Dat gevoel heb ik ook jaquote:Op zondag 18 januari 2009 21:16 schreef Dos37 het volgende:
Hup Heerenveen, al lijkt me dit ook een wedstrijd waar Feyenoord wel "gewoon" gaat winnen
Ik ben ook benieuwd hoe de sfeer zal zijn. Denk dat de spelers het niet bepaald makkelijk gaan krijgen.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:34 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik weet neit wat ik ervan moet denken. Ben ook benieuwd hoe het op de tribunes zal zijn.
Ik denk dat het beter is als ze een jaartje passen daarvoor. In de UEFAcup ging het dit jaar ook niet bepaald lekker.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:35 schreef Suijk het volgende:
Wel de kortste weg naar Europa, dat wil je toch wel weer volgend jaar of niet?
Feyenoord wint de bekerquote:Op zondag 18 januari 2009 22:35 schreef Suijk het volgende:
Wel de kortste weg naar Europa, dat wil je toch wel weer volgend jaar of niet?
De kaartjes zullen wel goedkoop genoeg zijn voor jorien nu.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:13 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Zozo, speciale gebeurtenis voor je?
Keer wat anders dan teletext ofniet?
Moet er zelfs nog 2 krijgen !quote:Op maandag 19 januari 2009 09:23 schreef sezten het volgende:
[..]
De kaartjes zullen wel goedkoop genoeg zijn voor jorien nu.
Met dit soort fans heb je geen Ajacieden meer nodigquote:Op maandag 19 januari 2009 09:13 schreef MaxPower het volgende:
Helaas gaat Feyenoord dit winnen. Ik vond ze vrijdag helemaal niet zo slecht, en wij hebben toch altijd nog kuipvrees.
Eens, eens en eens. Onder die voorwaarden heb ik er ook wel vertrouwen in hoor.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:59 schreef SCH het volgende:
Hopelijk weer zonder Sibon, hopelijk met Smarasson in de basis en hopelijk zonder Popov
Precies wij hebben Grindheim der weer bij. Fucking Held is datquote:Op maandag 19 januari 2009 12:08 schreef Pritt het volgende:
Grindheim doet toch weer mee?
Ik zie SCH wel winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |