quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:05 schreef De_Ananas het volgende:
Na het overweldigende succes van de eerste KLB SC meet ooit, die inmiddels legendarisch is, hebben jullie nu de kans om de echte KLB helden in het echt te ontmoeten!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:07 schreef Zero_Empathy het volgende:
ik zie de foto's wel verschijnen, ik ga toch niet achter me pc vandaan
Zeg je nu, uiteindelijk zit je aan frikandellen te likken, handtekeningen van anderen te signeren en te kijken naar tieten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:08 schreef De_Ananas het volgende:
Ik waarschijnlijk wel.
Om 20.00 ben ik klaar om handtekeningen uit te delen, frikandellen te signeren of een likje te geven aan je tieten.
Ja, in de binnenstadquote:
utrecht = 1 grote hoerenstadquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:09 schreef De_Ananas het volgende:
Is er ook een hoerenbuurt, voor NG?
goed idee, wie gaat er filmen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]Misschien kunnen ze een live stream verzorgen zodat we het allemaal kunnen volgen en er toch ook een beetje bij zijn.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:09 schreef kurk_droog het volgende:
Komen er ook spange chicks?
Kom je meeten ja oder nein.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:20 schreef reetveter het volgende:
Eindelijk kan ik weer op het forum. ik kon uiteraad ook tenzij ik word belemmerdtdtdtdttttt door iets.
Hoe heet dat meisje in je UIquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:20 schreef reetveter het volgende:
Eindelijk kan ik weer op het forum. ik kon uiteraad ook tenzij ik word belemmerdtdtdtdttttt door iets.
Niet dat ik ver weg woon maar geen zin om tam in de trein te zittenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:21 schreef kurk_droog het volgende:
Als ik kan blijven pitten kom ik misschien
Ik moest op de vorige meet van Amsterdam naar Raalte, dat is pas een kutendquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niet dat ik ver weg woon maar geen zin om tam in de trein te zitten
Waarheen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik moest op de vorige meet van Amsterdam naar Raalte, dat is pas een kutend
Neuh.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:28 schreef reetveter het volgende:
Waarschijnlijk komt alleen de SC + Bio
Raaltequote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik moest op de vorige meet van Amsterdam naar Raalte, dat is pas een kutend
Is dat te lopen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:28 schreef Biogarde het volgende:
Route vanaf centraal toegevoegd.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:28 schreef reetveter het volgende:
Waarschijnlijk komt alleen de mannelijke SC + Bio
Ja, nog geen 10 minuten.quote:
quote:
Nou als jij komtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Waarom niet de Stairway? Die is ontzettend makkelijk te vinden vanaf CS
Ach ik kom wel johquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:43 schreef reetveter het volgende:
wat is dat voor onzin jos, mischien?
Omdat dat voor flikkers, ONZ'ers en metaltuig is. Wij zijn motherfucking KLB, geen tyfussubforum.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Metaltuig? Het is een rockcafequote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat dat voor flikkers, ONZ'ers en metaltuig is. Wij zijn motherfucking KLB, geen tyfussubforum.
Ik breng je wel veilig thuisquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
1 pot natquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Metaltuig? Het is een rockcafe, heb er de vorige keer iig niets van metal gehoord
Kwartet dan, outsidr wil ook meedoenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Met Bi0
Spuit ik een luchtje in zijn haar
Ja, jaag even iedereen weg ofzoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat dat voor flikkers, ONZ'ers en metaltuig is. Wij zijn motherfucking KLB, geen tyfussubforum.
Mag ik van jou van de serie...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Kwartet dan, outsidr wil ook meedoen
Gaan we toch chicks hosselen met afcajosquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:48 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nou, misschien kom ik wel wat verzachtende menthol doekjes brengen want aan de man/vrouw verhouding te zien zal het een schrale bedoening worden daar achter
NEEquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mag ik van jou van de serie...
Ik ga naar Rotterdamd oei
Hooguit hangen er dan twee ferme tieten boven de lul vrees ik, maar risico's horen bij het leven.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gaan we toch chicks hosselen met afcajos
Kom jij ook?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:52 schreef Broekpaling het volgende:
Benieuwd of de niet SlowChattende KLB userts daar ook komen zeiken op de SC.![]()
Komt NB ook?![]()
![]()
![]()
quote:
Ja, ik hoorde dat mirre ook mee mocht van de dokters.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:52 schreef Broekpaling het volgende:
Benieuwd of de niet SlowChattende KLB userts daar ook komen zeiken op de SC.![]()
Komt NB ook?![]()
![]()
![]()
quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bio heeft genoeg tiet voor ons allen.
Bedoening.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Lach je in het echt ook zo hard op mijn mopjes? Dan zal het een leuke bedoeling worden!
quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Wat ik altijd zo mooi vind aan de meets, is dat eerst bijna iedereen helemaal vol lof is en als puntje bij paaltje komt krabbelt de helft terug omdat er ergens wordt gemeld dat Tivoli voor 18 en ouder is....
Als iedereen nou gewoon komt kunnen de mensen die niet binnenkomen toch tot een uur of 1 in de ballenbak van de Mac gaan spelen???
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:37 schreef de_boswachter het volgende:
WTF Utrecht
Wanneer eens in Limburg, aangezien 3/4 van FOK uit LIM komt.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:37 schreef de_boswachter het volgende:
WTF Utrecht
Wanneer eens in Limburg, aangezien 3/4 van FOK uit LIM komt.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:41 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Is dat zo?
Verklaart wel een hoop.
Als er een Limburgse meet komt ben ik zeker van de partij
80's is altijd verantwoord!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:43 schreef afcajos het volgende:
Ow, ik ken die toko trouwens niet. Komt er een beetje jong vrouwelijk volk op af?Al zal het sowieso wel kek worden aangezien het 80's avond is
Kan ik echt geen zinnige uitspraak over doen op dit moment. Is een maand en 2 weken verder.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
U gaat ook?
Dan pakken wij samen de trein naar Utreg....
Ik las 'spoelen' en dacht tering hee, gaat wel heel hard nu in Zitterdquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Kan ik echt geen zinnige uitspraak over doen op dit moment. Is een maand en 2 weken verder.
Misschien ben ik tegen die tijd wel al vader man, weten wij veel?
Nee hoor. Die bestaan dan al niet meerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:45 schreef postmortum het volgende:
ik kom niet fsc moet spelen
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee hoor. Die bestaan dan al niet meer
Ow ja, 9 maanden. Ach, biologie was nooit m'n goedste vakquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
WTF neuk jij wat maar een draagtijd heeft van 6 weken, guppies???
Anyhoe, ik moet ook het rooster afwachten...
Ik ben bang dat ik ook meer van een goede kroeg ben dan van een tivoli, maar wil best mijn principes een keer opzij zetten om iedereen het nakijken te geven omdat ik er zo ongelofelijk dead-sexy uitzie...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ow ja, 9 maanden. Ach, biologie was nooit m'n goedste vak
Nee maar serieus: ik wil best een keer naar een meet, maar dan denk ik niet dat ik naar de 80's in Tivoli in utrecht wil.
Eigenlijk.
Doe mij maar een Limburgse meet
En ik mag niet mee?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
U gaat ook?
Dan pakken wij samen de trein naar Utreg....
quote:# Agressie of hinderlijk gedrag wordt absoluut niet getolereerd.
# Racistische, seksistische, beledigende en/of discriminerende uitlatingen, in welke vorm dan ook, worden absoluut niet getolereerd.
# Ongewenste intimiteiten worden absoluut niet getolereerd.
# Personen die duidelijk onder invloed zijn van drank of drugs wordt de toegang geweigerd.
Sorry, was even op leeftijd aan het praten met mensen uit het amsterdam-topic, waarom zien we jou nooit daar, K-D zit er ook...!quote:
Komt daar alternatief volk?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:56 schreef MoneyTalks het volgende:
Meet in Utrecht, dan kan ik wel komen aangezien ik er woon..
Jammer dat het in Tivoli is, wat een baggertent is dat, alternatief volk. Laat dan maar.
Kom, we gaan gauw naar het bodybuild topicquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik ook meer van een goede kroeg ben dan van een tivoli, maar wil best mijn principes een keer opzij zetten om iedereen het nakijken te geven omdat ik er zo ongelofelijk dead-sexy uitzie...
WIe is K-D?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Sorry, was even op leeftijd aan het praten met mensen uit het amsterdam-topic, waarom zien we jou nooit daar, K-D zit er ook...!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:55 schreef afcajos het volgende:
Ik lees dit op de site trouwens:
Bezoekers jonger dan 16 jaar hebben na 23:00 uur geen toegang.
Dus voor de jeugdigen onder ons, gewoon voor 11 uur binnen zijn
ow kut, ik las het verkeerdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Mag ik heel hard lachen of is dat gemeen?
Niet op dit soort avonden. Ik kom er vakerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Komt daar alternatief volk?![]()
![]()
Eens ff foto's zoeken van de luitjes daar, ik wil niet in 1 of ander donker metal hol binnen wandelen.
Ik ben nog nooit geweigerd bij Tivoli. Heb wel meegemaakt dat iemand anders die op een ONZ-meet was er niet meer naar binnen mochtquote:
quote:
Daar gaan m'n openingszinnen.quote:# Racistische, seksistische, beledigende en/of discriminerende uitlatingen, in welke vorm dan ook, worden absoluut niet getolereerd.
Dit ziet er niet echt gezellig uit eigenlijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
RAUW @ TIVOLI
Kijk...allemaal 18-jarige.....!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dit ziet er niet echt gezellig uit eigenlijk1 grote lichtbak man, zo lijken alle wijven lelijk.
edit: en wat een hengstenfeest man, allemaal piemels![]()
Je moet naar zo'n breezertent gaan. Leuke verhalen voor achteraf gegarandeerd.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dit ziet er niet echt gezellig uit eigenlijk1 grote lichtbak man, zo lijken alle wijven lelijk.
Kom je überhaupt weleens in tenten? Al eens aan gedacht dat deze foto misschien is gemaakt op het moment dat zo'n beetje alle verlichting aan ging?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:10 schreef CecilBDemented het volgende:
hele gezellige tent!! ik moet even aan mijn begeleider vragen of ik mag.
zit in tbs namelijk. maar klinkt erg leuk.
Jawelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kom je überhaupt weleens in tenten? Al eens aan gedacht dat deze foto misschien is gemaakt op het moment dat zo'n beetje alle verlichting aan ging?
Paradiso is ook zo en dat is ook kutquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jawelmaar het lijkt net 1 grote zaal zo, zonder hoekjes en swaffelhokjes
![]()
En Kali, natuurlijk krabbel ik niet terug
bio gaat gehoekt worden met een slotjequote:
hee zwarte kankerhoer, *knijpt in der kont, je ziet er spang uit. * half omvallend van de drankquote:
Geen idee, afcajos komt wel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:16 schreef postmortum het volgende:
komt afcjos ook?
Ik woon er niet echt in de buurtquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Paradiso is ook zo en dat is ook kut
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wat, als er een tent is met veel hoekjes en sjit is het de paradiso wel, 3 etages met een trappenhuis, genoeg plek lijkt mij zo!
Ik heb er iig heel wat natte vingers gehaald in mijn tijd....
yvonnequote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit geweigerd bij Tivoli. Heb wel meegemaakt dat iemand anders die op een ONZ-meet was er niet meer naar binnen mocht
Alcoholpercentage in de Paradisoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]zijn de betere tenten. Verdiepingen
En dan naar beneden pleuren door het alcoholpercentage in je
![]()
Want je kan niet als een koekje worden als je voordrinkt?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Alcoholpercentage in de Paradiso
Dan ben je 50 bier en 125 euro verder!
Ik zat ook al te zoeken maar kom op allemaal gare sitesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:26 schreef reetveter het volgende:
Waarom de fuck staat er niet op die site normale foto's van de toko
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zat ook al te zoeken maar kom op allemaal gare sites
es tè fuck uu. 27e staat, maar is tivoli wel zon goed ideequote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:31 schreef De_Ananas het volgende:
Kunnen we geen Defqon of Decibel meet doen?
Nouquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:34 schreef reetveter het volgende:
-- zegt:
beetje alternatieve muziek die je niet heel veel hoord (goede muziek geen gothic)
Joey zegt:
goede muziek als in?
-- zegt:
nerd, mia, daft punk
Joey zegt:
Oke
Die muziek is heul niet zo slecht.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:38 schreef Bomil het volgende:
SCHRIJF MIJ IN IK KOM OOK
GRAPJE HAHAHA OMG :'D IK BEN GRAPPIG MAN
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:38 schreef Bomil het volgende:
SCHRIJF MIJ IN IK KOM OOK
GRAPJE HAHAHA OMG :'D IK BEN GRAPPIG MAN
ik wil je niet aanraken je kunt iets besmettelijks hebben nuquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:41 schreef behangplakker het volgende:
Hee, in Tivoli ben ik al eens geweest. Nu ben ik stoer
Jij komt gewoonquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:36 schreef McFearless het volgende:
Ik zie mezelf ook nog wel op die meet verschijnen.
Samen 1 meisje vingerenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij komt gewoonik wil wel eens met baas McF een pilsje drinken en een 14 jarig meisje vingeren.
Ik denk dat ik wel ga, ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij komt gewoonik wil wel eens met baas McF een pilsje drinken en een 14 jarig meisje vingeren.
quote:
Tuurlijk waarom dacht ik daar niet aan enzoquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA...LEUK MAN, NET 3 DAGEN 16 EN NAAR DE TIVOLI GAAN, LEUK MAN!!!!!!
ALS JE NOU GEWOON MET JE 5 UITGEKOZEN KLASGENOOTJES NAAR HET TIKIBAD GAAT, GAAN WIJ WEL ZUIPEN, SNUIVEN EN HOSSELEN OWKEE.....????????????
Precies, de één haalt een natte vinger, en de ander een 'bruine vinger'quote:
Als we maar niet naar Limburg gaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:51 schreef Florian_ het volgende:
Waarom in Utrecht?
Doe in A'dam, Haarlem of Leiden
Ik reserveer die natte vinger alvast.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:51 schreef afcajos het volgende:
[..]
Precies, de één haalt een natte vinger, en de ander een 'bruine vinger'
Nou, dan doe ik het wel, hoor. Wees maar gerust, Bio.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee hee, komen is een privilege hoorkan niet zomaar aan iedereen gegeven worden.
I'd like a front row ticketquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou, dan doe ik het wel, hoor. Wees maar gerust, Bio.
Das wel te doen ja, al heb je die shit natuurlijk niet de 27e, als er 80s party isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:34 schreef reetveter het volgende:
-- zegt:
beetje alternatieve muziek die je niet heel veel hoord (goede muziek geen gothic)
Joey zegt:
goede muziek als in?
-- zegt:
nerd, mia, daft punk
Joey zegt:
Oke
Zoveel kun jij nog helemaal niet aan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
I'd like a front row ticket!
Ah, jammer, dan kom ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:24 schreef Fascination het volgende:
Whehe lijkt me grappig alle KLB'ers in het echt te zien, maar ik kom niet.
Ik ga wel heenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:24 schreef Fascination het volgende:
Whehe lijkt me grappig alle KLB'ers in het echt te zien, maar ik kom niet.
En dan kom ik naar jou gluren.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga wel heenen dan ga ik ze begluren.
Volgende dag in de krant:quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Volgende dag in de krant:
Meisje aangerand door ~12 jongens in een donker vochtig steegje -- Uit verklaringen van getuigen kan worden opgemaakt dat de luidruchtige groep jongens er "nerderig" en "LARP-achtig" uitzag. Tevens beklaagden ze zich over de "matige chimeid", en vonden ze "de reis in het kut OV" niet opwegen tegen de opgedane ervaring. De identiteit van de daders is tot heden niet achterhaald.
Perfect voor een klb meet dus?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:38 schreef Nobu het volgende:
Ik wens iedereen veel sterkte in die tent, zo'n beetje alles waar hier over geklaagd word loopt daar wel rond.
Ik mag hopen dat ik dan niet die matige chimeid was.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Volgende dag in de krant:
Meisje aangerand door ~12 jongens in een donker vochtig steegje -- Uit verklaringen van getuigen kan worden opgemaakt dat de luidruchtige groep jongens er "nerderig" en "LARP-achtig" uitzag. Tevens beklaagden ze zich over de "matige chimeid", en vonden ze "de reis in het kut OV" niet opwegen tegen de opgedane ervaring. De identiteit van de daders is tot heden niet achterhaald.
Devvie is een guidoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:42 schreef de_boswachter het volgende:
Wie van de KLB'ers denken jullie dat een verschrikkelijke Guido is ?
[ afbeelding ]
Zo'n gast die op de meet komt met een wit overhemd, kekke Armani jeans en een ringbaardje op zijn zonnebankporum ?
Zou grappig zijn wanneer Remlof er zo uit zag![]()
uuuhquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik dan niet die matige chimeid was.
Dat zijn net de 2 soorten die er niet komen. Tis meer emo en altoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Perfect voor een klb meet dus?Gino's zijn lachen man
Of van die happende ballen
ANDERE TENT !!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:19 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Dat zijn net de 2 soorten die er niet komen. Tis meer emo en alto
Hoeft nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:27 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Helemaal naar Katwijk? Ik betaal geen benzinekosten hoor
Zullen we ze anders samen gaan beglurenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik herken jequote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zullen we ze anders samen gaan begluren? Maken we stiekem foto's en zetten die dan de volgende dag op Fok!
.
Ja hoor, valt vast niet opquote:
outsidr komt niet in mijn plannen voorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oke, outsidr rijdt ook mee trouwens
outsidr en ik misschieners bai zhe way!
Dr vriendjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
outsidr komt niet in mijn plannen voorOf ook een dame?
Gewoon genoeg drinken, dan is het ook een damequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
outsidr komt niet in mijn plannen voorOf ook een dame?
Jaaaa leukquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zullen we ze anders samen gaan begluren? Maken we stiekem foto's en zetten die dan de volgende dag op Fok!
.
Whehe, omdat ik mn nichtje naar onze zogenaamde meet heb gestuurd?quote:
Telefoonnummer van je nichtje dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
Whehe, omdat ik mn nichtje naar onze zogenaamde meet heb gestuurd?
Heel grappig jochie!
Komen zekerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
outsidr en ik misschieners bai zhe way!
Oeh, waarom datquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:07 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh en BT en Fascination moeten komen van mij trouwens
Lesbo secksquote:
GMTAquote:
Als ik zou komen dus niet héquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu wordt er al zoveel geluld enzo, maar op de meet zelf natuurlijk helemaal geen praatjes meer. Wat
er gebeuren gaat: bv afcojos die totaal geen skills blijkt te bezitten om ook maar een (1) vrouw te versieren; terwijl KLB op een zondag uitpuilt van zijn bijna veroveringen...
En voor de rest zal iedereen waarsch heel verlegen in zijn sapje/biertje/wijntje zitten te staren, bang om een gesprek te beginnen c.q. te continueren. Of sommigen kunnen op laatste moment ineens niet meer aanwezig zijn want vrouw/vriendin ziek of whatever smoes ze zo snel kunnen verzinnen.
En dan de sneakies: wel in de tivoli maar stiekem in een hoek op afstand toekijken naar een grote groep semisamenscholende mensen waarvan er eentje daadwerkelijk het lef had om een zwart FOK-shirt aan te trekken ter herkenning.
Ik ben vet leuk in het echt, en D_A ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu wordt er al zoveel geluld enzo, maar op de meet zelf natuurlijk helemaal geen praatjes meer. Wat
er gebeuren gaat: bv afcojos die totaal geen skills blijkt te bezitten om ook maar een (1) vrouw te versieren; terwijl KLB op een zondag uitpuilt van zijn bijna veroveringen...
En voor de rest zal iedereen waarsch heel verlegen in zijn sapje/biertje/wijntje zitten te staren, bang om een gesprek te beginnen c.q. te continueren. Of sommigen kunnen op laatste moment ineens niet meer aanwezig zijn want vrouw/vriendin ziek of whatever smoes ze zo snel kunnen verzinnen.
En dan de sneakies: wel in de tivoli maar stiekem in een hoek op afstand toekijken naar een grote groep semisamenscholende mensen waarvan er eentje daadwerkelijk het lef had om een zwart FOK-shirt aan te trekken ter herkenning.
Lul niet johquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:14 schreef gebrokenglas het volgende:
En voor de rest zal iedereen waarsch heel verlegen in zijn sapje/biertje/wijntje zitten te staren, bang om een gesprek te beginnen c.q. te continueren. Of sommigen kunnen op laatste moment ineens niet meer.
Bijna overwegenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
RawrIk ga bijna overwegen te komen
Bewijs het maar! D_A is wel leuk in het echt jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben vet leuk in het echt, en D_A ook.
Neem een aardappelschilmesje meequote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang voor de rest.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben vet leuk in het echt, en D_A ook.
Ging toch niet over Dark_Angelus maar over mij?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Bewijs het maar! D_A is wel leuk in het echt ja.
Knuffelt veel beter met een luchtje op![]()
En had geylle tongacties met outsidr(fobo)
Dat is zooo niet de D_A die ik bedoeldequote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Bewijs het maar! D_A is wel leuk in het echt ja.
Knuffelt veel beter met een luchtje op![]()
En had geylle tongacties met outsidr(fobo)
Of peppersprayquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Neem een aardappelschilmesje mee
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang voor de rest.
Dark_Angelus natuurlijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is zooo niet de D_A die ik bedoelde!
Wie bedoel jij?
Goedzoquote:[..]
Of pepperspray
Niet op een FOK meet, wel op een automeet enzulks. Wel grappig.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:17 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Lul niet johben je weleens op een meet geweest?
Ieh. Lief?quote:allemaal lieve mensen
Hij is maar een slap aftreksel van mij, hij is 2 koppen groter en 30 kilo zwaarder maar zuipt veel minder dan ikquote:
Oh nee, ik had het over de ONZ meet. Maar je op elkaar gaat lopen zeiken op een meetquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet op een FOK meet, wel op een automeet enzulks. Wel grappig.
[..]
Ieh. Lief?KLBers?
Meen je dat nou? Wat gebeurt hier?
Dan heb jij geen idee hoeveel smoezen er zijn damequote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dark_Angelus natuurlijk![]()
[..]
Goedzodaar ging je smoes om niet te komen
Er kan nog een hoop gebeuren in anderhalve maand.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:25 schreef Devvie het volgende:
HEY BIO, Ik ben waarschijnlijk ook van de partij!1!1![]()
Leuk he?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er kan nog een hoop gebeuren in anderhalve maand.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij is maar een slap aftreksel van mij, hij is 2 koppen groter en 30 kilo zwaarder maar zuipt veel minder dan ik!
Ik kan alle smoezen onderuit halenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan heb jij geen idee hoeveel smoezen er zijn dame
In Brabant wel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
want daar gaat het om het leven!!!!
Sop, sopquote:
Ik kwam net ja.quote:
Gastquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:13 schreef reetveter het volgende:
ja maar kan je in Tivoli eigenlijk zitten enzoDat je niet hele tijd moet staan en dat er van die mocropeople lopen
Tivoli is zelfs superieur aan elke andere tent in Utrecht en aan alle tenten in Groningen bij elkaarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:34 schreef reetveter het volgende:
-- zegt:
Joey zegt:
goede muziek als in?
-- zegt:
nerd, mia, daft punk
Joey zegt:
Oke
Je breekt mijn hartquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kwam net ja.
[/flauw]
Nee, daar ben ik nog niet aan toe.
Is er geen gewone studentenrkoeg ofzo? Niks van dat alternatieve zooiquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:41 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
En ik ben het nog steeds niet eens met de Tivoli trouwens.
Ik stem voor Stairway to Heaven. Makkelijk te vinden, niet zo'n teringend terug lopen met je zatte kop en dit koude weer.
Is vast een discotheek met rotmuziek waardoor je niet eens met mekaar kunt praten.
Correct me if I'm wrong.
Echt, waar baseer je dit opquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:41 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
En ik ben het nog steeds niet eens met de Tivoli trouwens.
Ik stem voor Stairway to Heaven. Makkelijk te vinden, niet zo'n teringend terug lopen met je zatte kop en dit koude weer.
Is vast een discotheek met rotmuziek waardoor je niet eens met mekaar kunt praten.
Correct me when I'm wrong.
Oh ik presteer het best om te verdwalen hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:43 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Echt, waar baseer je dit op![]()
![]()
![]()
![]()
Ten eerste is de Stairway echt niet zo veel dichterbij als Tivoli
Ten tweede is Tivoli geen klotetent met kankermuziek
Ten derde is echt niet dat je Tivoli niet kunt vinden
Stairway is goedquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Is er geen gewone studentenrkoeg ofzo? Niks van dat alternatieve zooi
Het is voor jou geen doen natuurlijk om even over te komen voor de meet?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:44 schreef skippy22 het volgende:
Waarom komen er geen lekkere kippetjes
Jij vindt rock normaal, ik nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Stairway is goed. Gewoon normale muziek die niet knetterhard staat
Mwoah op die routebeschrijving lijkt het heel kort omdat je dan via de taxi-en busbaan gaat enzo maar als je thuis wil komen adviseer ik je om dat eigenlijk niet te doen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oh ik presteer het best om te verdwalen hoor
Op die kaart ziet het er ver uit en vrijwel alle discotheken draaien kutmuziek. Top40 [ afbeelding ].
Maar goed, als het daar niet bevalt ben je wel zo in de Stairway
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:49 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Mwoah op die routebeschrijving lijkt het heel kort omdat je dan via de taxi-en busbaan gaat enzo maar als je thuis wil komen adviseer ik je om dat eigenlijk niet te doen.
Maar op zich valt het wel mee met top 40 muziek vind ik. De echte foute apres-ski bars, die reetveter en De_Ananas zeker wel kan waarderen, zijn Pakhuis en Beurs.
Apres-ski en top40 zijn dan ook twee heel verschillende dingen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:49 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Mwoah op die routebeschrijving lijkt het heel kort omdat je dan via de taxi-en busbaan gaat enzo maar als je thuis wil komen adviseer ik je om dat eigenlijk niet te doen.
Maar op zich valt het wel mee met top 40 muziek vind ik. De echte foute apres-ski bars, die reetveter zeker wel kan waarderen, zijn Pakhuis en Beurs.
Zeer grappig, alleen dit werd al gezegd bij de vorige meetquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik stem voorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Apres-Ski vind ik trouwens wel echt iets voor een FOK!meet. Dan moet je wel veel drinken om daar niet mekkerend binnen te zitten, dus gezelligheid
Kom op zeg, het is geen boerengat. Ik heb echt nooit zulke muziek gehoord daarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Apres-ski en top40 zijn dan ook twee heel verschillende dingen.
Maar ik ga dus niet voor mijn lol een avond van die muziek van usher, rihanna en meer van die kutartiesten luisteren, no way.
Ik ben niet leuk als ik veel drinkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Apres-Ski vind ik trouwens wel echt iets voor een FOK!meet. Dan moet je wel veel drinken om daar niet mekkerend binnen te zitten, dus gezelligheid
stfu noob, en ik pit bij jou.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:41 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Tivoli is zelfs superieur aan elke andere tent in Utrecht en aan alle tenten in Groningen bij elkaar
Dan ben je waarschijnlijk makkelijkerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben niet leuk als ik veel drink!
Ik ben hyper als ik drinkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan kan we toch naar de grootste studentenkroeg van utrecht de woo?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Is er geen gewone studentenrkoeg ofzo? Niks van dat alternatieve zooi
Ja primaquote:
maar vast wel makkelijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, iets te makkelijk als je het mij vraagt. En dat moeten we voorkomenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk makkelijker
Misschien!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik ben hyper als ik drinken ga ik iedereen knuffelen!
Maar je komt dus wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |