abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65209922
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:08 schreef TC03 het volgende:

[..]

Te janken? Hij wordt gevraagd wat zijn mening is daarover, en hij zegt dat de spelersgroep het niet goedkeurde. Definieer 'janken'. .
Nou goed dan was dit geen janken. Maar als je een definitie wilt;

"Zijn uitspraken hebben ons beschadigd. Dat had ik niet verwacht van Verbeek, omdat we eerder op de dag nog op een goede manier afscheid van elkaar hadden genomen."
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  maandag 19 januari 2009 @ 15:16:24 #202
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_65209948
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:12 schreef TC03 het volgende:

[..]

Je bent vandaag niet zo helder hè?
[..]
Het is wel maandag hè
  maandag 19 januari 2009 @ 15:18:37 #203
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65210043
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:15 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Nou goed dan was dit geen janken. Maar als je een definitie wilt;

"Zijn uitspraken hebben ons beschadigd. Dat had ik niet verwacht van Verbeek, omdat we eerder op de dag nog op een goede manier afscheid van elkaar hadden genomen."
Maar dat gaat totaal ergens anders over.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_65212340
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:08 schreef TC03 het volgende:

Definieer 'janken'. .
quote:
"Als iemand mij kan vertellen wat ik kan doen om de fans weer achter de ploeg te krijgen, de rust terug te brengen, dan doe ik dat direct. Ik ben ten einde raad. Hiervoor ben ik helemaal niet opgeleid. Ik ben ook maar een gewone voetballer."
pi_65212471
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:05 schreef Tomasso het volgende:

Die heeft hij al gedaan, maar begrijp dat lezen voor je best moeilijk kan zijn.
Waar heeft hij dat gedaan dan? Ik zie hem net als Gio & co niet verder komen dan: 'Verbeek is terecht ontslagen, maar we zeggen niet waarom.'
  maandag 19 januari 2009 @ 16:22:11 #206
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_65212750
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:14 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Waar heeft hij dat gedaan dan? Ik zie hem net als Gio & co niet verder komen dan: 'Verbeek is terecht ontslagen, maar we zeggen niet waarom.'
Dill zegt toch dat de ingewijde hem ook niet het fijne heeft verteld. Dan kan je dill verwijten, maar dat heeft weinig nut, omdat hij het ook niet weet... Dáár reageerde ik op.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_65212966
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:22 schreef Tomasso het volgende:

Dill zegt toch dat de ingewijde hem ook niet het fijne heeft verteld. Dan kan je dill verwijten, maar dat heeft weinig nut, omdat hij het ook niet weet... Dáár reageerde ik op.
Sja, dan kan ik er ook geen ene fuck mee.
pi_65213662
Precies, ik weet niet wat er is gebeurt, alleen dat er dingen zijn gebeurt.

En dan ook nog eens dingen 'die het daglicht niet kunnen verdragen'. Maar dat gaat niet per se over Verbeek. Het enige concrete dat ik weet is dat de communicatie dramatisch is verlopen en dat bijvoorbeeld de welbekende woensdagochtendtraining niet is verlopen zoals in de krant staat.

En dat de spelers er alles aan willen doen om het tij te keren. Zoals ik ook al heb gezegd; een Makaay bijvoorbeeld kon 2 maanden geleden gewoon weg als ie had gewild, maar hij is gebleven ondanks alle teringzooi.
  maandag 19 januari 2009 @ 16:49:29 #209
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_65213736
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:47 schreef dill het volgende:
Precies, ik weet niet wat er is gebeurt, alleen dat er dingen zijn gebeurt.

En dan ook nog eens dingen 'die het daglicht niet kunnen verdragen'. Maar dat gaat niet per se over Verbeek. Het enige concrete dat ik weet is dat de communicatie dramatisch is verlopen en dat bijvoorbeeld de welbekende woensdagochtendtraining niet is verlopen zoals in de krant staat.

En dat de spelers er alles aan willen doen om het tij te keren. Zoals ik ook al heb gezegd; een Makaay bijvoorbeeld kon 2 maanden geleden gewoon weg als ie had gewild, maar hij is gebleven ondanks alle teringzooi.
Zou die met de jonge jongetjes hebben willen mee douchen??

Het gissen wordt zo wel steeds leuker..
pi_65213761
Zo kaartje voor morgen in de pocket!
pi_65213855
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:49 schreef ursel het volgende:

[..]

Zou die met de jonge jongetjes hebben willen mee douchen??
Wie weet.

Wat ik dan weer wel weet is dat die jonge gasten Verbeek allemaal hebben opgebeld eergisteren ofzo. Die stemming was zoals ik net ook las helemaal niet unaniem natuurlijk

Maar we moeten ook niet alles aangrijpen nu om iedereen zwart te maken. Sommige dingen gaan gewoon zoals ze gaan. Ik snap best dat de spelersgroep het naar buiten brengt als een unaniem besluit om daarmee te proberen over te komen als een onverdeelde groep. Wat natuurlijk niet het geval is.
  maandag 19 januari 2009 @ 17:00:27 #212
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65214143
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo kaartje voor morgen in de pocket!
wij gaan winnen maar alleen met hoeveel is de vraag
pi_65214787
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:00 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

wij gaan winnen maar alleen met hoeveel is de vraag
Of juillie krijgen weer een pak slaag
  maandag 19 januari 2009 @ 17:22:09 #214
139407 jorienvdherik
pi_65214871
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:19 schreef Chadi het volgende:

[..]

Of juillie krijgen weer een pak slaag
  maandag 19 januari 2009 @ 17:22:25 #215
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_65214880
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:22 schreef BertMaalderink het volgende:

''Inmiddels zien de spelers nogal op tegen de wedstrijd van morgen, in eigen huis tegen SC Heerenveen voor de KNVB-beker. Aanvoerder Giovanni Van Bronckhorst: "Als iemand mij kan vertellen wat ik kan doen om de fans weer achter de ploeg te krijgen, de rust terug te brengen, dan doe ik dat direct. Ik ben ten einde raad. Hiervoor ben ik helemaal niet opgeleid. Ik ben ook maar een gewone voetballer."

Misschien had je het dan ook bij voetballen moeten houden, toen je met je vriendjes even de bestuurlijke lijnen wilde gaan uitzetten
En terecht, laat de spelers en dan met name spelers als Hofland, Timmer, Lucius, de Cler, El Ahmadi, Bruins maar eerst weer eens een paar verdomd goede wedstrijden laten zien voordat ze gaan huilen over het technisch beleid dan wel de supporters. Wanneer ziet het clubbestuur en de spelers eens in dat zelfs de beste supporters van het land ook een grens hebben?
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_65215560
quote:
Feyenoord wil Beenhakker voor rest van het seizoen

De Raad van Commissarissen (RvC) van Feyenoord heeft naar verluidt sponsors binnen de businessclub van de Rotterdammers benaderd om te investeren in de komst van Leo Beenhakker.

De huidige bondscoach van Polen zou door de RvC worden gezien als de ideale kandidaat om tot het einde van het seizoen trainer te worden in de Kuip. Daarna zou Mario Been het stokje moeten overnemen. Voorzitter Aad de Vries van het businessclubbestuur zegt niet op de hoogte te zijn van deze wens van de commissarissen.

Been zei zondag nog niet te zijn benaderd door Feyenoord. De private investeerder Marcel Boekhoorn, die zijn salaris bij NEC betaalt, heeft intern al wél aangegeven dat hij de trainer een kans bij Feyenoord per volgend seizoen niet wil ontnemen. Eerder liet technisch directeur Carlos Aalbers van de Nijmegenaren al weten dat Been weg mag als Feyenoord de in diens nieuwe contract vastgelegde afkoopsom van 750.000 euro op tafel legt.

Beenhakker zou alleen naar Feyenoord willen komen, als hij de kans krijgt om behalve interim-trainer ook technisch directeur te worden. Zelf wil hij dat bevestigen noch ontkennen. “Als ik alle verhalen moet geloven liggen alle draaiboeken al klaar om mij binnen te halen,” zei de coach zondag. “Maar zoals ik tegen je collega’s al honderdduizend keer heb gezegd: ik zit in Polen en ik heb nog niks van Feyenoord gehoord.”

Maar je handen jeuken om de handschoen bij de club op te pakken?
(Diepe zucht) “Als je zegt dat je wilt komen, krijg je weer van die verhalen dat je openlijk loopt te solliciteren. Daar heb ik helemaal geen zin in. Als ze me bellen, dan zal ik hén antwoord geven. Voorlopig ben ik gewoon nog hier in Polen bezig.”

Hoe bevalt het je daar eigenlijk nog?
“Ach, het gaat een beetje op en af. Het is niet wat het geweest is, nu er wat nieuwe mensen bij de bond zijn gekomen. Maar goed, daarover is al genoeg gezegd.”
pi_65215754
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:22 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

En terecht, laat de spelers en dan met name spelers als Hofland, Timmer, Lucius, de Cler, El Ahmadi, Bruins maar eerst weer eens een paar verdomd goede wedstrijden laten zien voordat ze gaan huilen over het technisch beleid dan wel de supporters. Wanneer ziet het clubbestuur en de spelers eens in dat zelfs de beste supporters van het land ook een grens hebben?
Oh, opeens zitten El Ahmadi en Bruins ook in het verdomhoekje?

Ik ben het eens met je opmerking dat ze op het veld moeten laten zien volledig voor Feyenoord te gaan, maar wat mij betreft mag de speler(s) die naar de RvC / krant ging om een vertrek van Verbeek te forceren opdonderen, en moet je niet de hele selectie zien als "het kwaad".
  maandag 19 januari 2009 @ 17:54:01 #218
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65215994
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
Lijkt me een duidelijke zaak, Beenhakker zal na dinsdag wel op de bank zitten.
2000 light years from home
pi_65216025
Die man kent ook geen schaamte he...
  maandag 19 januari 2009 @ 17:55:26 #220
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_65216046
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:54 schreef BB-boy het volgende:
Hij is weer thuis....
pi_65216090
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Echt de beste optie in mijn ogen.

Beenhakker trainer tot de rest van het seizoen (met Vlemmings en evt. een oud Feyenoorder die nu jeugd traint) en daarna Been en Beenhakker TD. Als extra assistent evt. Fraser terughalen.Heel de A1 liep daar mee weg.
  maandag 19 januari 2009 @ 17:58:35 #222
139407 jorienvdherik
pi_65216147
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:54 schreef BB-boy het volgende:
Echte Feyenoorder
  maandag 19 januari 2009 @ 17:59:24 #223
144262 thewishmaster
pi_65216184
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:58 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Echte Feyenoorder
In oneven jaren een echte Feyenoorder en in even jaren weer net zo goed een echte Ajacied .
pi_65216241
Ze hadden m nadat ie trainer was niet zo makkelijk weg moeten laten gaan, hadden we nu dit gezeik niet gehad
pi_65216253
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:59 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

In oneven jaren een echte Feyenoorder en in even jaren weer net zo goed een echte Ajacied .
In dat geval issie dit jaar welkom natuurlijk
pi_65216274
quote:

[..]

Echte Feyenoorder
Weet ik. We noemen hem niet voor niets Leo Kakkerlak.
  maandag 19 januari 2009 @ 18:02:33 #227
139407 jorienvdherik
pi_65216300
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:01 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Weet ik. We noemen hem niet voor niets Leo Kakkerlak.
Hij had niks met ajax, en zal het nooit krijgen ook
pi_65216320
quote:

[..]

Echte Feyenoorder
quote:
In het VRT-programma 'studio één' verklaarde hij op 21 oktober 2007 nooit meer terug naar Nederland te willen om er te werken of zelfs te wonen.
  maandag 19 januari 2009 @ 18:03:21 #229
144262 thewishmaster
pi_65216330
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:02 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Daar balen we enorm van ook .
  maandag 19 januari 2009 @ 18:03:26 #230
139407 jorienvdherik
pi_65216333
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:02 schreef sjimz het volgende:

[..]

[..]

Tegen wie moeten jullie morgen in de beker?
pi_65216341
quote:

[..]

En wij hebben niets met Leo.
pi_65216347
quote:

[..]

Hij heeft 2 landstitels met Ajax.
Dat is het dubbele van wat hij met Feyenoord heeft.
  maandag 19 januari 2009 @ 18:04:49 #233
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_65216370
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:01 schreef dill het volgende:
Ze hadden m nadat ie trainer was niet zo makkelijk weg moeten laten gaan, hadden we nu dit gezeik niet gehad
Alsof Feyenoord daar op dat moment wat aan kon doen, nsbeenhakker was al bijna td bij 020.
pi_65216425
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:04 schreef Klummie het volgende:

[..]

Alsof Feyenoord daar op dat moment wat aan kon doen, nsbeenhakker was al bijna td bij 020.
Hij wilde toen graag een functie bij Feyenoord maar er was toen geen ruimte inderdaad. Het is niet zo dat ie eerst met Ajax is gaan praten ofzo.

Was wel jammer achteraf want volgens mij is hij beter dan alle TD's bij elkaar die we daarna hebben gehad.
pi_65216441
quote:
Landzaat en Tomasson trainen volledig mee

19 januari 2009, 13:16 uur
Feyenoord kan dinsdag in de bekerwedstrijd tegen sc Heerenveen na lange tijd wellicht weer beschikken over Jon Dahl Tomasson en Denny Landzaat. Het tweetal liet zondag nog het laatste deel van de training schieten, maar trainde maandag volledig mee. Tomasson was lang afwezig door een bovenbeenblessure en Landzaat had een gescheurde hamstring.

Georginio Wijnaldum, Tim de Cler en Serginho Greene trainden eveneens met de groep. Zij zijn eveneens dicht bij een rentree na blessures.
pi_65216442
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:18 schreef dill het volgende:

[..]

Paul Bosvelt was ook positief over hem, daarom ben ik ook niet tegen Verbeek. Van mij had hij mogen blijven. Maar hij heeft gewoon grote fouten gemaakt. En met hem vele anderen. Welke dat precies zijn weet ik niet. Ik heb geen flauw idee maar lekker zat het niet in ieder geval. Het ging gewoon niet meer. Echt niet. Wat moet je dan? De halve selectie eruit gooien? Verbeek blijft toch maar een trainer, die komen en gaan weer. het is kut, dat vind ik ook maar hij staat niet boven de club Feyenoord.
Dit verwoord denk ik het beste mijn gedachte momenteel.

Er komt gewoon steeds meer in de media, en je merkt gewoon dat er op de achtergrond veel meer heeft meegespeeld. Als je naar bijvoorbeeld Emiel Schelvis luistert (doorgaans goed geínformeerd) merk je gewoon dat Verbeek (te)veel van werkterrein afgleed en zich bemoeide met allerlei dingen.

Verbeek werkt gewoon heel methodisch, opzich geloof ik wel in die aanpak maar je moet ook het tactische en met name het sociale aspect niet uit het oog verliezen. Daar lijkt het mis te zijn gegaan. Al moet je daar ook wel je vraagtekens stellen bij de professionaliteit van sommige selectiespelers. Een Lucius die roept dat PSV zonder het krachthonk kampioen werd, wijst er wel op dat sommige spelers kennelijk niet aanzich zelf als topsporter willen werken. Dirk Kuijt zat bijvoorbeeld ook altijd vaak in het krachthonk en die werd fysiek gewoon veel sterker dan zijn tegenstanders.

Er was gewoon geen basis om samen te werken, dan houdt het gewoon op. Alleen wat gewoon heel pijnlijk naar voren is gekomen is dat niemand de leiding heeft durven nemen in het hele verhaal. Bosz niet om zijn positie te redden, Gudde niet en vanuit de selectie niemand omdat daar misschien de verkeerde mensen het voor het zeggen hebben.

