Nee.... verre van zelfs. In 2006 hoopte ik zelfs dat Duitsland de finale zou halen en winnen, want die speelden gewoon het leukste en meest aanvallende voetbal dat toernooiquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:52 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo`n Nederlands Elftal figuur of wel? Die helemaal verkleed en met belachelijke liedjes gaat lopen feest vieren om alles.
Ja want als je algemeen voetballiefhebber bent ben je meteen datquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:52 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo`n Nederlands Elftal figuur of wel? Die helemaal verkleed en met belachelijke liedjes gaat lopen feest vieren om alles.
Die kutVerbeek heeft gewoon zn talent in de kiem gesmoordquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:54 schreef Happel het volgende:
Verwacht je niet. Timmer die goed staat te keepen...
Zou het dan toch.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:55 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Jij bent zeker een van die jostis die in de uitbus van twente als een aapje op de ramen loopt te slaan
Nee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:54 schreef Happel het volgende:
Verwacht je niet. Timmer die goed staat te keepen...
Zou het dan toch.
Ja, erg he. Mensen die feest vieren bij voetbal. Dan moet je juist iedereen kapot schelden en dingen slopen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:52 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Verkeerde pass.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Van Bronckhorst trapt de bal buiten: charme offensief?²
Was een keuirige tackle op de bal van Hofland.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:55 schreef leonnekes het volgende:
Beerens gevloerd door Hofland en ligt nu gebleseerd aan de grond
Edit: Staat al weer
Ik kan me inderdaad ergeren aan mensen die hun kostuum belangrijker vinden dan het voetbal.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, erg he. Mensen die feest vieren bij voetbal. Dan moet je juist iedereen kapot schelden en dingen slopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |