abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65191008

Handige Feyenoord websites:
Officiële Feyenoord-website
Feyenoord 100 jaar
Officiële FSV-website
Lunatic News
FR Fans
FR 1908
Feyenoord Netwerk
Feyenoord fotopagina
Tifonet
FRFC 1908

Hier vind je de OP.
quote:
Langs deze weg, wil ik het grootste gedeelte van het Feyenoord publiek bedanken voor de steun die ik de afgelopen seizoenen heb mogen ontvangen. Helaas is het sportief niet geworden wat ik er van tevoren van verwacht/gehoopt had. Toch ben ik trots dat ik zo'n 65 officiële wedstrijden in Feyenoord 1 heb gespeeld en toch zeker ook een aantal hoogtepunten heb meegemaakt waaronder de bekerwinst vorig seizoen.

Tevens wil ik van deze mogelijkheid gebruik maken om het volgende aan te geven; de manier waarop de selectie op dit moment door een groot gedeelte van de "aanhang'' wordt aangepakt is absoluut niet terecht. Dat er gedaan wordt (zou ooit in de pers gezegd zijn) dat de spelers vinden dat ze te hard of te vaak moeten trainen is grote onzin.

Ik kan beamen dat deze spelers er alles aan zullen doen om goed te presteren met Feyenoord. Dat bepaalde mensen nu proberen de schuld aan de selectie te geven zegt waarschijnlijk meer over hun als over de spelersgroep.

Nogmaals bedankt.

Danny Buijs

pi_65191113
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Dat weet ik niet en daar gaat het ook niet om.
Jij zegt opeens dat Feyenoord moeite heeft om een shirtsponsor te vinden.Waar baseer je dat op?
Jah voor 3 knaken wil iedereen op een shirt.
pi_65191120
Doen er maar weinig.Klasse.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65191124
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Idd. Net zoals van Seumeren in wat mindere maten bij Utrecht.
Die Van Seumeren is een debiel, die loopt daar gewoon de dictator uit te hangen. Da's geen fatsoenlijk beleid.
pi_65191150
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:47 schreef Chadi het volgende:

[..]

Jah voor 3 knaken wil iedereen op een shirt.
Joh tieft lekker op
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65191249
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Joh tieft lekker op

Easy
pi_65191417
Seniele Kraay aan het woord over Feyenoord nu.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_65191701
Het probleem wordt nu duidelijk bloot gelegd bij Studio Voetbal.

Gudde hoort de baas te zijn over iedereen, maar is het in werkelijkheid niet.
Vriendjespolitiek (Lammers, Brard etc).
  zondag 18 januari 2009 @ 23:06:50 #9
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65191821
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het probleem wordt nu duidelijk bloot gelegd bij Studio Voetbal.

Gudde hoort de baas te zijn over iedereen, maar is het in werkelijkheid niet.
Vriendjespolitiek (Lammers, Brard etc).
Ja, en aan zowel Verbeek als de spelers schortte het één en ander. De schuld ligt niet alleen bij de spelers, zoals iedereen hier denkt.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_65191876
Ik denk dat er nog wel meer mensen gaan vertrekken als ik dit hoor.
Gudde? Brard? (schoon)zoon van Jansen? Lammers?
  zondag 18 januari 2009 @ 23:18:52 #11
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65192235
Die Salomon draait overuren...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 18 januari 2009 @ 23:19:54 #12
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65192276
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:06 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja, en aan zowel Verbeek als de spelers schortte het één en ander. De schuld ligt niet alleen bij de spelers, zoals iedereen hier denkt.
Heeft iemand hier dat ooit gezegd dan?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_65192310
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:18 schreef Happel het volgende:
Die Salomon draait overuren...
?
pi_65192357
Sjek en Kraay hebben allebei gehoord dat er een groep investeerders in Feyenoord willen stappen. Kraay heeft zelfs namen.
  zondag 18 januari 2009 @ 23:29:29 #15
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65192631
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:45 schreef Merkie het volgende:
Ik zou er geen enkel probleem mee hebben als Feyenoord door een grote externe financier wordt 'overgenomen'.

Kan iemand een vervolgtopic openen? DK, voor jou: "#486: Met z'n allen naar het Maasgebouw!"
  zondag 18 januari 2009 @ 23:32:31 #16
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_65192729
Wat zit Kraay daar ongeloofelijk uit z'n nek te lullen zeg
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
pi_65193210
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:32 schreef blueangel_ het volgende:
Wat zit Kraay daar ongeloofelijk uit z'n nek te lullen zeg
Wat betreft spelers ben ik het wel met hem eens hoor. De verdediging (inclusief keeper) is gewoon zo lek als een mandje. De rest van de basiself is top 3-materiaal.
  zondag 18 januari 2009 @ 23:49:56 #18
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_65193274
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:47 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Wat betreft spelers ben ik het wel met hem eens hoor. De verdediging (inclusief keeper) is gewoon zo lek als een mandje. De rest van de basiself is top 3-materiaal.
De manier waarop hij de spelers daar zit te verdedigen en alle schuld bij Verbeek legt ... zum kotsen

Om nog maar te zwijgen over z'n havenbaronnen met 50 miljoen-verhaaltjes
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
pi_65193282
quote:
Ik kan beamen dat deze spelers er alles aan zullen doen om goed te presteren met Feyenoord. Dat bepaalde mensen nu proberen de schuld aan de selectie te geven zegt waarschijnlijk meer over hun als over de spelersgroep.
Lekker makkelijk roepen als je net weg bent.
  zondag 18 januari 2009 @ 23:50:54 #20
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65193313
scheringa levert natuurlijk gewoon gigantisch goed werk af bij AZ. Zoiets zou bij Feyenoord niet misstaan denk ik. Zoiets als City is echter niks.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zondag 18 januari 2009 @ 23:51:56 #21
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65193357
Toch wel wat interessante nieuwtjes bij SV.

Samengevat:
- Van Bronckhorst mocht geen pindakaas eten van Verbeek
- Ik dacht te horen dat Verbeek vijf oudere spelers weg wilde, waaronder Makaay (ik gok op Timmer, Lucius, De Cler, Makaay en Hofland)
- Verbeek kwam op slippers aan bij het ontbijt in Turkije terwijl de rest van de spelers op gymschoenen kwamen, zoals gevraagd (boeiend )
- Het lijkt zeer waarschijnlijk dat Been de trainer van Feyenoord wordt, mogelijk al na dinsdag
- Er zou een groep Nederlandse investeerders aan het praten zijn om gezamelijk Feyenoord over te nemen. Er werden bedragen genoemd van zo'n ¤100 miljoen. Op zich een koopje lijkt me.
- Hugo en Jack dachten net voor de aftiteling dat het niet onwaarschijnlijk is dat El Akchaoui mee gaat met Mario.
- Leo Beenhakker zou graag als interim trainer dienen volgens Kraay (maar dat wisten we stiekem al)

Ik hoop echt op Been en Youssef El Akchaoui. Been is gewoon de ideale trainer en El Akchaoui lijkt me een hele goede spelers voor in de groep (die wel een positieve impuls kan gebruiken) en bezit ook voldoende kwaliteiten. Want laten we eerlijk zijn, ik zie De Cler zijn seizoen van vorig jaar niet nogmaals herhalen bij dit Feyenoord.

Ook een overname à la het 'Scheringa-model' zie ik wel zitten. Je kan het misschien het verkopen van je ziel vinden, maar als ik moet kiezen tussen een gezond en goed Feyenoord en een matig maar 'authentiek' Feyenoord kies ik voor het eerste.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_65193364
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:47 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Nou, de spitsen van Feyenoord is toch wel erg middelmatig.
Je hebt Makaay en een altijd geblesseerde Jon-Dahl.
Dat noem ik geen top3 materiaal.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zondag 18 januari 2009 @ 23:53:31 #23
185115 Juk
Misschien
pi_65193419
Ze hebben bij studio voetbal geen woord gerept over het feit dat de spelers het ontslag van Verbeek voortijdig hebben gelekt.
Zou dat komen omdat Borst van het AD is en ze het daarom doodzwijgen? Want de hoofdzakelijke rede dat de supporters boos zijn komt toch daardoor dacht ik?
The only thing I fear is my MoM
  zondag 18 januari 2009 @ 23:55:47 #24
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_65193490
Don Leo en Pietje Bell

Zojuist in Studio Voetbal. Leo Beenhakker is bereid om voor de rest van dit seizoen de coach te zijn van Feyenoord. Daarna wil hij een stapterug doen naar de functie van technisch directeur.

Hiermee is de weg vrij voor Mario Been om te beginnen aan zijn droomcarrière als coach van Feyenoord. De gasten Youri Mulder, Ronald Koeman, Hans Kraay sr. en Hugo Borst zien een aanstelling PER HEDEN van Been als coach en Beenhakker als technisch directeur zitten.

Dat het met NEC niet beter en met Feyenoord niet slechter kan dan het nu gaat lijkt me juist. Maar of Been en Beenhakker met de huidige rotzooi in de badkuip iets kunnen beginnen?! De vraag stellen is hem beantwoorden. Het zou hetzelfde zijn als je probeert met heren 11 van bal op de ring te spelen tegen het redeem team.

Hans Kraay sr. merkte terecht op dat de achterhoede van de lelijke badeendjes de zwakste linie is. Hopelijk neemt Been bij zijn komst El Akchaoui mee. Ook Lorenzo Davids zou erg nuttig zijn.

Als Feyenoord er in slaagt om Biseswar, Wijnaldum en Fer te behouden dan kan het komend seizoen wellicht bouwen aan een arbeidersploeg met creatieve impulsen.

Ten Rouwelaar, Elshot, Mathijssen, El Akchaoui, Fer, Wijnaldum, Gregoor van Dijk, Davids, Bobson, Lens en Biseswar zouden een leuk elftal kunnen vormen.

Als je dan Velthuysen, Donk, Theo Jansen en Donny de Groot op de bank hebt ... dan kan je meedoen in de top 5.

Het zijn geen toppers? Nee, maar ik denk wel spelers die willen presteren. Met een goede coach kan het wellicht iets worden?

Lucius, Landzaat en Bruins zouden toch ook moeten kunnen meedraaien in de subtop?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_65193525
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:52 schreef Pritt het volgende:

[..]

Nou, de spitsen van Feyenoord is toch wel erg middelmatig.
Je hebt Makaay en een altijd geblesseerde Jon-Dahl.
Dat noem ik geen top3 materiaal.
Dat ligt er een beetje aan hoe je voetbalt. 5 middenvelders en Makaay in de punt en je hebt toch twee heel aardige linies. En een fitte Tomasson is zeker een aanwinst denk ik. Als hij heel blijft...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')