Bepaalde zaken zullen verder ook gewoon nooit naar buiten worden gebracht, dus als buitenstaander blijft het dan toch moeilijk om heel goed oordeel te geven. Ik had opzich wel vertrouwen in Verbeek en zijn aanpak, maar het sloeg gewoon niet aan om allerlei redenen. We moeten dan ook niet net doen als of we Jezus hebben ontslagen, want het afgelopen half jaar is er meer afgebroken dan opgebouwd. Dat is gewoon een feit. Neemt niet weg dat er genoeg rotte appels binnen onze selectie lopen die zo snel mogelijk de deur moeten worden gewezen.

Maar het belangrijkste blijft in mijn ogen het clubbelang en dat is vele maler belangrijker dan Verbeek of wie dan ook. Morgen staat dan al meteen een van de belangrijkste wedstrijd op het programma, de kortste weg naar europa. We hebben er geen reet aan als we dan nog even iedereen voor rotte vis gaan uitmaken, er moet gewonnen worden! Daar kopen wij als Feijenoordsupporter veel meer voor!

[ Bericht 0% gewijzigd door Staanplaats op 19-01-2009 18:13:59 ]
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_65216611
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Er is veel verbeterd he sinds GKL ?

Hadden beter hem kunnen houden
Op basis van wat?

Welis in je opgekomen dat het gewelidige beleid van Jorien aan de basis van alle problemen heeft gestaan. Het feit dat het nu op technische niveau een zooi is wil niet zeggen dat het Jorien allemaal koek en ei was.

Wat hebben mensen toch soms een kort geheugen...
  Moderator maandag 19 januari 2009 @ 18:15:47 #238
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65216735
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:18 schreef dill het volgende:

[..]

Paul Bosvelt was ook positief over hem, daarom ben ik ook niet tegen Verbeek. Van mij had hij mogen blijven. Maar hij heeft gewoon grote fouten gemaakt. En met hem vele anderen. Welke dat precies zijn weet ik niet. Ik heb geen flauw idee maar lekker zat het niet in ieder geval. Het ging gewoon niet meer. Echt niet. Wat moet je dan? De halve selectie eruit gooien? Verbeek blijft toch maar een trainer, die komen en gaan weer. het is kut, dat vind ik ook maar hij staat niet boven de club Feyenoord.

Liever een hardwerkende coach die duidelijk het gedachtegoed van Feyenoord bij zich draagt, dan naaibakken in een Feyenoord shirt

En volgens mij komen en gaan spelers ook. En hoe eerder deze jongens gaan, hoe beter
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_65216951
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Liever een hardwerkende coach die duidelijk het gedachtegoed van Feyenoord bij zich draagt, dan naaibakken in een Feyenoord shirt

En volgens mij komen en gaan spelers ook. En hoe eerder deze jongens gaan, hoe beter
Onlogisch, dat is wat in mij opkomt...

Je kan het gedachtegoed wel bij je dragen maar als je het op een verkeerde manier uitvoert heb je er ook maar weinig aan. Luister inderdaad, zoals Staanplaats ook zegt, eens naar Schelvis. Er speelt echt zoveel meer dan een ieder hier zich kan voorstellen Zo simpel ligt het echt allemaal niet.
  Moderator maandag 19 januari 2009 @ 18:34:31 #240
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65217374
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:22 schreef dill het volgende:

[..]

Onlogisch, dat is wat in mij opkomt...

Je kan het gedachtegoed wel bij je dragen maar als je het op een verkeerde manier uitvoert heb je er ook maar weinig aan. Luister inderdaad, zoals Staanplaats ook zegt, eens naar Schelvis. Er speelt echt zoveel meer dan een ieder hier zich kan voorstellen Zo simpel ligt het echt allemaal niet.
Als "professional" moet je jouw eigen gedachtes/gewoontes soms opzij zetten voor het teambelang. Daar ben je immers "professional" voor. Deze jongens konden dat niet en moeten daarom verkassen.

Verbeek heeft zich bewezen bij Heracles en bij Heerenveen, daar hoorde je ook niemand huilen. Sterker nog, jongens als KJH & Sibon (een "oudje") waren vol lof over hem.

De huidige selectie van Feyenoord heeft zich alles behalve bewezen. Maarja, in zo'n geval is de makkelijkste uitweg gewoon zeggen "dat er geen chemie" meer was en dat daarom Verbeek maar het veld moest ruimen.

Daarom alleen al zeg ik dat ik liever de selectie zie vertrekken dan de trainer. Natuurlijk is de makkelijkste weg om de trainer te bonjouren dan 22 man op straat te zetten.

Ik ben ook een realist en weet dat zoiets NOOIT zal gebeuren. Maar mijn inziens hadden ze beter de spelers aankunnen pakken ipv het op deze manier te doen.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 19 januari 2009 @ 18:37:24 #241
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65217479
En luisteren naar Schelvis?

Die is niet voor niets weg gegaan bij de NOS he

Daar houden ze niet zo van die ongenuanceerde uitspraken.
4045
onlogisch
pi_65217495
Wat er ook gebeurd, winst telt en verder niets!!
  maandag 19 januari 2009 @ 18:38:50 #243
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_65217527
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

pi_65217581
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:34 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Als "professional" moet je jouw eigen gedachtes/gewoontes soms opzij zetten voor het teambelang. Daar ben je immers "professional" voor. Deze jongens konden dat niet en moeten daarom verkassen.

Verbeek heeft zich bewezen bij Heracles en bij Heerenveen, daar hoorde je ook niemand huilen. Sterker nog, jongens als KJH & Sibon (een "oudje") waren vol lof over hem.

De huidige selectie van Feyenoord heeft zich alles behalve bewezen. Maarja, in zo'n geval is de makkelijkste uitweg gewoon zeggen "dat er geen chemie" meer was en dat daarom Verbeek maar het veld moest ruimen.

Daarom alleen al zeg ik dat ik liever de selectie zie vertrekken dan de trainer. Natuurlijk is de makkelijkste weg om de trainer te bonjouren dan 22 man op straat te zetten.

Ik ben ook een realist en weet dat zoiets NOOIT zal gebeuren. Maar mijn inziens hadden ze beter de spelers aankunnen pakken ipv het op deze manier te doen.
De spelers hebben zich natuurlijk wel ook ongeveer op hetzelfde middenmoter en subtopperniveau bewezen als Verbeek. Het werkte nu niet. Wellicht door halsstarrig optreden van de spelers, halsstarrig optreden van Verbeek, maar waarschijnlijker is het dat het een combi is.
Je kunt simpelweg vanuit economisch oogpunt niet de halve selectie eruit gooien als je in Feyenoord's situatie zit.
Zoals het gegaan is, dat is onwaardig en daarvoor mogen wat mij betreft disciplinaire maatregelen richting de betreffende spelers worden getroffen, maar Verbeek was te zeer beschadigd als trainer om optimaal te kunnen functioneren.

Jammer, bijzonder jammer zelfs, maar helaas.

Diep ademhalen en doorgaan, dat is het enige wat de club rest.
pi_65217841
quote:

[..]

Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_65218470
Column Willem van Hanegem

Laat Leon Vlemmings het seizoen gewoon afmaken bij Feyenoord

Er is vorige week bij Feyenoord van alles aan de hand geweest en op zulke momenten word ik altijd gebeld door de media. Ik geef dan, áls ik al een antwoord geef, altijd een eerlijk antwoord. Toen ze me voor een radiozender dus vroegen of ik Feyenoord zou willen helpen, zei ik uiteraard ‘ja’, want Feyenoord is mijn club.

De ellende is dan dat er met zo’n uitspraak van alles uitgehaald wordt. De indruk ontstond dat ik snel in de Kuip aan de slag wilde en hier en daar werd zelfs gesuggereerd dat ik Gertjan Verbeek een slechte trainer zou vinden. Het is ongelooflijk hoe mensen zulke onzin over je weten te schrijven en zeggen.

