abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65191008

Handige Feyenoord websites:
Officiële Feyenoord-website
Feyenoord 100 jaar
Officiële FSV-website
Lunatic News
FR Fans
FR 1908
Feyenoord Netwerk
Feyenoord fotopagina
Tifonet
FRFC 1908

Hier vind je de OP.
quote:
Langs deze weg, wil ik het grootste gedeelte van het Feyenoord publiek bedanken voor de steun die ik de afgelopen seizoenen heb mogen ontvangen. Helaas is het sportief niet geworden wat ik er van tevoren van verwacht/gehoopt had. Toch ben ik trots dat ik zo'n 65 officiële wedstrijden in Feyenoord 1 heb gespeeld en toch zeker ook een aantal hoogtepunten heb meegemaakt waaronder de bekerwinst vorig seizoen.

Tevens wil ik van deze mogelijkheid gebruik maken om het volgende aan te geven; de manier waarop de selectie op dit moment door een groot gedeelte van de "aanhang'' wordt aangepakt is absoluut niet terecht. Dat er gedaan wordt (zou ooit in de pers gezegd zijn) dat de spelers vinden dat ze te hard of te vaak moeten trainen is grote onzin.

Ik kan beamen dat deze spelers er alles aan zullen doen om goed te presteren met Feyenoord. Dat bepaalde mensen nu proberen de schuld aan de selectie te geven zegt waarschijnlijk meer over hun als over de spelersgroep.

Nogmaals bedankt.

Danny Buijs

pi_65191113
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Dat weet ik niet en daar gaat het ook niet om.
Jij zegt opeens dat Feyenoord moeite heeft om een shirtsponsor te vinden.Waar baseer je dat op?
Jah voor 3 knaken wil iedereen op een shirt.
pi_65191120
Doen er maar weinig.Klasse.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65191124
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Idd. Net zoals van Seumeren in wat mindere maten bij Utrecht.
Die Van Seumeren is een debiel, die loopt daar gewoon de dictator uit te hangen. Da's geen fatsoenlijk beleid.
pi_65191150
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:47 schreef Chadi het volgende:

[..]

Jah voor 3 knaken wil iedereen op een shirt.
Joh tieft lekker op
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65191249
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Joh tieft lekker op

Easy
pi_65191417
Seniele Kraay aan het woord over Feyenoord nu.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_65191701
Het probleem wordt nu duidelijk bloot gelegd bij Studio Voetbal.

Gudde hoort de baas te zijn over iedereen, maar is het in werkelijkheid niet.
Vriendjespolitiek (Lammers, Brard etc).
  zondag 18 januari 2009 @ 23:06:50 #9
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65191821
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het probleem wordt nu duidelijk bloot gelegd bij Studio Voetbal.

Gudde hoort de baas te zijn over iedereen, maar is het in werkelijkheid niet.
Vriendjespolitiek (Lammers, Brard etc).
Ja, en aan zowel Verbeek als de spelers schortte het één en ander. De schuld ligt niet alleen bij de spelers, zoals iedereen hier denkt.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_65191876
Ik denk dat er nog wel meer mensen gaan vertrekken als ik dit hoor.
Gudde? Brard? (schoon)zoon van Jansen? Lammers?
  zondag 18 januari 2009 @ 23:18:52 #11
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65192235
Die Salomon draait overuren...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 18 januari 2009 @ 23:19:54 #12
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65192276
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:06 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja, en aan zowel Verbeek als de spelers schortte het één en ander. De schuld ligt niet alleen bij de spelers, zoals iedereen hier denkt.
Heeft iemand hier dat ooit gezegd dan?
Elite
Tegen TTIP
pi_65192310
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:18 schreef Happel het volgende:
Die Salomon draait overuren...
?
pi_65192357
Sjek en Kraay hebben allebei gehoord dat er een groep investeerders in Feyenoord willen stappen. Kraay heeft zelfs namen.
  zondag 18 januari 2009 @ 23:29:29 #15
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65192631
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:45 schreef Merkie het volgende:
Ik zou er geen enkel probleem mee hebben als Feyenoord door een grote externe financier wordt 'overgenomen'.

Kan iemand een vervolgtopic openen? DK, voor jou: "#486: Met z'n allen naar het Maasgebouw!"
  zondag 18 januari 2009 @ 23:32:31 #16
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_65192729
Wat zit Kraay daar ongeloofelijk uit z'n nek te lullen zeg
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
pi_65193210
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:32 schreef blueangel_ het volgende:
Wat zit Kraay daar ongeloofelijk uit z'n nek te lullen zeg
Wat betreft spelers ben ik het wel met hem eens hoor. De verdediging (inclusief keeper) is gewoon zo lek als een mandje. De rest van de basiself is top 3-materiaal.
  zondag 18 januari 2009 @ 23:49:56 #18
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_65193274
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:47 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Wat betreft spelers ben ik het wel met hem eens hoor. De verdediging (inclusief keeper) is gewoon zo lek als een mandje. De rest van de basiself is top 3-materiaal.
De manier waarop hij de spelers daar zit te verdedigen en alle schuld bij Verbeek legt ... zum kotsen

Om nog maar te zwijgen over z'n havenbaronnen met 50 miljoen-verhaaltjes
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
pi_65193282
quote:
Ik kan beamen dat deze spelers er alles aan zullen doen om goed te presteren met Feyenoord. Dat bepaalde mensen nu proberen de schuld aan de selectie te geven zegt waarschijnlijk meer over hun als over de spelersgroep.
Lekker makkelijk roepen als je net weg bent.
  zondag 18 januari 2009 @ 23:50:54 #20
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65193313
scheringa levert natuurlijk gewoon gigantisch goed werk af bij AZ. Zoiets zou bij Feyenoord niet misstaan denk ik. Zoiets als City is echter niks.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zondag 18 januari 2009 @ 23:51:56 #21
53267 TC03
pi_65193357
Toch wel wat interessante nieuwtjes bij SV.

Samengevat:
- Van Bronckhorst mocht geen pindakaas eten van Verbeek
- Ik dacht te horen dat Verbeek vijf oudere spelers weg wilde, waaronder Makaay (ik gok op Timmer, Lucius, De Cler, Makaay en Hofland)
- Verbeek kwam op slippers aan bij het ontbijt in Turkije terwijl de rest van de spelers op gymschoenen kwamen, zoals gevraagd (boeiend )
- Het lijkt zeer waarschijnlijk dat Been de trainer van Feyenoord wordt, mogelijk al na dinsdag
- Er zou een groep Nederlandse investeerders aan het praten zijn om gezamelijk Feyenoord over te nemen. Er werden bedragen genoemd van zo'n ¤100 miljoen. Op zich een koopje lijkt me.
- Hugo en Jack dachten net voor de aftiteling dat het niet onwaarschijnlijk is dat El Akchaoui mee gaat met Mario.
- Leo Beenhakker zou graag als interim trainer dienen volgens Kraay (maar dat wisten we stiekem al)

Ik hoop echt op Been en Youssef El Akchaoui. Been is gewoon de ideale trainer en El Akchaoui lijkt me een hele goede spelers voor in de groep (die wel een positieve impuls kan gebruiken) en bezit ook voldoende kwaliteiten. Want laten we eerlijk zijn, ik zie De Cler zijn seizoen van vorig jaar niet nogmaals herhalen bij dit Feyenoord.

Ook een overname à la het 'Scheringa-model' zie ik wel zitten. Je kan het misschien het verkopen van je ziel vinden, maar als ik moet kiezen tussen een gezond en goed Feyenoord en een matig maar 'authentiek' Feyenoord kies ik voor het eerste.
pi_65193364
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:47 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Nou, de spitsen van Feyenoord is toch wel erg middelmatig.
Je hebt Makaay en een altijd geblesseerde Jon-Dahl.
Dat noem ik geen top3 materiaal.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zondag 18 januari 2009 @ 23:53:31 #23
185115 Juk
Misschien
pi_65193419
Ze hebben bij studio voetbal geen woord gerept over het feit dat de spelers het ontslag van Verbeek voortijdig hebben gelekt.
Zou dat komen omdat Borst van het AD is en ze het daarom doodzwijgen? Want de hoofdzakelijke rede dat de supporters boos zijn komt toch daardoor dacht ik?
The only thing I fear is my MoM
  zondag 18 januari 2009 @ 23:55:47 #24
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_65193490
Don Leo en Pietje Bell

Zojuist in Studio Voetbal. Leo Beenhakker is bereid om voor de rest van dit seizoen de coach te zijn van Feyenoord. Daarna wil hij een stapterug doen naar de functie van technisch directeur.

Hiermee is de weg vrij voor Mario Been om te beginnen aan zijn droomcarrière als coach van Feyenoord. De gasten Youri Mulder, Ronald Koeman, Hans Kraay sr. en Hugo Borst zien een aanstelling PER HEDEN van Been als coach en Beenhakker als technisch directeur zitten.

Dat het met NEC niet beter en met Feyenoord niet slechter kan dan het nu gaat lijkt me juist. Maar of Been en Beenhakker met de huidige rotzooi in de badkuip iets kunnen beginnen?! De vraag stellen is hem beantwoorden. Het zou hetzelfde zijn als je probeert met heren 11 van bal op de ring te spelen tegen het redeem team.

Hans Kraay sr. merkte terecht op dat de achterhoede van de lelijke badeendjes de zwakste linie is. Hopelijk neemt Been bij zijn komst El Akchaoui mee. Ook Lorenzo Davids zou erg nuttig zijn.

Als Feyenoord er in slaagt om Biseswar, Wijnaldum en Fer te behouden dan kan het komend seizoen wellicht bouwen aan een arbeidersploeg met creatieve impulsen.

Ten Rouwelaar, Elshot, Mathijssen, El Akchaoui, Fer, Wijnaldum, Gregoor van Dijk, Davids, Bobson, Lens en Biseswar zouden een leuk elftal kunnen vormen.

Als je dan Velthuysen, Donk, Theo Jansen en Donny de Groot op de bank hebt ... dan kan je meedoen in de top 5.

Het zijn geen toppers? Nee, maar ik denk wel spelers die willen presteren. Met een goede coach kan het wellicht iets worden?

Lucius, Landzaat en Bruins zouden toch ook moeten kunnen meedraaien in de subtop?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_65193525
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:52 schreef Pritt het volgende:

[..]

Dat ligt er een beetje aan hoe je voetbalt. 5 middenvelders en Makaay in de punt en je hebt toch twee heel aardige linies. En een fitte Tomasson is zeker een aanwinst denk ik. Als hij heel blijft...
  zondag 18 januari 2009 @ 23:57:40 #26
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65193555
bobson
  zondag 18 januari 2009 @ 23:58:49 #27
53267 TC03
pi_65193600
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:55 schreef Barca het volgende:
Ten Rouwelaar, Elshot, Mathijssen, El Akchaoui, Fer, Wijnaldum, Gregoor van Dijk, Davids, Bobson, Lens en Biseswar zouden een leuk elftal kunnen vormen.

Als je dan Velthuysen, Donk, Theo Jansen en Donny de Groot op de bank hebt ... dan kan je meedoen in de top 5.

Het zijn geen toppers? Nee, maar ik denk wel spelers die willen presteren. Met een goede coach kan het wellicht iets worden?

Lucius, Landzaat en Bruins zouden toch ook moeten kunnen meedraaien in de subtop?
Ten Rouwelaar: niet nodig, volgens mij is Erwin Mulder uitstekend geschikt. Alhoewel, als Timmer na dit seizoen wiebert (wat wel overeenkomt met de ideale toekomst) zou dat betekenen dat een jongeling de eerste keeper wordt. Die druk is misschien funest voor zo'n jongen.
Gregoor van Dijk: fake Bosvelt met z'n excuusbaard. Leuk voor Utrecht, voegt niks toe bij Feyenoord.
Davids, Bobson: Voegt niks toe t.o.v. de eigen jeugd.
Lens: .

[ Bericht 3% gewijzigd door TC03 op 19-01-2009 00:03:59 ]
  maandag 19 januari 2009 @ 00:00:14 #28
53267 TC03
pi_65193653
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:52 schreef Pritt het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het gezien hebt, maar Makaay maakte een fantastische goal tegen SC Heerenveen. Makaay is het nog lang niet verleerd en nog altijd dodelijk. Zet Makaay neer bij Ajax of AZ en hij knalt ze er achter elkaar in. Met Makaay kan je nog wel één seizoen door.
pi_65193753
quote:
Op maandag 19 januari 2009 00:00 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het gezien hebt, maar Makaay maakte een fantastische goal tegen SC Heerenveen. Makaay is het nog lang niet verleerd en nog altijd dodelijk. Zet Makaay neer bij Ajax of AZ en hij knalt ze er achter elkaar in. Met Makaay kan je nog wel één seizoen door.
Dat was een goede goal ja, misschien wel zijn enige goede goal dit seizoen, wat heeft hij dan verder laten zien? In welke wedstrijd heeft hij het verschil dan gemaakt? Zoals Kuijt wel heel vaak deed...
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 19 januari 2009 @ 00:03:56 #30
30220 Barca
pi_65193784
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:58 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ten Rouwelaar: niet nodig, volgens mij is Erwin Mulder uitstekend geschikt.
Gregoor van Dijk: fake Bosvelt met z'n excuusbaard. Leuk voor Utrecht, voegt niks toe bij Feyenoord.
Davids, Bobson: Voegt niks toe t.o.v. de eigen jeugd.
Lens: .
Mulder ken ik niet. Ten Rouwelaar was kort geleden zo'n 10 wedstrijden op rij niet te passeren. Een goede en toch ook redelijk ervaren doelman. Veel beter dan Timmer in mijn ogen.

Gregoor van Dijk is zo'n klootzak die Feyenoord goed kan gebruiken naast individuele klasse van Fer en Wijnaldum.

Davids doet het bij NEC erg goed. Klaar voor de volgende stap.

Bobson heeft denk ik nog wat goed te maken. Wil weer in Nederland voetballen. Schijnt transfervrij te zijn.
  maandag 19 januari 2009 @ 00:04:31 #31
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65193805
Ik hoop dat Been snel komt. Hij lijkt me wel iemand waar de spelers tegenop kijken. Rotterdammer, kent Feyenoord, uitstekende prestaties van NEC (kunstje wat hij nogmaals mag flikken ), en kan denk ik gemakkelijker met verwende spelers omgaan.

Verder moeten er echt verdedigers bij komende zomer, het liefst voor elke speler een vervanger. De Cler raakt geen pepernoot meer, Hofland probeert een soort Stam te zijn maar slaagt alleen voor z'n kapsel, Tiendalli kan wellicht wel basis worden, maar er moet zeker een concurrent voor hem bij. Voor Vlaar zie ik geen profcarrière meer weggelegd met zijn blessures, en Bahia kan er helemaal niks van. Allemaal prutsers eigenlijk dus. Ohja, Henkie mag ook weg, met dat constante gescheld op de verdediging altijd. Absoluut geen zekerheidje. Naast de overige problemen ligt hier echt dé oorzaak van de zwakke prestaties.
2000 light years from home
  maandag 19 januari 2009 @ 00:06:32 #32
53267 TC03
pi_65193847
quote:
Op maandag 19 januari 2009 00:02 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Dat was een goede goal ja, misschien wel zijn enige goede goal dit seizoen, wat heeft hij dan verder laten zien? In welke wedstrijd heeft hij het verschil dan gemaakt? Zoals Kuijt wel heel vaak deed...
Kuijt had spelers als Kalou en Castelen om zich heen die elke wedstrijd 10 bruikbare assists gaven. Dat is wel even wat anders. Ook Kuijt had in dit Feyenoord niet gescoord en het verschil gemaakt. Makaay is een pure spts die het moet hebben van de aanvoer, en die is dit seizoen heel mager. Dan rendeert hij verre van optimaal. Dat weet iedereen, deze speelstijl is al 12 jaar inherent aan Makaay. Maar o.a. tegen Roda JC heeft hij laten zien dat hij nog echt wel dat killer instinct heeft.

Ik durf 2009/2010 wel in te gaan met Makaay als eerste spits.
  maandag 19 januari 2009 @ 00:07:23 #33
30220 Barca
pi_65193875
Tiendalli mag van mij inderdaad blijven. Beter dan Elshot.
  maandag 19 januari 2009 @ 00:09:53 #34
53267 TC03
pi_65193940
quote:
Op maandag 19 januari 2009 00:03 schreef Barca het volgende:

[..]

Mulder ken ik niet. Ten Rouwelaar was kort geleden zo'n 10 wedstrijden op rij niet te passeren. Een goede en toch ook redelijk ervaren doelman. Veel beter dan Timmer in mijn ogen.

Gregoor van Dijk is zo'n klootzak die Feyenoord goed kan gebruiken naast individuele klasse van Fer en Wijnaldum.

Bobson heeft denk ik nog wat goed te maken. Wil weer in Nederland voetballen. Schijnt transfervrij te zijn.
Mulder wordt dit jaar 20 en is verhuurd aan Excelsior, daar zijn ze erg tevreden over hem, schijnt. Bij nader inzien zou Ten Rouwelaar niet eens zo'n gekke keus zijn voor één of twee jaar, zodat Mulder achter hem kan rijpen. Iig alles beter dan Timmer. Daar ga je de oorlog niet mee winnen.

Van Dijk is een klootzak met matige voetbalkwaliteiten, daar heb je niks aan.

Davids doet het goed bij NEC, maar Feyenoord heeft genoeg keuze op het middenveld. Talenten als Wijnaldum, Fer, Bruins en De Guzman, aangevuld met spelers als El Ahmadi, Van Bronckhorst en Landzaat. Verder hebben ze ook Hofs nog in Arnhem rondlopen. Mochten één of twee van deze spelers vertrekken dan mag hij komen, maar ik zie hem niet als een directe versterking als het middenveld intact blijft.

Bobson lijkt me gewoon niet goed genoeg.
  maandag 19 januari 2009 @ 00:10:57 #35
53267 TC03
pi_65193975
quote:
Op maandag 19 januari 2009 00:07 schreef Barca het volgende:
Tiendalli mag van mij inderdaad blijven. Beter dan Elshot.
Kreeg ook als enige applaus in Heerenveen. Hij doet het vrij goed inderdaad.
pi_65194036
quote:

Waarom blijven zoveel Feyenoorders toch steeds dezelfde fouten maken? Altijd maar weer die treurige hang naar middelmatige spelers, die lekker stoer teveel gele kaarten pakken.

Van Dijk kan je gewoon scharen in het rijtje Buijs, Bosschaart, Ostlund, Leonard. Komt voetballend ernstig tekort, komt altijd te laat in de duels, compenseert dat met strijd. Ik heb nog altijd het idee dat hij zijn status vooral te danken heeft aan z'n baard.
  maandag 19 januari 2009 @ 00:15:53 #37
30220 Barca
pi_65194092
Oh ja, De Guzman ... in vorm een heel goede speler.

Wat te denken van Quincy? Of ex-Feyenoorder Castelen? In plaats van Bobson. Of is het een idee om Wijnaldum niet op 10 (centrale middenvelder) te zetten maar op 7 (rechtsbuiten)?
  maandag 19 januari 2009 @ 00:17:19 #38
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65194120
Ik vind Wijnaldum op rechts niet echt goed tot z'n recht komen, hij is niet iemand die uitblinkt in z'n voorzetten.
  maandag 19 januari 2009 @ 00:18:23 #39
53267 TC03
pi_65194147
quote:
Op maandag 19 januari 2009 00:15 schreef Barca het volgende:
Oh ja, De Guzman ... in vorm een heel goede speler.

Wat te denken van Quincy? Of ex-Feyenoorder Castelen? In plaats van Bobson. Of is het een idee om Wijnaldum niet op 10 (centrale middenvelder) te zetten maar op 7 (rechtsbuiten)?
Quincy. Castelen zit in de Duitse salarisschaal en is onhaalbaar. Wijnaldum op rechtsbuiten lijkt me vrij onhandig aangezien hij niet echt heel makkelijk een mannetje passeert en zijn voorzet niet erg goed is.
pi_65194168
quote:
Op maandag 19 januari 2009 00:09 schreef TC03 het volgende:

[..]

Mulder wordt dit jaar 20 en is verhuurd aan Excelsior, daar zijn ze erg tevreden over hem, schijnt. Bij nader inzien zou Ten Rouwelaar niet eens zo'n gekke keus zijn voor één of twee jaar, zodat Mulder achter hem kan rijpen. Iig alles beter dan Timmer. Daar ga je de oorlog niet mee winnen.
Vorm.
  maandag 19 januari 2009 @ 00:19:10 #41
30220 Barca
pi_65194176
Maar wie dan?
quote:
Op maandag 19 januari 2009 00:18 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Vorm.
Dacht ik ook al aan.
  maandag 19 januari 2009 @ 00:27:29 #42
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_65194401
quote:
Op maandag 19 januari 2009 00:13 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Waarom blijven zoveel Feyenoorders toch steeds dezelfde fouten maken? Altijd maar weer die treurige hang naar middelmatige spelers, die lekker stoer teveel gele kaarten pakken.

Van Dijk kan je gewoon scharen in het rijtje Buijs, Bosschaart, Ostlund, Leonard. Komt voetballend ernstig tekort, komt altijd te laat in de duels, compenseert dat met strijd. Ik heb nog altijd het idee dat hij zijn status vooral te danken heeft aan z'n baard.
En kaarten.
pi_65194472
quote:
Er is bij de raad van commissarissen van Feyenoord nog veel kritiek op directeur Eric Gudde. De chaos bij Feyenoord is nog niet helemaal ten einde, want de positie van Eric Gudde wankelt. De Raad van Commissarissen in De Kuip neemt het de directeur nog zeer kwalijk dat hij niet adequaat heeft gehandeld in de zaak-Verbeek.

Volgens de RvC had Gudde veel eerder moeten weten dat er binnen de Feyenoord-selectie al lange tijd geen enkel vertrouwen meer was in de trainer. Dat de directeur herhaaldelijk in de media vertelde dat de positie Verbeek niet ter discussie stond en zelfs op de nieuwjaarstoespraak positief over de ex-trainer sprak, is voor het hoogste orgaan in Rotterdam onbegrijpelijk. De naam van oud-speler en voormalig directeur Sjaak Troost valt de laatste dagen veelvuldig als zijn eventuele opvolger.

Eerst alles op een rijtje
Mario Been blijft in Rotterdam de belangrijkste opvolger van de vertrokken Verbeek. De oefenmeester van NEC hulde zich gisteren na de wedstrijd tegen Ajax nog steeds in stilzwijgen. Op de vraag of hij de fans van NEC kon garanderen dat hij dit seizoen nog afmaakt in Nijmegen vertelde Been: 'Laat ik nou voor mezelf eerst alles eens op een rijtje zeggen. Ik ben persoonlijk niet door Feyenoord benaderd. Zodra ik er iets over kan zeggen, zal ik dat zeker doen. Ik laat alles op me afkomen en dan zien we wel.'

de Pers.
Mensen bij de gemeente begrijpen ook niet wat Gudde bij Feyenoord te zoeken heeft.
Ik vind Gudde ook dom overkomen en hij had het inderdaad nooit zo moeten laten escaleren.
  maandag 19 januari 2009 @ 00:55:41 #44
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_65194983
quote:
Op maandag 19 januari 2009 00:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Mensen bij de gemeente begrijpen ook niet wat Gudde bij Feyenoord te zoeken heeft.
Ik vind Gudde ook dom overkomen en hij had het inderdaad nooit zo moeten laten escaleren.
Gudde is puur aangetrokken voor het nieuwe stadion, evenals Dick van Well ( president-commissaris).

Kraaij was weer lekker bezig, zei 'ie nou dat het aan ons lag?
pi_65195159
quote:
Op maandag 19 januari 2009 00:55 schreef Klummie het volgende:

[..]

Gudde is puur aangetrokken voor het nieuwe stadion, evenals Dick van Well ( president-commissaris).

Kraaij was weer lekker bezig, zei 'ie nou dat het aan ons lag?
dacht ook om de drie aparte takken weer tot een bedrijf te maken ?
amateur tak , stadion en profclub weer onder een noemer laten opereren..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  maandag 19 januari 2009 @ 01:10:00 #46
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_65195262
quote:
Op maandag 19 januari 2009 01:04 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

dacht ook om de drie aparte takken weer tot een bedrijf te maken ?
amateur tak , stadion en profclub weer onder een noemer laten opereren..
Ik dacht dat daar nog een ander voor aangetrokken zou worden. Ach ik weet het ook niet.

Het enige dat ik weet dat lucius, de cler, en nog een paar zo snel mogelijk de kuip uitgejaagd dienen te worden.
pi_65195575
quote:
Op maandag 19 januari 2009 01:10 schreef Klummie het volgende:

[..]

Ik dacht dat daar nog een ander voor aangetrokken zou worden. Ach ik weet het ook niet.

Het enige dat ik weet dat lucius, de cler, en nog een paar zo snel mogelijk de kuip uitgejaagd dienen te worden.
Wat heeft De Cler nou precies gedaan eigenlijk?
  maandag 19 januari 2009 @ 02:06:29 #48
111382 Ofyles2
pi_65195916
quote:
Op maandag 19 januari 2009 01:32 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Wat heeft De Cler nou precies gedaan eigenlijk?
Wat dacht je van prutsen?
pi_65196010
quote:
Op maandag 19 januari 2009 02:06 schreef Ofyles2 het volgende:

Wat dacht je van prutsen?
Ja, dan kan je net zo goed de hele selectie, op Wijnaldum na, eruit flikkeren

De Cler was tot voor kort nog de beste linksback van Nederland. Heeft hij zowel bij AZ als bij Feyenoord bewezen. Heeft vorig seizoen erg goed gepresteerd. Ik zou hem niet te snel afschrijven.

Maarja, hij stond een keertje op een vrije avond met Henk Timmer in een skihut (lekker belangrijk), dus dan ben je volgens velen meteen het kwade genie achter de coupe.
  maandag 19 januari 2009 @ 02:32:46 #50
111382 Ofyles2
pi_65196084
quote:
Op maandag 19 januari 2009 02:20 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Ja, dan kan je net zo goed de hele selectie, op Wijnaldum na, eruit flikkeren

De Cler was tot voor kort nog de beste linksback van Nederland. Heeft hij zowel bij AZ als bij Feyenoord bewezen. Heeft vorig seizoen erg goed gepresteerd. Ik zou hem niet te snel afschrijven.

Maarja, hij stond een keertje op een vrije avond met Henk Timmer in een skihut (lekker belangrijk), dus dan ben je volgens velen meteen het kwade genie achter de coupe.
Maar dan moet je ook Biseswar en Tiendalli in de basis houden. Dat zijn volgens mij de enige twee die door Verbeek van het zijspoor gereden werden en hem daar nog dankbaar voor zijn.
  maandag 19 januari 2009 @ 02:39:05 #51
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65196119
De Cler speelt veel slechter dan de rest van het elftal, en dat wil wat zeggen. Echt een drama.
pi_65196555
Het laatste redmiddel van Feyenoord is een investeerder (of meerdere) om de club financieel weer op poten te zetten .
Ze hebben nu een negatief eigen vermogen van 6 miljoen.
Dus ff een paar goede verdedigers halen is geen optie (tenzij ze weer een of andere talentenpool opstarten)

Verder vond ik het persoonlijk sneu dat er niet gejuicht werd toen Feyenoord de 1-1 scoorde want juist nu heeft de club steun nodig.

En dat overdreven adoreren van Verbeek die als martelaar vertrokken is is helemaal lachwekkend!.

Verbeek de ideale man ? Vergeet ff niet dat v Marwijk afgelopen seizoen gewoon eerste stond in de winterstop he.
De spelers moesten hem niet en vast niet zomaar.
pi_65196675
quote:
Op maandag 19 januari 2009 03:58 schreef Becel het volgende:
Het laatste redmiddel van Feyenoord is een investeerder (of meerdere) om de club financieel weer op poten te zetten .
Dus ff een paar goede verdedigers halen is geen optie (tenzij ze weer een of andere talentenpool opstarten)

Verder vond ik het persoonlijk sneu dat er niet gejuicht werd toen Feyenoord de 1-1 scoorde want juist nu heeft de club steun nodig.

En dat overdreven adoreren van Verbeek die als martelaar vertrokken is is helemaal lachwekkend!.

Verbeek de ideale man ? Vergeet ff niet dat v Marwijk afgelopen seizoen gewoon eerste stond in de winterstop he.
Dat zal best niet zomaar zijn nee, maar de manier waarop de spelers met de situatie zijn omgegaan vind ik gewoon triest. Even los van om welke club het gaat, spelers horen niet zo met hun trainer om te gaan. Verder vind ik het ook allemaal kortzichtig, wat schiet Feijenoord er NU mee op dan? Ze hebben geen trainer meer, middenin het seizoen, of er zo snel een nieuwe gaat komen is nog maar de vraag en als die er komt wat gaat hij dan doen? Feijenoord is dit seizoen toch niet meer te redden. De spelers hadden gewoon het seizoen moeten uitzitten met Verbeek, het beste er van maken en aan het einde van dit seizoen maar gaan muiten, als ze dat zo graag willen, dit was gewoon niet het moment, alles is van kwaad tot erger geworden.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_65196690
quote:
Op maandag 19 januari 2009 04:45 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Dat zal best niet zomaar zijn nee, maar de manier waarop de spelers met de situatie zijn omgegaan vind ik gewoon triest. Even los van om welke club het gaat, spelers horen niet zo met hun trainer om te gaan. Verder vind ik het ook allemaal kortzichtig, wat schiet Feijenoord er NU mee op dan? Ze hebben geen trainer meer, middenin het seizoen, of er zo snel een nieuwe gaat komen is nog maar de vraag en als die er komt wat gaat hij dan doen? Feijenoord is dit seizoen toch niet meer te redden. De spelers hadden gewoon het seizoen moeten uitzitten met Verbeek, het beste er van maken en aan het einde van dit seizoen maar gaan muiten, als ze dat zo graag willen, dit was gewoon niet het moment, alles is van kwaad tot erger geworden.
V Bronckhorst en Makaay lijken me echt voorbeeld profs.
Niet echt types die voor problemen zorgen bij een club (in het verleden of bij het NL elftal) altijd keurig.
De Cler idem maar ook hij speelt de laatste weken of maanden zonder plezier of overtuiging.

Aan alles bleek dat de spelers op hun tandvlees liepen . Misschien waren de irritaties er al in september/oktober dan hebben ze het nog lang volgehouden.
Daarnaast al die hamstring blessures(12?) komop zeg!

Verbeek kon gewoon niet met de geroutineerde jongens omgaan en heeft daar uiteindelijk de prijs voor moeten betalen.
Moeten ze op Zuid niet ineens doen alsof Verbeek de verlosser was en de spelers geen inzet tonen.

Zoals gezegd v Marwijk stond eerste in de winterstop en later (mede door de blessure van Makaay) ging het een stuk minder maar toch nog een redelijk acceptabel seizoen voor een club in opbouw.

Als je dan nu 12e staat met PRECIES dezelfde groep (zelfs nog wat versterkingen in de zomer weten te halen) dan kun je niet zeggen dat Verbeek onschuldig is en de spelers geen inzet tonen.
pi_65196700
Feyenoord
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Sjek en Kraay hebben allebei gehoord dat er een groep investeerders in Feyenoord willen stappen. Kraay heeft zelfs namen.
hoe vaak hebben we zo'n verhaal al niet gehoord?
quote:
Op maandag 19 januari 2009 02:20 schreef BertMaalderink het volgende:
De Cler was tot voor kort nog de beste linksback van Nederland. Heeft hij zowel bij AZ als bij Feyenoord bewezen. Heeft vorig seizoen erg goed gepresteerd.
vorig seizoen na Van Bronckhorst de beste man bij Feyenoord idd
pi_65196705
Best wel jammer om die ooit zo roemruchte club zo te zien afglijden.
***** Kraak.....
  maandag 19 januari 2009 @ 06:50:59 #57
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65196936
quote:
Don Leo en Pietje Bell

Zojuist in Studio Voetbal. Leo Beenhakker is bereid om voor de rest van dit seizoen de coach te zijn van Feyenoord. Daarna wil hij een stapterug doen naar de functie van technisch directeur.

Hiermee is de weg vrij voor Mario Been om te beginnen aan zijn droomcarrière als coach van Feyenoord. De gasten Youri Mulder, Ronald Koeman, Hans Kraay sr. en Hugo Borst zien een aanstelling PER HEDEN van Been als coach en Beenhakker als technisch directeur zitten.

Dat het met NEC niet beter en met Feyenoord niet slechter kan dan het nu gaat lijkt me juist. Maar of Been en Beenhakker met de huidige rotzooi in de badkuip iets kunnen beginnen?! De vraag stellen is hem beantwoorden. Het zou hetzelfde zijn als je probeert met heren 11 van bal op de ring te spelen tegen het redeem team.

Hans Kraay sr. merkte terecht op dat de achterhoede van de lelijke badeendjes de zwakste linie is. Hopelijk neemt Been bij zijn komst El Akchaoui mee. Ook Lorenzo Davids zou erg nuttig zijn.

Als Feyenoord er in slaagt om Biseswar, Wijnaldum en Fer te behouden dan kan het komend seizoen wellicht bouwen aan een arbeidersploeg met creatieve impulsen.

Ten Rouwelaar boven Velthuizen beschouwen
Donny de Groot
Bobson
Eigenlijk iedere dikgedrukte speler
  maandag 19 januari 2009 @ 06:51:55 #58
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65196941
quote:

[..]

Daarnaast is Davids eigen jeugd
  maandag 19 januari 2009 @ 06:58:06 #59
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65196958
quote:
Op maandag 19 januari 2009 03:58 schreef Becel het volgende:

Sneu? Dat vond ik juist de mensen die wel begonnen met fluiten toen de selectie opkwam en daarna bij de 1-1 beginnen te juichen.
De club heeft steun nodig? De club wordt gesteund, het vak zat vol.
Supporter zijn betekend niet dat je nooit mag laten merken dat je het er niet mee eens bent en wat dat betreft heeft het lang genoeg geduurd.
quote:

Van Marwijk speelde ook totaal ander voetbal. Beetje lafjes achterover hangen, zelfs in de bekerfinale stonden we regelmatig met alle man op eigen helft.
Verbeek durfde te voetballen, durfde bij een nederlaag een verdediger eruit te halen om een spits erbij te zetten. De spelers lieten ook regelmatig zien dat ze wel konden spelen zoals Verbeek wilde, alleen zat er iets mis in het kopje want ze leken ook af en toe te verkrampen ofzo.
Maargoed, muitende spelers moet je nooit belonen met een applaus.
pi_65196967
Feijenoord staat bekend om het harde werken en de bikkels, waar zijn die gebleven?
***** Kraak.....
  maandag 19 januari 2009 @ 07:07:22 #61
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65196980
quote:
Op maandag 19 januari 2009 06:59 schreef kraaksandaal het volgende:
Feijenoord staat bekend om het harde werken en de bikkels, waar zijn die gebleven?
Mwah, dat is ook een behoorlijk eigen leven gaan leiden.
pi_65196993
quote:
Op maandag 19 januari 2009 07:07 schreef Keltie het volgende:

[..]

Hoezo? De 1e NL club met Europacup en daarna nog vele successen, in Rotterdam lopen net zoveel getalenteerde voetballers rond dan in A'dam
Iets gaat er mis bij beide clubs helaas,
***** Kraak.....
  maandag 19 januari 2009 @ 07:19:37 #64
139407 jorienvdherik
pi_65197044
quote:
Op maandag 19 januari 2009 07:09 schreef TJDoornbos het volgende:
Mario Been
  maandag 19 januari 2009 @ 07:25:21 #65
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65197081
quote:
Op maandag 19 januari 2009 06:59 schreef kraaksandaal het volgende:
quote:
Op maandag 19 januari 2009 07:07 schreef Keltie het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 19 januari 2009 07:10 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Hoezo? De 1e NL club met Europacup en daarna nog vele successen, in Rotterdam lopen net zoveel getalenteerde voetballers rond dan in A'dam
Iets gaat er mis bij beide clubs helaas,
Jep, in 1970 wonnen we de Europacup 1.
Toen waren we ook 1 van de rijkste clubs in Europa.
Maar toen speelden we, schijnbaar, ook behoorlijk technisch voetbal. Coen Moulijn, meen ik, is op TV zelfs een keer gepikeerd geraakt toen er gesteld werd dat Feijenoord bekend stond om zijn werklust en wist toen ook te zeggen dat ze technisch heel behoorlijk speelden en mede daardoor de Europacup 1 hebben gewonnen.
Zo bedoel ik dat "Feijenoord is hard werken, mouwen opstropen en niet klagen" een behoorlijk eigen leven is gaan leiden.
Natuurlijk hadden we bikkels, maar vroeger en tegenwoordig zijn er nog technische spelers genoeg.
pi_65197105
Is dat bikkel issue niet gewoon toen in de jaren 90 terug gekeerd?
Met spelers als De Wolf, Fraser en Heus?
pi_65197119
quote:
Op maandag 19 januari 2009 07:30 schreef sjimz het volgende:
vergeet Ulli niet maar idd denk dat het toen is teruggekeerd.

Maar zonder gekheid kunnen de drie die jij noemt sjimz niet op Varkenoord wat mentaliteit gaan kweken!
pi_65197121
quote:
Op maandag 19 januari 2009 07:30 schreef sjimz het volgende:
Ook dat maar in t elftal van Moelijn stonden wat gozerts die niet echt tecnisch waren.
***** Kraak.....
pi_65197127
Laseroms, van Duivebode, Rinus. v Hanegem, Hasil, Janssen.
***** Kraak.....
pi_65197132
Allemaal bikkels.
***** Kraak.....
pi_65197135
quote:
Op maandag 19 januari 2009 07:33 schreef kraaksandaal het volgende:
Laseroms, van Duivebode, Rinus. v Hanegem, Hasil, Janssen.
Van Hanegem was niet alleen een bikkel.
Die gozer kon echt wel ballen hoor
Ik vind het jammer dat de meeste mensen Van Hanegem refereren aan werkvoetbal want het was een technisch begaafde voetballer hoor.

Wim Jansen idem dito.
pi_65197174
Jansen is bovenalles schuldig aan het hier en nu
pi_65197229
quote:
Op maandag 19 januari 2009 07:42 schreef TJDoornbos het volgende:
Juist.

Nu die paupervriendjes van hem er uitkankeren en we kunnen verder.

Overigens dat uitfluiten van je eigen spelers hoort niet bij Feyenoord hoor.

Ik kan me herinneren als Feyenoord uit speelde bij NAC ofzo en ze stonden daar voor en de supporters van de tegenstander waren stil dan klonk het luidkeels : AJAXPUBLIEK AJAXPUBLIEKKKKKK enz.

WTF was dat vrijdag dan weet je wel.

Trouwens zinloos want we zullen het met die gasten moeten doen . Mensen ga achter je club staan en vergeet ff de randzaken en de politieke spelletjes buiten het veld.
  maandag 19 januari 2009 @ 07:57:52 #74
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65197263
quote:
Op maandag 19 januari 2009 07:53 schreef Becel het volgende:

[..]

Juist.

Ik kan me herinneren als Feyenoord uit speelde bij NAC ofzo en ze stonden daar voor en de supporters van de tegenstander waren stil dan klonk het luidkeels : AJAXPUBLIEK AJAXPUBLIEKKKKKK enz.

Trouwens zinloos want we zullen het met die gasten moeten doen . Mensen ga achter je club staan en vergeet ff de randzaken en de politieke spelletjes buiten het veld.
"We support the Feijenoord boys"
Als sommigen naar hun graf gedragen worden jah, nu niet meer. Dan maar een nepsupporter
  maandag 19 januari 2009 @ 08:09:17 #75
139407 jorienvdherik
pi_65197337
quote:
Op maandag 19 januari 2009 07:42 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik snapte de sympathie voor hem toch al niet een paar jaar terug.
pi_65197345
quote:
Op maandag 19 januari 2009 07:35 schreef sjimz het volgende:

[..]

Van Hanegem was niet alleen een bikkel.
Die gozer kon echt wel ballen hoor
Ik vind het jammer dat de meeste mensen Van Hanegem refereren aan werkvoetbal want het was een technisch begaafde voetballer hoor.

Wim Jansen idem dito.
Ben ik met je eens maar ze konden ook bikkelen.
***** Kraak.....
  maandag 19 januari 2009 @ 08:13:26 #77
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65197366
quote:
Op maandag 19 januari 2009 08:10 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Ben ik met je eens maar ze konden ook bikkelen.
Als iemand ook kan bikkelen betekend dat niet dat ze geen technische spelers zijn.
En in de gevallen die Sjimz aankaartte is het enigszins een belediging door ze alleen maar als bikkelaartje weg te zetten.
pi_65197382
quote:
Op maandag 19 januari 2009 08:13 schreef Keltie het volgende:

[..]

Als iemand ook kan bikkelen betekend dat niet dat ze geen technische spelers zijn.
En in de gevallen die Sjimz aankaartte is het enigszins een belediging door ze alleen maar als bikkelaartje weg te zetten.
Daar doe je ze als voetballer inderdaad veel te kort mee.
pi_65197495
Is Been nou wel zo verstandig?

Waarom niet Leo Beenhakker binnenhalen die man heeft overal gewerkt .

Been doet het aardig met NEC . Als dat een criteria zou zijn waarom niet Brandts halen? Die is vrij en deed het met soortgelijk materiaal als Been nog net ff een poepie beter door vorig jaar derde te worden.

Hij is vrij ook dus geen afkoopsommen want dr is al nauwelijks geld,
pi_65197529
quote:
Op maandag 19 januari 2009 08:26 schreef Becel het volgende:
Is Been nou wel zo verstandig?

Waarom niet Leo Beenhakker binnenhalen die man heeft overal gewerkt .

Been doet het aardig met NEC . Als dat een criteria zou zijn waarom niet Brandts halen? Die is vrij en deed het met soortgelijk materiaal als Been nog net ff een poepie beter door vorig jaar derde te worden.

Hij is vrij ook dus geen afkoopsommen want dr is al nauwelijks geld,
Omdat Been ook een Feyenoorder in hart en nieren is en Brandts niet.
Feyenoord snakt weer naar herkenning.
pi_65197555
quote:
Op maandag 19 januari 2009 08:28 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nou haal dan Beenhakker . Hij is de laatste trainer die met Feyenoord kampioen is geworden ja toh.
Dan volgend seizoen Been.
Kan die ook ff netjes met NEC het seizoen afmaken wel zo loyaal !

edit dan kan Beenhakker als die dat ziet zitten TD worden na dit seizoen.

Lijkt me een geweldige combi die ouwe vos met de ervaring en Been als toekomstig toptrainer
  maandag 19 januari 2009 @ 08:32:56 #82
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65197571
quote:

[..]

En omdat je naar hetzelfde Duitse voetbal zit te staren als met Van Marwijk
  maandag 19 januari 2009 @ 08:33:41 #83
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_65197581
quote:

[..]

Precies.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 19 januari 2009 @ 08:45:16 #84
139407 jorienvdherik
pi_65197729
Maarja al komt been.

Blijven we nog met 1 spits spelen
pi_65197789
quote:
Op maandag 19 januari 2009 08:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Maarja al komt been.

Blijven we nog met 1 spits spelen
Ze hebben wederom zitten slapen .

De Graafschap heeft nu Ben Sahar van Chelsea te huur.

Denk dat we aan hem meer plezier (lees doelpunten) hadden gehad dan met Mols.
pi_65197831
quote:
Op maandag 19 januari 2009 07:53 schreef Becel het volgende:

[..]

Juist.

bijna net zo sneu als zingen dat sparte de club van rotterdam is ..
hoor je ook elke week..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  maandag 19 januari 2009 @ 08:53:44 #87
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65197837
quote:
Op maandag 19 januari 2009 08:49 schreef Becel het volgende:

[..]

Ze hebben wederom zitten slapen .

De Graafschap heeft nu Ben Sahar van Chelsea te huur.

Denk dat we aan hem meer plezier (lees doelpunten) hadden gehad dan met Mols.
Nou, beetje rap om dat na 1 match te zeggen is het niet?
Daarnaast kwam die gast kwam bij FC Utrecht niet binnen omdat Chelsea er rare voorwaarden op na hield, dus je weet nooit wat die voorwaarden zijn
pi_65197874
quote:
Don Leo en Pietje Bell

Ten Rouwelaar, wat een drama is dat!
pi_65197906
quote:
Op maandag 19 januari 2009 08:53 schreef Keltie het volgende:

[..]

Nou, beetje rap om dat na 1 match te zeggen is het niet?
Daarnaast kwam die gast kwam bij FC Utrecht niet binnen omdat Chelsea er rare voorwaarden op na hield, dus je weet nooit wat die voorwaarden zijn
Wat voor rare voorwaarden dan?

Als de Graafschap hem kan betalen moet dat voor Feyenoord toch ook gewoon haalbaar zijn?

Verder is het idd een gok. Veel minder dan Mols kan het niet worden......
pi_65197998
quote:
Op maandag 19 januari 2009 07:10 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

dat hebben ze behaald met mooi voetbal, niet met werkvoetbal zoals in de tijd van De Wolf.
  maandag 19 januari 2009 @ 09:12:18 #91
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65198087
quote:
Op maandag 19 januari 2009 08:59 schreef Becel het volgende:

[..]

Als de Graafschap hem kan betalen moet dat voor Feyenoord toch ook gewoon haalbaar zijn?

Weet niet. Dat werd niet verteld in de media. En aangezien ik ook niet in dienst ben van Utreg
quote:
Ben Sahar niet naar FC Utrecht
Door ARD SCHOUTEN
UTRECHT - FC Utrecht gaat niet in zee met spits Ben Sahar. Dat bevestigt FC Utrecht-preses Jan Willem van Dop zondagavond. De club vindt dat er teveel haken en ogen zitten aan een overeenkomst met de Israeliër (19), die eigendom is van Chelsea en uitkomt voor Portsmouth FC. Daar loopt zijn huurcontract op 1 januari af.

FC Utrecht wil zich niet laten leiden door de druk die de Londenaren uitoefenen om Ben Sahar rond die tijd ergens onder dak te krijgen.

Van Dop: ,,Als we hem met een simpel contract konden halen was het misschien anders geweest, maar het ligt gecompliceerder. Daarbij voert Chelsea de druk op door te schermen met meer belangstelling, waarbij het nog maar de vraag is of dat zo is. Wij hebben gewoon meer tijd nodig om te kijken wat voor ons de beste optie is. De komst van Ben Sahar moet ook voor FC Utrecht een duidelijke meerwaarde hebben. Een half jaar huren is dat niet, zeker niet onder de ingewikkelde condities die Chelsea er aan verbindt.''

Van Dop zegt dat FC Utrecht in de naderende transfermaand januari gaat bekijken óf er alsnog een spits moet komen óf dat zijn club het verder gaat doen met de huidige groep.
Bron:http://www.sportwereld.nl/voetbal/clubdossiers/fcutrecht/2875208/Ben_Sahar_niet_naar_FC_Utrecht.html
  Moderator maandag 19 januari 2009 @ 09:16:42 #92
42184 crew  DaMart
pi_65198168
quote:
Feyenoord maakt haast met Been

Feyenoord wil haast maken met de benoeming van Mario Been tot nieuwe trainer. Het is de bedoeling om nog deze week tot actie over te gaan, zodat Been mogelijk al na het bekerduel Nec-Sparta van woensdag de overstap kan maken. Uiterlijk zou Feyenoord hem na het komende competitieweekeinde in De Kuip willen verwelkomen. Been is vorige week al gepolst via een tussenpersoon en staat positief tegenover een terugkeer naar Feyenoord.
Nec kan een overgang niet blokkeren, omdat Been een vertrekclausule in zijn contract heeft, waardoor hij voor een vastgestelde transfersom van 750.000 euro kan worden vrijgekocht. Een sponsor van Feyenoord is bereid gevonden om daarvoor in de buidel te tasten. Nec beseft Been niet in Nijmegen te kunnen houden en oriënteert zich al voorzichtig op een potentiële vervanger.
Zou wel mooi zijn als ze met hulp van een sponsor Been toch binnen kunnen halen nu.
pi_65198514
quote:
Op maandag 19 januari 2009 09:16 schreef DaMart het volgende:

[..]

Zou wel mooi zijn als ze met hulp van een sponsor Been toch binnen kunnen halen nu.
ik denk dat dat niet zo heel veel zal helpen , hoop dat ik het fout heb , maar vrees het ergste..
Been zet dan op zijn minst zijn carriere op het spel.
aan de andere kant , veel slechter dan nu kan haast niet
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  maandag 19 januari 2009 @ 09:43:58 #94
139407 jorienvdherik
pi_65198679
quote:

[..]

Toch erg dat ze het zelf niet kunnen betalen
pi_65198807
quote:
Op maandag 19 januari 2009 08:59 schreef Becel het volgende:

[..]

Schijnt een ton geweest te zijn voor een halfjaar.
pi_65198814
quote:
Op maandag 19 januari 2009 09:43 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

nah , da's de charme van Feyenoord
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  maandag 19 januari 2009 @ 09:52:12 #97
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_65198827
quote:
Op maandag 19 januari 2009 09:43 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Er zijn zoveel clubs die met behulp van een sponsor "off the books" een trainer of een goede/dure speler aantrekken, dus daar is niks mis mee.
  maandag 19 januari 2009 @ 09:53:53 #98
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65198863
quote:
Op maandag 19 januari 2009 09:52 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Er zijn zoveel clubs die met behulp van een sponsor "off the books" een trainer of een goede/dure speler aantrekken, dus daar is niks mis mee.
Zoals NEC.
pi_65199010
quote:
Dat bepaalde mensen nu proberen de schuld aan de selectie te geven zegt waarschijnlijk meer over hun als over de spelersgroep.
Heb je een begroting van miljoenen, enkele honderden werknemers en niemand die even een spellingscheckje kan uitvoeren zodat Dommie Buijs niet voor lul staat?
Of misschien was het eerst "het zegd waascheinleik meer over hunnie as over de spelersgoerp"
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 19 januari 2009 @ 10:05:04 #100
139407 jorienvdherik
pi_65199103
quote:
Op maandag 19 januari 2009 09:52 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Ja, maar Feyenoord

50.000 toeschouwers. veel fans.

En dan niet ieder jaar 10-20 mil aan transfers te hebben besteden
pi_65199106
quote:

[..]

Het zou meer dan dapper zijn van Been om dit nu aan te durven... Geen eer meer te behalen dit seizoen eigenlijk, helemaal als ze er dinsdag uitvliegen (wat ik triest genoeg wel verwacht) en Been zal 3x zo hard moeten werken om iets op poten te krijgen als bij een normale club.
Uiteraard kudos als hij het toch doet, maar ik zou het zeker begrijpen als hij volgend seizoen pas komt, ook al omdat dat netter is naar NEC toe, waar ik eigenlijk ook nog wel even van wil genieten.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 19 januari 2009 @ 10:07:41 #102
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65199156
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:05 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Het zou meer dan dapper zijn van Been om dit nu aan te durven... Geen eer meer te behalen dit seizoen eigenlijk, helemaal als ze er dinsdag uitvliegen (wat ik triest genoeg wel verwacht) en Been zal 3x zo hard moeten werken om iets op poten te krijgen als bij een normale club.
Uiteraard kudos als hij het toch doet, maar ik zou het zeker begrijpen als hij volgend seizoen pas komt, ook al omdat dat netter is naar NEC toe, waar ik eigenlijk ook nog wel even van wil genieten.
Ik vind eigenlijk dat Feijenoord het nu niet eens aan Been moet vragen.
Laat die gozert nog een half jaar genieten bij NEC en laat hem daarna opnieuw beginnen bij Feijenoord.
Dit jaar is toch al kut en klote, dat zingen we met een interim ook wel uit.

Je kan hem, echter, nu al wel vastleggen voor volgend jaar
pi_65199287
Je kunt ook zeggen, laat Been dit half jaar alvast een begin maken met volgend seizoen. Degraderen gebeurt toch niet, hij kan de huidige groep an een behoorlijke tijd goed beoordelen, wie er weg moeten en wie er kunnen blijven, alvast de markt bekijken voor nieuwe spelers die je meteen in de zomer haalt.
Klik dan als je durft
  Moderator maandag 19 januari 2009 @ 10:18:41 #104
42184 crew  DaMart
pi_65199420
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:13 schreef Suijk het volgende:
Je kunt ook zeggen, laat Been dit half jaar alvast een begin maken met volgend seizoen. Degraderen gebeurt toch niet, hij kan de huidige groep an een behoorlijke tijd goed beoordelen, wie er weg moeten en wie er kunnen blijven, alvast de markt bekijken voor nieuwe spelers die je meteen in de zomer haalt.
Dat is ook mijn gedachte, inderdaad. Wie de nieuwe trainer ook wordt, dit seizoen is toch al verloren, dus laat hem het komende half jaar gebruiken om een goed beeld te vormen van de (kwaliteit van de) spelersgroep, in plaats van nu een interim laten wennen en van de zomer weer iemand neerzetten die eerst moet beoordelen wat hij precies in huis heeft qua spelers.
pi_65199474
Inderdaad het netste wat Been en Feyenoord kunnen doen , maar duidelijk niet in het belang van Feyenoord.
Nu weer een tijdelijke oplossing houd in dat het volgend seizoen weer allemaal opnieuw kan beginnen.
Lijkt me het zinnigst om Vlemmings dan maar door te laten gaan en je te concentreren op de TD en de toekomstvisie.
de trainer komt daarna wel.
de organisatie is het belangrijkst, dat voetbal word echt niet beter met een nieuwe trainer zonder dat er wat aan de selectie wordt gedaan.
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65199707
ieder zelfrespecterend columnist gaat nu los..
quote:
Het begin vrijdagavond was bóven verwachting.
Zelfs Henk Timmer en Roy Makaay
arriveerden nog op tijd voor een korte warming-
up. Waar de overige Feyenoorders rekten
en strekten onder de striemende fluit -
concerten van de meegereisde aanhang, hielden Henk
en Roy vast aan hun gebruikelijke ritueel. Ze vleiden
hun ruggengraatloze ruggetjes zachtjes tegen de warmste
radiator die ze in de catacomben van het Abe Len -
stra Stadion konden vinden. Ik was liever in Am sterdam
gebleven. Nietszeggend ben ik op mijn best.
Sprankelen doe ik alleen als mijn salaris wordt overgemaakt.
Grappig toch, dat ze precies op hetzelfde
moment precies dezelfde woorden tot elkaar richtten.
Ja, dit duo had duidelijk een band: kleurloos, volgevreten
en nog slechts op hun plaats bij Madame Tussauds. Eenmaal op het veld wachtte Henk en Roy een
aangename verrassing. Feyenoord trapte af
met liefst elf ’man’. Hoewel Kevin Hofland de
hele warming-up had meegedaan, leek hij
niets te hebben gebroken of gescheurd
. Op -
merkelijk, want de laatste keer dat Kevin fit was, da -
teert van vóór zijn geboorte. De voortekenen waren
dus gunstig vrijdagavond in Heerenveen. Maar ook nu
bleef resultaat uit. Wiens schuld dat déze keer is, be -
sluit de spelersgroep van Feyenoord een dezer dagen.
De érg keurige aanvoerder Giovanni van Bronckhorst
wilde na afloop niet ingaan op het gerucht dat de chauffeur
van de spelersbus geofferd gaat worden.
Gio, helder
als altijd: “Er zijn onderweg naar Heerenveen be paalde
dingen gebeurd. Het is jammer dat de mensen niet alles
weten. Meer wil en kan ik er niet over zeggen.”
Gelukkig voor Feyenoord heeft Willem Van
Hanegem zich als redder in nood aange -
meld. Als er één trainer in staat is om de
doelstelling van dit seizoen (Jupiler League)
te halen dan is het Van Hanegem wel. Een
karakterloze spelersgroep met een beroepsdraaikont.
Dat móet klikken. Na recent middels chemokuren en
bestralingen lymfklierkanker te hebben overwonnen,
bokste de frêle Esther Schouten zaterdagavond in Düsseldorf
om de wereldtitel in het vedergewicht (tot 57.2
kg) tegen ongeslagen regerend wereldkampioene Ina
Menzer (Duitsland). Waar voetballers zich bij wanprestaties
schaamteloos achter anderen verschuilen, ben je
in de ring geheel op jezelf aangewezen. Vluchtroutes
ontbreken. Esther verloor op punten, maar toonde
leeuwenmoed. Met een fráctie van haar karakter
stond Feyenoord nu hoog in het linker rijtje.
Slapjanussen.
toch zit er een kern van waarheid in ..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65199902
quote:
Er is bij de raad van commissarissen van Feyenoord nog veel kritiek op directeur Eric Gudde. De chaos bij Feyenoord is nog niet helemaal ten einde, want de positie van Eric Gudde wankelt. De raad van commissarissen in De Kuip neemt het de directeur nog zeer kwalijk dat hij niet adequaat heeft gehandeld in de zaak-Verbeek.

Volgens de rvc had Gudde veel eerder moeten weten dat er binnen de Feyenoord-selectie al lange tijd geen enkel vertrouwen meer was in de trainer. Dat de directeur herhaaldelijk in de media vertelde dat de positie Verbeek niet ter discussie stond en zelfs op de nieuwjaarstoespraak positief over de ex-trainer sprak, is voor het hoogste orgaan in Rotterdam onbegrijpelijk. De naam van oud-speler en voormalig directeur Sjaak Troost valt de laatste dagen veelvuldig als zijn eventuele opvolger.
bron
  maandag 19 januari 2009 @ 10:50:46 #108
199787 Schatgraver
The Ice Cream Man
pi_65200295
Ik zie het wel zitten als Beenhakker dit seizoen als Interim afmaakt en volgend seizoen TD + Been als trainer.
En als die verhalen over investeerders waar zijn, komen er misschien eindelijk weer eens mooie tijden aan

[ Bericht 0% gewijzigd door Schatgraver op 19-01-2009 10:56:50 ]
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
pi_65200555
Ben benieuwd of Been dit topic TVP't al zo snel binnengehaald kan worden. Een voordeel is dan wel dat hij het jaar in ieder geval af zal maken, slechte resultaten worden toch op de spelersgroep afgeschoven (in ieder geval vanuit de fans) na dit gezeur en Been kan dan inderdaad een goede analyse maken van het potentieel en de benodigdheden van dit elftal.

Ik heb bij die geruchten over investeerders toch gemengde gevoelens trouwens, het geeft je een financiële injectie die kan zorgen voor aansluiting bij de (NLse) top maar ik zou passen voor een situatie als bij Man. City waar de waanzin regeert...
pi_65200653
Been komt niet per direct.
pi_65200932
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Been komt niet per direct.
quote:
Tussentijds vertrek geen optie voor Been

19 januari 2009, 10:59 uur
Als Mario Been al open staat voor een vertrek naar een andere club, dan pas na het huidige seizoen. De trainer van NEC deelde dat maandagochtend expliciet mee aan zijn huidige werkgever omdat hij de speculaties over een eventueel vertrek naar Feyenoord zat was. "Hij werd er heel erg moe van", aldus persvoorlichter Marij Peters.

"Hij heeft de club ingelicht en daarna enkele journalisten", vervolgde de woordvoerster van de Nijmegenaren. "En wat er na dit seizoen gebeurt, is moeilijk te zeggen. Je weet hoe dat gaat in de voetballerij."

Been zei de afgelopen dagen al vaker geen contact te hebben gehad met Feyenoord, dat een opvolger zoekt voor Gertjan Verbeek. Hij benadrukte maandag nogmaals dat Feyenoord hem niet heeft benaderd.
pi_65201124
grote klasse van Been ..
jammer voor Feyenoord , maar dat is nu dus duidelijk !!
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65201267
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:50 schreef Schatgraver het volgende:
Ik zie het wel zitten als Beenhakker dit seizoen als Interim afmaakt en volgend seizoen TD + Been als trainer.
En als die verhalen over investeerders waar zijn, komen er misschien eindelijk weer eens mooie tijden aan
Sorry maar het is al seizoenen lang dit liedje: er is geen geld, de kwaliteit van de selectie is niet voldoende maarrrr...*tromgeroffel* er zijn investeerders gevonden om nu echt heus die wereldtoppers binnen te halen! Vagner Love komt! Larsson! Gudjonsson! Boulah!
Vervolgens komt er een lading net-nietjes (Kolkka, Charisteas, Bruins) terwijl langs de achterdeur echt potentieel wegsluipt (Holman, Lazovic, Jordi Buijs) en is het geld op, de prestaties bal en rent de trainer gillend weg.
Op naar het volgende seizoen!
pi_65201579
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:17 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Sorry maar het is al seizoenen lang dit liedje: er is geen geld, de kwaliteit van de selectie is niet voldoende maarrrr...*tromgeroffel* er zijn investeerders gevonden om nu echt heus die wereldtoppers binnen te halen! Vagner Love komt! Larsson! Gudjonsson! Boulah!
Vervolgens komt er een lading net-nietjes (Kolkka, Charisteas, Bruins) terwijl langs de achterdeur echt potentieel wegsluipt (Holman, Lazovic, Jordi Buijs) en is het geld op, de prestaties bal en rent de trainer gillend weg.
Op naar het volgende seizoen!
Bruins is geen net-nietje , tenzij iemand hem eindelijk eens op zijn kwaliteiten beoordeeld en opstelt waar ie hoort !!! achter Makaay de spitsen..

[ Bericht 0% gewijzigd door Calciumdude op 19-01-2009 11:32:53 ]
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65202276
Been dus niet, maar wie wel? Dan toch de optie eerst Beenhakker een half jaar die daarna doorschuift naar de TD functie?
pi_65202309
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Been dus niet, maar wie wel? Dan toch de optie eerst Beenhakker een half jaar die daarna doorschuift naar de TD functie?
Misschien komt de trein van R. Koeman wel weer langs.
  maandag 19 januari 2009 @ 11:48:28 #117
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65202348
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:47 schreef sjimz het volgende:

[..]

Misschien komt de trein van R. Koeman wel weer langs.
Langskomen mag, zolang'ie maar doorrijd zonder te stoppen.
  maandag 19 januari 2009 @ 11:49:55 #118
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65202392
quote:
'Collins John mag per direct weg bij NEC'
NEC-aanvaller Collins John moet op zoek naar een nieuwe club. Dat meldt De Pers. De spits, eigendom van het Engelse Fulham, heeft te horen gekregen dat hij tijdens de tweede seizoenshelft niet op veel speeltijd hoeft te rekenen in Nijmegen.

John, dit seizoen op huurbasis spelend voor de ploeg van trainer Mario Been, kampt het hele seizoen al met een conditionele achterstand. Na het trainingskamp tijdens de afgelopen winterstop was de maat vol. Technisch directeur Carlos Aalbers heeft de aanvaller toen laten weten dat er voor hem geen plek meer is bij de selectie.

John speelt in principe tot het einde van het seizoen bij NEC, maar als de mogelijkheid zich voordoet mag hij nu dus alweer vertrekken. Naar verluidt zou het Duitse Borussia Mönchengladbach interesse hebben in de voormalig international, die dit seizoen pas zes competitieduels in actie kwam voor NEC.
http://www.voetbalprimeur(...)ect_weg_bij_NEC.html

ik zou hem halen als ik feyenoord was, lijkt me nou net de beul die ze nodig hebben naast een van de slapjanussen die constant geblesseerd zijn.
pi_65202422
Wat voor enorme voetbalkenners zitten er eigenlijk in die Raad van Commisarissen?
pi_65202458
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:50 schreef SCH het volgende:
Wat voor enorme voetbalkenners zitten er eigenlijk in die Raad van Commisarissen?
Geen

Maar doet hoeft ook eigenlijk niet. De RvC moeten toezicht op de organisatie houden. Ze moeten zich niet bezig houden met voetbaltechnische zaken.
  maandag 19 januari 2009 @ 11:52:44 #121
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65202478
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:50 schreef SCH het volgende:
geen een
vooral mensen met een bedrijfskundige achtergrond
pi_65202533
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Geen

Maar doet hoeft ook eigenlijk niet. De RvC moeten toezicht op de organisatie houden. Ze moeten zich niet bezig houden met voetbaltechnische zaken.
Dat doen ze dus vooral achteraf blijkbaar. Als ze Gudde nu zoveel verwijten, waar waren ze zelf dan?
pi_65202554
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat doen ze dus vooral achteraf blijkbaar. Als ze Gudde nu zoveel verwijten, waar waren ze zelf dan?
Daarom zal Gudde er nu ook wel uitvliegen.
pi_65202578
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:49 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

ik zou hem halen als ik feyenoord was, lijkt me nou net de beul die ze nodig hebben naast een van de slapjanussen die constant geblesseerd zijn.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  maandag 19 januari 2009 @ 11:57:20 #125
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_65202630
quote:

[..]

waardeloze spelert
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_65202671
quote:

[..]

tuurlijk , dan kan Been hem er volgend seizoen weer uitgooien !!
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  maandag 19 januari 2009 @ 12:08:25 #127
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_65202962
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:57 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

waardeloze spelert
Zat bij de club van mijn broertje. Is veel te snel/jong weggegaan bij Twente. Jammer.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_65203105
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:08 schreef Andromache het volgende:

[..]

Zat bij de club van mijn broertje. Is veel te snel/jong weggegaan bij Twente. Jammer.
spelers kiezen te vaak te vroeg voor het grote geld..
das inderdaad jammer..
als je echt goed bent kom je er uiteindelijk toch wel , zo denkt Wijnaldum gelukkig ook ..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  maandag 19 januari 2009 @ 12:15:50 #129
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_65203189
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:58 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

tuurlijk , dan kan Been hem er volgend seizoen weer uitgooien !!
Idd.. Schiet niet echt lekker op.
Feyenoord kennende komt die dus..
pi_65203213
AD lezers bijdrage..
quote:
NB: Ook ik vind het jammer en onbegrijpelijk dat Verbeek door zijn team in de steek is gelaten. Maar ik vind de toekomst van mijn club belangrijker dan mijn eigen gelijk. Dus ik roep iedereen op om het zelfde te doen en dinsdagavond net als ik negentig minuten - of 120 en meer - achter de club te staan. We hebben ons punt naar de spelers inmiddels wel gemaakt.
Hier kan ik me , inmiddels, wel in vinden !
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65203386
Nou, dat is wel heel erg snel vergeven
  Moderator maandag 19 januari 2009 @ 12:24:52 #132
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65203424
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:16 schreef Calciumdude het volgende:
AD lezers bijdrage..
[..]

Hier kan ik me , inmiddels, wel in vinden !
Ik kan me er pas in vinden zodra bepaalde personen zijn opgedonderd. Eerder niet.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_65203763
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:24 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik kan me er pas in vinden zodra bepaalde personen zijn opgedonderd. Eerder niet.
mja, iets met zalvende wonden enzo.

maar ik weet het ook nog niet voor aankomende dinsdag. Wil eigenlijk al die oude teringlijers weg hebben en ze dat duidelijk maken, maar als 30-40k man dat doen verliezen we geheid --> geen europees volgend seizoen.

Been is trouwens duidelijkheid en n man van z'n woord.

En kraay gisteravond, ouwe bok. Als je niet presteert moet je weg. Ja als alles zo makkelijk was. Blessures, kut selectie.

Blijf erbij, erg verkeerde keuze om verbeek weg te doen.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_65203765
Gisteren een tijdje gesproken met iemand die nogal ingewijd is. En de schuld ligt zeker niet alleen bij de spelers. Verbeek heeft heel erg veel fouten gemaakt. Als de spelers en de rest van de technische staf alles naar buiten zouden brengen dan zou Verbeek verschrikkelijk op z'n bek gaan aldus die persoon. In het belang van Feyenoord hebben ze dat niet gedaan.

De spelers zijn er trouwens heel erg kapot van de situatie en ze willen Feyenoord er koste wat het kost bovenop helpen. Natuurlijk hebben zij ook fouten gemaakt maar de situatie is heel erg anders dan hij nu lijkt. Iedereen gaat nu los op de spelers maar een Bosz blijft buiten beschouwing omdat ie is opgestapt ('hij was erg blij met dezw situatie'). Makaay kon 2 maanden geleden gewoon vertrekken maar is ondanks al het gezeik toch gebleven.

er zijn zoveel dingen gebeurt waar niemand weet van heeft (ook ik niet). Ik hoop echt dat er morgen normaal gedaan wordt. Ze willen de bestuurskamer in hoorde ik gisteren. Wat schieten we daar mee op? Helemaal niets. Het is wel duidelijk nu. De spelers willen er 100% voor gaan dus ik hoop dan ook dat ze gewoon gesteund worden dinsdag.
pi_65203833
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:24 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Het standpunt van de supporters is nu duidelijk.

Morgen is te belangrijk om je weer tegen de spelers te keren, die beker winnen is de kortste route om een prijs te halen en nog iets van het seizoen te maken.
  maandag 19 januari 2009 @ 12:40:06 #136
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65203913
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:35 schreef dill het volgende:
Gisteren een tijdje gesproken met iemand die nogal ingewijd is. En de schuld ligt zeker niet alleen bij de spelers. Verbeek heeft heel erg veel fouten gemaakt. Als de spelers en de rest van de technische staf alles naar buiten zouden brengen dan zou Verbeek verschrikkelijk op z'n bek gaan aldus die persoon. In het belang van Feyenoord hebben ze dat niet gedaan.

De spelers zijn er trouwens heel erg kapot van de situatie en ze willen Feyenoord er koste wat het kost bovenop helpen. Natuurlijk hebben zij ook fouten gemaakt maar de situatie is heel erg anders dan hij nu lijkt. Iedereen gaat nu los op de spelers maar een Bosz blijft buiten beschouwing omdat ie is opgestapt ('hij was erg blij met dezw situatie'). Makaay kon 2 maanden geleden gewoon vertrekken maar is ondanks al het gezeik toch gebleven.

er zijn zoveel dingen gebeurt waar niemand weet van heeft (ook ik niet). Ik hoop echt dat er morgen normaal gedaan wordt. Ze willen de bestuurskamer in hoorde ik gisteren. Wat schieten we daar mee op? Helemaal niets. Het is wel duidelijk nu. De spelers willen er 100% voor gaan dus ik hoop dan ook dat ze gewoon gesteund worden dinsdag.
Willen ze dat? Dan moeten ze het misschien eens doen. De spelersgroep laat wedstrijden zien dat ze het kunnen maar veel wedstrijden zijn van een enorm zielig niveau.
Iedereen jankt op kwaliteit, maar deze selectie heeft "gewoon" de kwaliteit om ergens rond plaats 5 te kunnen eindigen.
Geen woorden, maar daden.
  maandag 19 januari 2009 @ 12:41:16 #137
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65203945
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:37 schreef Luni het volgende:

[..]

Het standpunt van de supporters is nu duidelijk.

Morgen is te belangrijk om je weer tegen de spelers te keren, die beker winnen is de kortste route om een prijs te halen en nog iets van het seizoen te maken.
Klopt. Echter, komen ze weer als een stel slappe zakken uit de tunnel en blijkt dat ze het weer eens niet snappen heeft iedereen mijn zegen om ze het leven zuur te maken.
pi_65204065
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:40 schreef Keltie het volgende:

[..]

Willen ze dat? Dan moeten ze het misschien eens doen. De spelersgroep laat wedstrijden zien dat ze het kunnen maar veel wedstrijden zijn van een enorm zielig niveau.
Iedereen jankt op kwaliteit, maar deze selectie heeft "gewoon" de kwaliteit om ergens rond plaats 5 te kunnen eindigen.
Geen woorden, maar daden.
Maar kwaliteit moet natuurlijk wel de ruimte krijgen om zich te kunnen uiten,even omslachtig gezegd. Er zijn zoveel dingen gebeurt. Dingen die 'het daglicht niet zouden kunnen verdragen'. Er is echt véél meer aan de hand dan wij weten. Dat rope ik trouwens ook al een tijdje. de bijeenkomsten van de FBC zijn de laatste tijd ook een al al geziek en gedoe. Overal binnen Feyenoord zit het gewoon mis, en het is naief om te denken dat dat geen invloed heeft op de selectie.

Natuurlijk kunnen ze beter, ook is was woest op de selectie na het ontslag van Verbeek. Maar Verbeek heeft zoals ik gisteren begreep nogal wat fouten gemaakt. Onder andere ook in de communicatie. En dan niet alleen naar de spelers toe maar ook richting de rest van de technische staf en anderen binnen Feyenoord. Het kon zo gewoon echt niet langer. Er zijn mensen die er serieus aan hebben gedacht op te stappen. In zo'n omgeving kun je denk ik ook gewoon niet optimaal presteren.
pi_65204102
Bruins en Wijnaldum mogelijk in basis Feyenoord
Datum: 19-01-2009 Bron: Rijnmond.nl

Luigi Bruins keert zo goed als zeker terug in het basiselftal van Feyenoord, dat het dinsdag in een bekerwedstrijd moet opnemen tegen Heerenveen. De voormalig speler van Excelsior krijgt van interim-trainer Leon Vlemmings de voorkeur boven Leroy Fer
Ook voor Georginio Wijnaldum ligt een plek bij de eerste elf in het verschiet. De 18-jarige middenvelder heeft geen last meer van de gebroken teen, die hij vorige maand opliep. Wijnaldum zal de plek innemen van Andy Slory.
pi_65204151
quote:
Op maandag 19 januari 2009 08:26 schreef Becel het volgende:
Waarom niet Leo Beenhakker binnenhalen
dat is een jood, die is niet welkom
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:05 schreef jorienvdherik het volgende:
50.000 toeschouwers. veel fans.
49.999 hè
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:31 schreef Calciumdude het volgende:
ieder zelfrespecterend columnist gaat nu los..
[..]

toch zit er een kern van waarheid in ..
welke debiel heeft dat geschreven?
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:14 schreef Calciumdude het volgende:
grote klasse van Been ..
jammer voor Feyenoord , maar dat is nu dus duidelijk !!
nah, jammer...
maakt niet veel uit of ie nu komt, of begin volgend seizoen (wat ik hoop en waar ik maar even van uit ga )
pi_65204161
quote:

Met wie en wat voor fouten?
Dit is net zo vaag als de uitleg van gio.

Verbeek is weg, als hij echt fouten heeft gemaakt kan dat gewoon gemeldt worden bij deze. ALS verbeek echt fouten heeft gemaakt, en de selectie (ook) heeft genaaid, dan kunnen nu prima de dingen worden verteld wat verbeek eventueel fout zou hebben gedaan. Komt Feyenoord alleen maar ten goede.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  maandag 19 januari 2009 @ 12:47:56 #142
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65204189
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:44 schreef dill het volgende:

[..]

Maar kwaliteit moet natuurlijk wel de ruimte krijgen om zich te kunnen uiten,even omslachtig gezegd. Er zijn zoveel dingen gebeurt. Dingen die 'het daglicht niet zouden kunnen verdragen'. Er is echt véél meer aan de hand dan wij weten. Dat rope ik trouwens ook al een tijdje. de bijeenkomsten van de FBC zijn de laatste tijd ook een al al geziek en gedoe. Overal binnen Feyenoord zit het gewoon mis, en het is naief om te denken dat dat geen invloed heeft op de selectie.

Natuurlijk kunnen ze beter, ook is was woest op de selectie na het ontslag van Verbeek. Maar Verbeek heeft zoals ik gisteren begreep nogal wat fouten gemaakt. Onder andere ook in de communicatie. En dan niet alleen naar de spelers toe maar ook richting de rest van de technische staf en anderen binnen Feyenoord. Het kon zo gewoon echt niet langer. Er zijn mensen die er serieus aan hebben gedacht op te stappen. In zo'n omgeving kun je denk ik ook gewoon niet optimaal presteren.
Goh, maar dat geeft voor mij nog geen geldige reden om je door, bijvoorbeeld, De Graafschap eenvoudig naar de slachtbank te hoeven laten lopen en thuis dus met 1-3 vernederd hoeft te worden.
Vernederd bij 1-3? Jah, als dat door De Graafschap is mag je dat een vernedering noemen.
pi_65204214
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:41 schreef Keltie het volgende:

[..]

Klopt. Echter, komen ze weer als een stel slappe zakken uit de tunnel en blijkt dat ze het weer eens niet snappen heeft iedereen mijn zegen om ze het leven zuur te maken.
Laat ze zich dan keren tegen het bestuur, een Gudde bijvoorbeeld. Zo iemand moet de club leiden, wat een grap. Je had hem moeten horen pas gelden tijdens de vergadering van de FBC. Zoveel onzin uit 1 man, dat is gewoon ongekend.

De hele raad bestaat uit mensen zonder voetbalkennis, betrokkenheid en ga zo maar door. Dat is een groter probleem dan de selectie hoor.

Wat denk je van al die blessures? Een reden dat er nog steeds zoveel geblesseerd zijn is ook omdat de sfeer tot het vriespunt was gedaald. Wanneer er gewoon een goede sfeer heerst is iedereen veel eerder hersteld. Echt waar, wij weten nog geen 5% van wat er allemaal is voorgevallen. Nu de spelers afbranden is totaal nutteloos. Het enige dat je daarmee bereikt is dat ze nog slechter gaan voetballen en daarm,ee komen we echt niet verder.
pi_65204305
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:47 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Met wie en wat voor fouten?
Dit is net zo vaag als de uitleg van gio.

Verbeek is weg, als hij echt fouten heeft gemaakt kan dat gewoon gemeldt worden bij deze. ALS verbeek echt fouten heeft gemaakt, en de selectie (ook) heeft genaaid, dan kunnen nu prima de dingen worden verteld wat verbeek eventueel fout zou hebben gedaan. Komt Feyenoord alleen maar ten goede.
Ik kan dat echt niet zeggen. Ik weet ook niet wat er precies allemaal fout is gegaan (dat wordt mij ook niet verteld). Maar onder andere de communicatie was erg slecht. Ook naar andere leden van de technische staf toe.

Het vetgedrukte was ook mijn reactie maar dat willen ze niet omdat Feyenoord daardoor nog meer beschadigd zou raken.
  maandag 19 januari 2009 @ 12:54:02 #145
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65204391
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:48 schreef dill het volgende:

[..]

Laat ze zich dan keren tegen het bestuur, een Gudde bijvoorbeeld. Zo iemand moet de club leiden, wat een grap. Je had hem moeten horen pas gelden tijdens de vergadering van de FBC. Zoveel onzin uit 1 man, dat is gewoon ongekend.
Gebeurd al.
quote:
De hele raad bestaat uit mensen zonder voetbalkennis, betrokkenheid en ga zo maar door. Dat is een groter probleem dan de selectie hoor.
Raad van bestuur hoeft geen voetbalkennis te hebben. Die moeten mensen met voetbalkennis aanstellen.
Een Van Seumeren zit je echt niet op te wachten.
quote:
Wat denk je van al die blessures? Een reden dat er nog steeds zoveel geblesseerd zijn is ook omdat de sfeer tot het vriespunt was gedaald. Wanneer er gewoon een goede sfeer heerst is iedereen veel eerder hersteld. Echt waar, wij weten nog geen 5% van wat er allemaal is voorgevallen. Nu de spelers afbranden is totaal nutteloos. Het enige dat je daarmee bereikt is dat ze nog slechter gaan voetballen en daarm,ee komen we echt niet verder.
Klopt. En dat mag je de spelers wel aanrekenen.
Natuurlijk "verzwijgt" een speler een (lichte?) blessure als het goed gaat, terwijl hij het nu meld zodat'ie niet hoeft te spelen. Instelling valt dat niet te noemen.
Rug rechten en knallen.
Ik speel in m'n elftal ook niet omdat ik de beste optie op links-mid ben, wel omdat ze weten dat er in ieder geval minder gevaar vanaf die tegenstander komt als ik daar sta. Geen excuses zoeken, jezelf de pleuris in werken en zorg dat je er alles aan doet. Er zijn weinig spelers bij Feijenoord die dat gedacht (en gedaan!) hebben de laatste tijd... Dat mag je ze zeker wel aanrekenen.
pi_65204406
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:46 schreef Ruud het volgende:

[..]

dat is een jood, die is niet welkom
[..]

Nou, wat mij betreft zeker wél welkom. Kan het ook uitstekend vinden met Mario dus laten die 2 het maar weer op de rails zetten. Prima optie

Nu nog een nieuwe financieel directeur, een nieuwe algemeen directeur en we zijn aardig op weg.
pi_65204486
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:51 schreef dill het volgende:

[..]

Ik kan dat echt niet zeggen. Ik weet ook niet wat er precies allemaal fout is gegaan (dat wordt mij ook niet verteld). Maar onder andere de communicatie was erg slecht. Ook naar andere leden van de technische staf toe.

Het vetgedrukte was ook mijn reactie maar dat willen ze niet omdat Feyenoord daardoor nog meer beschadigd zou raken.
Feyenoord zou hierdoor niet nog meer beschadigd raken. Punt uit. Kunnen ze wel zeggen maar het is gewoon niet zo. Het betreft een trainer die is ontslagen.
Ergo, ik geloof niets van die bull. Wmb lopen die spelers te lullen.
pi_65204526
quote:

[..]

Wtf? Iemand die er maar niet in slaagt zijn conditie op peil te krijgen zetten bij een groep die het lachertje van het seizoen is qua trainingsperikelen?
  maandag 19 januari 2009 @ 12:58:08 #149
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65204544
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:56 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Feyenoord zou hierdoor niet nog meer beschadigd raken. Punt uit. Kunnen ze wel zeggen maar het is gewoon niet zo. Het betreft een trainer die is ontslagen.
Straatje -> Schoonvegen.
Zo komt het ook op mij over:
"jah, maar verbeek heeft ook vanalles fout gedaan. Wat dat is zeg ik lekker niet."

pi_65204563
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:54 schreef Keltie het volgende:

[..]

Gebeurd al.
[..]

Raad van bestuur hoeft geen voetbalkennis te hebben. Die moeten mensen met voetbalkennis aanstellen.
Een Van Seumeren zit je echt niet op te wachten.
[..]

Klopt. En dat mag je de spelers wel aanrekenen.
Natuurlijk "verzwijgt" een speler een (lichte?) blessure als het goed gaat, terwijl hij het nu meld zodat'ie niet hoeft te spelen. Instelling valt dat niet te noemen.
Rug rechten en knallen.
Ik speel in m'n elftal ook niet omdat ik de beste optie op links-mid ben, wel omdat ze weten dat er in ieder geval minder gevaar vanaf die tegenstander komt als ik daar sta. Geen excuses zoeken, jezelf de pleuris in werken en zorg dat je er alles aan doet. Er zijn weinig spelers bij Feijenoord die dat gedacht (en gedaan!) hebben de laatste tijd... Dat mag je ze zeker wel aanrekenen.
Je mag de spelers van alles aanreken, terecht.

Wat ik alleen wil aangeven is dat ik tot gisteren het ook opnam voor Verbeek en de spelers veel aanrekenden maar sinds gisteren weet ik dat een Verbeek ook heel veel fouten heeft gemaakt en dat het beeld zoals dat nu naar buiten komt niet de waarheid is.

Ik denk dat de spelers morgen 100% geven. Maar laten wij als supporters dat ook doen dan.
pi_65204671
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:56 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Ach, jullie hoeven me natuurlijk niet te geloven Ik zou het ook naar buiten brengen omdat ik denk dat het daarmee beter wordt maar goed dat willen ze niet.

Degene die ik heb gesproken is overigens geen speler. Maar wel iemand die ik 100% vertrouw en dat zouden de meeste hier doen. Ik ga geen naam noemen. Ik hoop ook dat het allemaal naar buiten komt, maar het schijnt nogal erg te zijn allemaal.

En over het 'schoonvegen'; deze persoon hoeft helemaal niets schoon te vegen, zoals ik al zei is het geen speler en hij is ook geenszins debet aan het feit wat er nu allemaal gaande is.
pi_65204767
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:01 schreef dill het volgende:

[..]

Ach, jullie hoeven me natuurlijk niet te geloven Ik zou het ook naar buiten brengen omdat ik denk dat het daarmee beter wordt maar goed dat willen ze niet.

Degene die ik heb gesproken is overigens geen speler. Maar wel iemand die ik 100% vertrouw en dat zouden de meeste hier doen. Ik ga geen naam noemen. Ik hoop ook dat het allemaal naar buiten komt, maar het schijnt nogal erg te zijn allemaal.
nou ik geloof jou misschien wel, maar de verhalen van je bron niet

En ik zou ook liever willen dat verbeek n klootzak was die er niets van snapte, zou het veel makkelijker maken, maar tot dusver is er geen reden toe om dat te geloven.
pi_65204797
quote:

[..]

Beter geven ze een persconferentie met zijn allen ..
spelers , ex-trainer en (interim)bestuur.
duidelijkheid is belangrijk.
beschadigd zijn ze toch allemaal al..

het gaat om Feyenoord !
niet om egos van (ex-)werknemers
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65204862
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:04 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

nou ik geloof jou misschien wel, maar de verhalen van je bron niet

En ik zou ook liever willen dat verbeek n klootzak was die er niets van snapte, zou het veel makkelijker maken, maar tot dusver is er geen reden toe om dat te geloven.
Nee, die had ik tot gisteren ook niet.

Maar mijn 'bron' (dat klinkt zo verschrikkelijk maar goed) zou je wel vertrouwen. Dat weet ik bijna zeker. Het is ook niet zo dat ie Verbeek een klootzak vind ofzo maar hij heeft gewoon ook veel fouten gemaakt. Te veel als ik het zo begrijp.
pi_65204910
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:06 schreef dill het volgende:

[..]

Maar mijn 'bron' (dat klinkt zo verschrikkelijk maar goed) zou je wel vertrouwen. Dat weet ik bijna zeker. Het is ook niet zo dat ie Verbeek een klootzak vind ofzo maar hij heeft gewoon ook veel fouten gemaakt. Te veel als ik het zo begrijp.
tuurlijk zal verbeek fouten hebben gemaakt , tis tenslotte ook een mens.
maar hoe het gegaan is zet bij de meeste supporters kwaad bloed.
not done..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  maandag 19 januari 2009 @ 13:09:21 #156
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_65204955
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:06 schreef dill het volgende:

[..]

Gerard dus?

Mja, ik zag je net ook zeggen dat Jacobs weg moet. Wat heeft hij fout gedaan? Van hem zie ik alleen maar goede dingen.
pi_65205030
Er is gisteren ook een overleg geweest tussen het bestuur, enkele spelers en een of meer leden van de technische staf. Hier zaten ook enkele supporters bij (van de FSV). Er wordt morgen een beetje gekeken naar de sfeer voor de wedstrijd. Wanneer bij de warming up bijvoorbeeld de supporters de spelers verschrikkelijk gaan uitschelden of nog voor het begin 'over de schreef gaan' (maasgebouw, venielingen etc.) dan kan er nog weleens iemand het veld opstappen om de supporters toe te gaan spreken. Ben benieuwd of het nodig is, ik hoop van niet.
pi_65205108
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:09 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Gerard dus?

Mja, ik zag je net ook zeggen dat Jacobs weg moet. Wat heeft hij fout gedaan? Van hem zie ik alleen maar goede dingen.
Ik ga echt geen naam noemen.

Het is meer dat Jacobs er ook al een tijd zit (een tijd dat het dramatisch gaat). Ik zou persoonlijk met een hele schone lei beginnen.
pi_65205113
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:10 schreef dill het volgende:
Er is gisteren ook een overleg geweest tussen het bestuur, enkele spelers en een of meer leden van de technische staf. Hier zaten ook enkele supporters bij (van de FSV). Er wordt morgen een beetje gekeken naar de sfeer voor de wedstrijd. Wanneer bij de warming up bijvoorbeeld de supporters de spelers verschrikkelijk gaan uitschelden of nog voor het begin 'over de schreef gaan' (maasgebouw, venielingen etc.) dan kan er nog weleens iemand het veld opstappen om de supporters toe te gaan spreken. Ben benieuwd of het nodig is, ik hoop van niet.
Verbeek?
  maandag 19 januari 2009 @ 13:16:45 #160
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_65205267
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:12 schreef dill het volgende:

[..]

Ik ga echt geen naam noemen.

Het is meer dat Jacobs er ook al een tijd zit (een tijd dat het dramatisch gaat). Ik zou persoonlijk met een hele schone lei beginnen.
Jacobs kan je weinig aanrekenen. Hij heeft de schuld drastisch verminderd, dus zou niet inzien waarom hij ook zou wegmoeten. Bij zoiets als nu gaat het erom de rotte appels weg te halen, Jacobs is geen rotte appel imo. Niet iedereen hoeft weg om schoon te kunnen beginnen. Daarnaast, zoek maar eens een vervanger voor hem die het net zo goed zou doen. Ik denk dat hij zich de afgelopen 2 jaar als de tering heeft ingezet om die schuld weg te werken en het hem ook behoorlijk goed lukt.
pi_65205286
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:10 schreef dill het volgende:
Ik hoop van wel. Misschien dat ze dan inzien dat openheid toch het beste is.
Klik dan als je durft
pi_65205288
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:13 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Verbeek?
Willem
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65205569
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:17 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik hoop van wel. Misschien dat ze dan inzien dat openheid toch het beste is.
Ja, moeilijk.

Ik zou het ook niet weten eerlijk gezegd. Ik denk dat we die openheid toch nooit zullen krijgen. Misschien over jaren en jaren als de betrokkenen een keer een boekje open doen vanaf hun sterfbed.
  maandag 19 januari 2009 @ 13:24:27 #164
139407 jorienvdherik
pi_65205595
Er is veel verbeterd he sinds GKL ?

Hadden beter hem kunnen houden
pi_65205865
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:24 schreef jorienvdherik het volgende:

Het gras is altijd groener aan de overkant.

Alsof het dan niet was gebeurd? Misschien niet dit jaar, maar ik zal je even inlichten... Deze problemen zijn niet veroorzaakt in 6 maanden tijd hoor, of in 3 jaar. Het is al meer dan 10 jaar een zooi bij Feyenoord. Dat was het onder van den Herik en dat is het nu nog steeds, al is het dieptepunt wel bijna bereikt gok ik.

Het enige dat ik wel mis aan Jorien is het feit dat we in ieder geval nog iemand hadden die zich als voorzitter kon verwoorden, er stond wel iemand. We zijn nu gewoon een ongeleid projectiel met Gudde voorop.
pi_65205888
Ik zie niet in hoe het naar buiten brengen van Verbeek z'n fouten slecht is voor het imago van Feyenoord. Het lijkt me dat het juist een boel opheldering geeft. Het is hoogstens niet fijn voor Verbeek z'n imago, maar die kan na Heerenveen en Heracles best een stootje hebben.. Hij heeft zich al bewezen als trainer.

Daarom geloof ik er ook geen reet van.
pi_65206199
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:31 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik zie niet in hoe het naar buiten brengen van Verbeek z'n fouten slecht is voor het imago van Feyenoord. Het lijkt me dat het juist een boel opheldering geeft. Het is hoogstens niet fijn voor Verbeek z'n imago, maar die kan na Heerenveen en Heracles best een stootje hebben.. Hij heeft zich al bewezen als trainer.

wat kan er nou nog verslechteren aan het imago van Feyenoord ?
rock-bottom..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65206244
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:31 schreef BertMaalderink het volgende:

Dat wordt dan natuurlijk een moddergooi-spektakel dat z'n weerga niet kent. Leuk voor de buitenwereld en de media maar of Feyenoord er beter van wordt is natuurlijk de vraag. En dan zou ook echt alles naar buiten moeten komen (dus dan moeten zo'n 100 man hun zegje doen).

Ik zou het ook graag zien, maar ik denk niet dat ze het gaan vertellen, zeker de betrokkenen niet. Denk je nou echt dat bijvoorbeeld Bosz gaat vertellen wat die en die fout hebben gedaan? Hij weet natuurlijk dondersgoed dat er dan over hem ook van alles naar buiten komt. Dat gaat echt niet gebeuren.
pi_65206297
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:39 schreef Calciumdude het volgende:

wat kan er nou nog verslechteren aan het imago van Feyenoord ?
rock-bottom..
Daar gaat het niet om. Er wordt hier gezegd dat er hele logische redenen zijn om van Verbeek af te komen, maar dat deze stil worden gehouden om het imago van de club niet te schaden. Volgens mij is het imago juist rock bottom geraakt omdat er geen normale verklaring is gegeven.

Als de spelersgroep het volste gelijk had, hadden ze dat toch wel van de daken geschreeuwd.
pi_65206403
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:40 schreef dill het volgende:

Dat wordt dan natuurlijk een moddergooi-spektakel dat z'n weerga niet kent. Leuk voor de buitenwereld en de media maar of Feyenoord er beter van wordt is natuurlijk de vraag. En dan zou ook echt alles naar buiten moeten komen (dus dan moeten zo'n 100 man hun zegje doen).

Ik zou het ook graag zien, maar ik denk niet dat ze het gaan vertellen, zeker de betrokkenen niet. Denk je nou echt dat bijvoorbeeld Bosz gaat vertellen wat die en die fout hebben gedaan? Hij weet natuurlijk dondersgoed dat er dan over hem ook van alles naar buiten komt. Dat gaat echt niet gebeuren.
Ja, dat zou kunnen. De spelersgroep heeft dus blijkbaar genoeg te verbergen, anders hadden ze het wel aangedurfd.
  maandag 19 januari 2009 @ 14:02:04 #171
138876 Andromache
pi_65207079
quote:
Verbeek heeft heel erg veel fouten gemaakt. Als de spelers en de rest van de technische staf alles naar buiten zouden brengen dan zou Verbeek verschrikkelijk op z'n bek gaan aldus die persoon.
(....) maar een Bosz blijft buiten beschouwing omdat ie is opgestapt ('hij was erg blij met dezw situatie'). (....)
er zijn zoveel dingen gebeurt waar niemand weet van heeft (ook ik niet).
Dat Verbeek een botte boer kan zijn op communicatief vlak, dat geloof ik direct. Maar heel erg veel fouten? Hallo hee, ik weet niet waar jij gezeten hebt de afgelopen paar jaar, maar ik vind dat Verbeek bij zowel Heracles als Heerenveen heel behoorlijke elftallen heeft neergezet. Klaas Jan Huntelaar gezien bij Studio Voetbal? Niets dan lof over GJV. Het kan niet kloppen dat iemand bij de ene club als held vertrekt, en bij de volgende uitgemaakt wordt voor tactisch onbenul.

Dus, spelers, kom maar op met die heel erg veel fouten op voetbaltechnisch vlak. Ik verneem ze graag. Of zou het soms kunnen zijn dat er geen vele fouten op voetbalvlak waren van GJV, maar dat jullie gewoonweg gekrenkt zijn in jullie ego's? Dat er op persoonlijk vlak dingen mis zijn gegaan? Meld het! Ik snap werkelijk waar niet wat voor zin het heeft om alles onder de pet te houden als je juist met publicatie je eigen straatje schoon kunt vegen. Want laten we wel wezen, als je toch al dat imago hebt, kun je het maar beter ten goede aanwenden.

Wat Bosz én Gudde betreft, natuurlijk staat allang als een paal boven water dat die boter op hun hoofd hadden. Organisatorisch niet oké misschien, maar ik ben blij dat tenminste de RvC wel ballen toont op dit moment door Gudde aan te pakken. Volgens mij zit er in de linkertenen van de RvC nog meer organisatietalent dan in de hele directie van Feyenoord.
pi_65207118
Zo maar eens een kaart voor morgen avond halen
pi_65207497
Ik zeg toch ook nergens dat de spelers vrij uit gaan?

Ik vind het ook een stelletje naaibakken, die veel te veel verdienen voor wat ze op het moment laten zien. Maar Verbeek gaat ook niet vrij uit. Net als Bosz en Jansen (al hadden de spelers gedacht dat Jansen het over zou gaan nemen) maar die zijn er niet meer dus daar kan niemand op los gaan.

Ik weet alleen niet of het zin heeft morgen de spelers weer de tering in te schelden. Beter wordt het er niet van namelijk.
pi_65207668
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:02 schreef Andromache het volgende:

[..]

Dat Verbeek een botte boer kan zijn op communicatief vlak, dat geloof ik direct. Maar heel erg veel fouten? Hallo hee, ik weet niet waar jij gezeten hebt de afgelopen paar jaar, maar ik vind dat Verbeek bij zowel Heracles als Heerenveen heel behoorlijke elftallen heeft neergezet. Klaas Jan Huntelaar gezien bij Studio Voetbal? Niets dan lof over GJV. Het kan niet kloppen dat iemand bij de ene club als held vertrekt, en bij de volgende uitgemaakt wordt voor tactisch onbenul.

Paul Bosvelt was ook positief over hem, daarom ben ik ook niet tegen Verbeek. Van mij had hij mogen blijven. Maar hij heeft gewoon grote fouten gemaakt. En met hem vele anderen. Welke dat precies zijn weet ik niet. Ik heb geen flauw idee maar lekker zat het niet in ieder geval. Het ging gewoon niet meer. Echt niet. Wat moet je dan? De halve selectie eruit gooien? Verbeek blijft toch maar een trainer, die komen en gaan weer. het is kut, dat vind ik ook maar hij staat niet boven de club Feyenoord.
pi_65207698
Verbeek:
quote:
Mijn afscheid van Feyenoord was beter voor de club.

Ik neem het grootste deel van de spelersgroep ook niets kwalijk. Dat het me niet lukte met een paar spelers een relatie op te bouwen, reken ik mezelf ook aan. Maar nu is het tijd dat de fans weer achter de ploeg gaan staan."

Dit zei de ontslagen Feyenoordtrainer Gertjan Verbeek dit weekeinde na het grootse eerbetoon dat hem ten deel viel tijdens SC Heerenveen-Feyenoord van vrijdagavond (3-1), toen Feyenoord- én Heerenveen-fans zijn naam scandeerden.

"Dat was heel fijn om te zien. Ik heb ook veel brieven gehad, e-mails, er zijn mensen bij me aan de deur geweest... echt geweldig. Dat gaf me een zeer goed gevoel."

Dat de fans zich tégen de ploeg keerden, omdat de spelers hun trainer wegstemden, vond Verbeek jammer. "Feyenoord is een prachtige club en zal nu zonder mij de aansluiting bij de Nederlandse, en misschien later wel de Europese top moeten zoeken. Daarbij is de steun van het publiek heel erg hard nodig. Het aandeel van het Legioen in het bereiken van succes kan namelijk heel groot zijn."

"Ik ben de personificatie van het beleid van de Feyenoordtop, die mij vroeg veranderingen door te voeren. Bij dat beleid voelde ik me thuis. Maar misschien waren die veranderingen te groot voor de huidige groep van Feyenoord."

Inmiddels is wel zo'n beetje bekend dat lang niet alle spelers de trainer naar huis wilden sturen. De groep wilde na de stemming - die vooral ging over de vraag of er nog samenwerking mogelijk was - echter wél als geheel optreden. De mededeling dat de spelers unaniem waren in hun oordeel, werd daarom gedaan omdat de groep naar buiten toe geen gespleten indruk wilde maken. Dat zou maar extra onrust geven, was de gedachte er achter.

Inmiddels zien de spelers nogal op tegen de wedstrijd van morgen, in eigen huis tegen SC Heerenveen voor de KNVB-beker. Aanvoerder Giovanni Van Bronckhorst: "Als iemand mij kan vertellen wat ik kan doen om de fans weer achter de ploeg te krijgen, de rust terug te brengen, dan doe ik dat direct. Ik ben ten einde raad. Hiervoor ben ik helemaal niet opgeleid. Ik ben ook maar een gewone voetballer."

pi_65207721
Maar waarom gaat Verbeek dan niet vrijuit? Dat roep jij, dat roepen de spelers, maar ik heb nog niemand met ook nog maar 1 concreet voorbeeld gehoord.

