Ja, dus?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoor ik Wielaert nou "helemaal niets in Amsterdam" zingen?
Jaloers?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoor ik die Feyenoord Hoolies nou Verbeeks naam scanderen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoor ik het legioen nou "Gert-jan moet blijven" zingen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:53 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hoor ik die Feyenoord Hoolies nou Verbeeks naam scanderen?
Alsof elke speler die dat riep (diep in z'n hartje) niet liever bij Ajax gespeeld had.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vertel eens, hoe is het met Feyenoord?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Blijkbaar voelen jullie je wel op je zieltje getrapt want jullie reageren er allemaal op.
Hij is goed héquote:
Ja, ik ben ook wel benieuwd wat die gap daarop te zeggen heeft.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:10 schreef Noshiba het volgende:
Ik mag binnekort te werk bij een feestje waar ali-b komt optreden, ik zit er toch zwaar aan te twijfelen hem even met de beelden te confronteren...
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:10 schreef Noshiba het volgende:
Ik mag binnekort te werk bij een feestje waar ali-b komt optreden, ik zit er toch zwaar aan te twijfelen hem even met de beelden te confronteren...
Zijn ze niet vetquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Doe ik me hovo-hooligan trui aan?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |