quote:Langs deze weg, wil ik het grootste gedeelte van het Feyenoord publiek bedanken voor de steun die ik de afgelopen seizoenen heb mogen ontvangen. Helaas is het sportief niet geworden wat ik er van tevoren van verwacht/gehoopt had. Toch ben ik trots dat ik zo'n 65 officiële wedstrijden in Feyenoord 1 heb gespeeld en toch zeker ook een aantal hoogtepunten heb meegemaakt waaronder de bekerwinst vorig seizoen.
Tevens wil ik van deze mogelijkheid gebruik maken om het volgende aan te geven; de manier waarop de selectie op dit moment door een groot gedeelte van de "aanhang'' wordt aangepakt is absoluut niet terecht. Dat er gedaan wordt (zou ooit in de pers gezegd zijn) dat de spelers vinden dat ze te hard of te vaak moeten trainen is grote onzin.
Ik kan beamen dat deze spelers er alles aan zullen doen om goed te presteren met Feyenoord. Dat bepaalde mensen nu proberen de schuld aan de selectie te geven zegt waarschijnlijk meer over hun als over de spelersgroep.
Nogmaals bedankt.
Danny Buijs
Jah voor 3 knaken wil iedereen op een shirt.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dat weet ik niet en daar gaat het ook niet om.
Jij zegt opeens dat Feyenoord moeite heeft om een shirtsponsor te vinden.Waar baseer je dat op?
Die Van Seumeren is een debiel, die loopt daar gewoon de dictator uit te hangen. Da's geen fatsoenlijk beleid.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Idd. Net zoals van Seumeren in wat mindere maten bij Utrecht.
Joh tieft lekker opquote:Op zondag 18 januari 2009 22:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jah voor 3 knaken wil iedereen op een shirt.
Ja, en aan zowel Verbeek als de spelers schortte het één en ander. De schuld ligt niet alleen bij de spelers, zoals iedereen hier denkt.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het probleem wordt nu duidelijk bloot gelegd bij Studio Voetbal.
Gudde hoort de baas te zijn over iedereen, maar is het in werkelijkheid niet.
Vriendjespolitiek (Lammers, Brard etc).
Heeft iemand hier dat ooit gezegd dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 23:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, en aan zowel Verbeek als de spelers schortte het één en ander. De schuld ligt niet alleen bij de spelers, zoals iedereen hier denkt.
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:45 schreef Merkie het volgende:
Ik zou er geen enkel probleem mee hebben als Feyenoord door een grote externe financier wordt 'overgenomen'.
Kan iemand een vervolgtopic openen? DK, voor jou: "#486: Met z'n allen naar het Maasgebouw!"
Wat betreft spelers ben ik het wel met hem eens hoor. De verdediging (inclusief keeper) is gewoon zo lek als een mandje. De rest van de basiself is top 3-materiaal.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:32 schreef blueangel_ het volgende:
Wat zit Kraay daar ongeloofelijk uit z'n nek te lullen zeg
De manier waarop hij de spelers daar zit te verdedigen en alle schuld bij Verbeek legt ... zum kotsenquote:Op zondag 18 januari 2009 23:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat betreft spelers ben ik het wel met hem eens hoor. De verdediging (inclusief keeper) is gewoon zo lek als een mandje. De rest van de basiself is top 3-materiaal.
Lekker makkelijk roepen als je net weg bent.quote:Ik kan beamen dat deze spelers er alles aan zullen doen om goed te presteren met Feyenoord. Dat bepaalde mensen nu proberen de schuld aan de selectie te geven zegt waarschijnlijk meer over hun als over de spelersgroep.
Nou, de spitsen van Feyenoord is toch wel erg middelmatig.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat betreft spelers ben ik het wel met hem eens hoor. De verdediging (inclusief keeper) is gewoon zo lek als een mandje. De rest van de basiself is top 3-materiaal.
Dat ligt er een beetje aan hoe je voetbalt. 5 middenvelders en Makaay in de punt en je hebt toch twee heel aardige linies. En een fitte Tomasson is zeker een aanwinst denk ik. Als hij heel blijft...quote:Op zondag 18 januari 2009 23:52 schreef Pritt het volgende:
[..]
Nou, de spitsen van Feyenoord is toch wel erg middelmatig.
Je hebt Makaay en een altijd geblesseerde Jon-Dahl.
Dat noem ik geen top3 materiaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |