Denk dat het zo'n 90 minuten duurt, zal wel in Rome gespeeld worden. Ik ga er vanuit dat ze allebei met 11 spelers beginnen, maar daarvoor zou ik over 55 minuten inschakelen op Sport 1. Tip is om op minimaal 42" te kijken, dan zie je het beter.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat denken jullie van lazio - juve
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk dat het zo'n 90 minuten duurt, zal wel in Rome gespeeld worden. Ik ga er vanuit dat ze allebei met 11 spelers beginnen, maar daarvoor zou ik over 55 minuten inschakelen op Sport 1. Tip is om op minimaal 42" te kijken, dan zie je het beter.
Geniaalquote:Op zondag 18 januari 2009 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk dat het zo'n 90 minuten duurt, zal wel in Rome gespeeld worden. Ik ga er vanuit dat ze allebei met 11 spelers beginnen, maar daarvoor zou ik over 55 minuten inschakelen op Sport 1. Tip is om op minimaal 42" te kijken, dan zie je het beter.
[..]
Ambroquote:Op zondag 18 januari 2009 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Misschien sportieve hoogconjuctuur daar?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk niet dat er zoveel Serie A clubs in het arme (?) zuiden zitten.
Veel?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk niet dat er zoveel Serie A clubs in het arme (?) zuiden zitten.
[..]
Ik wel, maar ik ben ook gewoon abonne bij sport 1, en tap geen streams van slechte kwaliteit van inet af.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:53 schreef M0NTANA het volgende:
Hebben jullie ook geen geluid?
Zijn we het toch nog eens ergens over eens.quote:
En het zou ook terecht zijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:09 schreef pfaf het volgende:
Nog 10 minuutjes. Puntverlies voor JuveMerda zou prachtig zijn na de afdroging van Inter!
jorien had z'n zakgeld op winst Juve ingezet, als dat dan niet gebeurt, is de match automatisch saai.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:29 schreef Chadi het volgende:
Saai was de wedstrijd net allerminst
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
jorien had z'n zakgeld op winst Juve ingezet, als dat dan niet gebeurt, is de match automatisch saai.
Ik had het vannacht op je moeder, saai dat het was.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
jorien had z'n zakgeld op winst Juve ingezet, als dat dan niet gebeurt, is de match automatisch saai.
Tering wat ben jij slecht in trash talkquote:Op zondag 18 januari 2009 23:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik had het vannacht op je moeder, saai dat het was.
ligt het toch niet aan het voetbal
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik had het vannacht op je moeder, saai dat het was.
ligt het toch niet aan het voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |