Kom op zeg! Wereldgoal van je club, dan mag je best juichen. Feyenoord speelt een prima wedstrijd!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:25 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
waarom dan ?
dat heet een signaal afgeven
Uiteraard niet die en dat was lang niet Bergkamp's mooiste.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:27 schreef Espabilado het volgende:
Als ie daar op doelde; hoe durft ie het te vergelijken
Bergkamp
Makaay wilde trouwens volgens mij in 1x uithalen maar bal stuiterde nog.
Het lijkt er veel op.quote:
Heeft bijna iedereen hier een bril nodig of lullen jullie gewoon met die flutcommentator mee?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kom op zeg! Wereldgoal van je club, dan mag je best juichen. Feyenoord speelt een prima wedstrijd!
Kut
Waarom zou je in godsnaam niet juichen als Makaay een prachtig doelpunt maakt? Leg eens uit?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Het lijkt er veel op.
Net zoals jij er ook weinig van af lijkt te weten...
Oh nee, ik praat iedereen na.
Theo 'Bang Bang' Luciusquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:28 schreef Yi-Long het volgende:
Lucius wederom![]()
![]()
Wat is dat toch een gi-gan-tische kneus...
Lijkt me niet, Bergkamp maakte ook aardig wat goals door de bal over de tegenstander heen terug te halen, en dan uit te halen. (bron: 100 mooiste goals van Bergkamp.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:27 schreef Espabilado het volgende:
Als ie daar op doelde; hoe durft ie het te vergelijken
Bergkamp
Makaay wilde trouwens volgens mij in 1x uithalen maar bal stuiterde nog.
Mis ik iets?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Goeie actie van de supporters van feyenoord
Idd. Ik ben neutraal: Schitterend!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wat een prachtige pot voor de neutrale toeschouwers
Ik hou van Eredivisie Live, stuk scherperquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:29 schreef Tomhoog het volgende:
YEAH!
Love live streams!
Mooie doelpunten.
Heerenveen moet wel gewoon blijven voetballen
Wat valt er na deze week aan uit te leggen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam niet juichen als Makaay een prachtig doelpunt maakt? Leg eens uit?
Als jij dat koopt, ben jij dan tauge?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:29 schreef SCH het volgende:
Oh, ik ga echt een touw kopen voor die commentator
De rest van de week onder een steen gelegen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam niet juichen als Makaay een prachtig doelpunt maakt? Leg eens uit?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:29 schreef SCH het volgende:
Oh, ik ga echt een touw kopen voor die commentator
Nou, ik stel volgens mij een vrij eenduidige en eenvoudige vraag, kan je toch gewoon antwoord op geven?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat valt er na deze week aan uit te leggen?
Hij is er zo een die de selectie niets verwijt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:30 schreef SCH het volgende:
[..]
De rest van de week onder een steen gelegen?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als jij dat koopt, ben jij dan tauge?
Omdat je aanvoelt dat het binnen vijf minuten 2-1 staat?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is mijn reactie geen antwoord op je vraag? Volgens mij is dat vrij duidelijk...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nou, ik stel volgens mij een vrij eenduidige en eenvoudige vraag, kan je toch gewoon antwoord op geven?
Nee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:30 schreef SCH het volgende:
[..]
De rest van de week onder een steen gelegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |