aangepast en genote, maar iemand wordt alleen geband als hij of zij continue en voor een langere tijd de sfeer verziekt. En voor sommige dingen (doodverwensingen, racisme) word je eerder geband dan andere dingen (met kanker schelden bijvoorbeeld).
Lees ik als een soort van "oprotten".quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Opkankeren is een doodsverwensing?
Precies, dat is dus ook het gene wat ik er mee bedoelde in de desbetreffende post.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lees ik als een soort van "oprotten".
Dit was inderdaad pas de eerste keer sinds je ban. Beetje overdreven dus allemaal.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:54 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies, dat is dus ook het gene wat ik er mee bedoelde in de desbetreffende post.
En DK als je mij bedoelt met die user, dan moet je geen onzin verkondigen. Ik wed dat mods in de afgelopen maanden niet meer dan 2x het woordje kanker in mijn posting historie kunnen vinden.
Laten we er gewoon lekker over ophouden,dit is een nutteloze discussie jij/ik wint er niets mee
Bedankt voor het nakijken, want ik wist bijna zeker dat ik het zeker geen 3x geroepen had.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dit was inderdaad pas de eerste keer sinds je ban. Beetje overdreven dus allemaal.
Het is zeker 'in' om users van rivaliserende clubs proberen te bannen.
Dan ben je hier aan het verkeerde adres.
maar over die doodverwensing van die ene user tegen mij,quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dit was inderdaad pas de eerste keer sinds je ban. Beetje overdreven dus allemaal.
Het is zeker 'in' om users van rivaliserende clubs proberen te bannen.
Dan ben je hier aan het verkeerde adres.
Ga je dat nu iedere dag vragen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar over die doodverwensing van die ene user tegen mij,
gaat dat nog door naar FA?
Voor de allerlaatste keer jorien, dat was geen doodverwensing en er volgt geen ban. Klaar.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar over die doodverwensing van die ene user tegen mij,
gaat dat nog door naar FA?
Dat was zeker wel een doodverwensing, hoe wil je het dan noemen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
Voor de allerlaatste keer jorien, dat was geen doodverwensing en er volgt geen ban. Klaar.
Het kan aan mij liggen, maar ik vond het ook een doodverwensing. Al was het een verkapte.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
Voor de allerlaatste keer jorien, dat was geen doodverwensing en er volgt geen ban. Klaar.
Dat zei ik vanmiddag alquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:48 schreef jorienvdherik het volgende:
hoe wil je het dan noemen?
Bedanktquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:17 schreef Prosac het volgende:
is het ook niet, weggehaald dus. bedankt
Hopelijk zit hij dan ook achter de verdwijning van jouw humor.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:22 schreef The_Verve het volgende:
En wat als Verbeek er onverhoopt toch achter blijkt te zitten?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:22 schreef The_Verve het volgende:
En wat als Verbeek er onverhoopt toch achter blijkt te zitten?
Kan hij stoppen met het uitlokken van reacties met zo'n laatste woordje?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja jij hebt natuurlijk de echte tekening al gezien![]()
Kwaliteitsusertje
Je kan ook janken om het janken.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:04 schreef _Mike_ het volgende:
DK komt hier ook altijd zeiken dus dan doe ik het ook even.
[..]
Kan hij stoppen met het uitlokken van reacties met zo'n laatste woordje?
Je kan ook lezen "DK komt hier ook altijd om te zeiken"quote:
Ik bedoel het dan ook in het algemeen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:25 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Je kan ook lezen "DK komt hier ook altijd om te zeiken"
Daarvoor moet je bij de organisator zijn, volgens mij Bos81.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:31 schreef Paul het volgende:
Wat doen jullie met de toto van dit weekend ik en vele andere hebben hem niet kunnen invullen door de downtime
Eredivisietoto 2008/2009 #3
Ik stel voor om hem een weekendje niet mee te laten tellen
Dicht.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is na je favoriete club de club waarvoor je juicht ?
eenschquote:Op zondag 25 januari 2009 17:05 schreef jorienvdherik het volgende:
AFC Ajax-topic #1177: Toch worden wij kampioen
Beeetje respectloos
Dank, aangepastquote:Op zondag 25 januari 2009 17:05 schreef jorienvdherik het volgende:
AFC Ajax-topic #1177: Toch worden wij kampioen
Beeetje respectloos
Dan nog slaat zo'n reactie nergens op.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:18 schreef Rumille het volgende:
Jah, respectloos, maar kom dan ook niet lopen uitdagen. Van mij mag het weg, maar je kan zoiets ook verwachten.
quote:Op zondag 25 januari 2009 17:14 schreef denthemen het volgende:
Mag ik hier bezwaar aantekenen tegen Prosac? Die is dus aan het modden terwijl hij gehaktballen eet, dat kan natuurlijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |