Ik heb echt een klote familie, de helft is voor PSVquote:Op zondag 18 januari 2009 18:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Niet om het erin te wrijven maar je hebt echt een heel leuke wedstrijd gemist.
Dan had ik met deze uitslagen er wel een leuke middag van gemaakt hoor.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:11 schreef toma het volgende:
[..]
Ik heb echt een klote familie, de helft is voor PSV
En waarom konden ze zo'n reünie niet een week geleden doen?
Nouja, het begon om 2 uur en duurde tot 5 uur. Pas om half 5 hoorde ik dat we hadden gewonnen. Heb ze wel even uitgelachen, maar het blijft familiequote:Op zondag 18 januari 2009 18:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan had ik met deze uitslagen er wel een leuke middag van gemaakt hoor.
En er op die manier voor gezorgd dat ze me de volgende keer niet meer uitnodigen.
Slechte instelling.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:15 schreef toma het volgende:
[..]
Nouja, het begon om 2 uur en duurde tot 5 uur. Pas om half 5 hoorde ik dat we hadden gewonnen. Heb ze wel even uitgelachen, maar het blijft familie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Adoquote:Op zondag 18 januari 2009 20:23 schreef Adothehague het volgende:
Ajax weer TE lucky vandaag zeg.
Gatveredamme
Dit dient je een ban op te leveren..quote:Op zondag 18 januari 2009 20:53 schreef Rumille het volgende:
1. Ronald de Boer stopt met voetballen
2. Ronald de Boer stopt met voetballen.
3. Ronald de Boer stopt met voetballen
Geweldig
Gordon had hem niet door
Verkeerde topic schatquote:Op zondag 18 januari 2009 20:52 schreef Adothehague het volgende:
Ik ben erg blij dat B_S moderator is geworden.
Een man met disipline en een uitgesproken mening.
Hij is de juiste man op de juiste plaats.
Veelsuccews B_S
Deze post dient je een headshot op te leveren.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit dient je een ban op te leveren..
Foei! doe eens aardig tegen elkaar.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:57 schreef Rumille het volgende:
[..]
Deze post dient je een headshot op te leveren.
Kutmod.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:57 schreef Prosac het volgende:
[..]
Foei! doe eens aardig tegen elkaar.
Handjes schudden, allebei!
Ban hem dan maarquote:
Stil jij, zitzak.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ban hem dan maar
Jongens die niet willen luisteren
Ik denk dat hij voor straf maar vroeg naar bed moet.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ban hem dan maar
Jongens die niet willen luisteren
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik denk dat hij voor straf maar vroeg naar bed moet.
Je hebt er wel de leeftijd voorquote:
Instagib nu!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:57 schreef Rumille het volgende:
[..]
Deze post dient je een headshot op te leveren.
Daarom heb ik ook een aanbouw, van jullie belasting centenquote:Op zondag 18 januari 2009 21:10 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ach jij kan niet eens de trap op om naar bed te gaan, dus stil.
ben jij pas 16?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:10 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ach jij kan niet eens de trap op om naar bed te gaan, dus stil.
Aha, jij ben er zo een.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een aanbouw, van jullie belasting centenNog een paar jaar en dan zijn het ook jouw belasting centen
Ben jij dat? Van die "loonheffing" op mijn strookje?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een aanbouw, van jullie belasting centenNog een paar jaar en dan zijn het ook jouw belasting centen
Is die aanvraag voor die helikopter al rond?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
Sterf dan maar. Krijg je een mooie begrafenis. Van onze belasting centen.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
Naar de studio voor weer een nieuw geniaal album hoop ik.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:13 schreef toma het volgende:
[..]
Waar moet dat heen met de jeugd van tegenwoordig.
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:13 schreef toma het volgende:
[..]
ben jij pas 16?
en nu al zo'n taal uitslaan?
tering. Waar moet dat heen met de jeugd van tegenwoordig.
Oh god Rumille, nu gaat het wel wat ver hoor.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:15 schreef Rumille het volgende:
[..]
Sterf dan maar. Krijg je een mooie begrafenis. Van onze belasting centen.
Zeker. Die denthemen is de grootste uitvreter van allemaal.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:14 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Aha, jij ben er zo een.
Lekker de hele week van een uitkering leven enzo
Neequote:Op zondag 18 januari 2009 21:14 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Aha, jij ben er zo een.
Lekker de hele week van een uitkering leven enzo
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:15 schreef Rumille het volgende:
[..]
Sterf dan maar. Krijg je een mooie begrafenis. Van onze belasting centen.
Lift, Aanbouw, free wheels, allemaal van onze belastingcenten. Daarvoor heeft mijn opa niet op de afsluitdijk gevochten, daarvoor hebben we Suriname niet verlaten, zo had Pim het niet gewild en meer van dat soort superlatieven.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zeker. Die denthemen is de grootste uitvreter van allemaal.
Ik heb heul geen lift thuisquote:Op zondag 18 januari 2009 21:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
Lift, Aanbouw, free wheels, allemaal van onze belastingcenten. Daarvoor heeft mijn opa niet op de afsluitdijk gevochten, daarvoor hebben we Suriname niet verlaten, zo had Pim het niet gewild en meer van dat soort superlatieven.
Het is je gegund hoor Denthemen, voor zoiets sta ik graag een deel van mijn loon af.
Mijn dag is goedquote:Op zondag 18 januari 2009 21:20 schreef Adothehague het volgende:
Ik gun het je ook hoor den.
Lekker van je aanbouw genieten gozer.
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Mijn dag is goedHoop ik voor jou dat Juve wint
dat hoop je toch altijd?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Mijn dag is goedHoop ik voor jou dat Juve wint
Het is al goed, je wilt je gewoon bewijzen, maakt niet uitquote:Op zondag 18 januari 2009 21:22 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dank
Ik hou me nu wel weer in.
Sorry
Inderdaad, het is zo moeilijk in die grote boze buitenwereld met de grote mensen die alles beter weten en kunnen.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het is al goed, je wilt je gewoon bewijzen, maakt niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2x free wheelsquote:Op zondag 18 januari 2009 21:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb heul geen lift thuis
En je vergeet de auto
Onze eigen Danny Buijs.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het is al goed, je wilt je gewoon bewijzen, maakt niet uit
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:24 schreef Rumille het volgende:
[..]
Inderdaad, het is zo moeilijk in die grote boze buitenwereld met de grote mensen die alles beter weten en kunnen.Vergeet de marathon nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Het is ook een doordenkerquote:
Die heb je ook op de paralympics, dus dat telt niet.quote:
Alleen deze wel met herseninhoud als ik zie dat hij op VWO zit én Ajax fan isquote:
Wat deze topgozer zegt.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
Alleen deze wel met herseninhoud als ik zie dat hij op VWO zit én Ajax fan is
daartegenover staat natuurlijk wel weer Pikachu, heft het allemaal weer op.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
Alleen deze wel met herseninhoud als ik zie dat hij op VWO zit én Ajax fan is
nee, dat wordt niet gebruikt in mijn dialectquote:
Wij noemen het ook niet zo, maar het was gewoon een leuk woord grapjequote:Op zondag 18 januari 2009 21:29 schreef toma het volgende:
[..]
nee, dat wordt niet gebruikt in mijn dialect
wij zeggen gewoon poepen, schijten of draaien. Maar aan hopen doen wij niet
Eensch, kutbeestquote:Op zondag 18 januari 2009 21:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
daartegenover staat natuurlijk wel weer Pikachu, heft het allemaal weer op.
wat een rampquote:Op zondag 18 januari 2009 21:29 schreef denthemen het volgende:
Mijn beertender (hard voor gewerkt mannen, niet van jullie centen helaas) is stuk, morgen dat ding maar opsturen
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
daartegenover staat natuurlijk wel weer Pikachu, heft het allemaal weer op.
De dag is nog niet omquote:Op zondag 18 januari 2009 22:07 schreef Rumille het volgende:
Geen notes bijgekregen na deze dag
Helden mods
Ga jij maar terug naar Hools.quote:
Doe niet zo vrolijk vent, het is maandagquote:
En bovendien de meest deprimerende dag van het jaar: http://www.nu.nl/overig/1(...)ag-van-het-jaar.htmlquote:Op maandag 19 januari 2009 09:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Doe niet zo vrolijk vent, het is maandag.
Ik keek net naar buiten en werd idd vrij chagrijnig of misschien was het de gedachte aan 4 uur hoorcollege die ik zo meteen voor de boeg heb.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
En bovendien de meest deprimerende dag van het jaar: http://www.nu.nl/overig/1(...)ag-van-het-jaar.html
Ach, gewoon door bikkelenquote:Op maandag 19 januari 2009 09:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Doe niet zo vrolijk vent, het is maandag.
ach, die deprimerende dag kan bij mij al niet meer beter worden.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:40 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ik keek net naar buiten en werd idd vrij chagrijnig of misschien was het de gedachte aan 4 uur hoorcollege die ik zo meteen voor de boeg heb.
De helft van de tijd heb ik gewoon nog dezelfde avatar hoor!quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:21 schreef denthemen het volgende:
32 weken vrij![]()
Donderdag vrienden van Amstel live![]()
Ajax![]()
bouaouzan
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:21 schreef denthemen het volgende:
2 weken vrij![]()
Donderdag vrienden van Amstel live![]()
Ajax![]()
bouaouzan
| Forum Opties | |