Verder is het inderdaad appart dat spelers als Huntelaar en Sibon (ook een zogenaamd oudje) allemaal zeer te spreken zijn over Verbeek. Hij heeft daar ook nog eens prima gepresteerd. Ook bij Heracles heb ik nooit iemand horen klagen.

En nu is het opeens een tactisch onbenul waar van alles mis mee is
pi_65207811
quote:
Inmiddels zien de spelers nogal op tegen de wedstrijd van morgen, in eigen huis tegen SC Heerenveen voor de KNVB-beker. Aanvoerder Giovanni Van Bronckhorst: "Als iemand mij kan vertellen wat ik kan doen om de fans weer achter de ploeg te krijgen, de rust terug te brengen, dan doe ik dat direct. Ik ben ten einde raad. Hiervoor ben ik helemaal niet opgeleid. Ik ben ook maar een gewone voetballer."
Misschien had je het dan ook bij voetballen moeten houden, toen je met je vriendjes even de bestuurlijke lijnen wilde gaan uitzetten
pi_65208259
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:20 schreef BertMaalderink het volgende:
Maar waarom gaat Verbeek dan niet vrijuit? Dat roep jij, dat roepen de spelers, maar ik heb nog niemand met ook nog maar 1 concreet voorbeeld gehoord.

Verder is het inderdaad appart dat spelers als Huntelaar en Sibon (ook een zogenaamd oudje) allemaal zeer te spreken zijn over Verbeek. Hij heeft daar ook nog eens prima gepresteerd. Ook bij Heracles heb ik nooit iemand horen klagen.

Het goed doen bij Heracles of Heerenveen is natuurlijk niet één op één te vergelijken met het goed doen bij een club as Feyenoord waar (terecht of onterecht, dat laat ik even in het midden) de verwachtingen veel hoger zijn. Verder zijn de carrieres van spelers als Huntelaar en Sibon niet te vergelijken met die van spelers als Makaay, Van Bronckhorst, of zelfs De Cler, Timmer of Hofland, zeker niet op het moment dat ze onder Verbeek trainden.
Dat er meer speelde dan alleen een meningsverschil over de trainingne lijkt me duidelijk, en ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat er vanuit Verbeek ook op zijn minst onhandig is gewerkt.
De werkwijze van enkele spelers (gaan naar de RvC) is natuurlijk wel te belachelijk voor woorden. Mocht het uitkomen wie het zijn, dan zou ik, als volgende trainer, zeker maatregelen treffen. Dit is namelijk wel wat ernstiger dan een grote mond op een training, dit is ondermijnen van het clubbelang en jezelf hoger stellen dan de club. En dat mag je als vereniging nooit toestaan.

Ik ben trouwens wel benieuwd naar de werkelijke rol van "Gio". Volgens mij is hij op het moment ook slachtoffer van zijn aanvoerdersrol, hij lijkt me namelijk niet iemand die op deze wijze een mes in de rug van zijn trainer steekt.

Maar goed, hopen dat de beker nu nog enigzins licht kan brengen in dit gitzwarte seizoen...
  maandag 19 januari 2009 @ 14:34:53 #179
138876 Andromache
pi_65208292
Aan de andere kant, stel je voor dat jij een baas hebt waar je absoluut niet mee door een deur kunt. Zijn chef wast ook zijn handen in onschuld. Dan ga je uiteindelijk ook bij de algemeen directeur/RvC aankloppen, dat het jij eruit is of je baas. In die zin snap ik wel dat de spelers ten langen leste íets moesten forceren. Als Gudde of misschien zelfs een moedige Bosz (contradictio in terminis, oké ) op Gertjan afgestapt was met: 'Even goede vrienden, maar jij past niet bij dit team.', was er niets aan de hand geweest.

Sleutel voor het hele probleem ligt bij de directie. Ben benieuwd wanneer/of Gudde vervangen gaat worden. En het eerste half jaartje zonder TD?
pi_65208300
quote:

Hij communiceerde niet. Met niemand. Of deed dat niet op de juiste manier. Niet met de spelers maar ook niet met leden van de technische staf en daar omheen.

Je moet mij ook niet vragen wat exact de reden is. Maar ook het verhaal van Verbeek van de woensdagochtendtraining schijnt niet te kloppen. ik ben gewoon iets minder pro-Verbeek geworden sinds gisteren. Maar dat wil niet zeggen dat ik opeens pro-spelers ben. Ik hoop dat het hele verhaal naar buiten komt maar daar geloof ik niet in.
pi_65208440
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:34 schreef Andromache het volgende:
Aan de andere kant, stel je voor dat jij een baas hebt waar je absoluut niet mee door een deur kunt. Zijn chef wast ook zijn handen in onschuld. Dan ga je uiteindelijk ook bij de algemeen directeur/RvC aankloppen, dat het jij eruit is of je baas.
Precies, iedereen doet nu of het ongehoord is wat er is gebeurt maar volgens mij hebben ze vaak genoeg aangegeven aan verbeek dat het op deze manier niet verder kon. Als daar dan meerdere keren niet naar wordt geluisterd dan moet je iets anders proberen.

Overigens spreekt van Bronckhorst wel de waarheid in deze. Ze weten het écht niet. Ze willen dolgraag dat de supporters achter ze gaan staan. Maar daarom snap ik ook niet dat ze niet gewoon alles naar buiten gooien. Maar zoals ik al zei, het zou bepaalde mensen enorm beschadigen ofzo.
  maandag 19 januari 2009 @ 14:39:56 #182
138876 Andromache
pi_65208505
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:38 schreef dill het volgende:

[..]

Precies, iedereen doet nu of het ongehoord is wat er is gebeurt maar volgens mij hebben ze vaak genoeg aangegeven aan verbeek dat het op deze manier niet verder kon. Als daar dan meerdere keren niet naar wordt geluisterd dan moet je iets anders proberen.
Ja, maar je gaat niet je maatjes bij het AD bellen over een ontslag dat nog niet eens aan de orde is. Open het gesprek aangaan met de RvC, en niet hen bewust met de rug tegen de muur zetten.

En ach, 'enorm beschadigen', in de voetballerij is alles zo relatief. Kijk naar Seedorf....
pi_65208582
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:39 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ja, maar je gaat niet je maatjes bij het AD bellen over een ontslag dat nog niet eens aan de orde is. Open het gesprek aangaan met de RvC, en niet hen bewust met de rug tegen de muur zetten.
Dat praat ook niemand goed, ook van Bronckhorst niet.

Maar iedere speler heeft z'n journalistenvriendje, dat is niet alleen iets van Feyenoord.
  maandag 19 januari 2009 @ 14:46:53 #184
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_65208750
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:58 schreef dill het volgende:

[..]

Je mag de spelers van alles aanreken, terecht.

Wat ik alleen wil aangeven is dat ik tot gisteren het ook opnam voor Verbeek en de spelers veel aanrekenden maar sinds gisteren weet ik dat een Verbeek ook heel veel fouten heeft gemaakt en dat het beeld zoals dat nu naar buiten komt niet de waarheid is.

Ik denk dat de spelers morgen 100% geven. Maar laten wij als supporters dat ook doen dan.
Nou zeg het es dan
  maandag 19 januari 2009 @ 14:48:24 #185
53267 TC03
pi_65208797
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:39 schreef Andromache het volgende:

[..]

En ach, 'enorm beschadigen', in de voetballerij is alles zo relatief. Kijk naar Seedorf....
Er heeft één iemand het AD gebeld, en de spelersgroep stond daar absoluut niet achter zei Van Bronckhorst.
  maandag 19 januari 2009 @ 14:49:04 #186
139407 jorienvdherik
pi_65208828
Namen!
  maandag 19 januari 2009 @ 14:49:11 #187
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_65208832
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:48 schreef TC03 het volgende:

[..]

Er heeft één iemand het AD gebeld, en de spelersgroep stond daar absoluut niet achter zei Van Bronckhorst.
Nee maar achter het gevolg ervan wel.
  maandag 19 januari 2009 @ 14:50:12 #188
53267 TC03
pi_65208872
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:49 schreef Klummie het volgende:

[..]

Nee maar achter het gevolg ervan wel.
Ja, dus?

Een groot deel van de selectie kon niet overweg met de trainer, het is logisch dat ze dan niet erg rouwig zijn als die persoon weg is.
  maandag 19 januari 2009 @ 14:50:31 #189
63192 ursel
pi_65208888
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:48 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dus er hoeft er maar eentje opgeruimd te worden dus. Slachtofferen en je hebt ut publiek achter je. Vertel dat maar aan Gio. Dan doet die dat direct.
  maandag 19 januari 2009 @ 14:50:36 #190
176521 Grulez
rasgroninger
pi_65208892
Goed topic.
  maandag 19 januari 2009 @ 14:52:33 #191
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_65208976
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:50 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja, dus?

Een groot deel van de selectie kon niet overweg met de trainer, het is logisch dat ze dan niet erg rouwig zijn als die persoon weg is.
Dus het kwam ze prima uit dat het zo gespeeld is, redelijk schijngheilig van ons boegbeeld.
  maandag 19 januari 2009 @ 14:53:58 #192
53267 TC03
pi_65209046
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:52 schreef Klummie het volgende:

[..]

Dus het kwam ze prima uit dat het zo gespeeld is, redelijk schijngheilig van ons boegbeeld.
! Als je liever iedere twee weken naar Amsterdam ZO gaat mag je dat gewoon zeggen hoor, hoef je geen kromme smoesjes voor te bedenken.
pi_65209056
quote:

Is toch lekker makkelijk om de schuld te schuiven in de schoenen van de vertrekkende trainer
pi_65209279
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:53 schreef TC03 het volgende:

[..]

! Als je liever iedere twee weken naar Amsterdam ZO gaat mag je dat gewoon zeggen hoor, hoef je geen kromme smoesjes voor te bedenken.
Hij heeft wel gelijk, die van Bronckhorst loopt er nu alleen maar over te janken omdat de spelersgroep nu extra de gebeten hond is.
  maandag 19 januari 2009 @ 15:00:22 #195
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_65209306
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:53 schreef TC03 het volgende:

[..]

Als ik fan was van dit soort praktijken zou ik idd daar moeten zitten.
  maandag 19 januari 2009 @ 15:01:11 #196
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_65209350
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:42 schreef dill het volgende:

[..]

Dat praat ook niemand goed, ook van Bronckhorst niet.

Maar iedere speler heeft z'n journalistenvriendje, dat is niet alleen iets van Feyenoord.
Vertel dan es de verhalen van je bron man
  maandag 19 januari 2009 @ 15:05:52 #197
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_65209525
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:01 schreef Klummie het volgende:

[..]

Vertel dan es de verhalen van je bron man
Die heeft hij al gedaan, maar begrijp dat lezen voor je best moeilijk kan zijn.
  maandag 19 januari 2009 @ 15:08:10 #198
53267 TC03
pi_65209613
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:59 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk, die van Bronckhorst loopt er nu alleen maar over te janken omdat de spelersgroep nu extra de gebeten hond is.
Te janken? Hij wordt gevraagd wat zijn mening is daarover, en hij zegt dat de spelersgroep het niet goedkeurde. Definieer 'janken'. .
  maandag 19 januari 2009 @ 15:11:40 #199
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_65209752
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:05 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Heb je dan een linkje naar de desbetreffende post?
  maandag 19 januari 2009 @ 15:12:38 #200
53267 TC03
pi_65209789
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:11 schreef Klummie het volgende:

[..]

Heb je dan een linkje naar de desbetreffende post?
Je bent vandaag niet zo helder hè?
quote:

[..]

En over het 'schoonvegen'; deze persoon hoeft helemaal niets schoon te vegen, zoals ik al zei is het geen speler en hij is ook geenszins debet aan het feit wat er nu allemaal gaande is.
pi_65209922
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:08 schreef TC03 het volgende:

[..]

Te janken? Hij wordt gevraagd wat zijn mening is daarover, en hij zegt dat de spelersgroep het niet goedkeurde. Definieer 'janken'. .
Nou goed dan was dit geen janken. Maar als je een definitie wilt;

"Zijn uitspraken hebben ons beschadigd. Dat had ik niet verwacht van Verbeek, omdat we eerder op de dag nog op een goede manier afscheid van elkaar hadden genomen."
  maandag 19 januari 2009 @ 15:16:24 #202
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_65209948
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:12 schreef TC03 het volgende:

[..]

Je bent vandaag niet zo helder hè?
[..]
Het is wel maandag hè
  maandag 19 januari 2009 @ 15:18:37 #203
53267 TC03
pi_65210043
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:15 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Nou goed dan was dit geen janken. Maar als je een definitie wilt;

"Zijn uitspraken hebben ons beschadigd. Dat had ik niet verwacht van Verbeek, omdat we eerder op de dag nog op een goede manier afscheid van elkaar hadden genomen."
Maar dat gaat totaal ergens anders over.
pi_65212340
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:08 schreef TC03 het volgende:

Definieer 'janken'. .
quote:
"Als iemand mij kan vertellen wat ik kan doen om de fans weer achter de ploeg te krijgen, de rust terug te brengen, dan doe ik dat direct. Ik ben ten einde raad. Hiervoor ben ik helemaal niet opgeleid. Ik ben ook maar een gewone voetballer."
pi_65212471
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:05 schreef Tomasso het volgende:

Waar heeft hij dat gedaan dan? Ik zie hem net als Gio & co niet verder komen dan: 'Verbeek is terecht ontslagen, maar we zeggen niet waarom.'
  maandag 19 januari 2009 @ 16:22:11 #206
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_65212750
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:14 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Waar heeft hij dat gedaan dan? Ik zie hem net als Gio & co niet verder komen dan: 'Verbeek is terecht ontslagen, maar we zeggen niet waarom.'
Dill zegt toch dat de ingewijde hem ook niet het fijne heeft verteld. Dan kan je dill verwijten, maar dat heeft weinig nut, omdat hij het ook niet weet... Dáár reageerde ik op.
pi_65212966
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:22 schreef Tomasso het volgende:

Dill zegt toch dat de ingewijde hem ook niet het fijne heeft verteld. Dan kan je dill verwijten, maar dat heeft weinig nut, omdat hij het ook niet weet... Dáár reageerde ik op.
Sja, dan kan ik er ook geen ene fuck mee.
pi_65213662
Precies, ik weet niet wat er is gebeurt, alleen dat er dingen zijn gebeurt.

En dan ook nog eens dingen 'die het daglicht niet kunnen verdragen'. Maar dat gaat niet per se over Verbeek. Het enige concrete dat ik weet is dat de communicatie dramatisch is verlopen en dat bijvoorbeeld de welbekende woensdagochtendtraining niet is verlopen zoals in de krant staat.

En dat de spelers er alles aan willen doen om het tij te keren. Zoals ik ook al heb gezegd; een Makaay bijvoorbeeld kon 2 maanden geleden gewoon weg als ie had gewild, maar hij is gebleven ondanks alle teringzooi.
  maandag 19 januari 2009 @ 16:49:29 #209
63192 ursel
pi_65213736
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:47 schreef dill het volgende:
Precies, ik weet niet wat er is gebeurt, alleen dat er dingen zijn gebeurt.

En dan ook nog eens dingen 'die het daglicht niet kunnen verdragen'. Maar dat gaat niet per se over Verbeek. Het enige concrete dat ik weet is dat de communicatie dramatisch is verlopen en dat bijvoorbeeld de welbekende woensdagochtendtraining niet is verlopen zoals in de krant staat.

En dat de spelers er alles aan willen doen om het tij te keren. Zoals ik ook al heb gezegd; een Makaay bijvoorbeeld kon 2 maanden geleden gewoon weg als ie had gewild, maar hij is gebleven ondanks alle teringzooi.
Zou die met de jonge jongetjes hebben willen mee douchen??

Het gissen wordt zo wel steeds leuker..
pi_65213761
Zo kaartje voor morgen in de pocket!
pi_65213855
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:49 schreef ursel het volgende:

[..]

Zou die met de jonge jongetjes hebben willen mee douchen??
Wie weet.

Wat ik dan weer wel weet is dat die jonge gasten Verbeek allemaal hebben opgebeld eergisteren ofzo. Die stemming was zoals ik net ook las helemaal niet unaniem natuurlijk

Maar we moeten ook niet alles aangrijpen nu om iedereen zwart te maken. Sommige dingen gaan gewoon zoals ze gaan. Ik snap best dat de spelersgroep het naar buiten brengt als een unaniem besluit om daarmee te proberen over te komen als een onverdeelde groep. Wat natuurlijk niet het geval is.
  maandag 19 januari 2009 @ 17:00:27 #212
139407 jorienvdherik
pi_65214143
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo kaartje voor morgen in de pocket!
wij gaan winnen maar alleen met hoeveel is de vraag
pi_65214787
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:00 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

wij gaan winnen maar alleen met hoeveel is de vraag
Of juillie krijgen weer een pak slaag
  maandag 19 januari 2009 @ 17:22:09 #214
139407 jorienvdherik
pi_65214871
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:19 schreef Chadi het volgende:

[..]

Of juillie krijgen weer een pak slaag
  maandag 19 januari 2009 @ 17:22:25 #215
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_65214880
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:22 schreef BertMaalderink het volgende:

''Inmiddels zien de spelers nogal op tegen de wedstrijd van morgen, in eigen huis tegen SC Heerenveen voor de KNVB-beker. Aanvoerder Giovanni Van Bronckhorst: "Als iemand mij kan vertellen wat ik kan doen om de fans weer achter de ploeg te krijgen, de rust terug te brengen, dan doe ik dat direct. Ik ben ten einde raad. Hiervoor ben ik helemaal niet opgeleid. Ik ben ook maar een gewone voetballer."

Misschien had je het dan ook bij voetballen moeten houden, toen je met je vriendjes even de bestuurlijke lijnen wilde gaan uitzetten
En terecht, laat de spelers en dan met name spelers als Hofland, Timmer, Lucius, de Cler, El Ahmadi, Bruins maar eerst weer eens een paar verdomd goede wedstrijden laten zien voordat ze gaan huilen over het technisch beleid dan wel de supporters. Wanneer ziet het clubbestuur en de spelers eens in dat zelfs de beste supporters van het land ook een grens hebben?
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_65215560
quote:
Feyenoord wil Beenhakker voor rest van het seizoen

De Raad van Commissarissen (RvC) van Feyenoord heeft naar verluidt sponsors binnen de businessclub van de Rotterdammers benaderd om te investeren in de komst van Leo Beenhakker.

De huidige bondscoach van Polen zou door de RvC worden gezien als de ideale kandidaat om tot het einde van het seizoen trainer te worden in de Kuip. Daarna zou Mario Been het stokje moeten overnemen. Voorzitter Aad de Vries van het businessclubbestuur zegt niet op de hoogte te zijn van deze wens van de commissarissen.

Been zei zondag nog niet te zijn benaderd door Feyenoord. De private investeerder Marcel Boekhoorn, die zijn salaris bij NEC betaalt, heeft intern al wél aangegeven dat hij de trainer een kans bij Feyenoord per volgend seizoen niet wil ontnemen. Eerder liet technisch directeur Carlos Aalbers van de Nijmegenaren al weten dat Been weg mag als Feyenoord de in diens nieuwe contract vastgelegde afkoopsom van 750.000 euro op tafel legt.

Beenhakker zou alleen naar Feyenoord willen komen, als hij de kans krijgt om behalve interim-trainer ook technisch directeur te worden. Zelf wil hij dat bevestigen noch ontkennen. “Als ik alle verhalen moet geloven liggen alle draaiboeken al klaar om mij binnen te halen,” zei de coach zondag. “Maar zoals ik tegen je collega’s al honderdduizend keer heb gezegd: ik zit in Polen en ik heb nog niks van Feyenoord gehoord.”

Maar je handen jeuken om de handschoen bij de club op te pakken?
(Diepe zucht) “Als je zegt dat je wilt komen, krijg je weer van die verhalen dat je openlijk loopt te solliciteren. Daar heb ik helemaal geen zin in. Als ze me bellen, dan zal ik hén antwoord geven. Voorlopig ben ik gewoon nog hier in Polen bezig.”

Hoe bevalt het je daar eigenlijk nog?
“Ach, het gaat een beetje op en af. Het is niet wat het geweest is, nu er wat nieuwe mensen bij de bond zijn gekomen. Maar goed, daarover is al genoeg gezegd.”
pi_65215754
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:22 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

En terecht, laat de spelers en dan met name spelers als Hofland, Timmer, Lucius, de Cler, El Ahmadi, Bruins maar eerst weer eens een paar verdomd goede wedstrijden laten zien voordat ze gaan huilen over het technisch beleid dan wel de supporters. Wanneer ziet het clubbestuur en de spelers eens in dat zelfs de beste supporters van het land ook een grens hebben?
Oh, opeens zitten El Ahmadi en Bruins ook in het verdomhoekje?

Ik ben het eens met je opmerking dat ze op het veld moeten laten zien volledig voor Feyenoord te gaan, maar wat mij betreft mag de speler(s) die naar de RvC / krant ging om een vertrek van Verbeek te forceren opdonderen, en moet je niet de hele selectie zien als "het kwaad".
  maandag 19 januari 2009 @ 17:54:01 #218
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65215994
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
Lijkt me een duidelijke zaak, Beenhakker zal na dinsdag wel op de bank zitten.
pi_65216025
Die man kent ook geen schaamte he...
  maandag 19 januari 2009 @ 17:55:26 #220
144262 thewishmaster
pi_65216046
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:54 schreef BB-boy het volgende:
Hij is weer thuis....
pi_65216090
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Echt de beste optie in mijn ogen.

Beenhakker trainer tot de rest van het seizoen (met Vlemmings en evt. een oud Feyenoorder die nu jeugd traint) en daarna Been en Beenhakker TD. Als extra assistent evt. Fraser terughalen.Heel de A1 liep daar mee weg.
  maandag 19 januari 2009 @ 17:58:35 #222
139407 jorienvdherik
pi_65216147
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:54 schreef BB-boy het volgende:
Echte Feyenoorder
  maandag 19 januari 2009 @ 17:59:24 #223
144262 thewishmaster
pi_65216184
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:58 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Echte Feyenoorder
In oneven jaren een echte Feyenoorder en in even jaren weer net zo goed een echte Ajacied .
pi_65216241
Ze hadden m nadat ie trainer was niet zo makkelijk weg moeten laten gaan, hadden we nu dit gezeik niet gehad
pi_65216253
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:59 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

In oneven jaren een echte Feyenoorder en in even jaren weer net zo goed een echte Ajacied .
In dat geval issie dit jaar welkom natuurlijk
pi_65216274
quote:

[..]

Echte Feyenoorder
Weet ik. We noemen hem niet voor niets Leo Kakkerlak.
  maandag 19 januari 2009 @ 18:02:33 #227
139407 jorienvdherik
pi_65216300
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:01 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Weet ik. We noemen hem niet voor niets Leo Kakkerlak.
Hij had niks met ajax, en zal het nooit krijgen ook
pi_65216320
quote:

[..]

Echte Feyenoorder
quote:
In het VRT-programma 'studio één' verklaarde hij op 21 oktober 2007 nooit meer terug naar Nederland te willen om er te werken of zelfs te wonen.
  maandag 19 januari 2009 @ 18:03:21 #229
144262 thewishmaster
pi_65216330
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:02 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Daar balen we enorm van ook .
  maandag 19 januari 2009 @ 18:03:26 #230
139407 jorienvdherik
pi_65216333
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:02 schreef sjimz het volgende:

[..]

[..]

Tegen wie moeten jullie morgen in de beker?
pi_65216341
quote:

[..]

En wij hebben niets met Leo.
pi_65216347
quote:

[..]

Hij heeft 2 landstitels met Ajax.
Dat is het dubbele van wat hij met Feyenoord heeft.
  maandag 19 januari 2009 @ 18:04:49 #233
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_65216370
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:01 schreef dill het volgende:
Ze hadden m nadat ie trainer was niet zo makkelijk weg moeten laten gaan, hadden we nu dit gezeik niet gehad
Alsof Feyenoord daar op dat moment wat aan kon doen, nsbeenhakker was al bijna td bij 020.
pi_65216425
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:04 schreef Klummie het volgende:

[..]

Alsof Feyenoord daar op dat moment wat aan kon doen, nsbeenhakker was al bijna td bij 020.
Hij wilde toen graag een functie bij Feyenoord maar er was toen geen ruimte inderdaad. Het is niet zo dat ie eerst met Ajax is gaan praten ofzo.

Was wel jammer achteraf want volgens mij is hij beter dan alle TD's bij elkaar die we daarna hebben gehad.
pi_65216441
quote:
Landzaat en Tomasson trainen volledig mee

19 januari 2009, 13:16 uur
Feyenoord kan dinsdag in de bekerwedstrijd tegen sc Heerenveen na lange tijd wellicht weer beschikken over Jon Dahl Tomasson en Denny Landzaat. Het tweetal liet zondag nog het laatste deel van de training schieten, maar trainde maandag volledig mee. Tomasson was lang afwezig door een bovenbeenblessure en Landzaat had een gescheurde hamstring.

Georginio Wijnaldum, Tim de Cler en Serginho Greene trainden eveneens met de groep. Zij zijn eveneens dicht bij een rentree na blessures.
pi_65216442
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:18 schreef dill het volgende:

[..]

Paul Bosvelt was ook positief over hem, daarom ben ik ook niet tegen Verbeek. Van mij had hij mogen blijven. Maar hij heeft gewoon grote fouten gemaakt. En met hem vele anderen. Welke dat precies zijn weet ik niet. Ik heb geen flauw idee maar lekker zat het niet in ieder geval. Het ging gewoon niet meer. Echt niet. Wat moet je dan? De halve selectie eruit gooien? Verbeek blijft toch maar een trainer, die komen en gaan weer. het is kut, dat vind ik ook maar hij staat niet boven de club Feyenoord.
Dit verwoord denk ik het beste mijn gedachte momenteel.

Er komt gewoon steeds meer in de media, en je merkt gewoon dat er op de achtergrond veel meer heeft meegespeeld. Als je naar bijvoorbeeld Emiel Schelvis luistert (doorgaans goed geínformeerd) merk je gewoon dat Verbeek (te)veel van werkterrein afgleed en zich bemoeide met allerlei dingen.

Verbeek werkt gewoon heel methodisch, opzich geloof ik wel in die aanpak maar je moet ook het tactische en met name het sociale aspect niet uit het oog verliezen. Daar lijkt het mis te zijn gegaan. Al moet je daar ook wel je vraagtekens stellen bij de professionaliteit van sommige selectiespelers. Een Lucius die roept dat PSV zonder het krachthonk kampioen werd, wijst er wel op dat sommige spelers kennelijk niet aanzich zelf als topsporter willen werken. Dirk Kuijt zat bijvoorbeeld ook altijd vaak in het krachthonk en die werd fysiek gewoon veel sterker dan zijn tegenstanders.

Er was gewoon geen basis om samen te werken, dan houdt het gewoon op. Alleen wat gewoon heel pijnlijk naar voren is gekomen is dat niemand de leiding heeft durven nemen in het hele verhaal. Bosz niet om zijn positie te redden, Gudde niet en vanuit de selectie niemand omdat daar misschien de verkeerde mensen het voor het zeggen hebben.

Bepaalde zaken zullen verder ook gewoon nooit naar buiten worden gebracht, dus als buitenstaander blijft het dan toch moeilijk om heel goed oordeel te geven. Ik had opzich wel vertrouwen in Verbeek en zijn aanpak, maar het sloeg gewoon niet aan om allerlei redenen. We moeten dan ook niet net doen als of we Jezus hebben ontslagen, want het afgelopen half jaar is er meer afgebroken dan opgebouwd. Dat is gewoon een feit. Neemt niet weg dat er genoeg rotte appels binnen onze selectie lopen die zo snel mogelijk de deur moeten worden gewezen.

Maar het belangrijkste blijft in mijn ogen het clubbelang en dat is vele maler belangrijker dan Verbeek of wie dan ook. Morgen staat dan al meteen een van de belangrijkste wedstrijd op het programma, de kortste weg naar europa. We hebben er geen reet aan als we dan nog even iedereen voor rotte vis gaan uitmaken, er moet gewonnen worden! Daar kopen wij als Feijenoordsupporter veel meer voor!

[ Bericht 0% gewijzigd door Staanplaats op 19-01-2009 18:13:59 ]
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_65216611
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:24 schreef jorienvdherik het volgende:

Op basis van wat?

Welis in je opgekomen dat het gewelidige beleid van Jorien aan de basis van alle problemen heeft gestaan. Het feit dat het nu op technische niveau een zooi is wil niet zeggen dat het Jorien allemaal koek en ei was.

Wat hebben mensen toch soms een kort geheugen...
  Moderator maandag 19 januari 2009 @ 18:15:47 #238
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65216735
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:18 schreef dill het volgende:

[..]

Liever een hardwerkende coach die duidelijk het gedachtegoed van Feyenoord bij zich draagt, dan naaibakken in een Feyenoord shirt

En volgens mij komen en gaan spelers ook. En hoe eerder deze jongens gaan, hoe beter
4045
onlogisch
pi_65216951
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Liever een hardwerkende coach die duidelijk het gedachtegoed van Feyenoord bij zich draagt, dan naaibakken in een Feyenoord shirt

En volgens mij komen en gaan spelers ook. En hoe eerder deze jongens gaan, hoe beter
Onlogisch, dat is wat in mij opkomt...

Je kan het gedachtegoed wel bij je dragen maar als je het op een verkeerde manier uitvoert heb je er ook maar weinig aan. Luister inderdaad, zoals Staanplaats ook zegt, eens naar Schelvis. Er speelt echt zoveel meer dan een ieder hier zich kan voorstellen Zo simpel ligt het echt allemaal niet.
  Moderator maandag 19 januari 2009 @ 18:34:31 #240
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65217374
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:22 schreef dill het volgende:

[..]

Onlogisch, dat is wat in mij opkomt...

Je kan het gedachtegoed wel bij je dragen maar als je het op een verkeerde manier uitvoert heb je er ook maar weinig aan. Luister inderdaad, zoals Staanplaats ook zegt, eens naar Schelvis. Er speelt echt zoveel meer dan een ieder hier zich kan voorstellen Zo simpel ligt het echt allemaal niet.
Als "professional" moet je jouw eigen gedachtes/gewoontes soms opzij zetten voor het teambelang. Daar ben je immers "professional" voor. Deze jongens konden dat niet en moeten daarom verkassen.

Verbeek heeft zich bewezen bij Heracles en bij Heerenveen, daar hoorde je ook niemand huilen. Sterker nog, jongens als KJH & Sibon (een "oudje") waren vol lof over hem.

De huidige selectie van Feyenoord heeft zich alles behalve bewezen. Maarja, in zo'n geval is de makkelijkste uitweg gewoon zeggen "dat er geen chemie" meer was en dat daarom Verbeek maar het veld moest ruimen.

Daarom alleen al zeg ik dat ik liever de selectie zie vertrekken dan de trainer. Natuurlijk is de makkelijkste weg om de trainer te bonjouren dan 22 man op straat te zetten.

Ik ben ook een realist en weet dat zoiets NOOIT zal gebeuren. Maar mijn inziens hadden ze beter de spelers aankunnen pakken ipv het op deze manier te doen.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 19 januari 2009 @ 18:37:24 #241
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65217479
En luisteren naar Schelvis?

Die is niet voor niets weg gegaan bij de NOS he

Daar houden ze niet zo van die ongenuanceerde uitspraken.
4045
onlogisch
pi_65217495
Wat er ook gebeurd, winst telt en verder niets!!
  maandag 19 januari 2009 @ 18:38:50 #243
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_65217527
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

pi_65217581
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:34 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Als "professional" moet je jouw eigen gedachtes/gewoontes soms opzij zetten voor het teambelang. Daar ben je immers "professional" voor. Deze jongens konden dat niet en moeten daarom verkassen.

Verbeek heeft zich bewezen bij Heracles en bij Heerenveen, daar hoorde je ook niemand huilen. Sterker nog, jongens als KJH & Sibon (een "oudje") waren vol lof over hem.

De huidige selectie van Feyenoord heeft zich alles behalve bewezen. Maarja, in zo'n geval is de makkelijkste uitweg gewoon zeggen "dat er geen chemie" meer was en dat daarom Verbeek maar het veld moest ruimen.

Daarom alleen al zeg ik dat ik liever de selectie zie vertrekken dan de trainer. Natuurlijk is de makkelijkste weg om de trainer te bonjouren dan 22 man op straat te zetten.

Ik ben ook een realist en weet dat zoiets NOOIT zal gebeuren. Maar mijn inziens hadden ze beter de spelers aankunnen pakken ipv het op deze manier te doen.
De spelers hebben zich natuurlijk wel ook ongeveer op hetzelfde middenmoter en subtopperniveau bewezen als Verbeek. Het werkte nu niet. Wellicht door halsstarrig optreden van de spelers, halsstarrig optreden van Verbeek, maar waarschijnlijker is het dat het een combi is.
Je kunt simpelweg vanuit economisch oogpunt niet de halve selectie eruit gooien als je in Feyenoord's situatie zit.
Zoals het gegaan is, dat is onwaardig en daarvoor mogen wat mij betreft disciplinaire maatregelen richting de betreffende spelers worden getroffen, maar Verbeek was te zeer beschadigd als trainer om optimaal te kunnen functioneren.

Jammer, bijzonder jammer zelfs, maar helaas.

Diep ademhalen en doorgaan, dat is het enige wat de club rest.
pi_65217841
quote:

[..]

Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_65218470
Column Willem van Hanegem

Laat Leon Vlemmings het seizoen gewoon afmaken bij Feyenoord

Er is vorige week bij Feyenoord van alles aan de hand geweest en op zulke momenten word ik altijd gebeld door de media. Ik geef dan, áls ik al een antwoord geef, altijd een eerlijk antwoord. Toen ze me voor een radiozender dus vroegen of ik Feyenoord zou willen helpen, zei ik uiteraard ‘ja’, want Feyenoord is mijn club.

De ellende is dan dat er met zo’n uitspraak van alles uitgehaald wordt. De indruk ontstond dat ik snel in de Kuip aan de slag wilde en hier en daar werd zelfs gesuggereerd dat ik Gertjan Verbeek een slechte trainer zou vinden. Het is ongelooflijk hoe mensen zulke onzin over je weten te schrijven en zeggen.

Ik kán helemaal geen mening hebben over de trainer Verbeek, ik heb hem namelijk nog nooit ook maar één training zien geven.

Het enige wat ik in verband met zijn functioneren wel eens gezegd heb, is dat je altijd eerst naar je spelersgroep moet kijken om te weten welke aanpak de beste is.

Je moet niet standaard iets in je bagage hebben en dat altijd op welke selectie dan ook toepassen. Ik heb het idee dat hij echt pech heeft gehad met de coaching en begeleiding binnen Feyenoord.

Ze hadden hem moeten helpen. Nu moest hij het alleen doen en ging, zo heb ik begrepen, nogal rücksichtslos te werk.

Dat ging ten koste van een paar spelers en op een gegeven moment ontstaan er dan zó veel bewegingen in een groep, dat je het niet meer rustig krijgt.

Ik heb dat vroeger als trainer bij Feyenoord ook meegemaakt. Ik ga geen namen meer noemen, maar rond een speler ontstond in de groep een conflict, dat later werd bijgelegd, waar anderen dan weer de balen van kregen en de eenheid was op het laatst volledig weg.

Dat zag je in de wedstrijden terug. Dan ben je als trainer de klos, helaas, maar zo gaat het. Dat heeft Gertjan nu ondervonden en ik vind dat voor hem echt heel vervelend. De vraag is wat er nu moet gebeuren. Toen ik Feyenoord vrijdag tegen Heerenveen best aardig zag spelen, dacht ik dat het misschien goed zou zijn om Leon Vlemmings het seizoen af te laten maken.

Dan zadel je NEC niet op met het probleem van Feyenoord en kan Mario Been komende zomer rustig naar Feyenoord gaan. En misschien is het ook wel een goed idee om Leo Beenhakker als technisch directeur aan te trekken.

Voor de heel korte termijn, ik denk aan morgenavond, moet Feyenoord een ander probleem oplossen. De leiding zal het publiek weer voor zichzelf en de spelers moeten winnen.

Je ziet dat een deel van het Legioen zich afkeert van de spelers. Dat is een slechte zaak. Iedereen is teleurgesteld, dat begrijp ik, maar als je alleen maar teleurgesteld blijft, kom je geen steek verder.

Als je een hart voor Feyenoord hebt, ga je nu, om te beginnen in de bekerwedstrijd tegen Heerenveen, volledig achter de ploeg staan. Die spelers kunnen het niet zonder hun aanhang.

Je zag het vrijdag, Feyenoord begon best aardig, maar verloor óók omdat ze tegen het cynisme van de eigen supporters aanliepen.

Komaan Feyenoorders, maak een nieuwe start met elkaar, de concurrentie profiteert van het onderlinge gedonder, dat kan geen Feyenoorder willen.

Groot gelijk! Willem!
pi_65218474
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:34 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Je mist echt totaal het hele punt. Dit is niet een gevalletje van geen chemie meer. Er was simpelweg geen samenwerking meer mogelijk.

Er zijn teveel dingen voorgevallen die niet door de beugen konden/kunnen. Van beide kanten naar ik het begrijp. Wees niet zo simpel. Je kunt niet zomaar even een zooi spelers ontslaan. Zeker niet wanneer de trainer ook schuld heeft. En wat te denken van de technisch directeur (Bosz) die uitermate blij is met dit hele gebeuren. En dan heb je ook Gudde nog die als een ambtenaar lekker alles aan zich voorbij heeft laten gaan zoals het er nu naar uitziet.

Met dom lullen schiet niemand iets op.
  maandag 19 januari 2009 @ 19:16:54 #248
139407 jorienvdherik
pi_65218782
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:37 schreef onlogisch het volgende:

Vind hem altijd prettig praten over voetbal
pi_65219045
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:37 schreef onlogisch het volgende:

Die is inderdaad niet voor niets weggegaan, kwam niet tussen die jodenkliek daar
  maandag 19 januari 2009 @ 19:36:10 #250
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65219538
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:48 schreef denthemen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Judas.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 19 januari 2009 @ 19:41:31 #251
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65219764
We staan 12e, hebben een negatief eigen vermogen, een club waarbij de selectie kennelijk de baas is, een incompetent bestuur, en het is niet duidelijk wie de baas is. Is het dan echt belangrijk of het verleden van een nieuwe coach "onbesmet" is? Is echt wel het laatste waar ik me druk over kan maken.
  maandag 19 januari 2009 @ 19:49:52 #252
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65220126
quote:
Op maandag 19 januari 2009 19:41 schreef Merkie het volgende:
We staan 12e, hebben een negatief eigen vermogen, een club waarbij de selectie kennelijk de baas is, een incompetent bestuur, en het is niet duidelijk wie de baas is. Is het dan echt belangrijk of het verleden van een nieuwe coach "onbesmet" is? Is echt wel het laatste waar ik me druk over kan maken.
Ik maak me er wel druk om, al zal dat weinig uithalen. Hij is blijkbaar nodig. God mag weten waarom. Hij deed het twee jaar geleden ook al zo goed...
Elite
Tegen TTIP
pi_65220188
Ben ik trouwens de enige die het grappig vindt dat Beenhakker wellicht eventjes deze rit uitrijdt totdat Been het stuur overneemt?
pi_65220255
quote:
Op maandag 19 januari 2009 19:51 schreef Mwanatabu het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het grappig vindt dat Beenhakker wellicht eventjes deze rit uitrijdt totdat Been het stuur overneemt?
pi_65221027
quote:
Op maandag 19 januari 2009 19:51 schreef Mwanatabu het volgende:
geweldig joh...
  maandag 19 januari 2009 @ 20:28:58 #256
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65221849
quote:
Op maandag 19 januari 2009 19:49 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik maak me er wel druk om, al zal dat weinig uithalen. Hij is blijkbaar nodig. God mag weten waarom. Hij deed het twee jaar geleden ook al zo goed...
Tien jaar geleden deed 'ie het wel goed.
  maandag 19 januari 2009 @ 20:38:28 #257
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_65222196
Goeie zaak dat Mario gewoon bij NEC blijft, erg verstandig hij zou gek zijn om nu in dit Feyenoord te stappen. Ik hoop overigens wel dat hij na dit seizoen naar Rotterdam Zuid komt!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  maandag 19 januari 2009 @ 20:38:51 #258
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_65222213
quote:
Beenhakker wil niet openlijk solliciteren
Geschreven op maandag, 19 januari om 20:33

Mario Been blijft in ieder geval tot de zomer bij NEC en dus moet Feyenoord op zoek naar een nieuwe optie om de onlangs vertrokken Gertjan Verbeek op te volgen. Diverse media weten dat Leo Beenhakker nu de beste papieren heeft, maar evenals Been hoorde ook de bondscoach van Polen nog niets van Feyenoord. De oefenmeester wacht geduldig af.

Volgens geruchten zou de Raad van Commissarissen sponsors binnen de businessclub hebben benaderd om te investeren in de komst van Beenhakker. De coach, die in het verleden al werkzaam was bij de Rotterdamse club, zou dan als tussenpaus het seizoen moeten afmaken en in de zomer plaatsmaken voor Been. Beenhakker zou dan als technisch directeur aan de slag kunnen.

Het scenario lijkt fraai in elkaar te steken, maar Beenhakker is niet onder de indruk. “Als ik alle verhalen moet geloven liggen alle draaiboeken al klaar om mij binnen te halen”, zei de coach in Sportweek. “Maar zoals ik al honderdduizend keer heb gezegd: ik zit in Polen en ik heb nog niks van Feyenoord gehoord.”

Eerder zou Beenhakker in de media hebben aangegeven dat ‘zijn handen jeukten’ om de klus in Rotterdam op te pakken. Die uitspraak wilde hij niet herhalen. “Als je zegt dat je wilt komen, krijg je weer van die verhalen dat je openlijk loopt te solliciteren”, verzuchtte Beenhakker. “Daar heb ik helemaal geen zin in. Als ze me bellen, dan zal ik hén antwoord geven. Voorlopig ben ik gewoon nog hier in Polen bezig.”
  maandag 19 januari 2009 @ 20:51:11 #259
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65222742
En de paardelul zuchtte er zeker bij...
Elite
Tegen TTIP
  maandag 19 januari 2009 @ 20:52:19 #260
139407 jorienvdherik
pi_65222791
quote:
Op maandag 19 januari 2009 20:28 schreef Merkie het volgende:

[..]

Tien jaar geleden deed 'ie het wel goed.
  maandag 19 januari 2009 @ 20:58:37 #261
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65223084
Andere tijden waren dat.
Elite
Tegen TTIP
pi_65223131
quote:

[..]

Alsof dat zijn schuld was. Er was voor hij kwam een teringbende van gemaakt en hij moet dat in een paar dagen even oplossen? Natuurlijk niet.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 januari 2009 @ 21:06:21 #263
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_65223412
Werden jullie gister niet razend toen jullie die seniele gek van een Kraaij hoorde beweren dat de supporters een grotere schande waren voor F'noord dan de spelers? Wat een mafkees...

Het lijkt er op alsof dat soort malloten denken dat de supporters enig doel is de spelers vermaken, terwijl de rol toch echt omgekeerd is ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 19 januari 2009 @ 21:06:36 #264
185115 Juk
Misschien
pi_65223426
quote:

Hij deed het twee jaar geleden ook al zo goed...
Tegen Groningen werd er goed gespeeld.

Plus, dat waren andere tijden...
The only thing I fear is my MoM
pi_65224003
kan iemand het sportweek artikel scannen?
  maandag 19 januari 2009 @ 21:22:19 #266
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65224181
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:06 schreef Juk het volgende:

[..]

Tegen Groningen werd er goed gespeeld.

Plus, dat waren andere tijden...
Nou nee.
Elite
Tegen TTIP
pi_65224924
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:06 schreef Doc het volgende:
Werden jullie gister niet razend toen jullie die seniele gek van een Kraaij hoorde beweren dat de supporters een grotere schande waren voor F'noord dan de spelers? Wat een mafkees...

Het lijkt er op alsof dat soort malloten denken dat de supporters enig doel is de spelers vermaken, terwijl de rol toch echt omgekeerd is ...
Om die ouwe Kraaij ken ik me echt niet meer druk maken, die lult zovel onzin in uur..
Geloof dat hij nog nooit iets positiefs over de supporters heeft gezegd.
pi_65225746
Gudde er donderdag dus uit. Sjaak Troost zijn opvolger.
Brard en Lammers er ook uit.
pi_65225771
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Bron? VI? Want ik schakel pas net in
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  maandag 19 januari 2009 @ 21:58:51 #270
139407 jorienvdherik
pi_65225803
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
troost is dat geen vriendje dan?
pi_65225913
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:58 schreef denthemen het volgende:

[..]

Bron? VI? Want ik schakel pas net in
Johan idd
  maandag 19 januari 2009 @ 22:02:53 #272
139407 jorienvdherik
pi_65225970
We kunnen beter eens spelers kopen
pi_65226021
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Van welk geld?
pi_65226037
quote:
Hoe?
  maandag 19 januari 2009 @ 22:04:39 #275
139407 jorienvdherik
pi_65226063
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:03 schreef VoreG het volgende:

[..]

Van welk geld?
Van al die afkoopsommen van mederwerkers
pi_65226132
quote:
'Chaos binnen Feyenoord blokkeert overgang Abdellaoue'

Door alle gebeurtenissen van de afgelopen dagen in Rotterdam, staat een mogelijke overgang van Mohammed Abdellaoue naar Feyenoord op de tocht. De Noorse voetbalsite FXT.no bericht vandaag dat een mogelijke overgang van de Noorse aanvaller van de baan lijkt te zijn.

De 23-jarige Abdellaoue is één van de meest talentvolle spelers uit Noorwegen. De aanvaller brak dit seizoen pas echt door en scoorde voor zijn club Vålerenga IF negen goals in drieëntwintig competitiewedstrijden. Tevens was hij met twee goals in de finale mede verantwoordelijk voor het winnen van de Noorse beker door Vålerenga IF. Ook wist hij het dit seizoen te schoppen tot Noors international.

Zijn stormachtige ontwikkeling bleef niet onopgemerkt en afgelopen najaar kreeg hij de kans om stage te lopen bij Manchester United, dit aanbod sloeg hij echter af. FC Groningen toonde daarnaast ook interesse, maar Abdellaoue koos voor een langer verblijf bij de club uit de Noorse hoofdstad Oslo. In een reactie op een mogelijke overgang naar Feyenoord zei de aanvaller niet onwelwillend tegenover een mogelijke transfer naar de Rotterdammers te staan. Maar door de interne chaos binnen Feyenoord lijkt er van een transfer dan ook geen sprake meer te zijn.
pi_65226149
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:04 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Van al die afkoopsommen van mederwerkers
Euh?
  maandag 19 januari 2009 @ 22:07:16 #278
139407 jorienvdherik
pi_65226174
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:06 schreef VoreG het volgende:

[..]

Euh?
Wat denk je dat dit kost?

Gudde, Brard en Lammers er ook uit.
pi_65226228
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:06 schreef VoreG het volgende:

[..]

Euh?
Twilight Zone shit dit.
  maandag 19 januari 2009 @ 22:10:38 #280
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65226325
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:07 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Wat denk je dat dit kost?

Gudde, Brard en Lammers er ook uit.
Je weet dat Feyenoord afkoopsommen moet betalen aan de ontslagen medewerkers, en niet andersom ?
  maandag 19 januari 2009 @ 22:13:33 #281
176521 Grulez
rasgroninger
pi_65226455
quote:
We?
pi_65226569
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:10 schreef Merkie het volgende:

[..]

Je weet dat Feyenoord afkoopsommen moet betalen aan de ontslagen medewerkers, en niet andersom ?
Je snapt het verkeerd Wat hij wilt zeggen is dat je, wanneer die afkoopsommen er niet waren, je meer geld over had
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_65226627
Oke, ontopic weer
  maandag 19 januari 2009 @ 22:17:28 #284
139407 jorienvdherik
pi_65226683
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:15 schreef denthemen het volgende:

[..]

Je snapt het verkeerd Wat hij wilt zeggen is dat je, wanneer die afkoopsommen er niet waren, je meer geld over had
Ja, dus heb je nog slechte spelers
pi_65226739
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:17 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ja, dus heb je nog slechte spelers
Feyenoord heeft geen slechte spelers, ze presteren gewoon niet. Slechter dan bijvoorbeeld NEC of Heerenveen zijn ze niet
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_65226885
En dus weer dat verhaal van die investeerders die 100 miljoen zouden willen investeren.

Neem aan dat Perridon daar ook bij zit, die zou ook de afkoopsom van Verbeek hebben betaald. Hij heeft al eerder geprobeerd zich in te kopen. Maar ik neem niet aan dat ie gaat investeren zonder zeggenschap.
  maandag 19 januari 2009 @ 22:22:42 #287
139407 jorienvdherik
pi_65226925
Gewoon verkopen de club
pi_65226927
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:22 schreef Happel het volgende:

[..]

Nou nee.
Wat ben jij ineens verzuurd?
pi_65226978
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Gewoon verkopen de club
Ze zouden jou moeten verkopen
pi_65227026
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:21 schreef dill het volgende:
En dus weer dat verhaal van die investeerders die 100 miljoen zouden willen investeren.

Neem aan dat Perridon daar ook bij zit, die zou ook de afkoopsom van Verbeek hebben betaald. Hij heeft al eerder geprobeerd zich in te kopen. Maar ik neem niet aan dat ie gaat investeren zonder zeggenschap.
En Steven Rottier
pi_65227041
het middenveld en de aanval zijn goed genoeg om bovenin mee te doen; de verdediging niet. tiendalli is op dit moment het enige lichtpunt in de verdediging. de cler vind ik samen met gio de best lb's van nederland, mits hij in vorm is--hopelijk hervindt hij die zsm. het centrum en de keeper daarentegen...
pi_65227046
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ze zouden jou moeten verkopen
Dan moet je geld toegeven
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_65227055
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:18 schreef buddyb het volgende:
kan iemand het sportweek artikel scannen?
Ook wel intresse in
  maandag 19 januari 2009 @ 22:27:48 #294
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65227156
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:22 schreef dill het volgende:

[..]

Wat ben jij ineens verzuurd?
Heb er een beetje de pest op dit moment. Al mijn verwachtingen de grond ingeboord door dat geouwe-kanker-hoer bij Feijenoord.

Wordt echt tijd voor een grote schoonmaak bij de club. De hele organisatie doorlichten, iedereen eruit gooien die van geen waarde is. Ook de selectie moet onderhanden genomen worden.
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:25 schreef buddyb het volgende:
het middenveld en de aanval zijn goed genoeg om bovenin mee te doen; de verdediging niet. tiendalli is op dit moment het enige lichtpunt in de verdediging. de cler vind ik samen met gio de best lb's van nederland, mits hij in vorm is--hopelijk hervindt hij die zsm. het centrum en de keeper daarentegen...
Zolang De Cler met relationele problemen zit, zal het een waardeloos stuk vreten blijven op het veld..
Elite
Tegen TTIP
  maandag 19 januari 2009 @ 22:34:46 #295
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_65227486
quote:
Feyenoord is rijp voor een coup
Door SJOERD MOSSOU
[ANALYSE] Feyenoord speelt dinsdag in de KNVB-beker thuis tegen SC Heerenveen. Grote vraag in de Kuip is: wie heeft het daar bij de club nu eigenlijk voor het zeggen?
afbeelding vergroten Gertjan Verbeek. FOTO PIM RAS
De secretaresse van Dick van Well zegt het bloedserieus. De hoogste commissaris van Feyenoord, ook bestuursvoorzitter van bouwbedrijf Dura Vermeer, zit voor zaken in het buitenland en hij is zijn mobiele telefoon kwijt. Via email is hij misschien te bereiken. Misschien ook niet.

Zomaar een voorbeeld van de stuurloosheid bij Feyenoord. Of Van Well zijn telefoon werkelijk kwijt is of dat hij zich verstopt voor de media, doet in dat kader niet eens terzake. Elke vorm van leiderschap ontbreekt bij Feyenoord, zowel intern als in de richting van de achterban.

Klik hier voor een uitvergroting van het organigram van Feyenoord.

Chaos en onduidelijkheid regeren in de Kuip. Niemand weet daar nog wie de baas is. En de mensen die dat formeel gezien zijn, weten ook zo snel niet wat ze moeten zeggen. Directieoverleg bij Feyenoord telt nog twee mensen: Eric Gudde en de financiële man Onno Jacobs. Alle andere koersbepalers - Peter Bosz, Gertjan Verbeek, Wim Jansen en Chris Woerts – zijn vertrokken.

In de raad van commissarissen ontbreekt bovendien de nodige voetbal-knowhow. Niet voor niets is oud-speler Sjaak Troost een serieuze optie geworden om het bestuursorgaan te versterken. Ook een plek in de directie is niet uitgesloten voor de voormalige Feyenoord-manager.

De trainer die rust had moeten brengen, Mario Been, werd eind vorige week door een tussenpersoon op de hoogte gesteld van de interesse. Vanuit de clubleiding, of dat nu de directieleden zijn of de commissarissen, hoorde hij niks. Daardoor kon Been volhouden dat hij officieel niets had gehoord. Gisterochtend besloot Been toen maar om zelf duidelijkheid te scheppen: hij blijft NEC dit seizoen trouw.

Bijkomend probleem is de penibele financiële situatie bij Feyenoord. Een aantal sponsors en geldschieters zegt bij te willen springen als er snel een nieuwe trainer moet worden gehaald, maar zonder harde garanties kan de club feitelijks niets. Ook de raad van commissarissen mengt zich inmiddels steeds actiever in de zoektocht naar geld.

Hoe moet het beleidsmatig verder met Feyenoord? Dat is een vraag die niemand binnen de club kan en wil beantwoorden. Gudde voelt dat hij als algemeen directeur aan een zijden draadje bungelt en verstopt zich al dagen. Hij werd vorige week volledig overruled door de raad van commissarissen, toen opnieuw bleek dat de relatie tussen Verbeek en spelersgroep volledig stuk was.

Veel te lang bleven Gudde en technisch directeur Peter Bosz volhouden dat het wel goed zou komen. Met noodverbanden en halve maatregelen hoopte het duo dat de storm over zou waaien, ondanks een reeks noodsignalen vanaf de werkvloer. Totdat het te laat was en de hele club op zijn gat lag.

De positie van Gudde staat zwaar onder druk. Op de achtergrond beraden investeerders, rijke supporters, commissarissen en clubmensen zich op een machtsovername. Nu Feyenoord stuurloos ronddobbert, is dit hét moment voor een coup.

Benno Leeser, afgelopen zomer afgetreden als voorzitter van de businessclub, zegt de boel graag overeind te willen trekken. ,,Ik weet dat er een zekere vrees bestaat dat ik Jorien van den Herik terugbreng, maar dat slaat nergens op,’’ aldus Leeser, die met zijn businessclub-bestuur opstapte uit onvrede over het beleid van Gudde co. ,,Ik ken Jorien goed, maar als ik iets ga doen bij Feyenoord, betekent het toch niet meteen dat ik hem meeneem?’’

Amper twee jaar na de vorige, is een grondige renovatie nu alweer onvermijdelijk bij Feyenoord. Leo Beenhakker is een logisch en haalbaar boegbeeld om dat proces een gezicht te geven. De bondscoach van Polen kan als tussenpaus en als technisch directeur uit de voeten, terwijl hij een behoorlijk draagvlak heeft bij de achterban. Met Beenhakker als blikvanger én bliksemafleider kan de club in relatieve rust bouwen aan een nieuwe beleidsstructuur. De geboren Rotterdammer komt graag naar de Kuip, maar ook hij zegt nog niets gehoord te hebben.

Een overname door een vermogende partij is zeker niet uitgesloten, maar het tijdperk van economische rampspoed helpt daar niet bij; zelfs Roman Abramovitsj houdt bij Chelsea de hand op de knip.

Geld verdienen met Feyenoord lijkt bovendien een utopie. In Rotterdam-Zuid biedt alleen het nieuw te bouwen stadion een eventueel investeringsperspectief.

Bij het eerste elftal telt voorlopig alleen de waan van de dag, nu het seizoen al zo goed als mislukt is. Vanavond tegen SC Heerenveen (aanvang 20.45 uur) kan Feyenoord in de eigen Kuip de laatste strohalm grijpen in het bekertoernooi, maar een acceptabel voetbaljaar wordt het nooit meer. Interim-coach Leon Vlemmings plukt de dag met volle overgave, maar hij heeft geen idee hoe zijn wereld er volgende week uitziet. ,,Ik zie het wel. De clubleiding heeft bewust geen termijn geplakt op mijn positie. Of het een optie is om mij het seizoen af te laten maken, weet ik ook niet.’’

Op voetbaltechnisch gebied wordt Feyenoord omringd door vraagtekens, uitgerekend in een maand waarin de transfermarkt open is. Of het vertrek van Timothy Derijck en Danny Buijs kan worden opgevangen, is onduidelijk, laat staan dat er al een speler klaarstaat om de selectie te versterken.

De contractbesprekingen met Diego Biseswar, één van de meest waardevolle spelers, liggen stil nu Bosz is vertrokken. ,,Ik heb nog geen gelegenheid gehad me daarmee bezig te houden,’’ zegt Vlemmings over het al dan niet versterken van de huidige selectie. ,,Daar zal ik een dezer dagen met de directie over praten.’’

Gudde zegt - via een woordvoerder – zijn tijd volledig te willen besteden aan het ‘dagelijkse werk’. Er valt weinig te melden zolang er nog geen duidelijkheid is over de koers, zo luidt impliciet de verklaring.
pi_65227525
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Heb er een beetje de pest op dit moment. Al mijn verwachtingen de grond ingeboord door dat geouwe-kanker-hoer bij Feijenoord.

Wordt echt tijd voor een grote schoonmaak bij de club. De hele organisatie doorlichten, iedereen eruit gooien die van geen waarde is. Ook de selectie moet onderhanden genomen worden.

Als het goed is zijn ze daar op het moment mee bezig...
  maandag 19 januari 2009 @ 22:41:56 #297
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65227825
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:35 schreef dill het volgende:

[..]

Als het goed is zijn ze daar op het moment mee bezig...
Het is te hopen.
Elite
Tegen TTIP
pi_65227987
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:41 schreef Happel het volgende:

[..]

Het is te hopen.
Dat is zeker zo ja, Gudde zal er in ieder geval wel uitvliegen. Nog liever gisteren dan vandaag.

Weet alleen niet of ik de terugkeer van Troost toejuich. De man waarmee ik gisteren sprak zou hem graag terugzien. Ik ken hem daar eigenlijk niet goed genoeg voor.

Als Brard eruit vliegt kan Fraser ook weer gewoon met de jeugd aan de slag. Ik hoor op dit moment eigenlijk alleen maar goede berichten. Op het niet leiden van de club na dan.
  maandag 19 januari 2009 @ 22:46:51 #299
53267 TC03
pi_65228018
Kraay Jr. gaat zometeen de namen noemen die Kraay Sr. niet wilde noemen.
  maandag 19 januari 2009 @ 22:47:14 #300
139407 jorienvdherik
pi_65228028
Lol ik ga overschakelen
pi_65228059
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:46 schreef dill het volgende:

[..]

Dat is zeker zo ja, Gudde zal er in ieder geval wel uitvliegen. Nog liever gisteren dan vandaag.

Weet alleen niet of ik de terugkeer van Troost toejuich. De man waarmee ik gisteren sprak zou hem graag terugzien. Ik ken hem daar eigenlijk niet goed genoeg voor.

Als Brard eruit vliegt kan Fraser ook weer gewoon met de jeugd aan de slag. Ik hoor op dit moment eigenlijk alleen maar goede berichten. Op het niet leiden van de club na dan.
Oja die reden dat Fraser eruit moest.
Hij zou teveel met zijn mobieltje bezig zijn op het trainingsveld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')