Heel smerig idd. Lijkt wel een pooierquote:
OMGquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als jij dat koopt, ben jij dan tauge?
Joh, terwijl hij toch jaren bekend stond als intellectueelquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Als ik John de Wolf zo hoor, die is net zo "intelligent" als de supporters: weet je wel.![]()
Lekker ZZP-en in de bouw, een beetje een twijfelachtige administratie er op nahouden.²
Ja, maar jij bent beduidend intelligenter dan de gemiddelde supporter. Let op: dit is niet sarcastisch!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarom niet!? Wanneer ik in het stadion ben en de tegenstander scoort gewoon een schitterende goal, dan applaudiseer ik gewoon.
Dan ben je een voetballiefhebber, en geen voetbalsupporter.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarom niet!? Wanneer ik in het stadion ben en de tegenstander scoort gewoon een schitterende goal, dan applaudiseer ik gewoon.
Uhm die zegt altijd al vaak 'weetje'quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:42 schreef jorienvdherik het volgende:
zelfs van halst gaat weet je zeggen
De beste valsspeler met een kaartenspel jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:46 schreef denthemen het volgende:
De Wolf, de beste verdediger die we ooit gehad hebben in Nederland, tenminste, als ik zo zijn filosofie hoor
Heerlijk om hem te horen, met zijn simpele argumenten, alsof hij een 3de klasser traint.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:46 schreef denthemen het volgende:
De Wolf, de beste verdediger die we ooit gehad hebben in Nederland, tenminste, als ik zo zijn filosofie hoor
Je bent inderdaad erg intelligent als je in de kuip, in het thuisvak gaat juichen als Ajax scoortquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent beduidend intelligenter dan de gemiddelde supporter. Let op: dit is niet sarcastisch!²
Een goed zelfbeeld is goed voor je zelfvertrouwenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:46 schreef denthemen het volgende:
hahaahahahahahahaahahahaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je bent inderdaad erg intelligent als je in de kuip, in het thuisvak gaat juichen als Ajax scoort
Ik ben niet echt een CLUBsupporter, maar wel degelijk een voetbalsupporterquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:46 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Dan ben je een voetballiefhebber, en geen voetbalsupporter.
Vandaag idd erg zwak.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:50 schreef Irrem het volgende:
El ahmadi heeft volgens mij nog geen een bal goed geraakt
Toen ik bij Arsenal was gaf ik een staand applaus toen Boaten erin kwam bij Aston Villa. Dat hele vak mij aankijken (arsenal vak), maar schijt aan ze... ik keek gewoon normaal terugquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je bent inderdaad erg intelligent als je in de kuip, in het thuisvak gaat juichen als Ajax scoort
Misschien is hij helemaal uitgeput van een oefenpartijtje gisteren op de training....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:50 schreef Irrem het volgende:
El ahmadi heeft volgens mij nog geen een bal goed geraakt
Je bent toch niet zo`n Nederlands Elftal figuur of wel? Die helemaal verkleed en met belachelijke liedjes gaat lopen feest vieren om alles.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een CLUBsupporter, maar wel degelijk een voetbalsupporter
Ik heb zelfs wel eens meegemaakt dat ik zelf een goal maakte in een wedstrijd en de tegenstanders (de spelers) gaven applaus en een schouderklopje enzo(dribbel vanaf mijn eigen helft langs 4-5 man ofzo en in de kruising...
)
Nee.... verre van zelfs. In 2006 hoopte ik zelfs dat Duitsland de finale zou halen en winnen, want die speelden gewoon het leukste en meest aanvallende voetbal dat toernooiquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:52 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo`n Nederlands Elftal figuur of wel? Die helemaal verkleed en met belachelijke liedjes gaat lopen feest vieren om alles.
Ja want als je algemeen voetballiefhebber bent ben je meteen datquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:52 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo`n Nederlands Elftal figuur of wel? Die helemaal verkleed en met belachelijke liedjes gaat lopen feest vieren om alles.
Die kutVerbeek heeft gewoon zn talent in de kiem gesmoordquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:54 schreef Happel het volgende:
Verwacht je niet. Timmer die goed staat te keepen...
Zou het dan toch.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:55 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Jij bent zeker een van die jostis die in de uitbus van twente als een aapje op de ramen loopt te slaan
Nee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:54 schreef Happel het volgende:
Verwacht je niet. Timmer die goed staat te keepen...
Zou het dan toch.
Ja, erg he. Mensen die feest vieren bij voetbal. Dan moet je juist iedereen kapot schelden en dingen slopen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:52 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Verkeerde pass.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Van Bronckhorst trapt de bal buiten: charme offensief?²
Was een keuirige tackle op de bal van Hofland.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:55 schreef leonnekes het volgende:
Beerens gevloerd door Hofland en ligt nu gebleseerd aan de grond
Edit: Staat al weer
Ik kan me inderdaad ergeren aan mensen die hun kostuum belangrijker vinden dan het voetbal.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, erg he. Mensen die feest vieren bij voetbal. Dan moet je juist iedereen kapot schelden en dingen slopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |