Heerlijke post weer, zo goed ondersteund ook weer, net als altijd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:38 schreef Barca het volgende:
Ondanks WIelart geen titel.
Oleguer naar Feyenoord?
Nee oke.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:39 schreef Barca het volgende:
Moet ik als Ajacied toegeven.
Ja ... die brengt ons niet waar we willen zijn. Een zwaluw maakt nog geen zomer. Maakte een paar goaltjes maar heeft nog geen indruk gemaakt. Is van het niveau Mols en Makaay.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:41 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja ... die brengt ons niet waar we willen zijn. Een zwaluw maakt nog geen zomer. Maakte een paar goaltjes maar heeft nog geen indruk gemaakt. Is van het niveau Mols en Makaay.
Woonplaats: Grunn'n (Groningen)quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:39 schreef Barca het volgende:
Bassie zegt onredelijk veel te willen. hahaha ... Inderdaad. Een kampioenschap mag je redelijkerwijs niet verwachten. Moet ik als Ajacied toegeven.
Makaay met zijn deportivo/Bayern Munchen niveau, goed hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:41 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja ... die brengt ons niet waar we willen zijn. Een zwaluw maakt nog geen zomer. Maakte een paar goaltjes maar heeft nog geen indruk gemaakt. Is van het niveau Mols en Makaay.
Wielaert maakt de defensie wel beter maar nog niet sterk genoeg.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:40 schreef Rumille het volgende:
[..]
Heerlijke post weer, zo goed ondersteund ook weer, net als altijd.
Echt een toevoeging aan deze reeks, die Barca
Oleguer doet het de laatste maanden niet goed nee, maar in het begin deed hij het ok. Wielaert is nog beter en als de defensie er beter van wordt, dan is de titel al binnen handbereik, want de aanval is fenomenaal.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:43 schreef Barca het volgende:
[..]
Wielaert maakt de defensie wel beter maar nog niet sterk genoeg.
Oleguer kan je beter kwijt zijn. Hij hoort qua niveau bij die armoedzaaiers. Dat Feyenoord gaat degraderen is puur omdat de ploeg geen kwaliteit heeft.
Nee, zo'n shirtje heb ik niet! Ik zeg toch "als Ajacied zijnde"? Of is lezen zo moeilijk?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:43 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook een Anti Ajax shirtje?![]()
[..]
Makaay met zijn deportivo/Bayern Munchen niveau, goed hoor.
Maar hij is zo makkelijk om op te reagerenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:44 schreef Nashje het volgende:
Jongens. Zullen we met z'n allen afspreken dat er NIEMAND meer reageert op die kneus van een Barca? Gewoon negeren, dat is voor hem ook minder leuk.
Oleguer heeft in zijn leven nog nooit een bal goed geraakt. Of je moet een politieagent al een bal vinden. Die steen was goed raak.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:44 schreef Rumille het volgende:
[..]
Oleguer doet het de laatste maanden niet goed nee, maar in het begin deed hij het ok. Wielaert is nog beter en als de defensie er beter van wordt, dan is de titel al binnen handbereik, want de aanval is fenomenaal.
Feyenoord degradeert niet.
Tja, er zijn nou eenmaal wat minder slimme mensen. Maar dat wil niet zeggen dat je daar op moet reageren, Rumille.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:44 schreef Rumille het volgende:
[..]
Maar hij is zo makkelijk om op te reageren.
Breng die Nashje nu niet op een idee!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:44 schreef Rumille het volgende:
[..]
Maar hij is zo makkelijk om op te reageren.
Goed zo Mike. Negeren die hap. Voor altijd. Dan rot die Barca vanzelf wel een keer op naar allukmaar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:47 schreef _Mike_ het volgende:
Barca je bent echt een clown, ik ga geen eens moeite in een discussie steken
Iedereen staat het Ajax-shirt fantastisch, dat is geen geheim.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Het Ajax shirt staat Robbie fantastisch. Maar goed dat is natuurlijk geen verrassing.
Wat een stakker ben jij.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:41 schreef Barca het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:48 schreef w00h00 het volgende:
Onze rots in de branding de komende jaren:
[ afbeelding ]Zegt nog helemaal niks, eerst maar zien hoe hij presteert en samen speelt met het teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met Oleguer dacht iedereen ook van dat is een toppertje en die speelt ook niet al te best
AJAX AMSTERDAM!
Alleen de meesten hebben Wielaert al zien voetballen in de Eredivisie, dat is een verschil.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zegt nog helemaal niks, eerst maar zien hoe hij presteert en samen speelt met het teamMet Oleguer dacht iedereen ook van dat is een toppertje en die speelt ook niet al te best
Ja, dus?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoor ik Wielaert nou "helemaal niets in Amsterdam" zingen?
Jaloers?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoor ik die Feyenoord Hoolies nou Verbeeks naam scanderen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoor ik het legioen nou "Gert-jan moet blijven" zingen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:53 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hoor ik die Feyenoord Hoolies nou Verbeeks naam scanderen?
Alsof elke speler die dat riep (diep in z'n hartje) niet liever bij Ajax gespeeld had.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vertel eens, hoe is het met Feyenoord?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Blijkbaar voelen jullie je wel op je zieltje getrapt want jullie reageren er allemaal op.
Hij is goed héquote:
Ja, ik ben ook wel benieuwd wat die gap daarop te zeggen heeft.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:10 schreef Noshiba het volgende:
Ik mag binnekort te werk bij een feestje waar ali-b komt optreden, ik zit er toch zwaar aan te twijfelen hem even met de beelden te confronteren...
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:10 schreef Noshiba het volgende:
Ik mag binnekort te werk bij een feestje waar ali-b komt optreden, ik zit er toch zwaar aan te twijfelen hem even met de beelden te confronteren...
Zijn ze niet vetquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Doe ik me hovo-hooligan trui aan?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |