Misschien had je het dan ook bij voetballen moeten houden, toen je met je vriendjes even de bestuurlijke lijnen wilde gaan uitzettenquote:Inmiddels zien de spelers nogal op tegen de wedstrijd van morgen, in eigen huis tegen SC Heerenveen voor de KNVB-beker. Aanvoerder Giovanni Van Bronckhorst: "Als iemand mij kan vertellen wat ik kan doen om de fans weer achter de ploeg te krijgen, de rust terug te brengen, dan doe ik dat direct. Ik ben ten einde raad. Hiervoor ben ik helemaal niet opgeleid. Ik ben ook maar een gewone voetballer."
Het goed doen bij Heracles of Heerenveen is natuurlijk niet één op één te vergelijken met het goed doen bij een club as Feyenoord waar (terecht of onterecht, dat laat ik even in het midden) de verwachtingen veel hoger zijn. Verder zijn de carrieres van spelers als Huntelaar en Sibon niet te vergelijken met die van spelers als Makaay, Van Bronckhorst, of zelfs De Cler, Timmer of Hofland, zeker niet op het moment dat ze onder Verbeek trainden.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:20 schreef BertMaalderink het volgende:
Maar waarom gaat Verbeek dan niet vrijuit? Dat roep jij, dat roepen de spelers, maar ik heb nog niemand met ook nog maar 1 concreet voorbeeld gehoord.
Verder is het inderdaad appart dat spelers als Huntelaar en Sibon (ook een zogenaamd oudje) allemaal zeer te spreken zijn over Verbeek. Hij heeft daar ook nog eens prima gepresteerd. Ook bij Heracles heb ik nooit iemand horen klagen.
En nu is het opeens een tactisch onbenul waar van alles mis mee is
Hij communiceerde niet. Met niemand. Of deed dat niet op de juiste manier. Niet met de spelers maar ook niet met leden van de technische staf en daar omheen.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:20 schreef BertMaalderink het volgende:
Maar waarom gaat Verbeek dan niet vrijuit? Dat roep jij, dat roepen de spelers, maar ik heb nog niemand met ook nog maar 1 concreet voorbeeld gehoord.
Verder is het inderdaad appart dat spelers als Huntelaar en Sibon (ook een zogenaamd oudje) allemaal zeer te spreken zijn over Verbeek. Hij heeft daar ook nog eens prima gepresteerd. Ook bij Heracles heb ik nooit iemand horen klagen.
Precies, iedereen doet nu of het ongehoord is wat er is gebeurt maar volgens mij hebben ze vaak genoeg aangegeven aan verbeek dat het op deze manier niet verder kon. Als daar dan meerdere keren niet naar wordt geluisterd dan moet je iets anders proberen.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:34 schreef Andromache het volgende:
Aan de andere kant, stel je voor dat jij een baas hebt waar je absoluut niet mee door een deur kunt. Zijn chef wast ook zijn handen in onschuld. Dan ga je uiteindelijk ook bij de algemeen directeur/RvC aankloppen, dat het jij eruit is of je baas.
Ja, maar je gaat niet je maatjes bij het AD bellen over een ontslag dat nog niet eens aan de orde is. Open het gesprek aangaan met de RvC, en niet hen bewust met de rug tegen de muur zetten.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:38 schreef dill het volgende:
[..]
Precies, iedereen doet nu of het ongehoord is wat er is gebeurt maar volgens mij hebben ze vaak genoeg aangegeven aan verbeek dat het op deze manier niet verder kon. Als daar dan meerdere keren niet naar wordt geluisterd dan moet je iets anders proberen.
Dat praat ook niemand goed, ook van Bronckhorst niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:39 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat niet je maatjes bij het AD bellen over een ontslag dat nog niet eens aan de orde is. Open het gesprek aangaan met de RvC, en niet hen bewust met de rug tegen de muur zetten.
Nou zeg het es danquote:Op maandag 19 januari 2009 12:58 schreef dill het volgende:
[..]
Je mag de spelers van alles aanreken, terecht.
Wat ik alleen wil aangeven is dat ik tot gisteren het ook opnam voor Verbeek en de spelers veel aanrekenden maar sinds gisteren weet ik dat een Verbeek ook heel veel fouten heeft gemaakt en dat het beeld zoals dat nu naar buiten komt niet de waarheid is.
Ik denk dat de spelers morgen 100% geven. Maar laten wij als supporters dat ook doen dan.
Er heeft één iemand het AD gebeld, en de spelersgroep stond daar absoluut niet achter zei Van Bronckhorst.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:39 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat niet je maatjes bij het AD bellen over een ontslag dat nog niet eens aan de orde is. Open het gesprek aangaan met de RvC, en niet hen bewust met de rug tegen de muur zetten.
En ach, 'enorm beschadigen', in de voetballerij is alles zo relatief. Kijk naar Seedorf....
Nee maar achter het gevolg ervan wel.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er heeft één iemand het AD gebeld, en de spelersgroep stond daar absoluut niet achter zei Van Bronckhorst.
Ja, dus?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:49 schreef Klummie het volgende:
[..]
Nee maar achter het gevolg ervan wel.
Dus er hoeft er maar eentje opgeruimd te worden dus. Slachtofferen en je hebt ut publiek achter je. Vertel dat maar aan Gio. Dan doet die dat direct.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er heeft één iemand het AD gebeld, en de spelersgroep stond daar absoluut niet achter zei Van Bronckhorst.
Dus het kwam ze prima uit dat het zo gespeeld is, redelijk schijngheilig van ons boegbeeld.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, dus?
Een groot deel van de selectie kon niet overweg met de trainer, het is logisch dat ze dan niet erg rouwig zijn als die persoon weg is.
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:52 schreef Klummie het volgende:
[..]
Dus het kwam ze prima uit dat het zo gespeeld is, redelijk schijngheilig van ons boegbeeld.
Is toch lekker makkelijk om de schuld te schuiven in de schoenen van de vertrekkende trainerquote:Op maandag 19 januari 2009 14:20 schreef BertMaalderink het volgende:
Hij heeft wel gelijk, die van Bronckhorst loopt er nu alleen maar over te janken omdat de spelersgroep nu extra de gebeten hond is.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:53 schreef TC03 het volgende:
[..]! Als je liever iedere twee weken naar Amsterdam ZO gaat mag je dat gewoon zeggen hoor, hoef je geen kromme smoesjes voor te bedenken.
Als ik fan was van dit soort praktijken zou ik idd daar moeten zitten.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:53 schreef TC03 het volgende:
[..]! Als je liever iedere twee weken naar Amsterdam ZO gaat mag je dat gewoon zeggen hoor, hoef je geen kromme smoesjes voor te bedenken.
Vertel dan es de verhalen van je bron manquote:Op maandag 19 januari 2009 14:42 schreef dill het volgende:
[..]
Dat praat ook niemand goed, ook van Bronckhorst niet.
Maar iedere speler heeft z'n journalistenvriendje, dat is niet alleen iets van Feyenoord.
Die heeft hij al gedaan, maar begrijp dat lezen voor je best moeilijk kan zijn.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:01 schreef Klummie het volgende:
[..]
Vertel dan es de verhalen van je bron man
Te janken?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:59 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, die van Bronckhorst loopt er nu alleen maar over te janken omdat de spelersgroep nu extra de gebeten hond is.
Heb je dan een linkje naar de desbetreffende post?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die heeft hij al gedaan, maar begrijp dat lezen voor je best moeilijk kan zijn.
Je bent vandaag niet zo helder hè?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:11 schreef Klummie het volgende:
[..]
Heb je dan een linkje naar de desbetreffende post?
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:01 schreef dill het volgende:
[..]
Ach, jullie hoeven me natuurlijk niet te gelovenIk zou het ook naar buiten brengen omdat ik denk dat het daarmee beter wordt maar goed dat willen ze niet.
Degene die ik heb gesproken is overigens geen speler. Maar wel iemand die ik 100% vertrouw en dat zouden de meeste hier doen. Ik ga geen naam noemen. Ik hoop ook dat het allemaal naar buiten komt, maar het schijnt nogal erg te zijn allemaal.
En over het 'schoonvegen'; deze persoon hoeft helemaal niets schoon te vegen, zoals ik al zei is het geen speler en hij is ook geenszins debet aan het feit wat er nu allemaal gaande is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |