abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65199106
quote:
Op maandag 19 januari 2009 09:16 schreef DaMart het volgende:

[..]

Zou wel mooi zijn als ze met hulp van een sponsor Been toch binnen kunnen halen nu.
Het zou meer dan dapper zijn van Been om dit nu aan te durven... Geen eer meer te behalen dit seizoen eigenlijk, helemaal als ze er dinsdag uitvliegen (wat ik triest genoeg wel verwacht) en Been zal 3x zo hard moeten werken om iets op poten te krijgen als bij een normale club.
Uiteraard kudos als hij het toch doet, maar ik zou het zeker begrijpen als hij volgend seizoen pas komt, ook al omdat dat netter is naar NEC toe, waar ik eigenlijk ook nog wel even van wil genieten.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 19 januari 2009 @ 10:07:41 #102
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65199156
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:05 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Het zou meer dan dapper zijn van Been om dit nu aan te durven... Geen eer meer te behalen dit seizoen eigenlijk, helemaal als ze er dinsdag uitvliegen (wat ik triest genoeg wel verwacht) en Been zal 3x zo hard moeten werken om iets op poten te krijgen als bij een normale club.
Uiteraard kudos als hij het toch doet, maar ik zou het zeker begrijpen als hij volgend seizoen pas komt, ook al omdat dat netter is naar NEC toe, waar ik eigenlijk ook nog wel even van wil genieten.
Ik vind eigenlijk dat Feijenoord het nu niet eens aan Been moet vragen.
Laat die gozert nog een half jaar genieten bij NEC en laat hem daarna opnieuw beginnen bij Feijenoord.
Dit jaar is toch al kut en klote, dat zingen we met een interim ook wel uit.

Je kan hem, echter, nu al wel vastleggen voor volgend jaar
pi_65199287
Je kunt ook zeggen, laat Been dit half jaar alvast een begin maken met volgend seizoen. Degraderen gebeurt toch niet, hij kan de huidige groep an een behoorlijke tijd goed beoordelen, wie er weg moeten en wie er kunnen blijven, alvast de markt bekijken voor nieuwe spelers die je meteen in de zomer haalt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Moderator maandag 19 januari 2009 @ 10:18:41 #104
42184 crew  DaMart
pi_65199420
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:13 schreef Suijk het volgende:
Je kunt ook zeggen, laat Been dit half jaar alvast een begin maken met volgend seizoen. Degraderen gebeurt toch niet, hij kan de huidige groep an een behoorlijke tijd goed beoordelen, wie er weg moeten en wie er kunnen blijven, alvast de markt bekijken voor nieuwe spelers die je meteen in de zomer haalt.
Dat is ook mijn gedachte, inderdaad. Wie de nieuwe trainer ook wordt, dit seizoen is toch al verloren, dus laat hem het komende half jaar gebruiken om een goed beeld te vormen van de (kwaliteit van de) spelersgroep, in plaats van nu een interim laten wennen en van de zomer weer iemand neerzetten die eerst moet beoordelen wat hij precies in huis heeft qua spelers.
pi_65199474
Inderdaad het netste wat Been en Feyenoord kunnen doen , maar duidelijk niet in het belang van Feyenoord.
Nu weer een tijdelijke oplossing houd in dat het volgend seizoen weer allemaal opnieuw kan beginnen.
Lijkt me het zinnigst om Vlemmings dan maar door te laten gaan en je te concentreren op de TD en de toekomstvisie.
de trainer komt daarna wel.
de organisatie is het belangrijkst, dat voetbal word echt niet beter met een nieuwe trainer zonder dat er wat aan de selectie wordt gedaan.
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65199707
ieder zelfrespecterend columnist gaat nu los..
quote:
Het begin vrijdagavond was bóven verwachting.
Zelfs Henk Timmer en Roy Makaay
arriveerden nog op tijd voor een korte warming-
up. Waar de overige Feyenoorders rekten
en strekten onder de striemende fluit -
concerten van de meegereisde aanhang, hielden Henk
en Roy vast aan hun gebruikelijke ritueel. Ze vleiden
hun ruggengraatloze ruggetjes zachtjes tegen de warmste
radiator die ze in de catacomben van het Abe Len -
stra Stadion konden vinden. Ik was liever in Am sterdam
gebleven. Nietszeggend ben ik op mijn best.
Sprankelen doe ik alleen als mijn salaris wordt overgemaakt.
Grappig toch, dat ze precies op hetzelfde
moment precies dezelfde woorden tot elkaar richtten.
Ja, dit duo had duidelijk een band: kleurloos, volgevreten
en nog slechts op hun plaats bij Madame Tussauds. Eenmaal op het veld wachtte Henk en Roy een
aangename verrassing. Feyenoord trapte af
met liefst elf ’man’. Hoewel Kevin Hofland de
hele warming-up had meegedaan, leek hij
niets te hebben gebroken of gescheurd
. Op -
merkelijk, want de laatste keer dat Kevin fit was, da -
teert van vóór zijn geboorte. De voortekenen waren
dus gunstig vrijdagavond in Heerenveen. Maar ook nu
bleef resultaat uit. Wiens schuld dat déze keer is, be -
sluit de spelersgroep van Feyenoord een dezer dagen.
De érg keurige aanvoerder Giovanni van Bronckhorst
wilde na afloop niet ingaan op het gerucht dat de chauffeur
van de spelersbus geofferd gaat worden.
Gio, helder
als altijd: “Er zijn onderweg naar Heerenveen be paalde
dingen gebeurd. Het is jammer dat de mensen niet alles
weten. Meer wil en kan ik er niet over zeggen.”
Gelukkig voor Feyenoord heeft Willem Van
Hanegem zich als redder in nood aange -
meld. Als er één trainer in staat is om de
doelstelling van dit seizoen (Jupiler League)
te halen dan is het Van Hanegem wel. Een
karakterloze spelersgroep met een beroepsdraaikont.
Dat móet klikken. Na recent middels chemokuren en
bestralingen lymfklierkanker te hebben overwonnen,
bokste de frêle Esther Schouten zaterdagavond in Düsseldorf
om de wereldtitel in het vedergewicht (tot 57.2
kg) tegen ongeslagen regerend wereldkampioene Ina
Menzer (Duitsland). Waar voetballers zich bij wanprestaties
schaamteloos achter anderen verschuilen, ben je
in de ring geheel op jezelf aangewezen. Vluchtroutes
ontbreken. Esther verloor op punten, maar toonde
leeuwenmoed. Met een fráctie van haar karakter
stond Feyenoord nu hoog in het linker rijtje.
Slapjanussen.
toch zit er een kern van waarheid in ..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65199902
quote:
Er is bij de raad van commissarissen van Feyenoord nog veel kritiek op directeur Eric Gudde. De chaos bij Feyenoord is nog niet helemaal ten einde, want de positie van Eric Gudde wankelt. De raad van commissarissen in De Kuip neemt het de directeur nog zeer kwalijk dat hij niet adequaat heeft gehandeld in de zaak-Verbeek.

Volgens de rvc had Gudde veel eerder moeten weten dat er binnen de Feyenoord-selectie al lange tijd geen enkel vertrouwen meer was in de trainer. Dat de directeur herhaaldelijk in de media vertelde dat de positie Verbeek niet ter discussie stond en zelfs op de nieuwjaarstoespraak positief over de ex-trainer sprak, is voor het hoogste orgaan in Rotterdam onbegrijpelijk. De naam van oud-speler en voormalig directeur Sjaak Troost valt de laatste dagen veelvuldig als zijn eventuele opvolger.
bron
  maandag 19 januari 2009 @ 10:50:46 #108
199787 Schatgraver
The Ice Cream Man
pi_65200295
Ik zie het wel zitten als Beenhakker dit seizoen als Interim afmaakt en volgend seizoen TD + Been als trainer.
En als die verhalen over investeerders waar zijn, komen er misschien eindelijk weer eens mooie tijden aan

[ Bericht 0% gewijzigd door Schatgraver op 19-01-2009 10:56:50 ]
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
pi_65200555
Ben benieuwd of Been dit topic TVP't al zo snel binnengehaald kan worden. Een voordeel is dan wel dat hij het jaar in ieder geval af zal maken, slechte resultaten worden toch op de spelersgroep afgeschoven (in ieder geval vanuit de fans) na dit gezeur en Been kan dan inderdaad een goede analyse maken van het potentieel en de benodigdheden van dit elftal.

Ik heb bij die geruchten over investeerders toch gemengde gevoelens trouwens, het geeft je een financiële injectie die kan zorgen voor aansluiting bij de (NLse) top maar ik zou passen voor een situatie als bij Man. City waar de waanzin regeert...
pi_65200653
Been komt niet per direct.
pi_65200932
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Been komt niet per direct.
quote:
Tussentijds vertrek geen optie voor Been

19 januari 2009, 10:59 uur
Als Mario Been al open staat voor een vertrek naar een andere club, dan pas na het huidige seizoen. De trainer van NEC deelde dat maandagochtend expliciet mee aan zijn huidige werkgever omdat hij de speculaties over een eventueel vertrek naar Feyenoord zat was. "Hij werd er heel erg moe van", aldus persvoorlichter Marij Peters.

"Hij heeft de club ingelicht en daarna enkele journalisten", vervolgde de woordvoerster van de Nijmegenaren. "En wat er na dit seizoen gebeurt, is moeilijk te zeggen. Je weet hoe dat gaat in de voetballerij."

Been zei de afgelopen dagen al vaker geen contact te hebben gehad met Feyenoord, dat een opvolger zoekt voor Gertjan Verbeek. Hij benadrukte maandag nogmaals dat Feyenoord hem niet heeft benaderd.
pi_65201124
grote klasse van Been ..
jammer voor Feyenoord , maar dat is nu dus duidelijk !!
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65201267
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:50 schreef Schatgraver het volgende:
Ik zie het wel zitten als Beenhakker dit seizoen als Interim afmaakt en volgend seizoen TD + Been als trainer.
En als die verhalen over investeerders waar zijn, komen er misschien eindelijk weer eens mooie tijden aan
Sorry maar het is al seizoenen lang dit liedje: er is geen geld, de kwaliteit van de selectie is niet voldoende maarrrr...*tromgeroffel* er zijn investeerders gevonden om nu echt heus die wereldtoppers binnen te halen! Vagner Love komt! Larsson! Gudjonsson! Boulah!
Vervolgens komt er een lading net-nietjes (Kolkka, Charisteas, Bruins) terwijl langs de achterdeur echt potentieel wegsluipt (Holman, Lazovic, Jordi Buijs) en is het geld op, de prestaties bal en rent de trainer gillend weg.
Op naar het volgende seizoen!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_65201579
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:17 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Sorry maar het is al seizoenen lang dit liedje: er is geen geld, de kwaliteit van de selectie is niet voldoende maarrrr...*tromgeroffel* er zijn investeerders gevonden om nu echt heus die wereldtoppers binnen te halen! Vagner Love komt! Larsson! Gudjonsson! Boulah!
Vervolgens komt er een lading net-nietjes (Kolkka, Charisteas, Bruins) terwijl langs de achterdeur echt potentieel wegsluipt (Holman, Lazovic, Jordi Buijs) en is het geld op, de prestaties bal en rent de trainer gillend weg.
Op naar het volgende seizoen!
Bruins is geen net-nietje , tenzij iemand hem eindelijk eens op zijn kwaliteiten beoordeeld en opstelt waar ie hoort !!! achter Makaay de spitsen..

[ Bericht 0% gewijzigd door Calciumdude op 19-01-2009 11:32:53 ]
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65202276
Been dus niet, maar wie wel? Dan toch de optie eerst Beenhakker een half jaar die daarna doorschuift naar de TD functie?
pi_65202309
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Been dus niet, maar wie wel? Dan toch de optie eerst Beenhakker een half jaar die daarna doorschuift naar de TD functie?
Misschien komt de trein van R. Koeman wel weer langs.
  maandag 19 januari 2009 @ 11:48:28 #117
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65202348
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:47 schreef sjimz het volgende:

[..]

Misschien komt de trein van R. Koeman wel weer langs.
Langskomen mag, zolang'ie maar doorrijd zonder te stoppen.
  maandag 19 januari 2009 @ 11:49:55 #118
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65202392
quote:
'Collins John mag per direct weg bij NEC'
NEC-aanvaller Collins John moet op zoek naar een nieuwe club. Dat meldt De Pers. De spits, eigendom van het Engelse Fulham, heeft te horen gekregen dat hij tijdens de tweede seizoenshelft niet op veel speeltijd hoeft te rekenen in Nijmegen.

John, dit seizoen op huurbasis spelend voor de ploeg van trainer Mario Been, kampt het hele seizoen al met een conditionele achterstand. Na het trainingskamp tijdens de afgelopen winterstop was de maat vol. Technisch directeur Carlos Aalbers heeft de aanvaller toen laten weten dat er voor hem geen plek meer is bij de selectie.

John speelt in principe tot het einde van het seizoen bij NEC, maar als de mogelijkheid zich voordoet mag hij nu dus alweer vertrekken. Naar verluidt zou het Duitse Borussia Mönchengladbach interesse hebben in de voormalig international, die dit seizoen pas zes competitieduels in actie kwam voor NEC.
http://www.voetbalprimeur(...)ect_weg_bij_NEC.html

ik zou hem halen als ik feyenoord was, lijkt me nou net de beul die ze nodig hebben naast een van de slapjanussen die constant geblesseerd zijn.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_65202422
Wat voor enorme voetbalkenners zitten er eigenlijk in die Raad van Commisarissen?
pi_65202458
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:50 schreef SCH het volgende:
Wat voor enorme voetbalkenners zitten er eigenlijk in die Raad van Commisarissen?
Geen

Maar doet hoeft ook eigenlijk niet. De RvC moeten toezicht op de organisatie houden. Ze moeten zich niet bezig houden met voetbaltechnische zaken.
  maandag 19 januari 2009 @ 11:52:44 #121
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65202478
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:50 schreef SCH het volgende:
geen een
vooral mensen met een bedrijfskundige achtergrond
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_65202533
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Geen

Maar doet hoeft ook eigenlijk niet. De RvC moeten toezicht op de organisatie houden. Ze moeten zich niet bezig houden met voetbaltechnische zaken.
Dat doen ze dus vooral achteraf blijkbaar. Als ze Gudde nu zoveel verwijten, waar waren ze zelf dan?
pi_65202554
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat doen ze dus vooral achteraf blijkbaar. Als ze Gudde nu zoveel verwijten, waar waren ze zelf dan?
Daarom zal Gudde er nu ook wel uitvliegen.
pi_65202578
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:49 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

ik zou hem halen als ik feyenoord was, lijkt me nou net de beul die ze nodig hebben naast een van de slapjanussen die constant geblesseerd zijn.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  maandag 19 januari 2009 @ 11:57:20 #125
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_65202630
quote:

[..]

waardeloze spelert
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_65202671
quote:

[..]

tuurlijk , dan kan Been hem er volgend seizoen weer uitgooien !!
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  maandag 19 januari 2009 @ 12:08:25 #127
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_65202962
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:57 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

waardeloze spelert
Zat bij de club van mijn broertje. Is veel te snel/jong weggegaan bij Twente. Jammer.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_65203105
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:08 schreef Andromache het volgende:

[..]

Zat bij de club van mijn broertje. Is veel te snel/jong weggegaan bij Twente. Jammer.
spelers kiezen te vaak te vroeg voor het grote geld..
das inderdaad jammer..
als je echt goed bent kom je er uiteindelijk toch wel , zo denkt Wijnaldum gelukkig ook ..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  maandag 19 januari 2009 @ 12:15:50 #129
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_65203189
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:58 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

tuurlijk , dan kan Been hem er volgend seizoen weer uitgooien !!
Idd.. Schiet niet echt lekker op.
Feyenoord kennende komt die dus..
pi_65203213
AD lezers bijdrage..
quote:
NB: Ook ik vind het jammer en onbegrijpelijk dat Verbeek door zijn team in de steek is gelaten. Maar ik vind de toekomst van mijn club belangrijker dan mijn eigen gelijk. Dus ik roep iedereen op om het zelfde te doen en dinsdagavond net als ik negentig minuten - of 120 en meer - achter de club te staan. We hebben ons punt naar de spelers inmiddels wel gemaakt.
Hier kan ik me , inmiddels, wel in vinden !
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65203386
Nou, dat is wel heel erg snel vergeven
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  Moderator maandag 19 januari 2009 @ 12:24:52 #132
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65203424
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:16 schreef Calciumdude het volgende:
AD lezers bijdrage..
[..]

Hier kan ik me , inmiddels, wel in vinden !
Ik kan me er pas in vinden zodra bepaalde personen zijn opgedonderd. Eerder niet.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_65203763
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:24 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik kan me er pas in vinden zodra bepaalde personen zijn opgedonderd. Eerder niet.
mja, iets met zalvende wonden enzo.

maar ik weet het ook nog niet voor aankomende dinsdag. Wil eigenlijk al die oude teringlijers weg hebben en ze dat duidelijk maken, maar als 30-40k man dat doen verliezen we geheid --> geen europees volgend seizoen.

Been is trouwens duidelijkheid en n man van z'n woord.

En kraay gisteravond, ouwe bok. Als je niet presteert moet je weg. Ja als alles zo makkelijk was. Blessures, kut selectie.

Blijf erbij, erg verkeerde keuze om verbeek weg te doen.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_65203765
Gisteren een tijdje gesproken met iemand die nogal ingewijd is. En de schuld ligt zeker niet alleen bij de spelers. Verbeek heeft heel erg veel fouten gemaakt. Als de spelers en de rest van de technische staf alles naar buiten zouden brengen dan zou Verbeek verschrikkelijk op z'n bek gaan aldus die persoon. In het belang van Feyenoord hebben ze dat niet gedaan.

De spelers zijn er trouwens heel erg kapot van de situatie en ze willen Feyenoord er koste wat het kost bovenop helpen. Natuurlijk hebben zij ook fouten gemaakt maar de situatie is heel erg anders dan hij nu lijkt. Iedereen gaat nu los op de spelers maar een Bosz blijft buiten beschouwing omdat ie is opgestapt ('hij was erg blij met dezw situatie'). Makaay kon 2 maanden geleden gewoon vertrekken maar is ondanks al het gezeik toch gebleven.

er zijn zoveel dingen gebeurt waar niemand weet van heeft (ook ik niet). Ik hoop echt dat er morgen normaal gedaan wordt. Ze willen de bestuurskamer in hoorde ik gisteren. Wat schieten we daar mee op? Helemaal niets. Het is wel duidelijk nu. De spelers willen er 100% voor gaan dus ik hoop dan ook dat ze gewoon gesteund worden dinsdag.
pi_65203833
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:24 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Het standpunt van de supporters is nu duidelijk.

Morgen is te belangrijk om je weer tegen de spelers te keren, die beker winnen is de kortste route om een prijs te halen en nog iets van het seizoen te maken.
  maandag 19 januari 2009 @ 12:40:06 #136
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65203913
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:35 schreef dill het volgende:
Gisteren een tijdje gesproken met iemand die nogal ingewijd is. En de schuld ligt zeker niet alleen bij de spelers. Verbeek heeft heel erg veel fouten gemaakt. Als de spelers en de rest van de technische staf alles naar buiten zouden brengen dan zou Verbeek verschrikkelijk op z'n bek gaan aldus die persoon. In het belang van Feyenoord hebben ze dat niet gedaan.

De spelers zijn er trouwens heel erg kapot van de situatie en ze willen Feyenoord er koste wat het kost bovenop helpen. Natuurlijk hebben zij ook fouten gemaakt maar de situatie is heel erg anders dan hij nu lijkt. Iedereen gaat nu los op de spelers maar een Bosz blijft buiten beschouwing omdat ie is opgestapt ('hij was erg blij met dezw situatie'). Makaay kon 2 maanden geleden gewoon vertrekken maar is ondanks al het gezeik toch gebleven.

er zijn zoveel dingen gebeurt waar niemand weet van heeft (ook ik niet). Ik hoop echt dat er morgen normaal gedaan wordt. Ze willen de bestuurskamer in hoorde ik gisteren. Wat schieten we daar mee op? Helemaal niets. Het is wel duidelijk nu. De spelers willen er 100% voor gaan dus ik hoop dan ook dat ze gewoon gesteund worden dinsdag.
Willen ze dat? Dan moeten ze het misschien eens doen. De spelersgroep laat wedstrijden zien dat ze het kunnen maar veel wedstrijden zijn van een enorm zielig niveau.
Iedereen jankt op kwaliteit, maar deze selectie heeft "gewoon" de kwaliteit om ergens rond plaats 5 te kunnen eindigen.
Geen woorden, maar daden.
  maandag 19 januari 2009 @ 12:41:16 #137
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65203945
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:37 schreef Luni het volgende:

[..]

Het standpunt van de supporters is nu duidelijk.

Morgen is te belangrijk om je weer tegen de spelers te keren, die beker winnen is de kortste route om een prijs te halen en nog iets van het seizoen te maken.
Klopt. Echter, komen ze weer als een stel slappe zakken uit de tunnel en blijkt dat ze het weer eens niet snappen heeft iedereen mijn zegen om ze het leven zuur te maken.
pi_65204065
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:40 schreef Keltie het volgende:

[..]

Willen ze dat? Dan moeten ze het misschien eens doen. De spelersgroep laat wedstrijden zien dat ze het kunnen maar veel wedstrijden zijn van een enorm zielig niveau.
Iedereen jankt op kwaliteit, maar deze selectie heeft "gewoon" de kwaliteit om ergens rond plaats 5 te kunnen eindigen.
Geen woorden, maar daden.
Maar kwaliteit moet natuurlijk wel de ruimte krijgen om zich te kunnen uiten,even omslachtig gezegd. Er zijn zoveel dingen gebeurt. Dingen die 'het daglicht niet zouden kunnen verdragen'. Er is echt véél meer aan de hand dan wij weten. Dat rope ik trouwens ook al een tijdje. de bijeenkomsten van de FBC zijn de laatste tijd ook een al al geziek en gedoe. Overal binnen Feyenoord zit het gewoon mis, en het is naief om te denken dat dat geen invloed heeft op de selectie.

Natuurlijk kunnen ze beter, ook is was woest op de selectie na het ontslag van Verbeek. Maar Verbeek heeft zoals ik gisteren begreep nogal wat fouten gemaakt. Onder andere ook in de communicatie. En dan niet alleen naar de spelers toe maar ook richting de rest van de technische staf en anderen binnen Feyenoord. Het kon zo gewoon echt niet langer. Er zijn mensen die er serieus aan hebben gedacht op te stappen. In zo'n omgeving kun je denk ik ook gewoon niet optimaal presteren.
pi_65204102
Bruins en Wijnaldum mogelijk in basis Feyenoord
Datum: 19-01-2009 Bron: Rijnmond.nl

Luigi Bruins keert zo goed als zeker terug in het basiselftal van Feyenoord, dat het dinsdag in een bekerwedstrijd moet opnemen tegen Heerenveen. De voormalig speler van Excelsior krijgt van interim-trainer Leon Vlemmings de voorkeur boven Leroy Fer
Ook voor Georginio Wijnaldum ligt een plek bij de eerste elf in het verschiet. De 18-jarige middenvelder heeft geen last meer van de gebroken teen, die hij vorige maand opliep. Wijnaldum zal de plek innemen van Andy Slory.
pi_65204151
quote:
Op maandag 19 januari 2009 08:26 schreef Becel het volgende:
Waarom niet Leo Beenhakker binnenhalen
dat is een jood, die is niet welkom
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:05 schreef jorienvdherik het volgende:
50.000 toeschouwers. veel fans.
49.999 hè
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:31 schreef Calciumdude het volgende:
ieder zelfrespecterend columnist gaat nu los..
[..]

toch zit er een kern van waarheid in ..
welke debiel heeft dat geschreven?
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:14 schreef Calciumdude het volgende:
grote klasse van Been ..
jammer voor Feyenoord , maar dat is nu dus duidelijk !!
nah, jammer...
maakt niet veel uit of ie nu komt, of begin volgend seizoen (wat ik hoop en waar ik maar even van uit ga )
pi_65204161
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:35 schreef dill het volgende:

Met wie en wat voor fouten?
Dit is net zo vaag als de uitleg van gio.

Verbeek is weg, als hij echt fouten heeft gemaakt kan dat gewoon gemeldt worden bij deze. ALS verbeek echt fouten heeft gemaakt, en de selectie (ook) heeft genaaid, dan kunnen nu prima de dingen worden verteld wat verbeek eventueel fout zou hebben gedaan. Komt Feyenoord alleen maar ten goede.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  maandag 19 januari 2009 @ 12:47:56 #142
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65204189
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:44 schreef dill het volgende:

[..]

Maar kwaliteit moet natuurlijk wel de ruimte krijgen om zich te kunnen uiten,even omslachtig gezegd. Er zijn zoveel dingen gebeurt. Dingen die 'het daglicht niet zouden kunnen verdragen'. Er is echt véél meer aan de hand dan wij weten. Dat rope ik trouwens ook al een tijdje. de bijeenkomsten van de FBC zijn de laatste tijd ook een al al geziek en gedoe. Overal binnen Feyenoord zit het gewoon mis, en het is naief om te denken dat dat geen invloed heeft op de selectie.

Natuurlijk kunnen ze beter, ook is was woest op de selectie na het ontslag van Verbeek. Maar Verbeek heeft zoals ik gisteren begreep nogal wat fouten gemaakt. Onder andere ook in de communicatie. En dan niet alleen naar de spelers toe maar ook richting de rest van de technische staf en anderen binnen Feyenoord. Het kon zo gewoon echt niet langer. Er zijn mensen die er serieus aan hebben gedacht op te stappen. In zo'n omgeving kun je denk ik ook gewoon niet optimaal presteren.
Goh, maar dat geeft voor mij nog geen geldige reden om je door, bijvoorbeeld, De Graafschap eenvoudig naar de slachtbank te hoeven laten lopen en thuis dus met 1-3 vernederd hoeft te worden.
Vernederd bij 1-3? Jah, als dat door De Graafschap is mag je dat een vernedering noemen.
pi_65204214
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:41 schreef Keltie het volgende:

[..]

Klopt. Echter, komen ze weer als een stel slappe zakken uit de tunnel en blijkt dat ze het weer eens niet snappen heeft iedereen mijn zegen om ze het leven zuur te maken.
Laat ze zich dan keren tegen het bestuur, een Gudde bijvoorbeeld. Zo iemand moet de club leiden, wat een grap. Je had hem moeten horen pas gelden tijdens de vergadering van de FBC. Zoveel onzin uit 1 man, dat is gewoon ongekend.

De hele raad bestaat uit mensen zonder voetbalkennis, betrokkenheid en ga zo maar door. Dat is een groter probleem dan de selectie hoor.

Wat denk je van al die blessures? Een reden dat er nog steeds zoveel geblesseerd zijn is ook omdat de sfeer tot het vriespunt was gedaald. Wanneer er gewoon een goede sfeer heerst is iedereen veel eerder hersteld. Echt waar, wij weten nog geen 5% van wat er allemaal is voorgevallen. Nu de spelers afbranden is totaal nutteloos. Het enige dat je daarmee bereikt is dat ze nog slechter gaan voetballen en daarm,ee komen we echt niet verder.
pi_65204305
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:47 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Met wie en wat voor fouten?
Dit is net zo vaag als de uitleg van gio.

Verbeek is weg, als hij echt fouten heeft gemaakt kan dat gewoon gemeldt worden bij deze. ALS verbeek echt fouten heeft gemaakt, en de selectie (ook) heeft genaaid, dan kunnen nu prima de dingen worden verteld wat verbeek eventueel fout zou hebben gedaan. Komt Feyenoord alleen maar ten goede.
Ik kan dat echt niet zeggen. Ik weet ook niet wat er precies allemaal fout is gegaan (dat wordt mij ook niet verteld). Maar onder andere de communicatie was erg slecht. Ook naar andere leden van de technische staf toe.

Het vetgedrukte was ook mijn reactie maar dat willen ze niet omdat Feyenoord daardoor nog meer beschadigd zou raken.
  maandag 19 januari 2009 @ 12:54:02 #145
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65204391
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:48 schreef dill het volgende:

[..]

Laat ze zich dan keren tegen het bestuur, een Gudde bijvoorbeeld. Zo iemand moet de club leiden, wat een grap. Je had hem moeten horen pas gelden tijdens de vergadering van de FBC. Zoveel onzin uit 1 man, dat is gewoon ongekend.
Gebeurd al.
quote:
De hele raad bestaat uit mensen zonder voetbalkennis, betrokkenheid en ga zo maar door. Dat is een groter probleem dan de selectie hoor.
Raad van bestuur hoeft geen voetbalkennis te hebben. Die moeten mensen met voetbalkennis aanstellen.
Een Van Seumeren zit je echt niet op te wachten.
quote:
Wat denk je van al die blessures? Een reden dat er nog steeds zoveel geblesseerd zijn is ook omdat de sfeer tot het vriespunt was gedaald. Wanneer er gewoon een goede sfeer heerst is iedereen veel eerder hersteld. Echt waar, wij weten nog geen 5% van wat er allemaal is voorgevallen. Nu de spelers afbranden is totaal nutteloos. Het enige dat je daarmee bereikt is dat ze nog slechter gaan voetballen en daarm,ee komen we echt niet verder.
Klopt. En dat mag je de spelers wel aanrekenen.
Natuurlijk "verzwijgt" een speler een (lichte?) blessure als het goed gaat, terwijl hij het nu meld zodat'ie niet hoeft te spelen. Instelling valt dat niet te noemen.
Rug rechten en knallen.
Ik speel in m'n elftal ook niet omdat ik de beste optie op links-mid ben, wel omdat ze weten dat er in ieder geval minder gevaar vanaf die tegenstander komt als ik daar sta. Geen excuses zoeken, jezelf de pleuris in werken en zorg dat je er alles aan doet. Er zijn weinig spelers bij Feijenoord die dat gedacht (en gedaan!) hebben de laatste tijd... Dat mag je ze zeker wel aanrekenen.
pi_65204406
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:46 schreef Ruud het volgende:

[..]

dat is een jood, die is niet welkom
[..]

Nou, wat mij betreft zeker wél welkom. Kan het ook uitstekend vinden met Mario dus laten die 2 het maar weer op de rails zetten. Prima optie

Nu nog een nieuwe financieel directeur, een nieuwe algemeen directeur en we zijn aardig op weg.
pi_65204486
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:51 schreef dill het volgende:

[..]

Ik kan dat echt niet zeggen. Ik weet ook niet wat er precies allemaal fout is gegaan (dat wordt mij ook niet verteld). Maar onder andere de communicatie was erg slecht. Ook naar andere leden van de technische staf toe.

Het vetgedrukte was ook mijn reactie maar dat willen ze niet omdat Feyenoord daardoor nog meer beschadigd zou raken.
Feyenoord zou hierdoor niet nog meer beschadigd raken. Punt uit. Kunnen ze wel zeggen maar het is gewoon niet zo. Het betreft een trainer die is ontslagen.
Ergo, ik geloof niets van die bull. Wmb lopen die spelers te lullen.
pi_65204526
quote:

[..]

Wtf? Iemand die er maar niet in slaagt zijn conditie op peil te krijgen zetten bij een groep die het lachertje van het seizoen is qua trainingsperikelen?
  maandag 19 januari 2009 @ 12:58:08 #149
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65204544
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:56 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Feyenoord zou hierdoor niet nog meer beschadigd raken. Punt uit. Kunnen ze wel zeggen maar het is gewoon niet zo. Het betreft een trainer die is ontslagen.
Ergo, ik geloof niets van die bull. Wmb lopen die spelers te lullen.
Straatje -> Schoonvegen.
Zo komt het ook op mij over:
"jah, maar verbeek heeft ook vanalles fout gedaan. Wat dat is zeg ik lekker niet."

pi_65204563
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:54 schreef Keltie het volgende:

[..]

Gebeurd al.
[..]

Raad van bestuur hoeft geen voetbalkennis te hebben. Die moeten mensen met voetbalkennis aanstellen.
Een Van Seumeren zit je echt niet op te wachten.
[..]

Klopt. En dat mag je de spelers wel aanrekenen.
Natuurlijk "verzwijgt" een speler een (lichte?) blessure als het goed gaat, terwijl hij het nu meld zodat'ie niet hoeft te spelen. Instelling valt dat niet te noemen.
Rug rechten en knallen.
Ik speel in m'n elftal ook niet omdat ik de beste optie op links-mid ben, wel omdat ze weten dat er in ieder geval minder gevaar vanaf die tegenstander komt als ik daar sta. Geen excuses zoeken, jezelf de pleuris in werken en zorg dat je er alles aan doet. Er zijn weinig spelers bij Feijenoord die dat gedacht (en gedaan!) hebben de laatste tijd... Dat mag je ze zeker wel aanrekenen.
Je mag de spelers van alles aanreken, terecht.

Wat ik alleen wil aangeven is dat ik tot gisteren het ook opnam voor Verbeek en de spelers veel aanrekenden maar sinds gisteren weet ik dat een Verbeek ook heel veel fouten heeft gemaakt en dat het beeld zoals dat nu naar buiten komt niet de waarheid is.

Ik denk dat de spelers morgen 100% geven. Maar laten wij als supporters dat ook doen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')