abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65207721
Maar waarom gaat Verbeek dan niet vrijuit? Dat roep jij, dat roepen de spelers, maar ik heb nog niemand met ook nog maar 1 concreet voorbeeld gehoord.

Verder is het inderdaad appart dat spelers als Huntelaar en Sibon (ook een zogenaamd oudje) allemaal zeer te spreken zijn over Verbeek. Hij heeft daar ook nog eens prima gepresteerd. Ook bij Heracles heb ik nooit iemand horen klagen.

En nu is het opeens een tactisch onbenul waar van alles mis mee is
pi_65207811
quote:
Inmiddels zien de spelers nogal op tegen de wedstrijd van morgen, in eigen huis tegen SC Heerenveen voor de KNVB-beker. Aanvoerder Giovanni Van Bronckhorst: "Als iemand mij kan vertellen wat ik kan doen om de fans weer achter de ploeg te krijgen, de rust terug te brengen, dan doe ik dat direct. Ik ben ten einde raad. Hiervoor ben ik helemaal niet opgeleid. Ik ben ook maar een gewone voetballer."
Misschien had je het dan ook bij voetballen moeten houden, toen je met je vriendjes even de bestuurlijke lijnen wilde gaan uitzetten
pi_65208259
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:20 schreef BertMaalderink het volgende:
Maar waarom gaat Verbeek dan niet vrijuit? Dat roep jij, dat roepen de spelers, maar ik heb nog niemand met ook nog maar 1 concreet voorbeeld gehoord.

Verder is het inderdaad appart dat spelers als Huntelaar en Sibon (ook een zogenaamd oudje) allemaal zeer te spreken zijn over Verbeek. Hij heeft daar ook nog eens prima gepresteerd. Ook bij Heracles heb ik nooit iemand horen klagen.

Het goed doen bij Heracles of Heerenveen is natuurlijk niet één op één te vergelijken met het goed doen bij een club as Feyenoord waar (terecht of onterecht, dat laat ik even in het midden) de verwachtingen veel hoger zijn. Verder zijn de carrieres van spelers als Huntelaar en Sibon niet te vergelijken met die van spelers als Makaay, Van Bronckhorst, of zelfs De Cler, Timmer of Hofland, zeker niet op het moment dat ze onder Verbeek trainden.
Dat er meer speelde dan alleen een meningsverschil over de trainingne lijkt me duidelijk, en ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat er vanuit Verbeek ook op zijn minst onhandig is gewerkt.
De werkwijze van enkele spelers (gaan naar de RvC) is natuurlijk wel te belachelijk voor woorden. Mocht het uitkomen wie het zijn, dan zou ik, als volgende trainer, zeker maatregelen treffen. Dit is namelijk wel wat ernstiger dan een grote mond op een training, dit is ondermijnen van het clubbelang en jezelf hoger stellen dan de club. En dat mag je als vereniging nooit toestaan.

Ik ben trouwens wel benieuwd naar de werkelijke rol van "Gio". Volgens mij is hij op het moment ook slachtoffer van zijn aanvoerdersrol, hij lijkt me namelijk niet iemand die op deze wijze een mes in de rug van zijn trainer steekt.

Maar goed, hopen dat de beker nu nog enigzins licht kan brengen in dit gitzwarte seizoen...
  maandag 19 januari 2009 @ 14:34:53 #179
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_65208292
Aan de andere kant, stel je voor dat jij een baas hebt waar je absoluut niet mee door een deur kunt. Zijn chef wast ook zijn handen in onschuld. Dan ga je uiteindelijk ook bij de algemeen directeur/RvC aankloppen, dat het jij eruit is of je baas. In die zin snap ik wel dat de spelers ten langen leste íets moesten forceren. Als Gudde of misschien zelfs een moedige Bosz (contradictio in terminis, oké ) op Gertjan afgestapt was met: 'Even goede vrienden, maar jij past niet bij dit team.', was er niets aan de hand geweest.

Sleutel voor het hele probleem ligt bij de directie. Ben benieuwd wanneer/of Gudde vervangen gaat worden. En het eerste half jaartje zonder TD?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_65208300
quote:

Hij communiceerde niet. Met niemand. Of deed dat niet op de juiste manier. Niet met de spelers maar ook niet met leden van de technische staf en daar omheen.

Je moet mij ook niet vragen wat exact de reden is. Maar ook het verhaal van Verbeek van de woensdagochtendtraining schijnt niet te kloppen. ik ben gewoon iets minder pro-Verbeek geworden sinds gisteren. Maar dat wil niet zeggen dat ik opeens pro-spelers ben. Ik hoop dat het hele verhaal naar buiten komt maar daar geloof ik niet in.
pi_65208440
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:34 schreef Andromache het volgende:
Aan de andere kant, stel je voor dat jij een baas hebt waar je absoluut niet mee door een deur kunt. Zijn chef wast ook zijn handen in onschuld. Dan ga je uiteindelijk ook bij de algemeen directeur/RvC aankloppen, dat het jij eruit is of je baas.
Precies, iedereen doet nu of het ongehoord is wat er is gebeurt maar volgens mij hebben ze vaak genoeg aangegeven aan verbeek dat het op deze manier niet verder kon. Als daar dan meerdere keren niet naar wordt geluisterd dan moet je iets anders proberen.

Overigens spreekt van Bronckhorst wel de waarheid in deze. Ze weten het écht niet. Ze willen dolgraag dat de supporters achter ze gaan staan. Maar daarom snap ik ook niet dat ze niet gewoon alles naar buiten gooien. Maar zoals ik al zei, het zou bepaalde mensen enorm beschadigen ofzo.
  maandag 19 januari 2009 @ 14:39:56 #182
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_65208505
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:38 schreef dill het volgende:

[..]

Precies, iedereen doet nu of het ongehoord is wat er is gebeurt maar volgens mij hebben ze vaak genoeg aangegeven aan verbeek dat het op deze manier niet verder kon. Als daar dan meerdere keren niet naar wordt geluisterd dan moet je iets anders proberen.
Ja, maar je gaat niet je maatjes bij het AD bellen over een ontslag dat nog niet eens aan de orde is. Open het gesprek aangaan met de RvC, en niet hen bewust met de rug tegen de muur zetten.

En ach, 'enorm beschadigen', in de voetballerij is alles zo relatief. Kijk naar Seedorf....
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_65208582
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:39 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ja, maar je gaat niet je maatjes bij het AD bellen over een ontslag dat nog niet eens aan de orde is. Open het gesprek aangaan met de RvC, en niet hen bewust met de rug tegen de muur zetten.
Dat praat ook niemand goed, ook van Bronckhorst niet.

Maar iedere speler heeft z'n journalistenvriendje, dat is niet alleen iets van Feyenoord.
  maandag 19 januari 2009 @ 14:46:53 #184
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_65208750
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:58 schreef dill het volgende:

[..]

Je mag de spelers van alles aanreken, terecht.

Wat ik alleen wil aangeven is dat ik tot gisteren het ook opnam voor Verbeek en de spelers veel aanrekenden maar sinds gisteren weet ik dat een Verbeek ook heel veel fouten heeft gemaakt en dat het beeld zoals dat nu naar buiten komt niet de waarheid is.

Ik denk dat de spelers morgen 100% geven. Maar laten wij als supporters dat ook doen dan.
Nou zeg het es dan
  maandag 19 januari 2009 @ 14:48:24 #185
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65208797
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:39 schreef Andromache het volgende:

[..]

En ach, 'enorm beschadigen', in de voetballerij is alles zo relatief. Kijk naar Seedorf....
Er heeft één iemand het AD gebeld, en de spelersgroep stond daar absoluut niet achter zei Van Bronckhorst.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 19 januari 2009 @ 14:49:04 #186
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65208828
Namen!
  maandag 19 januari 2009 @ 14:49:11 #187
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_65208832
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:48 schreef TC03 het volgende:

[..]

Er heeft één iemand het AD gebeld, en de spelersgroep stond daar absoluut niet achter zei Van Bronckhorst.
Nee maar achter het gevolg ervan wel.
  maandag 19 januari 2009 @ 14:50:12 #188
53267 TC03
pi_65208872
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:49 schreef Klummie het volgende:

[..]

Nee maar achter het gevolg ervan wel.
Ja, dus?

Een groot deel van de selectie kon niet overweg met de trainer, het is logisch dat ze dan niet erg rouwig zijn als die persoon weg is.
  maandag 19 januari 2009 @ 14:50:31 #189
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_65208888
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:48 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dus er hoeft er maar eentje opgeruimd te worden dus. Slachtofferen en je hebt ut publiek achter je. Vertel dat maar aan Gio. Dan doet die dat direct.
  maandag 19 januari 2009 @ 14:50:36 #190
176521 Grulez
rasgroninger
pi_65208892
Goed topic.
  maandag 19 januari 2009 @ 14:52:33 #191
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_65208976
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:50 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja, dus?

Een groot deel van de selectie kon niet overweg met de trainer, het is logisch dat ze dan niet erg rouwig zijn als die persoon weg is.
Dus het kwam ze prima uit dat het zo gespeeld is, redelijk schijngheilig van ons boegbeeld.
  maandag 19 januari 2009 @ 14:53:58 #192
53267 TC03
pi_65209046
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:52 schreef Klummie het volgende:

[..]

Dus het kwam ze prima uit dat het zo gespeeld is, redelijk schijngheilig van ons boegbeeld.
! Als je liever iedere twee weken naar Amsterdam ZO gaat mag je dat gewoon zeggen hoor, hoef je geen kromme smoesjes voor te bedenken.
pi_65209056
quote:

Is toch lekker makkelijk om de schuld te schuiven in de schoenen van de vertrekkende trainer
pi_65209279
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:53 schreef TC03 het volgende:

[..]

! Als je liever iedere twee weken naar Amsterdam ZO gaat mag je dat gewoon zeggen hoor, hoef je geen kromme smoesjes voor te bedenken.
Hij heeft wel gelijk, die van Bronckhorst loopt er nu alleen maar over te janken omdat de spelersgroep nu extra de gebeten hond is.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  maandag 19 januari 2009 @ 15:00:22 #195
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_65209306
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:53 schreef TC03 het volgende:

[..]

Als ik fan was van dit soort praktijken zou ik idd daar moeten zitten.
  maandag 19 januari 2009 @ 15:01:11 #196
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_65209350
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:42 schreef dill het volgende:

[..]

Dat praat ook niemand goed, ook van Bronckhorst niet.

Maar iedere speler heeft z'n journalistenvriendje, dat is niet alleen iets van Feyenoord.
Vertel dan es de verhalen van je bron man
  maandag 19 januari 2009 @ 15:05:52 #197
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_65209525
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:01 schreef Klummie het volgende:

[..]

Vertel dan es de verhalen van je bron man
Die heeft hij al gedaan, maar begrijp dat lezen voor je best moeilijk kan zijn.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 19 januari 2009 @ 15:08:10 #198
53267 TC03
pi_65209613
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:59 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk, die van Bronckhorst loopt er nu alleen maar over te janken omdat de spelersgroep nu extra de gebeten hond is.
Te janken? Hij wordt gevraagd wat zijn mening is daarover, en hij zegt dat de spelersgroep het niet goedkeurde. Definieer 'janken'. .
  maandag 19 januari 2009 @ 15:11:40 #199
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_65209752
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:05 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Die heeft hij al gedaan, maar begrijp dat lezen voor je best moeilijk kan zijn.
Heb je dan een linkje naar de desbetreffende post?
  maandag 19 januari 2009 @ 15:12:38 #200
53267 TC03
pi_65209789
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:11 schreef Klummie het volgende:

[..]

Heb je dan een linkje naar de desbetreffende post?
Je bent vandaag niet zo helder hè?
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:01 schreef dill het volgende:

[..]

Ach, jullie hoeven me natuurlijk niet te geloven Ik zou het ook naar buiten brengen omdat ik denk dat het daarmee beter wordt maar goed dat willen ze niet.

Degene die ik heb gesproken is overigens geen speler. Maar wel iemand die ik 100% vertrouw en dat zouden de meeste hier doen. Ik ga geen naam noemen. Ik hoop ook dat het allemaal naar buiten komt, maar het schijnt nogal erg te zijn allemaal.

En over het 'schoonvegen'; deze persoon hoeft helemaal niets schoon te vegen, zoals ik al zei is het geen speler en hij is ook geenszins debet aan het feit wat er nu allemaal gaande is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')