Ik kán helemaal geen mening hebben over de trainer Verbeek, ik heb hem namelijk nog nooit ook maar één training zien geven.

Het enige wat ik in verband met zijn functioneren wel eens gezegd heb, is dat je altijd eerst naar je spelersgroep moet kijken om te weten welke aanpak de beste is.

Je moet niet standaard iets in je bagage hebben en dat altijd op welke selectie dan ook toepassen. Ik heb het idee dat hij echt pech heeft gehad met de coaching en begeleiding binnen Feyenoord.

Ze hadden hem moeten helpen. Nu moest hij het alleen doen en ging, zo heb ik begrepen, nogal rücksichtslos te werk.

Dat ging ten koste van een paar spelers en op een gegeven moment ontstaan er dan zó veel bewegingen in een groep, dat je het niet meer rustig krijgt.

Ik heb dat vroeger als trainer bij Feyenoord ook meegemaakt. Ik ga geen namen meer noemen, maar rond een speler ontstond in de groep een conflict, dat later werd bijgelegd, waar anderen dan weer de balen van kregen en de eenheid was op het laatst volledig weg.

Dat zag je in de wedstrijden terug. Dan ben je als trainer de klos, helaas, maar zo gaat het. Dat heeft Gertjan nu ondervonden en ik vind dat voor hem echt heel vervelend. De vraag is wat er nu moet gebeuren. Toen ik Feyenoord vrijdag tegen Heerenveen best aardig zag spelen, dacht ik dat het misschien goed zou zijn om Leon Vlemmings het seizoen af te laten maken.

Dan zadel je NEC niet op met het probleem van Feyenoord en kan Mario Been komende zomer rustig naar Feyenoord gaan. En misschien is het ook wel een goed idee om Leo Beenhakker als technisch directeur aan te trekken.

Voor de heel korte termijn, ik denk aan morgenavond, moet Feyenoord een ander probleem oplossen. De leiding zal het publiek weer voor zichzelf en de spelers moeten winnen.

Je ziet dat een deel van het Legioen zich afkeert van de spelers. Dat is een slechte zaak. Iedereen is teleurgesteld, dat begrijp ik, maar als je alleen maar teleurgesteld blijft, kom je geen steek verder.

Als je een hart voor Feyenoord hebt, ga je nu, om te beginnen in de bekerwedstrijd tegen Heerenveen, volledig achter de ploeg staan. Die spelers kunnen het niet zonder hun aanhang.

Je zag het vrijdag, Feyenoord begon best aardig, maar verloor óók omdat ze tegen het cynisme van de eigen supporters aanliepen.

Komaan Feyenoorders, maak een nieuwe start met elkaar, de concurrentie profiteert van het onderlinge gedonder, dat kan geen Feyenoorder willen.

Groot gelijk! Willem!
pi_65218474
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:34 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Je mist echt totaal het hele punt. Dit is niet een gevalletje van geen chemie meer. Er was simpelweg geen samenwerking meer mogelijk.

Er zijn teveel dingen voorgevallen die niet door de beugen konden/kunnen. Van beide kanten naar ik het begrijp. Wees niet zo simpel. Je kunt niet zomaar even een zooi spelers ontslaan. Zeker niet wanneer de trainer ook schuld heeft. En wat te denken van de technisch directeur (Bosz) die uitermate blij is met dit hele gebeuren. En dan heb je ook Gudde nog die als een ambtenaar lekker alles aan zich voorbij heeft laten gaan zoals het er nu naar uitziet.

Met dom lullen schiet niemand iets op.
  maandag 19 januari 2009 @ 19:16:54 #248
139407 jorienvdherik
pi_65218782
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:37 schreef onlogisch het volgende:

Vind hem altijd prettig praten over voetbal
pi_65219045
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:37 schreef onlogisch het volgende:

Die is inderdaad niet voor niets weggegaan, kwam niet tussen die jodenkliek daar
  maandag 19 januari 2009 @ 19:36:10 #250
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65219538
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:48 schreef denthemen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Judas.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP