Eens.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:30 schreef Breach het volgende:
Ik had als OP-foto dit keer Vermaelen na zijn goal bij Aston Villa. Wat een trip was dat
Vd wiel mag wel banken sowieso.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:31 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Eens.
VD Wiel, Vermaelen en Vertonghen trainden dus nog apart, maar ja. Ze trainden tenminste wel. Denk dat er zeker wel twee van de drie spelen zondag.
Geweldige actie was datquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:37 schreef finsdefis het volgende:
Zag net iemand anders deze foto in het 'opvolger van Verbeek' topic posten:
[ afbeelding ]
Prachtig was dat, en dus ook profetisch.
Dat kan wel langer duren ja.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:37 schreef Abbysak het volgende:
Ik heb een vraag. Heb 2,5 week geleden me aangemeld van de SVA. En vandaag kreeg ik een brief van hun dat ik nu lid ben geworden enzo.. En morgen zijn dr nog aantal kaarten te koop voor Ajax-Feyenoord.. Maar nu zit het zo dat er helemaal geen clubcard bij de brief inzat, is dat normaal?
Thuis kampioen worden is altijd leukerquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:45 schreef fathank het volgende:
19/04/2009 16:30 PSV-Ajax
26/04/2009 14:30 Ajax-AZ
Welke datum worden jullie liever kampioen?
Thuis tegen AZ lijkt me wel leuk
Ik geloof 2 seizoenen terug, begin 2007.quote:
Uit bij Sparta.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Thuis kampioen worden is altijd leukerHoewel bij PSV kampioen worden is ook wel geniaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wil Sno als verdediger gebruiken?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:48 schreef w00h00 het volgende:
Onze rots in de branding de komende jaren:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:48 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]2 mpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KLAAS JAN HUNTELAAR
Ik neem aan dat er dit jaar weer wat groots komt?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, dit was van de editie daarvoor. Afgelopen jaar hadden we dat wit-rood-witte megadoek.
Feyenoord is geen concurrent meer he, ben benieuwd hoelang ze de rivaal blijvenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:19 schreef jna het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er dit jaar weer wat groots komt?
Dat zal altijd hetzelfde blijven.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:23 schreef Leonos het volgende:
[..]
Feyenoord is geen concurrent meer he, ben benieuwd hoelang ze de rivaal blijven
Feyenoord gaat echt niet degraderen, zou ook niet goed zijn voor het nederlandse voetbal. Alhoewel ze op het moment weinig toevoegen natuurlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:39 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Toch vervelend dat we ze vanaf volgend jaar alleen nog in de beker kunnen tegenkomen.
tering ver digitaal moeten inzoomen, en dan nog door dat pleuris hek heen om het trainingsveldquote:
Gewoon posten die zooi, het is ontopic dus geen probleemquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:13 schreef P_B het volgende:
Dit is hem dan he, onze nieuwe krijger in de verdediging...
Morgen volgt de rest wel. Ben er de afgelopen maanden niet aan toe gekomen om vaker te gaan maar was wel weer leuk om er te zijn. Alleen dat hek staat echt danig in de weg zeg...![]()
Geweldig trouwens om te horen hoe ze liepen te coachen. Rechter been! Rechter been! Rechter been! Hou ze bij elkaar! Omschakelen! Omschakelen! Kunnen de keepers niet gesponsord worden door strepsils?
[ afbeelding ]
Even een vraagje aan de mods: bij welk aantal foto's op 1 pagina gaan jullie over de rel? Ben, verrassend genoeg, bij de training geweest en nu bezig met uitzoeken. Bij de eerste training kwam ik tot geloof ik rond de 30. Redelijk aantal om te doen toch?
Klopt, viel jou ook op dat Vermeer veel meer aan het coachen was dan Stekelenburg?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:13 schreef P_B het volgende:
Geweldig trouwens om te horen hoe ze liepen te coachen. Rechter been! Rechter been! Rechter been! Hou ze bij elkaar! Omschakelen! Omschakelen! Kunnen de keepers niet gesponsord worden door strepsils?
Inderdaad, wil ze wel zienquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:21 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Gewoon posten die zooi, het is ontopic dus geen probleem
Ja of alles winnen, is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:32 schreef M0NTANA het volgende:
Denk dat we best kampioen kunnen worden. Als we tot en met februari zonder puntverlies blijven.
Op zich gaat er wel het een en ander langs je heen als je door een lens kijkt maar Vermeer kwam in ieder geval luid en duidelijk over. Wat kan die gozer schreeuwen zeg! Denk dat je wel gelijk kan hebben hoor, Stekelenburg inderdaad minder vaak gehoord en het is niet zo dat ie aan de andere kant van het veld stond.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:23 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Klopt, viel jou ook op dat Vermeer veel meer aan het coachen was dan Stekelenburg?
Nog praatjes over Cvitanich?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:38 schreef Barca het volgende:
Ondanks WIelart geen titel.
Oleguer naar Feyenoord?
Zeer goed nieuws! NEC zonder Wisgerhof dus. Ik zie ook ineens weer wat kansjes.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:37 schreef sjimz het volgende:
Wielaert tegen zijn oude club zonder Wisgerhof.
Ik zie potentie
Heerlijke post weer, zo goed ondersteund ook weer, net als altijd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:38 schreef Barca het volgende:
Ondanks WIelart geen titel.
Oleguer naar Feyenoord?
Nee oke.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:39 schreef Barca het volgende:
Moet ik als Ajacied toegeven.
Ja ... die brengt ons niet waar we willen zijn. Een zwaluw maakt nog geen zomer. Maakte een paar goaltjes maar heeft nog geen indruk gemaakt. Is van het niveau Mols en Makaay.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:41 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja ... die brengt ons niet waar we willen zijn. Een zwaluw maakt nog geen zomer. Maakte een paar goaltjes maar heeft nog geen indruk gemaakt. Is van het niveau Mols en Makaay.
Woonplaats: Grunn'n (Groningen)quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:39 schreef Barca het volgende:
Bassie zegt onredelijk veel te willen. hahaha ... Inderdaad. Een kampioenschap mag je redelijkerwijs niet verwachten. Moet ik als Ajacied toegeven.
Makaay met zijn deportivo/Bayern Munchen niveau, goed hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:41 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja ... die brengt ons niet waar we willen zijn. Een zwaluw maakt nog geen zomer. Maakte een paar goaltjes maar heeft nog geen indruk gemaakt. Is van het niveau Mols en Makaay.
Wielaert maakt de defensie wel beter maar nog niet sterk genoeg.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:40 schreef Rumille het volgende:
[..]
Heerlijke post weer, zo goed ondersteund ook weer, net als altijd.
Echt een toevoeging aan deze reeks, die Barca
Oleguer doet het de laatste maanden niet goed nee, maar in het begin deed hij het ok. Wielaert is nog beter en als de defensie er beter van wordt, dan is de titel al binnen handbereik, want de aanval is fenomenaal.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:43 schreef Barca het volgende:
[..]
Wielaert maakt de defensie wel beter maar nog niet sterk genoeg.
Oleguer kan je beter kwijt zijn. Hij hoort qua niveau bij die armoedzaaiers. Dat Feyenoord gaat degraderen is puur omdat de ploeg geen kwaliteit heeft.
Nee, zo'n shirtje heb ik niet! Ik zeg toch "als Ajacied zijnde"? Of is lezen zo moeilijk?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:43 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook een Anti Ajax shirtje?![]()
[..]
Makaay met zijn deportivo/Bayern Munchen niveau, goed hoor.
Maar hij is zo makkelijk om op te reagerenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:44 schreef Nashje het volgende:
Jongens. Zullen we met z'n allen afspreken dat er NIEMAND meer reageert op die kneus van een Barca? Gewoon negeren, dat is voor hem ook minder leuk.
Oleguer heeft in zijn leven nog nooit een bal goed geraakt. Of je moet een politieagent al een bal vinden. Die steen was goed raak.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:44 schreef Rumille het volgende:
[..]
Oleguer doet het de laatste maanden niet goed nee, maar in het begin deed hij het ok. Wielaert is nog beter en als de defensie er beter van wordt, dan is de titel al binnen handbereik, want de aanval is fenomenaal.
Feyenoord degradeert niet.
Tja, er zijn nou eenmaal wat minder slimme mensen. Maar dat wil niet zeggen dat je daar op moet reageren, Rumille.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:44 schreef Rumille het volgende:
[..]
Maar hij is zo makkelijk om op te reageren.
Breng die Nashje nu niet op een idee!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:44 schreef Rumille het volgende:
[..]
Maar hij is zo makkelijk om op te reageren.
Goed zo Mike. Negeren die hap. Voor altijd. Dan rot die Barca vanzelf wel een keer op naar allukmaar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:47 schreef _Mike_ het volgende:
Barca je bent echt een clown, ik ga geen eens moeite in een discussie steken
Iedereen staat het Ajax-shirt fantastisch, dat is geen geheim.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Het Ajax shirt staat Robbie fantastisch. Maar goed dat is natuurlijk geen verrassing.
Wat een stakker ben jij.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:41 schreef Barca het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:48 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]Zegt nog helemaal niks, eerst maar zien hoe hij presteert en samen speelt met het teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met Oleguer dacht iedereen ook van dat is een toppertje en die speelt ook niet al te best
AJAX AMSTERDAM!
Alleen de meesten hebben Wielaert al zien voetballen in de Eredivisie, dat is een verschil.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zegt nog helemaal niks, eerst maar zien hoe hij presteert en samen speelt met het teamMet Oleguer dacht iedereen ook van dat is een toppertje en die speelt ook niet al te best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |