Ja want iedereen praat elkaar na en zo hebben we allemaal dezelfde mening. Doe eens een eigen mening hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat valt er na deze week aan uit te leggen?
De selectie zit vol verraders die met de krant bellen om de trainer kwijt te raken en jij doet alsof er niets is gebeurd, broer van John de Wolf ofzo?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nou, ik stel volgens mij een vrij eenduidige en eenvoudige vraag, kan je toch gewoon antwoord op geven?
zit via stream van eredivisie live te kijken, voor 6 euro , maar dan moet je nog op fok lezen dat het 2-1 isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hou van Eredivisie Live, stuk scherper
Je beantwoord mijn vraag met een vraag: dat is geen duidelijk antwoord.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Is mijn reactie geen antwoord op je vraag? Volgens mij is dat vrij duidelijk...
Waarom komen ze dan helemaal naar Friesland????? Dan blijf je toch thuis!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:30 schreef SCH het volgende:
[..]
De rest van de week onder een steen gelegen?
Niet iedereen heet TC03quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Waarom komen ze dan helemaal naar Friesland????? Dan blijf je toch thuis!
Echt hè...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je beantwoord mijn vraag met een vraag: dat is geen duidelijk antwoord.
Jij zou dus niet juichen omdat er 'niks meer uit te leggen valt'.?
Precies de reden dat ik hier zit en niet daar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Waarom komen ze dan helemaal naar Friesland????? Dan blijf je toch thuis!
6 euro voor 1 wedstrijd? Dan kun je beter een abo nemen voor 10 euro per maand.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:32 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
zit via stream van eredivisie live te kijken, voor 6 euro , maar dan moet je nog op fok lezen dat het 2-1 is
ff later scoren ze inderdaad
Nog een keer, nu rustig adem halen en dan typen..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:32 schreef jorienvdherik het volgende:
El Ahamdi in der verkoop dan maar?
Wie?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:33 schreef Wilskracht het volgende:
De eerste goal was een fout van Mackaay
Al vraag ik waarom Mackaay spelers moet dekken terwijl hij dat niet goed kan
Hahahaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als jij dat koopt, ben jij dan tauge?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:32 schreef Yi-Long het volgende:
Als je niet kunt juichen om een schitterende goal, ongeacht op welk moment of door wie gescoord, dan heb je niets te zoeken in een voetbalstadion...
Zelfs ik vind het een goede actie van de feyenoorders. Die spelers vinden dat ze te hard moeten trainenquote:
Juichen en mooiheid waarderen zijn nog altijd 2 verschillende dingen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:32 schreef Yi-Long het volgende:
Als je niet kunt juichen om een schitterende goal, ongeacht op welk moment of door wie gescoord, dan heb je niets te zoeken in een voetbalstadion...
Gaat die echt niet beter van spelenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nog een keer, nu rustig adem halen en dan typen..
Ja, wat wil je hier mee zeggen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:35 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Juichen en mooiheid waarderen zijn nog altijd 2 verschillende dingen.
Bullshit. feyenoord is ziek, doodziek. Ik vind het een prima statement van die supporters. Laat die overbetaalde "zakkenvullers"quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:32 schreef Yi-Long het volgende:
Kerel, doe nou niet zo grappig. Je begrijpt dondersgoed wat ik in mijn eerste reactie bedoelde.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Verrassende reactie, zeer inhoudelijk.
Ik had het niet over zijn foutenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gaat die echt niet beter van spelen![]()
iedere bal is balverlies
Ik begrijp wat je bedoelde, maar het is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Kerel, doe nou niet zo grappig. Je begrijpt dondersgoed wat ik in mijn eerste reactie bedoelde.
De 2-0 is er ook niet geweest.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Timmer had de 2-0 en 1-0 ook wel mogen hebben
+ Penalquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dingsdag slaat Slory gewoon! Donkerrood!
Daar denk ik dus anders over.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelde, maar het is geen antwoord op mijn vraag.
Geef 'm eens een stukje kaas met z'n flaporen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind Hofland echt de verpersoonlijking van het schijnheilige Feyenoord. Het boegbeeld der schijnnheiligheid.
[ afbeelding ]
"Bekijk mijn blik eens goed, ik ben echt goed schijnheilig hoor."²
Dit geldt voor 86% van zijn tegengoals, en de overige 14% ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Timmer had de 2-0 en 1-0 ook wel mogen hebben
Waarom niet!? Wanneer ik in het stadion ben en de tegenstander scoort gewoon een schitterende goal, dan applaudiseer ik gewoon.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:34 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ja, als heerenveen supporter ga je zeker juichen als Makaay scoort.
Mwah, hij geeft gewoon z`n mening over hoe feyenoord nu speelt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:38 schreef TC03 het volgende:
Jan van Halst praat alsof hij voor het eerst naar Feyenoord kijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |