quote:Langs deze weg, wil ik het grootste gedeelte van het Feyenoord publiek bedanken voor de steun die ik de afgelopen seizoenen heb mogen ontvangen. Helaas is het sportief niet geworden wat ik er van tevoren van verwacht/gehoopt had. Toch ben ik trots dat ik zo'n 65 officiële wedstrijden in Feyenoord 1 heb gespeeld en toch zeker ook een aantal hoogtepunten heb meegemaakt waaronder de bekerwinst vorig seizoen.
Tevens wil ik van deze mogelijkheid gebruik maken om het volgende aan te geven; de manier waarop de selectie op dit moment door een groot gedeelte van de "aanhang'' wordt aangepakt is absoluut niet terecht. Dat er gedaan wordt (zou ooit in de pers gezegd zijn) dat de spelers vinden dat ze te hard of te vaak moeten trainen is grote onzin.
Ik kan beamen dat deze spelers er alles aan zullen doen om goed te presteren met Feyenoord. Dat bepaalde mensen nu proberen de schuld aan de selectie te geven zegt waarschijnlijk meer over hun als over de spelersgroep.
Nogmaals bedankt.
Danny Buijs
Jah voor 3 knaken wil iedereen op een shirt.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dat weet ik niet en daar gaat het ook niet om.
Jij zegt opeens dat Feyenoord moeite heeft om een shirtsponsor te vinden.Waar baseer je dat op?
Die Van Seumeren is een debiel, die loopt daar gewoon de dictator uit te hangen. Da's geen fatsoenlijk beleid.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Idd. Net zoals van Seumeren in wat mindere maten bij Utrecht.
Joh tieft lekker opquote:Op zondag 18 januari 2009 22:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jah voor 3 knaken wil iedereen op een shirt.
Ja, en aan zowel Verbeek als de spelers schortte het één en ander. De schuld ligt niet alleen bij de spelers, zoals iedereen hier denkt.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het probleem wordt nu duidelijk bloot gelegd bij Studio Voetbal.
Gudde hoort de baas te zijn over iedereen, maar is het in werkelijkheid niet.
Vriendjespolitiek (Lammers, Brard etc).
Heeft iemand hier dat ooit gezegd dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 23:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, en aan zowel Verbeek als de spelers schortte het één en ander. De schuld ligt niet alleen bij de spelers, zoals iedereen hier denkt.
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:45 schreef Merkie het volgende:
Ik zou er geen enkel probleem mee hebben als Feyenoord door een grote externe financier wordt 'overgenomen'.
Kan iemand een vervolgtopic openen? DK, voor jou: "#486: Met z'n allen naar het Maasgebouw!"
Wat betreft spelers ben ik het wel met hem eens hoor. De verdediging (inclusief keeper) is gewoon zo lek als een mandje. De rest van de basiself is top 3-materiaal.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:32 schreef blueangel_ het volgende:
Wat zit Kraay daar ongeloofelijk uit z'n nek te lullen zeg
De manier waarop hij de spelers daar zit te verdedigen en alle schuld bij Verbeek legt ... zum kotsenquote:Op zondag 18 januari 2009 23:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat betreft spelers ben ik het wel met hem eens hoor. De verdediging (inclusief keeper) is gewoon zo lek als een mandje. De rest van de basiself is top 3-materiaal.
Lekker makkelijk roepen als je net weg bent.quote:Ik kan beamen dat deze spelers er alles aan zullen doen om goed te presteren met Feyenoord. Dat bepaalde mensen nu proberen de schuld aan de selectie te geven zegt waarschijnlijk meer over hun als over de spelersgroep.
Nou, de spitsen van Feyenoord is toch wel erg middelmatig.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat betreft spelers ben ik het wel met hem eens hoor. De verdediging (inclusief keeper) is gewoon zo lek als een mandje. De rest van de basiself is top 3-materiaal.
Dat ligt er een beetje aan hoe je voetbalt. 5 middenvelders en Makaay in de punt en je hebt toch twee heel aardige linies. En een fitte Tomasson is zeker een aanwinst denk ik. Als hij heel blijft...quote:Op zondag 18 januari 2009 23:52 schreef Pritt het volgende:
[..]
Nou, de spitsen van Feyenoord is toch wel erg middelmatig.
Je hebt Makaay en een altijd geblesseerde Jon-Dahl.
Dat noem ik geen top3 materiaal.
Ten Rouwelaar: niet nodig, volgens mij is Erwin Mulder uitstekend geschikt. Alhoewel, als Timmer na dit seizoen wiebert (wat wel overeenkomt met de ideale toekomst) zou dat betekenen dat een jongeling de eerste keeper wordt. Die druk is misschien funest voor zo'n jongen.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:55 schreef Barca het volgende:
Ten Rouwelaar, Elshot, Mathijssen, El Akchaoui, Fer, Wijnaldum, Gregoor van Dijk, Davids, Bobson, Lens en Biseswar zouden een leuk elftal kunnen vormen.
Als je dan Velthuysen, Donk, Theo Jansen en Donny de Groot op de bank hebt ... dan kan je meedoen in de top 5.
Het zijn geen toppers? Nee, maar ik denk wel spelers die willen presteren. Met een goede coach kan het wellicht iets worden?
Lucius, Landzaat en Bruins zouden toch ook moeten kunnen meedraaien in de subtop?
Ik weet niet of je het gezien hebt, maar Makaay maakte een fantastische goal tegen SC Heerenveen. Makaay is het nog lang niet verleerd en nog altijd dodelijk. Zet Makaay neer bij Ajax of AZ en hij knalt ze er achter elkaar in. Met Makaay kan je nog wel één seizoen door.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:52 schreef Pritt het volgende:
[..]
Nou, de spitsen van Feyenoord is toch wel erg middelmatig.
Je hebt Makaay en een altijd geblesseerde Jon-Dahl.
Dat noem ik geen top3 materiaal.
Dat was een goede goal ja, misschien wel zijn enige goede goal dit seizoen, wat heeft hij dan verder laten zien? In welke wedstrijd heeft hij het verschil dan gemaakt? Zoals Kuijt wel heel vaak deed...quote:Op maandag 19 januari 2009 00:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het gezien hebt, maar Makaay maakte een fantastische goal tegen SC Heerenveen. Makaay is het nog lang niet verleerd en nog altijd dodelijk. Zet Makaay neer bij Ajax of AZ en hij knalt ze er achter elkaar in. Met Makaay kan je nog wel één seizoen door.
Mulder ken ik niet. Ten Rouwelaar was kort geleden zo'n 10 wedstrijden op rij niet te passeren. Een goede en toch ook redelijk ervaren doelman. Veel beter dan Timmer in mijn ogen.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ten Rouwelaar: niet nodig, volgens mij is Erwin Mulder uitstekend geschikt.
Gregoor van Dijk: fake Bosvelt met z'n excuusbaard. Leuk voor Utrecht, voegt niks toe bij Feyenoord.
Davids, Bobson:Voegt niks toe t.o.v. de eigen jeugd.
Lens:.
Kuijt had spelers als Kalou en Castelen om zich heen die elke wedstrijd 10 bruikbare assists gaven. Dat is wel even wat anders. Ook Kuijt had in dit Feyenoord niet gescoord en het verschil gemaakt. Makaay is een pure spts die het moet hebben van de aanvoer, en die is dit seizoen heel mager. Dan rendeert hij verre van optimaal. Dat weet iedereen, deze speelstijl is al 12 jaar inherent aan Makaay. Maar o.a. tegen Roda JC heeft hij laten zien dat hij nog echt wel dat killer instinct heeft.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat was een goede goal ja, misschien wel zijn enige goede goal dit seizoen, wat heeft hij dan verder laten zien? In welke wedstrijd heeft hij het verschil dan gemaakt? Zoals Kuijt wel heel vaak deed...
Mulder wordt dit jaar 20 en is verhuurd aan Excelsior, daar zijn ze erg tevreden over hem, schijnt. Bij nader inzien zou Ten Rouwelaar niet eens zo'n gekke keus zijn voor één of twee jaar, zodat Mulder achter hem kan rijpen. Iig alles beter dan Timmer. Daar ga je de oorlog niet mee winnen.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:03 schreef Barca het volgende:
[..]
Mulder ken ik niet. Ten Rouwelaar was kort geleden zo'n 10 wedstrijden op rij niet te passeren. Een goede en toch ook redelijk ervaren doelman. Veel beter dan Timmer in mijn ogen.
Gregoor van Dijk is zo'n klootzak die Feyenoord goed kan gebruiken naast individuele klasse van Fer en Wijnaldum.
Davids doet het bij NEC erg goed. Klaar voor de volgende stap.
Bobson heeft denk ik nog wat goed te maken. Wil weer in Nederland voetballen. Schijnt transfervrij te zijn.
Kreeg ook als enige applaus in Heerenveen. Hij doet het vrij goed inderdaad.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:07 schreef Barca het volgende:
Tiendalli mag van mij inderdaad blijven. Beter dan Elshot.
Waarom blijven zoveel Feyenoorders toch steeds dezelfde fouten maken? Altijd maar weer die treurige hang naar middelmatige spelers, die lekker stoer teveel gele kaarten pakken.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:03 schreef Barca het volgende:
Gregoor van Dijk is zo'n klootzak die Feyenoord goed kan gebruiken naast individuele klasse van Fer en Wijnaldum.
Quincy.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:15 schreef Barca het volgende:
Oh ja, De Guzman ... in vorm een heel goede speler.
Wat te denken van Quincy? Of ex-Feyenoorder Castelen? In plaats van Bobson. Of is het een idee om Wijnaldum niet op 10 (centrale middenvelder) te zetten maar op 7 (rechtsbuiten)?
Vorm.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mulder wordt dit jaar 20 en is verhuurd aan Excelsior, daar zijn ze erg tevreden over hem, schijnt. Bij nader inzien zou Ten Rouwelaar niet eens zo'n gekke keus zijn voor één of twee jaar, zodat Mulder achter hem kan rijpen. Iig alles beter dan Timmer. Daar ga je de oorlog niet mee winnen.
Dacht ik ook al aan.quote:
En kaarten.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:13 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Waarom blijven zoveel Feyenoorders toch steeds dezelfde fouten maken? Altijd maar weer die treurige hang naar middelmatige spelers, die lekker stoer teveel gele kaarten pakken.
Van Dijk kan je gewoon scharen in het rijtje Buijs, Bosschaart, Ostlund, Leonard. Komt voetballend ernstig tekort, komt altijd te laat in de duels, compenseert dat met strijd. Ik heb nog altijd het idee dat hij zijn status vooral te danken heeft aan z'n baard.
Mensen bij de gemeente begrijpen ook niet wat Gudde bij Feyenoord te zoeken heeft.quote:Er is bij de raad van commissarissen van Feyenoord nog veel kritiek op directeur Eric Gudde. De chaos bij Feyenoord is nog niet helemaal ten einde, want de positie van Eric Gudde wankelt. De Raad van Commissarissen in De Kuip neemt het de directeur nog zeer kwalijk dat hij niet adequaat heeft gehandeld in de zaak-Verbeek.
Volgens de RvC had Gudde veel eerder moeten weten dat er binnen de Feyenoord-selectie al lange tijd geen enkel vertrouwen meer was in de trainer. Dat de directeur herhaaldelijk in de media vertelde dat de positie Verbeek niet ter discussie stond en zelfs op de nieuwjaarstoespraak positief over de ex-trainer sprak, is voor het hoogste orgaan in Rotterdam onbegrijpelijk. De naam van oud-speler en voormalig directeur Sjaak Troost valt de laatste dagen veelvuldig als zijn eventuele opvolger.
Eerst alles op een rijtje
Mario Been blijft in Rotterdam de belangrijkste opvolger van de vertrokken Verbeek. De oefenmeester van NEC hulde zich gisteren na de wedstrijd tegen Ajax nog steeds in stilzwijgen. Op de vraag of hij de fans van NEC kon garanderen dat hij dit seizoen nog afmaakt in Nijmegen vertelde Been: 'Laat ik nou voor mezelf eerst alles eens op een rijtje zeggen. Ik ben persoonlijk niet door Feyenoord benaderd. Zodra ik er iets over kan zeggen, zal ik dat zeker doen. Ik laat alles op me afkomen en dan zien we wel.'
de Pers.
Gudde is puur aangetrokken voor het nieuwe stadion, evenals Dick van Well ( president-commissaris).quote:Op maandag 19 januari 2009 00:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Mensen bij de gemeente begrijpen ook niet wat Gudde bij Feyenoord te zoeken heeft.
Ik vind Gudde ook dom overkomen en hij had het inderdaad nooit zo moeten laten escaleren.
dacht ook om de drie aparte takken weer tot een bedrijf te maken ?quote:Op maandag 19 januari 2009 00:55 schreef Klummie het volgende:
[..]
Gudde is puur aangetrokken voor het nieuwe stadion, evenals Dick van Well ( president-commissaris).
Kraaij was weer lekker bezig, zei 'ie nou dat het aan ons lag?
Ik dacht dat daar nog een ander voor aangetrokken zou worden. Ach ik weet het ook niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:04 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
dacht ook om de drie aparte takken weer tot een bedrijf te maken ?
amateur tak , stadion en profclub weer onder een noemer laten opereren..
Wat heeft De Cler nou precies gedaan eigenlijk?quote:Op maandag 19 januari 2009 01:10 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar nog een ander voor aangetrokken zou worden. Ach ik weet het ook niet.
Het enige dat ik weet dat lucius, de cler, en nog een paar zo snel mogelijk de kuip uitgejaagd dienen te worden.
Wat dacht je van prutsen?quote:Op maandag 19 januari 2009 01:32 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Wat heeft De Cler nou precies gedaan eigenlijk?
Ja, dan kan je net zo goed de hele selectie, op Wijnaldum na, eruit flikkerenquote:
Maar dan moet je ook Biseswar en Tiendalli in de basis houden. Dat zijn volgens mij de enige twee die door Verbeek van het zijspoor gereden werden en hem daar nog dankbaar voor zijn.quote:Op maandag 19 januari 2009 02:20 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ja, dan kan je net zo goed de hele selectie, op Wijnaldum na, eruit flikkeren
De Cler was tot voor kort nog de beste linksback van Nederland. Heeft hij zowel bij AZ als bij Feyenoord bewezen. Heeft vorig seizoen erg goed gepresteerd. Ik zou hem niet te snel afschrijven.
Maarja, hij stond een keertje op een vrije avond met Henk Timmer in een skihut (lekker belangrijk), dus dan ben je volgens velen meteen het kwade genie achter de coupe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |