Nee.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Niet op Sport 1?
Jammer.quote:
+ Eindsignaal.quote:
Ja echt een grafwedstrijdquote:
http://atdhe.net/live-tv-2779.htmlquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:44 schreef Weaut het volgende:
Iemand werkend linkje (sopcast) of justin.tv
Je geeft Villarreal of Atleti meer kans op de vierde plaats?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
UEFA Cup dan maar doen.
Nu leek prolongatie me sowieso niet eenvoudig, maar in de competitie heb je niets meer te zoeken en in de beker kan er een hoop gebeuren, dat zag je vorig seizoen maar.
Ik neem aan dat jij voor Valencia bent?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
UEFA Cup dan maar doen.
Nu leek prolongatie me sowieso niet eenvoudig, maar in de competitie heb je niets meer te zoeken en in de beker kan er een hoop gebeuren, dat zag je vorig seizoen maar.
Misschien dat ie doelt op het winnen van de Uefa Cup waar ze momenteel actief in zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:09 schreef WeebI het volgende:
[..]
Je geeft Villarreal of Atleti meer kans op de vierde plaats?
Ik wil prijzen Weeb, en Barcelona doet meequote:Op donderdag 29 januari 2009 22:09 schreef WeebI het volgende:
[..]
Je geeft Villarreal of Atleti meer kans op de vierde plaats?
Prijzen, ja PRIJZENNN!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik wil prijzen Weeb, en Barcelona doet mee![]()
Ze degraderen dan ook niet voor niets.quote:
Ohja daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:11 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Misschien dat ie doelt op het winnen van de Uefa Cup waar ze momenteel actief in zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |