abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 januari 2009 @ 02:39:05 #51
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65196119
De Cler speelt veel slechter dan de rest van het elftal, en dat wil wat zeggen. Echt een drama.
2000 light years from home
pi_65196555
Het laatste redmiddel van Feyenoord is een investeerder (of meerdere) om de club financieel weer op poten te zetten .
Ze hebben nu een negatief eigen vermogen van 6 miljoen.
Dus ff een paar goede verdedigers halen is geen optie (tenzij ze weer een of andere talentenpool opstarten)

Verder vond ik het persoonlijk sneu dat er niet gejuicht werd toen Feyenoord de 1-1 scoorde want juist nu heeft de club steun nodig.

En dat overdreven adoreren van Verbeek die als martelaar vertrokken is is helemaal lachwekkend!.

Verbeek de ideale man ? Vergeet ff niet dat v Marwijk afgelopen seizoen gewoon eerste stond in de winterstop he.
De spelers moesten hem niet en vast niet zomaar.
pi_65196675
quote:
Op maandag 19 januari 2009 03:58 schreef Becel het volgende:
Het laatste redmiddel van Feyenoord is een investeerder (of meerdere) om de club financieel weer op poten te zetten .
Dus ff een paar goede verdedigers halen is geen optie (tenzij ze weer een of andere talentenpool opstarten)

Verder vond ik het persoonlijk sneu dat er niet gejuicht werd toen Feyenoord de 1-1 scoorde want juist nu heeft de club steun nodig.

En dat overdreven adoreren van Verbeek die als martelaar vertrokken is is helemaal lachwekkend!.

Verbeek de ideale man ? Vergeet ff niet dat v Marwijk afgelopen seizoen gewoon eerste stond in de winterstop he.
Dat zal best niet zomaar zijn nee, maar de manier waarop de spelers met de situatie zijn omgegaan vind ik gewoon triest. Even los van om welke club het gaat, spelers horen niet zo met hun trainer om te gaan. Verder vind ik het ook allemaal kortzichtig, wat schiet Feijenoord er NU mee op dan? Ze hebben geen trainer meer, middenin het seizoen, of er zo snel een nieuwe gaat komen is nog maar de vraag en als die er komt wat gaat hij dan doen? Feijenoord is dit seizoen toch niet meer te redden. De spelers hadden gewoon het seizoen moeten uitzitten met Verbeek, het beste er van maken en aan het einde van dit seizoen maar gaan muiten, als ze dat zo graag willen, dit was gewoon niet het moment, alles is van kwaad tot erger geworden.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_65196690
quote:
Op maandag 19 januari 2009 04:45 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Dat zal best niet zomaar zijn nee, maar de manier waarop de spelers met de situatie zijn omgegaan vind ik gewoon triest. Even los van om welke club het gaat, spelers horen niet zo met hun trainer om te gaan. Verder vind ik het ook allemaal kortzichtig, wat schiet Feijenoord er NU mee op dan? Ze hebben geen trainer meer, middenin het seizoen, of er zo snel een nieuwe gaat komen is nog maar de vraag en als die er komt wat gaat hij dan doen? Feijenoord is dit seizoen toch niet meer te redden. De spelers hadden gewoon het seizoen moeten uitzitten met Verbeek, het beste er van maken en aan het einde van dit seizoen maar gaan muiten, als ze dat zo graag willen, dit was gewoon niet het moment, alles is van kwaad tot erger geworden.
V Bronckhorst en Makaay lijken me echt voorbeeld profs.
Niet echt types die voor problemen zorgen bij een club (in het verleden of bij het NL elftal) altijd keurig.
De Cler idem maar ook hij speelt de laatste weken of maanden zonder plezier of overtuiging.

Aan alles bleek dat de spelers op hun tandvlees liepen . Misschien waren de irritaties er al in september/oktober dan hebben ze het nog lang volgehouden.
Daarnaast al die hamstring blessures(12?) komop zeg!

Verbeek kon gewoon niet met de geroutineerde jongens omgaan en heeft daar uiteindelijk de prijs voor moeten betalen.
Moeten ze op Zuid niet ineens doen alsof Verbeek de verlosser was en de spelers geen inzet tonen.

Zoals gezegd v Marwijk stond eerste in de winterstop en later (mede door de blessure van Makaay) ging het een stuk minder maar toch nog een redelijk acceptabel seizoen voor een club in opbouw.

Als je dan nu 12e staat met PRECIES dezelfde groep (zelfs nog wat versterkingen in de zomer weten te halen) dan kun je niet zeggen dat Verbeek onschuldig is en de spelers geen inzet tonen.
pi_65196700
Feyenoord
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Sjek en Kraay hebben allebei gehoord dat er een groep investeerders in Feyenoord willen stappen. Kraay heeft zelfs namen.
hoe vaak hebben we zo'n verhaal al niet gehoord?
quote:
Op maandag 19 januari 2009 02:20 schreef BertMaalderink het volgende:
De Cler was tot voor kort nog de beste linksback van Nederland. Heeft hij zowel bij AZ als bij Feyenoord bewezen. Heeft vorig seizoen erg goed gepresteerd.
vorig seizoen na Van Bronckhorst de beste man bij Feyenoord idd
pi_65196705
Best wel jammer om die ooit zo roemruchte club zo te zien afglijden.
***** Kraak.....
  maandag 19 januari 2009 @ 06:50:59 #57
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65196936
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:55 schreef Barca het volgende:
Don Leo en Pietje Bell

Zojuist in Studio Voetbal. Leo Beenhakker is bereid om voor de rest van dit seizoen de coach te zijn van Feyenoord. Daarna wil hij een stapterug doen naar de functie van technisch directeur.

Hiermee is de weg vrij voor Mario Been om te beginnen aan zijn droomcarrière als coach van Feyenoord. De gasten Youri Mulder, Ronald Koeman, Hans Kraay sr. en Hugo Borst zien een aanstelling PER HEDEN van Been als coach en Beenhakker als technisch directeur zitten.

Dat het met NEC niet beter en met Feyenoord niet slechter kan dan het nu gaat lijkt me juist. Maar of Been en Beenhakker met de huidige rotzooi in de badkuip iets kunnen beginnen?! De vraag stellen is hem beantwoorden. Het zou hetzelfde zijn als je probeert met heren 11 van bal op de ring te spelen tegen het redeem team.

Hans Kraay sr. merkte terecht op dat de achterhoede van de lelijke badeendjes de zwakste linie is. Hopelijk neemt Been bij zijn komst El Akchaoui mee. Ook Lorenzo Davids zou erg nuttig zijn.

Als Feyenoord er in slaagt om Biseswar, Wijnaldum en Fer te behouden dan kan het komend seizoen wellicht bouwen aan een arbeidersploeg met creatieve impulsen.

Ten Rouwelaar, Elshot, Mathijssen, El Akchaoui, Fer, Wijnaldum, Gregoor van Dijk, Davids, Bobson, Lens en Biseswar zouden een leuk elftal kunnen vormen.

Als je dan Velthuysen, Donk, Theo Jansen en Donny de Groot op de bank hebt ... dan kan je meedoen in de top 5.

Het zijn geen toppers? Nee, maar ik denk wel spelers die willen presteren. Met een goede coach kan het wellicht iets worden?

Lucius, Landzaat en Bruins zouden toch ook moeten kunnen meedraaien in de subtop?
Ten Rouwelaar boven Velthuizen beschouwen
Donny de Groot
Bobson
Eigenlijk iedere dikgedrukte speler
  maandag 19 januari 2009 @ 06:51:55 #58
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65196941
quote:
Op maandag 19 januari 2009 00:03 schreef Barca het volgende:

[..]

Mulder ken ik niet. Ten Rouwelaar was kort geleden zo'n 10 wedstrijden op rij niet te passeren. Een goede en toch ook redelijk ervaren doelman. Veel beter dan Timmer in mijn ogen.

Gregoor van Dijk is zo'n klootzak die Feyenoord goed kan gebruiken naast individuele klasse van Fer en Wijnaldum.

Davids doet het bij NEC erg goed. Klaar voor de volgende stap.

Bobson heeft denk ik nog wat goed te maken. Wil weer in Nederland voetballen. Schijnt transfervrij te zijn.
Daarnaast is Davids eigen jeugd
  maandag 19 januari 2009 @ 06:58:06 #59
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65196958
quote:
Op maandag 19 januari 2009 03:58 schreef Becel het volgende:

Sneu? Dat vond ik juist de mensen die wel begonnen met fluiten toen de selectie opkwam en daarna bij de 1-1 beginnen te juichen.
De club heeft steun nodig? De club wordt gesteund, het vak zat vol.
Supporter zijn betekend niet dat je nooit mag laten merken dat je het er niet mee eens bent en wat dat betreft heeft het lang genoeg geduurd.
quote:

Van Marwijk speelde ook totaal ander voetbal. Beetje lafjes achterover hangen, zelfs in de bekerfinale stonden we regelmatig met alle man op eigen helft.
Verbeek durfde te voetballen, durfde bij een nederlaag een verdediger eruit te halen om een spits erbij te zetten. De spelers lieten ook regelmatig zien dat ze wel konden spelen zoals Verbeek wilde, alleen zat er iets mis in het kopje want ze leken ook af en toe te verkrampen ofzo.
Maargoed, muitende spelers moet je nooit belonen met een applaus.
pi_65196967
Feijenoord staat bekend om het harde werken en de bikkels, waar zijn die gebleven?
***** Kraak.....
  maandag 19 januari 2009 @ 07:07:22 #61
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65196980
quote:
Op maandag 19 januari 2009 06:59 schreef kraaksandaal het volgende:
Feijenoord staat bekend om het harde werken en de bikkels, waar zijn die gebleven?
Mwah, dat is ook een behoorlijk eigen leven gaan leiden.
pi_65196993
quote:
Op maandag 19 januari 2009 07:07 schreef Keltie het volgende:

[..]

Hoezo? De 1e NL club met Europacup en daarna nog vele successen, in Rotterdam lopen net zoveel getalenteerde voetballers rond dan in A'dam
Iets gaat er mis bij beide clubs helaas,
***** Kraak.....
  maandag 19 januari 2009 @ 07:19:37 #64
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65197044
quote:
Op maandag 19 januari 2009 07:09 schreef TJDoornbos het volgende:
Mario Been
  maandag 19 januari 2009 @ 07:25:21 #65
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65197081
quote:
Op maandag 19 januari 2009 06:59 schreef kraaksandaal het volgende:
quote:
Op maandag 19 januari 2009 07:07 schreef Keltie het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 19 januari 2009 07:10 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Hoezo? De 1e NL club met Europacup en daarna nog vele successen, in Rotterdam lopen net zoveel getalenteerde voetballers rond dan in A'dam
Iets gaat er mis bij beide clubs helaas,
Jep, in 1970 wonnen we de Europacup 1.
Toen waren we ook 1 van de rijkste clubs in Europa.
Maar toen speelden we, schijnbaar, ook behoorlijk technisch voetbal. Coen Moulijn, meen ik, is op TV zelfs een keer gepikeerd geraakt toen er gesteld werd dat Feijenoord bekend stond om zijn werklust en wist toen ook te zeggen dat ze technisch heel behoorlijk speelden en mede daardoor de Europacup 1 hebben gewonnen.
Zo bedoel ik dat "Feijenoord is hard werken, mouwen opstropen en niet klagen" een behoorlijk eigen leven is gaan leiden.
Natuurlijk hadden we bikkels, maar vroeger en tegenwoordig zijn er nog technische spelers genoeg.
pi_65197105
Is dat bikkel issue niet gewoon toen in de jaren 90 terug gekeerd?
Met spelers als De Wolf, Fraser en Heus?
pi_65197119
quote:
Op maandag 19 januari 2009 07:30 schreef sjimz het volgende:
vergeet Ulli niet maar idd denk dat het toen is teruggekeerd.

Maar zonder gekheid kunnen de drie die jij noemt sjimz niet op Varkenoord wat mentaliteit gaan kweken!
pi_65197121
quote:
Op maandag 19 januari 2009 07:30 schreef sjimz het volgende:
Ook dat maar in t elftal van Moelijn stonden wat gozerts die niet echt tecnisch waren.
***** Kraak.....
pi_65197127
Laseroms, van Duivebode, Rinus. v Hanegem, Hasil, Janssen.
***** Kraak.....
pi_65197132
Allemaal bikkels.
***** Kraak.....
pi_65197135
quote:
Op maandag 19 januari 2009 07:33 schreef kraaksandaal het volgende:
Laseroms, van Duivebode, Rinus. v Hanegem, Hasil, Janssen.
Van Hanegem was niet alleen een bikkel.
Die gozer kon echt wel ballen hoor
Ik vind het jammer dat de meeste mensen Van Hanegem refereren aan werkvoetbal want het was een technisch begaafde voetballer hoor.

Wim Jansen idem dito.
pi_65197174
Jansen is bovenalles schuldig aan het hier en nu
pi_65197229
quote:
Op maandag 19 januari 2009 07:42 schreef TJDoornbos het volgende:
Juist.

Nu die paupervriendjes van hem er uitkankeren en we kunnen verder.

Overigens dat uitfluiten van je eigen spelers hoort niet bij Feyenoord hoor.

Ik kan me herinneren als Feyenoord uit speelde bij NAC ofzo en ze stonden daar voor en de supporters van de tegenstander waren stil dan klonk het luidkeels : AJAXPUBLIEK AJAXPUBLIEKKKKKK enz.

WTF was dat vrijdag dan weet je wel.

Trouwens zinloos want we zullen het met die gasten moeten doen . Mensen ga achter je club staan en vergeet ff de randzaken en de politieke spelletjes buiten het veld.
  maandag 19 januari 2009 @ 07:57:52 #74
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65197263
quote:
Op maandag 19 januari 2009 07:53 schreef Becel het volgende:

[..]

Juist.

Nu die paupervriendjes van hem er uitkankeren en we kunnen verder.

Overigens dat uitfluiten van je eigen spelers hoort niet bij Feyenoord hoor.

Ik kan me herinneren als Feyenoord uit speelde bij NAC ofzo en ze stonden daar voor en de supporters van de tegenstander waren stil dan klonk het luidkeels : AJAXPUBLIEK AJAXPUBLIEKKKKKK enz.

WTF was dat vrijdag dan weet je wel.

Trouwens zinloos want we zullen het met die gasten moeten doen . Mensen ga achter je club staan en vergeet ff de randzaken en de politieke spelletjes buiten het veld.
"We support the Feijenoord boys"
Als sommigen naar hun graf gedragen worden jah, nu niet meer. Dan maar een nepsupporter
  maandag 19 januari 2009 @ 08:09:17 #75
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65197337
quote:
Op maandag 19 januari 2009 07:42 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik snapte de sympathie voor hem toch al niet een paar jaar terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')