Spannend, waarvoor?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:51 schreef Grulez het volgende:
morgen belangrijkste tentamen ooit... ook leuk!
Mijn kerstmuts mag er ook weleens uitquote:
Van mijn medejuryleden bij The X Factorquote:
Wtf hoe dat zo?quote:
gelukkig maar .quote:Op maandag 19 januari 2009 16:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Van mijn medejuryleden bij The X Factor
Longproblemen volgens mij voor Liam. Gelukkig zag ik het vlak voordat we richting Dusseldorf zouden vertrekken. Balen zeg.quote:
ik was een uur door m'n wekker heen geslapenquote:Op maandag 19 januari 2009 14:17 schreef M0NTANA het volgende:
Vergeten wekker te zetten.Maar gelukkig toch nog (ruim) op tijd wakker.
Aha, Jij ben er zo eentje die practicums maaktquote:Op maandag 19 januari 2009 17:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat een pispracticum weer. Letterlijk.
Weinig animo voor.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:35 schreef gers het volgende:
stomme vraag misschien maar waarom zijn er geen zondagcompetitie topics
owoke terwijl er toch vaak meer bezoekers komen als bij sommige 1ste divisie clubsquote:
Dat heb je soms, in je studie.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:33 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Aha, Jij ben er zo eentje die practicums maakt
Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:38 schreef gers het volgende:
[..]
owoke terwijl er toch vaak meer bezoekers komen als bij sommige 1ste divisie clubs
Ik weet niet wat voor studies jij doet, maar practicums deed ik op het vmbo van de middelbare.quote:
Blijkt maar weer.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:42 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor studies jij doet, maar practicums deed ik op het vmbo van de middelbare.
Het is duidelijk dat je die opleiding niet hebt afgemaakt.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:42 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor studies jij doet, maar practicums deed ik op het vmbo van de middelbare.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 19 januari 2009 17:44 schreef Adothehague het volgende:
Ik heb mijn vmbo wel afgemaakt.
vmboquote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:47 schreef Adothehague het volgende:
Ben een van de weinige hier die dan kan zeggen denk ik.
90% van vbl is uitkeringstrekker.
Ik heb inderdaad niet mijn vmbo afgemaakt.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:47 schreef Adothehague het volgende:
Ben een van de weinige hier die dan kan zeggen denk ik.
90% van vbl is uitkeringstrekker.
Uhm vriend, als je een opleiding heb kan je werken en heb je dus geen uitkering nodig.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad niet mijn vmbo afgemaakt.
Maar de meeste uitkeringstrekkers hebben gewoon hun opleiding afgemaakt hoor.
Kúnnen werken is iets anders dan daadwerkelijk wérken. En zonder diploma kan je ook prima werken.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:52 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Uhm vriend, als je een opleiding heb kan je werken en heb je dus geen uitkering nodig.
Alle mensen zonder diploma hebben uitkering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik had niet genoeg munitie anders was het mij ook gelukt.
HeHequote:Op maandag 19 januari 2009 18:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik had niet genoeg munitie anders was het mij ook gelukt.
Het is dan ook een persoonlijke aanval. En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat het ook indirecte bedreiging is.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:49 schreef denthemen het volgende:
Aftellen hoe snel deze post door Jorien in FB staat:
Het grote Feyenoord-topic #436: Met Dankwoord Danny Buijs
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:42 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Je hebt nu al alles uit je carričre gehaaldquote:Op maandag 19 januari 2009 17:44 schreef Adothehague het volgende:
Ik heb mijn vmbo wel afgemaakt.
Theoretisch of beroepsgerichte leerweg? Wat stom dat iedereen je hier uitlacht omdat je vmbo hebt gedaanquote:
Komt omdat hij zo wijs doet en bovenal denigrerend over werklozen.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Theoretisch of beroepsgerichte leerweg? Wat stom dat iedereen je hier uitlacht omdat je vmbo hebt gedaan
De werklozenquote:Op maandag 19 januari 2009 19:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Komt omdat hij zo wijs doet en bovenal denigrerend over werklozen.
Godver is het weer zo ver?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:25 schreef denthemen het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Dat leren gaat lekker, hč?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:29 schreef Paaskonijn het volgende:
En nu ga ik mijn proefwerk voor morgen leren, toedels!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |