quote:# Agressie of hinderlijk gedrag wordt absoluut niet getolereerd.
# Racistische, seksistische, beledigende en/of discriminerende uitlatingen, in welke vorm dan ook, worden absoluut niet getolereerd.
# Ongewenste intimiteiten worden absoluut niet getolereerd.
# Personen die duidelijk onder invloed zijn van drank of drugs wordt de toegang geweigerd.
Sorry, was even op leeftijd aan het praten met mensen uit het amsterdam-topic, waarom zien we jou nooit daar, K-D zit er ook...!quote:
Komt daar alternatief volk?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:56 schreef MoneyTalks het volgende:
Meet in Utrecht, dan kan ik wel komen aangezien ik er woon..
Jammer dat het in Tivoli is, wat een baggertent is dat, alternatief volk. Laat dan maar.
Kom, we gaan gauw naar het bodybuild topicquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik ook meer van een goede kroeg ben dan van een tivoli, maar wil best mijn principes een keer opzij zetten om iedereen het nakijken te geven omdat ik er zo ongelofelijk dead-sexy uitzie...
WIe is K-D?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Sorry, was even op leeftijd aan het praten met mensen uit het amsterdam-topic, waarom zien we jou nooit daar, K-D zit er ook...!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:55 schreef afcajos het volgende:
Ik lees dit op de site trouwens:
Bezoekers jonger dan 16 jaar hebben na 23:00 uur geen toegang.
Dus voor de jeugdigen onder ons, gewoon voor 11 uur binnen zijn
ow kut, ik las het verkeerdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Mag ik heel hard lachen of is dat gemeen?
Niet op dit soort avonden. Ik kom er vakerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Komt daar alternatief volk?![]()
![]()
Eens ff foto's zoeken van de luitjes daar, ik wil niet in 1 of ander donker metal hol binnen wandelen.
Ik ben nog nooit geweigerd bij Tivoli. Heb wel meegemaakt dat iemand anders die op een ONZ-meet was er niet meer naar binnen mochtquote:
quote:
Daar gaan m'n openingszinnen.quote:# Racistische, seksistische, beledigende en/of discriminerende uitlatingen, in welke vorm dan ook, worden absoluut niet getolereerd.
Dit ziet er niet echt gezellig uit eigenlijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
RAUW @ TIVOLI
Kijk...allemaal 18-jarige.....!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dit ziet er niet echt gezellig uit eigenlijk1 grote lichtbak man, zo lijken alle wijven lelijk.
edit: en wat een hengstenfeest man, allemaal piemels![]()
Je moet naar zo'n breezertent gaan. Leuke verhalen voor achteraf gegarandeerd.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dit ziet er niet echt gezellig uit eigenlijk1 grote lichtbak man, zo lijken alle wijven lelijk.
Kom je überhaupt weleens in tenten? Al eens aan gedacht dat deze foto misschien is gemaakt op het moment dat zo'n beetje alle verlichting aan ging?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:10 schreef CecilBDemented het volgende:
hele gezellige tent!! ik moet even aan mijn begeleider vragen of ik mag.
zit in tbs namelijk. maar klinkt erg leuk.
Jawelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kom je überhaupt weleens in tenten? Al eens aan gedacht dat deze foto misschien is gemaakt op het moment dat zo'n beetje alle verlichting aan ging?
Paradiso is ook zo en dat is ook kutquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jawelmaar het lijkt net 1 grote zaal zo, zonder hoekjes en swaffelhokjes
![]()
En Kali, natuurlijk krabbel ik niet terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |