Niet op een FOK meet, wel op een automeet enzulks. Wel grappig.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:17 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Lul niet johben je weleens op een meet geweest?
Ieh. Lief?quote:allemaal lieve mensen
Hij is maar een slap aftreksel van mij, hij is 2 koppen groter en 30 kilo zwaarder maar zuipt veel minder dan ikquote:
Oh nee, ik had het over de ONZ meet. Maar je op elkaar gaat lopen zeiken op een meetquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet op een FOK meet, wel op een automeet enzulks. Wel grappig.
[..]
Ieh. Lief?KLBers?
Meen je dat nou? Wat gebeurt hier?
Dan heb jij geen idee hoeveel smoezen er zijn damequote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dark_Angelus natuurlijk![]()
[..]
Goedzodaar ging je smoes om niet te komen
Er kan nog een hoop gebeuren in anderhalve maand.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:25 schreef Devvie het volgende:
HEY BIO, Ik ben waarschijnlijk ook van de partij!1!1![]()
Leuk he?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er kan nog een hoop gebeuren in anderhalve maand.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij is maar een slap aftreksel van mij, hij is 2 koppen groter en 30 kilo zwaarder maar zuipt veel minder dan ik!
Ik kan alle smoezen onderuit halenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan heb jij geen idee hoeveel smoezen er zijn dame
In Brabant wel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
want daar gaat het om het leven!!!!
Sop, sopquote:
Ik kwam net ja.quote:
Gastquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:13 schreef reetveter het volgende:
ja maar kan je in Tivoli eigenlijk zitten enzoDat je niet hele tijd moet staan en dat er van die mocropeople lopen
Tivoli is zelfs superieur aan elke andere tent in Utrecht en aan alle tenten in Groningen bij elkaarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:34 schreef reetveter het volgende:
-- zegt:
beetje alternatieve muziek die je niet heel veel hoord (goede muziek geen gothic)
Joey zegt:
goede muziek als in?
-- zegt:
nerd, mia, daft punk
Joey zegt:
Oke
Die muziek is heul niet zo slecht.
Je breekt mijn hartquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kwam net ja.
[/flauw]
Nee, daar ben ik nog niet aan toe.
Is er geen gewone studentenrkoeg ofzo? Niks van dat alternatieve zooiquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:41 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
En ik ben het nog steeds niet eens met de Tivoli trouwens.
Ik stem voor Stairway to Heaven. Makkelijk te vinden, niet zo'n teringend terug lopen met je zatte kop en dit koude weer.
Is vast een discotheek met rotmuziek waardoor je niet eens met mekaar kunt praten.
Correct me if I'm wrong.
Echt, waar baseer je dit opquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:41 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
En ik ben het nog steeds niet eens met de Tivoli trouwens.
Ik stem voor Stairway to Heaven. Makkelijk te vinden, niet zo'n teringend terug lopen met je zatte kop en dit koude weer.
Is vast een discotheek met rotmuziek waardoor je niet eens met mekaar kunt praten.
Correct me when I'm wrong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |