Verbeek is ontslagen en Bosz en Jansen zijn ook weg.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kan iemand mij de afloop vertellen ?
Stiekem houden we toch wel van elkaar hè, Bossche Bol van mequote:Op donderdag 15 januari 2009 22:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah gelukkig, ray is weer gesignaleerd.
Ja, is goed.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:47 schreef denthemen het volgende:
Live Eredivisieverslagen # 107 - Zonder verbeek
Ray, verwijder mijn post dan ook als je de oorzaak ook weg deed
Dank uquote:
Loop niet zo te zeuren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dank uHet staat zo raar anders
Overigens kan ik van iedereen grappen hebben hoor, maar niet van hem, vandaar mijn reactieGaan jullie maar gewoon verder met misselijke grappen waardoor ik s'avonds in mijn bed een beetje moet huilen
Ach man, krijg een rolberoertequote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:51 schreef denthemen het volgende:
Gaan jullie maar gewoon verder met misselijke grappen waardoor ik s'avonds in mijn bed een beetje moet huilen
Al gezien, toch bedanktquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:19 schreef denthemen het volgende:
Live Eredivisieverslagen # 107 Er is weer voetbal
Check.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:27 schreef denthemen het volgende:
Het grote Feyenoord-topic #434: Alles naar de klote!
Is nu alleen een troll
Nee, nu niet, want ik verwacht er niet leuke reacties op.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vind hem wel leuk, mag die terug
Zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, nu niet, want ik verwacht er niet leuke reacties op.
Dan hoef je hem toch niet meer te zien?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
ja en vandaag of gister stond die er ook al
Sorry, zal niet meer op je reageren, ok?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gaan de mods nog wat doen aan al dat getrol?
Volgens mij ben ik bezig, maar als ik wat gemist heb, dan kun je het hier melden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gaan de mods nog wat doen aan al dat getrol?
Jawel hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dan hoef je hem toch niet meer te zien?
Kap eens met het melden van posts van Cyberia18 of denthemen die gewoon okay zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vind het niet schokkend nee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Pardon ?
Timmers gaybar
schijnheilige rattenkop van Gio..
Mag dat ?
Je wordt voorspeelbaar Jorienquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Pardon ?
Timmers gaybar
schijnheilige rattenkop van Gio..
Mag dat ?
Wat ben je toch kinderachtig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor je verhelderende verklaring
Ik vind het niet schokkend .quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je wordt voorspeelbaar Jorien
AFC Ajax-topic #1169: Verder op jacht naar derde ster
Ik ook niet, ik vind het echter wel typerend voor jouquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik vind het niet schokkend .
Waarom post je het dan wel eerst hier? Zo snel van gedachten veranderd?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik vind het niet schokkend .
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Sorry, zal niet meer op je reageren, ok?
Ik heb wel ergere dingen in een wedstrijden-topic voorbij zien komen die ook gewoon door de beugel konden.quote:
Ik laat 'm nu staan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Het grote Feyenoord-topic #435: Zonder schokeffect
Wat mag wel wat mag niet
Dat heet nou context lezen en leren modden.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom mag het dan eerst niet? Na een dag van gedachten veranderd?
YES! Binnen 2 minuten!!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Lijkt mij niet zo relevant voor het topic?
Ja, dicht.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:44 schreef Rumille het volgende:
Ben Sahar
Dubbel
Het Ben Sahar topic: Superboer
checkquote:Op zondag 18 januari 2009 16:44 schreef Rumille het volgende:
Ben Sahar
Dubbel
Het Ben Sahar topic: Superboer
Nein, ik heb me kaarten moeten verkopen omdat ik ziek benquote:Op zondag 18 januari 2009 16:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Vanaf de telefoon in het Goffertstadion?
Ik heb nu 2 weken vrij na mijn tentamens, tijd genoeg om mij te ontgroenenquote:Op zondag 18 januari 2009 17:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, dan kan je nu toch alvast al blauw worden?
Ray dacht dat je namelijk in Nijmegen was.
Kan hoogstwaarschijnlijk wel. Deze user kiest er echter voor om de vraag naar zijn eigen inzicht te beantwoorden.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Serie A #4: Degelijk voetbal en wonderschone doelpunten
Kan er niet gewoon normaal reactie komen ?
checkquote:Op zondag 18 januari 2009 19:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
NOS Eredivisie #7: Stemmingmakerij en suffe filmpjes.
Kan er nog een dubbele punt achter #7?
echt Jorien, doe niet zo hypocriet en ga nu eens FB gebruiken waarvoor het bedoeld is. Het is een grapje, zoals jij ook regelmatig durft te maken.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Serie A #4: Degelijk voetbal en wonderschone doelpunten
Kan er niet gewoon normaal reactie komen ?
Het is geen grapje, maar een persoonlijke aanval.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
echt Jorien, doe niet zo hypocriet en ga nu eens FB gebruiken waarvoor het bedoeld is. Het is een grapje, zoals jij ook regelmatig durft te maken.
Dat is geen persoonlijke aanval Jorien.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het is geen grapje, maar een persoonlijke aanval.
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Achterlijke teringdebiel.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zeker een indirecte bedreiging?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat kan soms ook gewoon de waarheid zijn hoor..quote:Op zondag 18 januari 2009 20:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Achterlijke teringdebiel.
Dat is een persoonlijke aanval.
Bedankt voor de verduidelijking.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Achterlijke teringdebiel.
Dat is een persoonlijke aanval.
Klopt, ik houd ook echt van ze.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is hier gewoon een vriendjes kliek hier
Angstquote:Op zondag 18 januari 2009 20:40 schreef Rumille het volgende:
Maar kan iemand mij uitleggen waarom de ontgroening niet werkt? Is ie echt afgeschaft?Schandalig!
Doe jij dan eens topic openen, dan volgt de rest ook wel.quote:
BS heeft meteen zo'n overwicht dat niemand durft. Zelfs SCH komt niet online.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:40 schreef Rumille het volgende:
Maar kan iemand mij uitleggen waarom de ontgroening niet werkt? Is ie echt afgeschaft?Schandalig!
ik heb een naam hoog te houdenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:41 schreef Rumille het volgende:
[..]
Doe jij dan eens topic openen, dan volgt de rest ook wel.
Als 1 schaap over de dam rolt, dan volgt de rest ook.
Ik keek ook of de naam van denthemen blauw was. Blijkt het BliksemSgigt te zijnquote:Op zondag 18 januari 2009 20:45 schreef Adothehague het volgende:
Wie moet er ontgroent worden dan?
Ik heb nog geen nieuwe moderator gezien.
De feestjes van Yvonne zijn niet rolstoel toegankelijk, daar is het fout gegaanquote:Op zondag 18 januari 2009 20:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik keek ook of de naam van denthemen blauw was. Blijkt het BliksemSgigt te zijn
quote:Op zondag 18 januari 2009 01:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Nieuwe scheidsrechtertenues...
Voetbalshirtstopic
Scheidsrechterstopic
Ach gos, hebben ze je overgeslagen en even geen aandacht voor je?quote:
evengoed bedankt voor de melding natuurlijk.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:55 schreef Blawh het volgende:
Paardenbloemen plukken
Kwaliteitstopic.
Edit: Al slotje zie ik.
Het voegt toch gewoon niets toe? En dat hij elke post van mij hier neerzet dat is niet mijn probleem. Ik geef gewoon een hele normale reactie in het topic, dan hoor je toch niet zo'n reactie terug te krijgen? Negeren zit er bijna niet in, aangezien hij via mijn profiel bekijkt waar ik post om er op te reagerenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dank je. Er mist inderdaad een h achter O.
Gaan we elke reactie van jullie op elkaar hier krijgen? Dan is elkaar negeren beter, kom op zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |