Gulle gever, geld over de balk smijter, knettergek persoon..quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:35 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hoe wil je zo'n man anders noemen?
Dat stond vanmiddag al op het forumquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:33 schreef Adothehague het volgende:
Trouwens, ik weet uit betrouwbare bron te melden dat het ontslag van Verbeek en de afkoopsom wordt gefinancierd door een externe man met geld (Geldschieter)
Hij had anders wel gelijk met zijn griep-epidemie. Veel meer media maken er nu melding vanquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat stond vanmiddag al op het forumAdo, geef het op, we geloven je niet met je praatjes
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Hij had anders wel gelijk met zijn griep-epidemie. Veel meer media maken er nu melding van
Toen stond het zelfs op teletekstquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Hij had anders wel gelijk met zijn griep-epidemie. Veel meer media maken er nu melding van
Groninger Logica Ontleding?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat is GLO een kansloos vak.
Wat het maar waar.quote:
Nog niet helemaal, nog wat koorts, zit nu met een laptopje op bedquote:
Beterschapquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nog niet helemaal, nog wat koorts, zit nu met een laptopje op bedHoop Vrijdag nog een tentamen te kunnen maken
Wat een gast was dat hèquote:
En dan ergerde jij je aan BSB.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat een gast was dat hè
Alleen maar van die smileys posten.
Dat niet alleen hè..quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En dan ergerde jij je aan BSB.![]()
Moment ik ga even naar FB met deze post.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat niet alleen hè..
Keywords: Onzin, irritatie, hutspot
Hehe, wij hadden pas ook zo'n pot. Maar toen was de kantine gelukkig wel openquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:17 schreef M0NTANA het volgende:
5-4 verloren. Wij stonden voor vanaf dertigste seconde tot dertig seconden voor tijd. Toen viel gelijkmaker en in de zoemer de winnende voor de tegenstander. Tyfuszooi. En de kantine ook nog eens dicht!
Heb nog een foto van zijn Hyves.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat een gast was dat hè
Alleen maar van die smileys posten.
Ja, ik had toen ook zn naam eens ingetikt op hyves. Die zwarte randen rond zijn ogenquote:
wtfquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, ik had toen ook zn naam eens ingetikt op hyves. Die zwarte randen rond zijn ogen
* Grulez naar hyves zoeken gaat...quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, ik had toen ook zn naam eens ingetikt op hyves. Die zwarte randen rond zijn ogen
Het ergste van alles was nog wel dat hij een Ajax-shirt aanhad.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:17 schreef M0NTANA het volgende:
5-4 verloren. Wij stonden voor vanaf dertigste seconde tot dertig seconden voor tijd. Toen viel gelijkmaker en in de zoemer de winnende voor de tegenstander. Tyfuszooi. En de kantine ook nog eens dicht!
Wie is de linker dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Het ergste van alles was nog wel dat hij een Ajax-shirt aanhad.
Als kanker een gezicht had, mijn hemel.quote:
Toen was het een andere. Deze had ik nog nooit gezien. Hij zat toen in z'n achtertuin ofzo.quote:
Is het die rechter?quote:
Moment ik ga even naar FB met deze post.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als kanker een gezicht had, mijn hemel.
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Toen was het een andere. Deze had ik nog nooit gezien. Hij zat toen in z'n achtertuin ofzo.
Viel spass! Er is toch niks mis mee.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:27 schreef Breach het volgende:
[..]
Moment ik ga even naar FB met deze post.
Jahaaa Sjimz, daar heb jij nou meer dan een uur van je leven aan verspilt met editten, noten en topic reports.quote:
whehequote:Op woensdag 14 januari 2009 21:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Jahaaa Sjimz, daar heb jij nou meer dan een uur van je leven aan verspilt met editten, noten en topic reports.
Zoals vorige wedstrijd?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
idd prutsers
Maar dat gaan ze toch nog wel winnen
Kankahquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:39 schreef BB-boy het volgende:
Sinds sjimz gestopt is heeft het woord kanker een comeback gemaakt op VBL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |