abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65235412
Becel = Crane?
  dinsdag 20 januari 2009 @ 09:28:06 #52
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_65235420
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 09:14 schreef sjimz het volgende:
Ik hoop niet voor jullie dat de Kromme echt terug komt bij jullie.

Ik hoop mee.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_65235502
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 09:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Becel = Crane?
Wie is Crane?
pi_65235566
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 09:32 schreef Becel het volgende:

[..]

Wie is Crane?
Oke hoi Crane
pi_65235593
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 09:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Oke hoi Crane
HALLO FF WIE DE NEUK IS CRANE??
pi_65235697
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 09:36 schreef Becel het volgende:

[..]

HALLO FF WIE DE NEUK IS CRANE??
Je hoeft het niet steeds te bevestiggen hoor
pi_65235775
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 09:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Gast zout ff een eind op met beschuldigingen . Ik ken die hele Crane niet!

[ Bericht 0% gewijzigd door Becel op 20-01-2009 09:55:32 ]
pi_65235818
Misschien een gezellige PM conversatie een oplossing?
pi_65235854
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 09:47 schreef sjimz het volgende:
Misschien een gezellige PM conversatie een oplossing?
Ja sorry maar. Waar slaat dat op ??

Moet ik me gaan verdedigen omdat ik die eikel blijkbaar aan iemand hier doet denken of hoe zit dat?
pi_65236112
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 09:49 schreef Becel het volgende:

[..]

Ja sorry maar. Waar slaat dat op ??

Moet ik me gaan verdedigen omdat ik die eikel blijkbaar aan iemand hier doet denken of hoe zit dat?
STFU.

Feyenoord!
pi_65236151
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 10:00 schreef DivineJester het volgende:

[..]

STFU.

Feyenoord!
Ja laten we het over Feyenoord hebben. Puik plan
pi_65237788
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 09:14 schreef sjimz het volgende:
Ik hoop niet voor jullie dat de Kromme echt terug komt bij jullie.
Voor het komend halfjaar zou t mij niet uit maken. Daarna komt toch Mario
pi_65239082
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:05 schreef dill het volgende:

Voor het komend halfjaar zou t mij niet uit maken. Daarna komt toch Mario
Je kan beter gewoon je centen op zak houden en Vlemmings de boel laten afmaken. Als je aan Willem gaat beginnen, kan je net zo goed even bij Pipo de Clown informeren of hij interesse heeft.

Daarnaast: waarom zou Willem slechts een half jaartje trainer willen zijn, om vervolgens plaats te maken voor iemand die de club echt wil? Lijkt me een vrij ondankbaar aanbod. Vooral omdat je hem ook nergens naartoe kan promoveren.
pi_65239299
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:50 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Je kan beter gewoon je centen op zak houden en Vlemmings de boel laten afmaken. Als je aan Willem gaat beginnen, kan je net zo goed even bij Pipo de Clown informeren of hij interesse heeft.

Daarnaast: waarom zou Willem slechts een half jaartje trainer willen zijn, om vervolgens plaats te maken voor iemand die de club echt wil? Lijkt me een vrij ondankbaar aanbod. Vooral omdat je hem ook nergens naartoe kan promoveren.
Vlemming niet hoor

Zijn een aantal trainers vrij die bewezen hebben een ploeg aan het voetballen te krijgen.

Maargoed ik zal mn muil houden over Brandts want mensen hier kijken alleen welke trainer het beste bij Feyenoord past en niet naar de hoge kosten die dat met zich mee brengt
pi_65239393
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:56 schreef Becel het volgende:

[..]

Vlemming niet hoor

Zijn een aantal trainers vrij die bewezen hebben een ploeg aan het voetballen te krijgen.

Maargoed ik zal mn muil houden over Brandts want mensen hier kijken alleen welke trainer het beste bij Feyenoord past en niet naar de hoge kosten die dat met zich mee brengt
Ik vraag me serieus of of Brandts voor dit team de goede trainer is...

Dan zie ik meer heil in Beenhakker die volgens mij ook in meer aanzien bij de spelers staat, wat in dit geval belangrijk is. Daarnaast kun je hem volgend jaar inzetten als TD mits hij dat zelf wil. En ook Brandts zal niet gratis voor de club komen staan hoor...
pi_65239453
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:59 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Ik vraag me serieus of of Brandts voor dit team de goede trainer is...

Dan zie ik meer heil in Beenhakker die volgens mij ook in meer aanzien bij de spelers staat, wat in dit geval belangrijk is. Daarnaast kun je hem volgend jaar inzetten als TD mits hij dat zelf wil. En ook Brandts zal niet gratis voor de club komen staan hoor...
Dat is idd de beste optie ja. Maar dan moet Leo wel willen ,
Ik neem aan dat hij nu toch wel benaderd zou zijn?
pi_65239934
Brandts en van Hanegem zouden in mijn ogen gewoon geldverspillende opties zijn. Zij zullen in de verdere toekomst toch geen rol gaan vervullen. Dan kan je gewoon Vlemmings het laten afmaken met deze ploeg.
Als Feijenoord echt de intentie heeft om bijvoorbeeld met een Beenhakker volgend jaar verder tegaan als TD, dan zou het nog wel logisch zijn om hem nu al voor de groep te zetten.

Maar wat mij betreft maakt Vlemmings gewoon het seizoen af. Wat heeft het voor nut om voor die paar maanden iemand nieuw aan te trekken die vervolgens niet in de toekomstplannen van Feijenoord zit.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_65240242
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:15 schreef Staanplaats het volgende:
Brandts en van Hanegem zouden in mijn ogen gewoon geldverspillende opties zijn. Zij zullen in de verdere toekomst toch geen rol gaan vervullen. Dan kan je gewoon Vlemmings het laten afmaken met deze ploeg.
Als Feijenoord echt de intentie heeft om bijvoorbeeld met een Beenhakker volgend jaar verder tegaan als TD, dan zou het nog wel logisch zijn om hem nu al voor de groep te zetten.

Maar wat mij betreft maakt Vlemmings gewoon het seizoen af. Wat heeft het voor nut om voor die paar maanden iemand nieuw aan te trekken die vervolgens niet in de toekomstplannen van Feijenoord zit.
Omdat een dergelijk persoon wellicht iets los kan maken in de groep?

Als je er 1 wedstrijd meer door zou winnen moet je dat doen. Of van Hanegem bijvoorbeeld daar de aangewezen persoon voor is weet ik niet maar geen nieuwe trainer voor de groep zetten omdat ie dan volgend seizoen niets te doen heeft vind ik onzin.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 12:53:45 #69
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_65240948
quote:
Been: "Wie weet had ik ja gezegd tegen Feyenoord"

20 januari 2009

Mocht Feyenoord in Mario Been daadwerkelijk de ideale nieuwe hoofdcoach zien, dan had het de Rotterdammer vermoedelijk deze maand toch al kunnen strikken. De huidige oefenmeester van NEC geeft aan wel degelijk in verleiding te zijn gebracht door de kans om in De Kuip aan de slag te gaan.

Been laat echter weten dat hij door het gebrek aan daadkracht bij de leiding van Feyenoord heeft besloten het seizoen bij NEC sowieso af te maken. "Als Feyenoord wel officieel contact had gezocht de afgelopen vijf dagen, dan was ik in een lastig parket geraakt. Wie weet had ik dan wel ja gezegd en NEC voortijdig verlaten", aldus Been in De Telegraaf.

"Laat ik niet de hypocriet spelen. De wens om ooit als trainer bij Feyenoord te werken, is er absoluut. Maar met NEC spelen we momenteel te veel belangrijke wedstrijden om tussentijds met andere zaken bezig te zijn", besluit de voormalig middenvelder.
Volgens mij weet niemand bij Feyenoord wie nu de leiding heeft en dus neemt er niemand actie. Zitten ze allemaal op elkaar te wachten..
  dinsdag 20 januari 2009 @ 12:56:16 #70
63192 ursel
pi_65241021
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:15 schreef Staanplaats het volgende:

Heeft vlemmings daar wel de juiste papieren voor eigenlijk??
pi_65241048
Of het is een mooi excuus voor Been, Ursel. Who knows.

Naar mijn inziens kan het beste Beenhakker worden aangetrokken, een nieuw beleidsplan uitgestippeld worden en dit volgend seizoen invulling gaan geven door o.a. het aantrekken van een nieuwe coach, Beenhakker TD te maken, de andere functies snel op te vullen en bepaalde spelers eruit te knikkeren / zo mogelijk aan te trekken.
pi_65241063
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:56 schreef ursel het volgende:

[..]

Heeft vlemmings daar wel de juiste papieren voor eigenlijk??
Volgens mij wel, is in het verleden toch hoofdcoach van FC Eindhoven geweest?
  dinsdag 20 januari 2009 @ 13:00:11 #73
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65241135
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:57 schreef Luni het volgende:

[..]

Volgens mij wel, is in het verleden toch hoofdcoach van FC Eindhoven geweest?
Jep.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 13:04:34 #74
63192 ursel
pi_65241279
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:57 schreef Hamilcar het volgende:
Of het is een mooi excuus voor Been, Ursel. Who knows.
Dat is waar. Al kan ik zijn reactie best begrijpen. Hij zit goed bij NEC en heeft nog een hoop cruciale wedstrijden te spelen. Dan zou ik ook niet te lang in afwachting willen blijven. Je zal der snel gek van worden van die vraag of die naar Feyenoord gaat of niet.
quote:
Naar mijn inziens kan het beste Beenhakker worden aangetrokken, een nieuw beleidsplan uitgestippeld worden en dit volgend seizoen invulling gaan geven door o.a. het aantrekken van een nieuwe coach, Beenhakker TD te maken, de andere functies snel op te vullen en bepaalde spelers eruit te knikkeren / zo mogelijk aan te trekken.

Sluit ik me verder bij aan ja..
pi_65241867
weer een nieuw gerucht erbij, heb deze op LN gelezen:

Hiddink mogelijk technisch directeur Feyenoord

Guus Hiddink is een serieuze kandidaat om Peter Bosz op te volgen als technisch directeur bij Feyenoord. In het diepste geheim is de succesvolle bondscoach van Rusland benaderd door enige Rotterdamse zakenlieden die garant willen staan voor zijn komst, zo meldt de Moskouse krant Komsomolskaya Pravda. Hiddink zou wel oren hebben naar het voorstel. Hij heeft de laatste maanden wat onenigheid gehad met officials van de Russische voetbalbond. Zij vonden dat de ex-trainer van PSV te vaak in Nederland verbleef.

Na het vertrek van Erwin Koeman in 2006, polste Feyenoord de Achterhoeker ook al om als interim-coach tijdens de play-offs op de bank te zitten. Dat Hiddink niet kwam lag zeker niet aan Feyenoord, gaf hij toen aan: 'Als ik geen verplichtingen had gehad in Rusland, had ik daar ongetwijfeld 'ja' op gezegd. Feyenoord is namelijk een prachtige, grote club met enorm veel potentie. Daar moet iets moois op te bouwen zijn, daar ben ik van overtuigd.’
pi_65241994
Volgens mij ziet Hiddink het inderdaad wel als een enorme uitdaging en eentje die hij graag zou willen aangaan, maar ik geloof er geen zak van
pi_65242190
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:24 schreef Hamilcar het volgende:
Volgens mij ziet Hiddink het inderdaad wel als een enorme uitdaging en eentje die hij graag zou willen aangaan, maar ik geloof er geen zak van
Hiddink is (uiteindelijk) gewoon een geldwolf.
Ik wil Beenhakker NU en dan Been volgend seizoen en Don Leo TD.

Elke andere optie is minder!
pi_65242346
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:29 schreef Becel het volgende:

[..]

gaat alleen niet gebeuren
Float like a butterfly, sting like a bee.
pi_65242401
Feyenoord
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65242432
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:33 schreef everlast08 het volgende:

[..]

gaat alleen niet gebeuren
Waarom niet?
pi_65242434
quote:

[..]

Mocht Hiddink willen en betaalbaar zijn lijkt dat me ook nog wel een goede optie. Beenhakker lijkt me echter een realistischer optie.
pi_65242661
quote:

[..]

Ik kan me daar wel in vinden. Het is een goede trainer en volgend jaar TD en met Been dan als trainer is het technische gedeelte simpelweg goed ingevuld. Als je dat zo kan vasthouden kan je aan het team gaan werken. Of beter gezegd, gedeeltes van het team gaan wegwerken. Timmer, Lucius, Hofland en misschien ook Bahia.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 13:45:43 #83
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65242836
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 09:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Je zet jezelf weer eens voor lul.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_65242909
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:35 schreef Becel het volgende:

[..]

Waarom niet?
Nou, theoretisch gezien zou het natuurlijk kunnen en ik hoop het ook van harte, maar vraag me af of Hiddink wil en kan.
pi_65243045
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:47 schreef everlast08 het volgende:

[..]

Nou, theoretisch gezien zou het natuurlijk kunnen en ik hoop het ook van harte, maar vraag me af of Hiddink wil en kan.
Je hebt je de quote die je gebruikt gelezen???
pi_65243289
heeft Hiddink dat contract nou al ondertekend bij de Russische bond?
pi_65243430
Algemeen directeur: Keje molenaar
Technisch directeur: Leo beenhakker
Trainer :Mario Been
Assistent Trainer:Henk fraser
Hoofd opleidingen:Ricardo Moniz

Ik zou hier voor tekenen............................
  dinsdag 20 januari 2009 @ 14:03:18 #88
63192 ursel
pi_65243517
Whehe, Hiddink..
Hiddink bij een club met grote financiele problemen..
pi_65243624
Keje Molenaar?
pi_65243733
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 14:03 schreef ursel het volgende:
Whehe, Hiddink..
Hiddink bij een club met grote financiele problemen..
Hij is wel creatief met belastingen, net als Feyenoord, dat schept een band natuurlijk

[ Bericht 0% gewijzigd door DivineJester op 20-01-2009 14:25:48 ]
pi_65244189
quote:

[..]

liever een geldwolf dan een jood

Hiddink wordt echt geen TD
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:45 schreef TC03 het volgende:

[..]

Je zet jezelf weer eens voor lul.
dat hoef je niet steeds te bevestiggen hoor
pi_65244629
quote:

[..]

Jij bent n jood die hier loopt te trollen. Dat kan niet anders. Heb je soms een poster van leonardo aan je muur hangen?

Beenhakker kan wegblijven.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_65244642
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:51 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Je hebt je de quote die je gebruikt gelezen???
foutje
  dinsdag 20 januari 2009 @ 14:31:36 #94
63192 ursel
pi_65244688
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 14:08 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Hij is wel creatief met belastingen, net als Feyenoord, dat schept een band natuurlijk
Oe, nou als die komt, begin dan alvast maar potje te maken voor als de fiscus weer komt..
pi_65244785
Alsof Hiddink het nog voor het geld moet doen.
Als Hiddink naar Feyenoord zou willen is zijn salaris wel een van de kleinste problemen dnek ik.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65245758
quote:

[..]

Don Leo is geen geldwolf
  dinsdag 20 januari 2009 @ 15:01:35 #97
185115 Juk
Misschien
pi_65245887
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 14:34 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Alsof Hiddink het nog voor het geld moet doen.
Als Hiddink naar Feyenoord zou willen is zijn salaris wel een van de kleinste problemen dnek ik.
Lijkt mij ook. Denk eerder dat, als het al een mogelijkheid wordt, het probleem is dat Feyenoord niet de/het enige club/land is wat belt.
Misschien zou zelfs PSV wel interesse hebben, daar loopt het nou ook niet echt soepeltjes.

Maar ik denk dat het Beenhakker wordt die het afmaakt. Of hij daarna als TD verder gaat is nog te bezien, maar Leo is wel iemand die met deze spelers nog wat neer kan zetten in een half jaartje.
The only thing I fear is my MoM
pi_65245925
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 14:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Keje Molenaar?
Oud speler van Feyenoord en ajax en mr in de Rechten.
pi_65245944
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 14:00 schreef JUAN-ROMAN-RIQUELME het volgende:

Hoofd opleidingen:Ricardo Moniz

Wie?
pi_65246156
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 15:02 schreef Luni het volgende:

[..]

Wie?

Een trainer die werkt op basis van Wiel Coerver-methode. Heeft bij PSV gewerkt en nu volgens mij bij Spurs.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')