Bedoening.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Lach je in het echt ook zo hard op mijn mopjes? Dan zal het een leuke bedoeling worden!
quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Wat ik altijd zo mooi vind aan de meets, is dat eerst bijna iedereen helemaal vol lof is en als puntje bij paaltje komt krabbelt de helft terug omdat er ergens wordt gemeld dat Tivoli voor 18 en ouder is....
Als iedereen nou gewoon komt kunnen de mensen die niet binnenkomen toch tot een uur of 1 in de ballenbak van de Mac gaan spelen???
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:37 schreef de_boswachter het volgende:
WTF Utrecht
Wanneer eens in Limburg, aangezien 3/4 van FOK uit LIM komt.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:37 schreef de_boswachter het volgende:
WTF Utrecht
Wanneer eens in Limburg, aangezien 3/4 van FOK uit LIM komt.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:41 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Is dat zo?
Verklaart wel een hoop.
Als er een Limburgse meet komt ben ik zeker van de partij
80's is altijd verantwoord!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:43 schreef afcajos het volgende:
Ow, ik ken die toko trouwens niet. Komt er een beetje jong vrouwelijk volk op af?Al zal het sowieso wel kek worden aangezien het 80's avond is
Kan ik echt geen zinnige uitspraak over doen op dit moment. Is een maand en 2 weken verder.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
U gaat ook?
Dan pakken wij samen de trein naar Utreg....
Ik las 'spoelen' en dacht tering hee, gaat wel heel hard nu in Zitterdquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Kan ik echt geen zinnige uitspraak over doen op dit moment. Is een maand en 2 weken verder.
Misschien ben ik tegen die tijd wel al vader man, weten wij veel?
Nee hoor. Die bestaan dan al niet meerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:45 schreef postmortum het volgende:
ik kom niet fsc moet spelen
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee hoor. Die bestaan dan al niet meer
Ow ja, 9 maanden. Ach, biologie was nooit m'n goedste vakquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
WTF neuk jij wat maar een draagtijd heeft van 6 weken, guppies???
Anyhoe, ik moet ook het rooster afwachten...
Ik ben bang dat ik ook meer van een goede kroeg ben dan van een tivoli, maar wil best mijn principes een keer opzij zetten om iedereen het nakijken te geven omdat ik er zo ongelofelijk dead-sexy uitzie...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ow ja, 9 maanden. Ach, biologie was nooit m'n goedste vak
Nee maar serieus: ik wil best een keer naar een meet, maar dan denk ik niet dat ik naar de 80's in Tivoli in utrecht wil.
Eigenlijk.
Doe mij maar een Limburgse meet
En ik mag niet mee?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
U gaat ook?
Dan pakken wij samen de trein naar Utreg....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |