Ik reserveer die natte vinger alvast.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:51 schreef afcajos het volgende:
[..]
Precies, de één haalt een natte vinger, en de ander een 'bruine vinger'
Nou, dan doe ik het wel, hoor. Wees maar gerust, Bio.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee hee, komen is een privilege hoorkan niet zomaar aan iedereen gegeven worden.
I'd like a front row ticketquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou, dan doe ik het wel, hoor. Wees maar gerust, Bio.
Das wel te doen ja, al heb je die shit natuurlijk niet de 27e, als er 80s party isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:34 schreef reetveter het volgende:
-- zegt:
beetje alternatieve muziek die je niet heel veel hoord (goede muziek geen gothic)
Joey zegt:
goede muziek als in?
-- zegt:
nerd, mia, daft punk
Joey zegt:
Oke
Die muziek is heul niet zo slecht.
Zoveel kun jij nog helemaal niet aan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
I'd like a front row ticket!
Ah, jammer, dan kom ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:24 schreef Fascination het volgende:
Whehe lijkt me grappig alle KLB'ers in het echt te zien, maar ik kom niet.
Ik ga wel heenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:24 schreef Fascination het volgende:
Whehe lijkt me grappig alle KLB'ers in het echt te zien, maar ik kom niet.
En dan kom ik naar jou gluren.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga wel heenen dan ga ik ze begluren.
Volgende dag in de krant:quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga wel heenen dan ga ik ze begluren.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Volgende dag in de krant:
Meisje aangerand door ~12 jongens in een donker vochtig steegje -- Uit verklaringen van getuigen kan worden opgemaakt dat de luidruchtige groep jongens er "nerderig" en "LARP-achtig" uitzag. Tevens beklaagden ze zich over de "matige chimeid", en vonden ze "de reis in het kut OV" niet opwegen tegen de opgedane ervaring. De identiteit van de daders is tot heden niet achterhaald.
Perfect voor een klb meet dus?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:38 schreef Nobu het volgende:
Ik wens iedereen veel sterkte in die tent, zo'n beetje alles waar hier over geklaagd word loopt daar wel rond.
Ik mag hopen dat ik dan niet die matige chimeid was.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Volgende dag in de krant:
Meisje aangerand door ~12 jongens in een donker vochtig steegje -- Uit verklaringen van getuigen kan worden opgemaakt dat de luidruchtige groep jongens er "nerderig" en "LARP-achtig" uitzag. Tevens beklaagden ze zich over de "matige chimeid", en vonden ze "de reis in het kut OV" niet opwegen tegen de opgedane ervaring. De identiteit van de daders is tot heden niet achterhaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |