abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 19 januari 2009 @ 18:37:24 #241
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65217479
En luisteren naar Schelvis?

Die is niet voor niets weg gegaan bij de NOS he

Daar houden ze niet zo van die ongenuanceerde uitspraken.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_65217495
Wat er ook gebeurd, winst telt en verder niets!!
  maandag 19 januari 2009 @ 18:38:50 #243
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_65217527
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Liever een hardwerkende coach die duidelijk het gedachtegoed van Feyenoord bij zich draagt, dan naaibakken in een Feyenoord shirt

En volgens mij komen en gaan spelers ook. En hoe eerder deze jongens gaan, hoe beter
pi_65217581
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:34 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Als "professional" moet je jouw eigen gedachtes/gewoontes soms opzij zetten voor het teambelang. Daar ben je immers "professional" voor. Deze jongens konden dat niet en moeten daarom verkassen.

Verbeek heeft zich bewezen bij Heracles en bij Heerenveen, daar hoorde je ook niemand huilen. Sterker nog, jongens als KJH & Sibon (een "oudje") waren vol lof over hem.

De huidige selectie van Feyenoord heeft zich alles behalve bewezen. Maarja, in zo'n geval is de makkelijkste uitweg gewoon zeggen "dat er geen chemie" meer was en dat daarom Verbeek maar het veld moest ruimen.

Daarom alleen al zeg ik dat ik liever de selectie zie vertrekken dan de trainer. Natuurlijk is de makkelijkste weg om de trainer te bonjouren dan 22 man op straat te zetten.

Ik ben ook een realist en weet dat zoiets NOOIT zal gebeuren. Maar mijn inziens hadden ze beter de spelers aankunnen pakken ipv het op deze manier te doen.
De spelers hebben zich natuurlijk wel ook ongeveer op hetzelfde middenmoter en subtopperniveau bewezen als Verbeek. Het werkte nu niet. Wellicht door halsstarrig optreden van de spelers, halsstarrig optreden van Verbeek, maar waarschijnlijker is het dat het een combi is.
Je kunt simpelweg vanuit economisch oogpunt niet de halve selectie eruit gooien als je in Feyenoord's situatie zit.
Zoals het gegaan is, dat is onwaardig en daarvoor mogen wat mij betreft disciplinaire maatregelen richting de betreffende spelers worden getroffen, maar Verbeek was te zeer beschadigd als trainer om optimaal te kunnen functioneren.

Jammer, bijzonder jammer zelfs, maar helaas.

Diep ademhalen en doorgaan, dat is het enige wat de club rest.
pi_65217841
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:02 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Hij had niks met ajax, en zal het nooit krijgen ook
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_65218470
Column Willem van Hanegem

Laat Leon Vlemmings het seizoen gewoon afmaken bij Feyenoord

Er is vorige week bij Feyenoord van alles aan de hand geweest en op zulke momenten word ik altijd gebeld door de media. Ik geef dan, áls ik al een antwoord geef, altijd een eerlijk antwoord. Toen ze me voor een radiozender dus vroegen of ik Feyenoord zou willen helpen, zei ik uiteraard ‘ja’, want Feyenoord is mijn club.

De ellende is dan dat er met zo’n uitspraak van alles uitgehaald wordt. De indruk ontstond dat ik snel in de Kuip aan de slag wilde en hier en daar werd zelfs gesuggereerd dat ik Gertjan Verbeek een slechte trainer zou vinden. Het is ongelooflijk hoe mensen zulke onzin over je weten te schrijven en zeggen.

Ik kán helemaal geen mening hebben over de trainer Verbeek, ik heb hem namelijk nog nooit ook maar één training zien geven.

Het enige wat ik in verband met zijn functioneren wel eens gezegd heb, is dat je altijd eerst naar je spelersgroep moet kijken om te weten welke aanpak de beste is.

Je moet niet standaard iets in je bagage hebben en dat altijd op welke selectie dan ook toepassen. Ik heb het idee dat hij echt pech heeft gehad met de coaching en begeleiding binnen Feyenoord.

Ze hadden hem moeten helpen. Nu moest hij het alleen doen en ging, zo heb ik begrepen, nogal rücksichtslos te werk.

Dat ging ten koste van een paar spelers en op een gegeven moment ontstaan er dan zó veel bewegingen in een groep, dat je het niet meer rustig krijgt.

Ik heb dat vroeger als trainer bij Feyenoord ook meegemaakt. Ik ga geen namen meer noemen, maar rond een speler ontstond in de groep een conflict, dat later werd bijgelegd, waar anderen dan weer de balen van kregen en de eenheid was op het laatst volledig weg.

Dat zag je in de wedstrijden terug. Dan ben je als trainer de klos, helaas, maar zo gaat het. Dat heeft Gertjan nu ondervonden en ik vind dat voor hem echt heel vervelend. De vraag is wat er nu moet gebeuren. Toen ik Feyenoord vrijdag tegen Heerenveen best aardig zag spelen, dacht ik dat het misschien goed zou zijn om Leon Vlemmings het seizoen af te laten maken.

Dan zadel je NEC niet op met het probleem van Feyenoord en kan Mario Been komende zomer rustig naar Feyenoord gaan. En misschien is het ook wel een goed idee om Leo Beenhakker als technisch directeur aan te trekken.

Voor de heel korte termijn, ik denk aan morgenavond, moet Feyenoord een ander probleem oplossen. De leiding zal het publiek weer voor zichzelf en de spelers moeten winnen.

Je ziet dat een deel van het Legioen zich afkeert van de spelers. Dat is een slechte zaak. Iedereen is teleurgesteld, dat begrijp ik, maar als je alleen maar teleurgesteld blijft, kom je geen steek verder.

Als je een hart voor Feyenoord hebt, ga je nu, om te beginnen in de bekerwedstrijd tegen Heerenveen, volledig achter de ploeg staan. Die spelers kunnen het niet zonder hun aanhang.

Je zag het vrijdag, Feyenoord begon best aardig, maar verloor óók omdat ze tegen het cynisme van de eigen supporters aanliepen.

Komaan Feyenoorders, maak een nieuwe start met elkaar, de concurrentie profiteert van het onderlinge gedonder, dat kan geen Feyenoorder willen.

Groot gelijk! Willem!
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_65218474
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:34 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Als "professional" moet je jouw eigen gedachtes/gewoontes soms opzij zetten voor het teambelang. Daar ben je immers "professional" voor. Deze jongens konden dat niet en moeten daarom verkassen.

Verbeek heeft zich bewezen bij Heracles en bij Heerenveen, daar hoorde je ook niemand huilen. Sterker nog, jongens als KJH & Sibon (een "oudje") waren vol lof over hem.

De huidige selectie van Feyenoord heeft zich alles behalve bewezen. Maarja, in zo'n geval is de makkelijkste uitweg gewoon zeggen "dat er geen chemie" meer was en dat daarom Verbeek maar het veld moest ruimen.

Daarom alleen al zeg ik dat ik liever de selectie zie vertrekken dan de trainer. Natuurlijk is de makkelijkste weg om de trainer te bonjouren dan 22 man op straat te zetten.

Ik ben ook een realist en weet dat zoiets NOOIT zal gebeuren. Maar mijn inziens hadden ze beter de spelers aankunnen pakken ipv het op deze manier te doen.
Je mist echt totaal het hele punt. Dit is niet een gevalletje van geen chemie meer. Er was simpelweg geen samenwerking meer mogelijk.

Er zijn teveel dingen voorgevallen die niet door de beugen konden/kunnen. Van beide kanten naar ik het begrijp. Wees niet zo simpel. Je kunt niet zomaar even een zooi spelers ontslaan. Zeker niet wanneer de trainer ook schuld heeft. En wat te denken van de technisch directeur (Bosz) die uitermate blij is met dit hele gebeuren. En dan heb je ook Gudde nog die als een ambtenaar lekker alles aan zich voorbij heeft laten gaan zoals het er nu naar uitziet.

Met dom lullen schiet niemand iets op.
  maandag 19 januari 2009 @ 19:16:54 #248
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65218782
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:37 schreef onlogisch het volgende:

Vind hem altijd prettig praten over voetbal
pi_65219045
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:37 schreef onlogisch het volgende:

Die is inderdaad niet voor niets weggegaan, kwam niet tussen die jodenkliek daar
  maandag 19 januari 2009 @ 19:36:10 #250
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65219538
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:48 schreef denthemen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Judas.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 19 januari 2009 @ 19:41:31 #251
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65219764
We staan 12e, hebben een negatief eigen vermogen, een club waarbij de selectie kennelijk de baas is, een incompetent bestuur, en het is niet duidelijk wie de baas is. Is het dan echt belangrijk of het verleden van een nieuwe coach "onbesmet" is? Is echt wel het laatste waar ik me druk over kan maken.
2000 light years from home
  maandag 19 januari 2009 @ 19:49:52 #252
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65220126
quote:
Op maandag 19 januari 2009 19:41 schreef Merkie het volgende:
We staan 12e, hebben een negatief eigen vermogen, een club waarbij de selectie kennelijk de baas is, een incompetent bestuur, en het is niet duidelijk wie de baas is. Is het dan echt belangrijk of het verleden van een nieuwe coach "onbesmet" is? Is echt wel het laatste waar ik me druk over kan maken.
Ik maak me er wel druk om, al zal dat weinig uithalen. Hij is blijkbaar nodig. God mag weten waarom. Hij deed het twee jaar geleden ook al zo goed...
Elite
Tegen TTIP
pi_65220188
Ben ik trouwens de enige die het grappig vindt dat Beenhakker wellicht eventjes deze rit uitrijdt totdat Been het stuur overneemt?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_65220255
quote:
Op maandag 19 januari 2009 19:51 schreef Mwanatabu het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het grappig vindt dat Beenhakker wellicht eventjes deze rit uitrijdt totdat Been het stuur overneemt?
pi_65221027
quote:
Op maandag 19 januari 2009 19:51 schreef Mwanatabu het volgende:
geweldig joh...
  maandag 19 januari 2009 @ 20:28:58 #256
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65221849
quote:
Op maandag 19 januari 2009 19:49 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik maak me er wel druk om, al zal dat weinig uithalen. Hij is blijkbaar nodig. God mag weten waarom. Hij deed het twee jaar geleden ook al zo goed...
Tien jaar geleden deed 'ie het wel goed.
  maandag 19 januari 2009 @ 20:38:28 #257
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_65222196
Goeie zaak dat Mario gewoon bij NEC blijft, erg verstandig hij zou gek zijn om nu in dit Feyenoord te stappen. Ik hoop overigens wel dat hij na dit seizoen naar Rotterdam Zuid komt!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  maandag 19 januari 2009 @ 20:38:51 #258
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_65222213
quote:
Beenhakker wil niet openlijk solliciteren
Geschreven op maandag, 19 januari om 20:33

Mario Been blijft in ieder geval tot de zomer bij NEC en dus moet Feyenoord op zoek naar een nieuwe optie om de onlangs vertrokken Gertjan Verbeek op te volgen. Diverse media weten dat Leo Beenhakker nu de beste papieren heeft, maar evenals Been hoorde ook de bondscoach van Polen nog niets van Feyenoord. De oefenmeester wacht geduldig af.

Volgens geruchten zou de Raad van Commissarissen sponsors binnen de businessclub hebben benaderd om te investeren in de komst van Beenhakker. De coach, die in het verleden al werkzaam was bij de Rotterdamse club, zou dan als tussenpaus het seizoen moeten afmaken en in de zomer plaatsmaken voor Been. Beenhakker zou dan als technisch directeur aan de slag kunnen.

Het scenario lijkt fraai in elkaar te steken, maar Beenhakker is niet onder de indruk. “Als ik alle verhalen moet geloven liggen alle draaiboeken al klaar om mij binnen te halen”, zei de coach in Sportweek. “Maar zoals ik al honderdduizend keer heb gezegd: ik zit in Polen en ik heb nog niks van Feyenoord gehoord.”

Eerder zou Beenhakker in de media hebben aangegeven dat ‘zijn handen jeukten’ om de klus in Rotterdam op te pakken. Die uitspraak wilde hij niet herhalen. “Als je zegt dat je wilt komen, krijg je weer van die verhalen dat je openlijk loopt te solliciteren”, verzuchtte Beenhakker. “Daar heb ik helemaal geen zin in. Als ze me bellen, dan zal ik hén antwoord geven. Voorlopig ben ik gewoon nog hier in Polen bezig.”
  maandag 19 januari 2009 @ 20:51:11 #259
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65222742
En de paardelul zuchtte er zeker bij...
Elite
Tegen TTIP
  maandag 19 januari 2009 @ 20:52:19 #260
139407 jorienvdherik
pi_65222791
quote:
Op maandag 19 januari 2009 20:28 schreef Merkie het volgende:

[..]

Tien jaar geleden deed 'ie het wel goed.
  maandag 19 januari 2009 @ 20:58:37 #261
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65223084
Andere tijden waren dat.
Elite
Tegen TTIP
pi_65223131
quote:

[..]

Alsof dat zijn schuld was. Er was voor hij kwam een teringbende van gemaakt en hij moet dat in een paar dagen even oplossen? Natuurlijk niet.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 januari 2009 @ 21:06:21 #263
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_65223412
Werden jullie gister niet razend toen jullie die seniele gek van een Kraaij hoorde beweren dat de supporters een grotere schande waren voor F'noord dan de spelers? Wat een mafkees...

Het lijkt er op alsof dat soort malloten denken dat de supporters enig doel is de spelers vermaken, terwijl de rol toch echt omgekeerd is ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 19 januari 2009 @ 21:06:36 #264
185115 Juk
Misschien
pi_65223426
quote:

Hij deed het twee jaar geleden ook al zo goed...
Tegen Groningen werd er goed gespeeld.

Plus, dat waren andere tijden...
The only thing I fear is my MoM
pi_65224003
kan iemand het sportweek artikel scannen?
  maandag 19 januari 2009 @ 21:22:19 #266
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65224181
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:06 schreef Juk het volgende:

[..]

Tegen Groningen werd er goed gespeeld.

Plus, dat waren andere tijden...
Nou nee.
Elite
Tegen TTIP
pi_65224924
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:06 schreef Doc het volgende:
Werden jullie gister niet razend toen jullie die seniele gek van een Kraaij hoorde beweren dat de supporters een grotere schande waren voor F'noord dan de spelers? Wat een mafkees...

Het lijkt er op alsof dat soort malloten denken dat de supporters enig doel is de spelers vermaken, terwijl de rol toch echt omgekeerd is ...
Om die ouwe Kraaij ken ik me echt niet meer druk maken, die lult zovel onzin in uur..
Geloof dat hij nog nooit iets positiefs over de supporters heeft gezegd.
pi_65225746
Gudde er donderdag dus uit. Sjaak Troost zijn opvolger.
Brard en Lammers er ook uit.
pi_65225771
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Bron? VI? Want ik schakel pas net in
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  maandag 19 januari 2009 @ 21:58:51 #270
139407 jorienvdherik
pi_65225803
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
troost is dat geen vriendje dan?
pi_65225913
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:58 schreef denthemen het volgende:

[..]

Bron? VI? Want ik schakel pas net in
Johan idd
  maandag 19 januari 2009 @ 22:02:53 #272
139407 jorienvdherik
pi_65225970
We kunnen beter eens spelers kopen
pi_65226021
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Van welk geld?
pi_65226037
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe?
  maandag 19 januari 2009 @ 22:04:39 #275
139407 jorienvdherik
pi_65226063
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:03 schreef VoreG het volgende:

[..]

Van welk geld?
Van al die afkoopsommen van mederwerkers
pi_65226132
quote:
'Chaos binnen Feyenoord blokkeert overgang Abdellaoue'

Door alle gebeurtenissen van de afgelopen dagen in Rotterdam, staat een mogelijke overgang van Mohammed Abdellaoue naar Feyenoord op de tocht. De Noorse voetbalsite FXT.no bericht vandaag dat een mogelijke overgang van de Noorse aanvaller van de baan lijkt te zijn.

De 23-jarige Abdellaoue is één van de meest talentvolle spelers uit Noorwegen. De aanvaller brak dit seizoen pas echt door en scoorde voor zijn club Vålerenga IF negen goals in drieëntwintig competitiewedstrijden. Tevens was hij met twee goals in de finale mede verantwoordelijk voor het winnen van de Noorse beker door Vålerenga IF. Ook wist hij het dit seizoen te schoppen tot Noors international.

Zijn stormachtige ontwikkeling bleef niet onopgemerkt en afgelopen najaar kreeg hij de kans om stage te lopen bij Manchester United, dit aanbod sloeg hij echter af. FC Groningen toonde daarnaast ook interesse, maar Abdellaoue koos voor een langer verblijf bij de club uit de Noorse hoofdstad Oslo. In een reactie op een mogelijke overgang naar Feyenoord zei de aanvaller niet onwelwillend tegenover een mogelijke transfer naar de Rotterdammers te staan. Maar door de interne chaos binnen Feyenoord lijkt er van een transfer dan ook geen sprake meer te zijn.
pi_65226149
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:04 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Van al die afkoopsommen van mederwerkers
Euh?
  maandag 19 januari 2009 @ 22:07:16 #278
139407 jorienvdherik
pi_65226174
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:06 schreef VoreG het volgende:

[..]

Euh?
Wat denk je dat dit kost?

Gudde, Brard en Lammers er ook uit.
pi_65226228
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:06 schreef VoreG het volgende:

[..]

Euh?
Twilight Zone shit dit.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  maandag 19 januari 2009 @ 22:10:38 #280
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65226325
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:07 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Wat denk je dat dit kost?

Gudde, Brard en Lammers er ook uit.
Je weet dat Feyenoord afkoopsommen moet betalen aan de ontslagen medewerkers, en niet andersom ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')