quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:05 schreef De_Ananas het volgende:
Na het overweldigende succes van de eerste KLB SC meet ooit, die inmiddels legendarisch is, hebben jullie nu de kans om de echte KLB helden in het echt te ontmoeten!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:07 schreef Zero_Empathy het volgende:
ik zie de foto's wel verschijnen, ik ga toch niet achter me pc vandaan
Zeg je nu, uiteindelijk zit je aan frikandellen te likken, handtekeningen van anderen te signeren en te kijken naar tieten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:08 schreef De_Ananas het volgende:
Ik waarschijnlijk wel.
Om 20.00 ben ik klaar om handtekeningen uit te delen, frikandellen te signeren of een likje te geven aan je tieten.
Ja, in de binnenstadquote:
utrecht = 1 grote hoerenstadquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:09 schreef De_Ananas het volgende:
Is er ook een hoerenbuurt, voor NG?
goed idee, wie gaat er filmen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]Misschien kunnen ze een live stream verzorgen zodat we het allemaal kunnen volgen en er toch ook een beetje bij zijn.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:09 schreef kurk_droog het volgende:
Komen er ook spange chicks?
Kom je meeten ja oder nein.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:20 schreef reetveter het volgende:
Eindelijk kan ik weer op het forum. ik kon uiteraad ook tenzij ik word belemmerdtdtdtdttttt door iets.
Hoe heet dat meisje in je UIquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:20 schreef reetveter het volgende:
Eindelijk kan ik weer op het forum. ik kon uiteraad ook tenzij ik word belemmerdtdtdtdttttt door iets.
Niet dat ik ver weg woon maar geen zin om tam in de trein te zittenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:21 schreef kurk_droog het volgende:
Als ik kan blijven pitten kom ik misschien
Ik moest op de vorige meet van Amsterdam naar Raalte, dat is pas een kutendquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niet dat ik ver weg woon maar geen zin om tam in de trein te zitten
Waarheen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik moest op de vorige meet van Amsterdam naar Raalte, dat is pas een kutend
Neuh.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:28 schreef reetveter het volgende:
Waarschijnlijk komt alleen de SC + Bio
Raaltequote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik moest op de vorige meet van Amsterdam naar Raalte, dat is pas een kutend
Is dat te lopen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:28 schreef Biogarde het volgende:
Route vanaf centraal toegevoegd.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:28 schreef reetveter het volgende:
Waarschijnlijk komt alleen de mannelijke SC + Bio
Ja, nog geen 10 minuten.quote:
quote:
Nou als jij komtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Waarom niet de Stairway? Die is ontzettend makkelijk te vinden vanaf CS
Ach ik kom wel johquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:43 schreef reetveter het volgende:
wat is dat voor onzin jos, mischien?
Omdat dat voor flikkers, ONZ'ers en metaltuig is. Wij zijn motherfucking KLB, geen tyfussubforum.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Metaltuig? Het is een rockcafequote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat dat voor flikkers, ONZ'ers en metaltuig is. Wij zijn motherfucking KLB, geen tyfussubforum.
Ik breng je wel veilig thuisquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
1 pot natquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Metaltuig? Het is een rockcafe, heb er de vorige keer iig niets van metal gehoord
Kwartet dan, outsidr wil ook meedoenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Met Bi0
Spuit ik een luchtje in zijn haar
Ja, jaag even iedereen weg ofzoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat dat voor flikkers, ONZ'ers en metaltuig is. Wij zijn motherfucking KLB, geen tyfussubforum.
Mag ik van jou van de serie...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Kwartet dan, outsidr wil ook meedoen
Gaan we toch chicks hosselen met afcajosquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:48 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nou, misschien kom ik wel wat verzachtende menthol doekjes brengen want aan de man/vrouw verhouding te zien zal het een schrale bedoening worden daar achter
NEEquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mag ik van jou van de serie...
Ik ga naar Rotterdamd oei
Hooguit hangen er dan twee ferme tieten boven de lul vrees ik, maar risico's horen bij het leven.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gaan we toch chicks hosselen met afcajos
Kom jij ook?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:52 schreef Broekpaling het volgende:
Benieuwd of de niet SlowChattende KLB userts daar ook komen zeiken op de SC.![]()
Komt NB ook?![]()
![]()
![]()
quote:
Ja, ik hoorde dat mirre ook mee mocht van de dokters.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:52 schreef Broekpaling het volgende:
Benieuwd of de niet SlowChattende KLB userts daar ook komen zeiken op de SC.![]()
Komt NB ook?![]()
![]()
![]()
quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bio heeft genoeg tiet voor ons allen.
Bedoening.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Lach je in het echt ook zo hard op mijn mopjes? Dan zal het een leuke bedoeling worden!
quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Wat ik altijd zo mooi vind aan de meets, is dat eerst bijna iedereen helemaal vol lof is en als puntje bij paaltje komt krabbelt de helft terug omdat er ergens wordt gemeld dat Tivoli voor 18 en ouder is....
Als iedereen nou gewoon komt kunnen de mensen die niet binnenkomen toch tot een uur of 1 in de ballenbak van de Mac gaan spelen???
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:37 schreef de_boswachter het volgende:
WTF Utrecht
Wanneer eens in Limburg, aangezien 3/4 van FOK uit LIM komt.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:37 schreef de_boswachter het volgende:
WTF Utrecht
Wanneer eens in Limburg, aangezien 3/4 van FOK uit LIM komt.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:41 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Is dat zo?
Verklaart wel een hoop.
Als er een Limburgse meet komt ben ik zeker van de partij
80's is altijd verantwoord!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:43 schreef afcajos het volgende:
Ow, ik ken die toko trouwens niet. Komt er een beetje jong vrouwelijk volk op af?Al zal het sowieso wel kek worden aangezien het 80's avond is
Kan ik echt geen zinnige uitspraak over doen op dit moment. Is een maand en 2 weken verder.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
U gaat ook?
Dan pakken wij samen de trein naar Utreg....
Ik las 'spoelen' en dacht tering hee, gaat wel heel hard nu in Zitterdquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Kan ik echt geen zinnige uitspraak over doen op dit moment. Is een maand en 2 weken verder.
Misschien ben ik tegen die tijd wel al vader man, weten wij veel?
Nee hoor. Die bestaan dan al niet meerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:45 schreef postmortum het volgende:
ik kom niet fsc moet spelen
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee hoor. Die bestaan dan al niet meer
Ow ja, 9 maanden. Ach, biologie was nooit m'n goedste vakquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
WTF neuk jij wat maar een draagtijd heeft van 6 weken, guppies???
Anyhoe, ik moet ook het rooster afwachten...
Ik ben bang dat ik ook meer van een goede kroeg ben dan van een tivoli, maar wil best mijn principes een keer opzij zetten om iedereen het nakijken te geven omdat ik er zo ongelofelijk dead-sexy uitzie...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ow ja, 9 maanden. Ach, biologie was nooit m'n goedste vak
Nee maar serieus: ik wil best een keer naar een meet, maar dan denk ik niet dat ik naar de 80's in Tivoli in utrecht wil.
Eigenlijk.
Doe mij maar een Limburgse meet
En ik mag niet mee?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
U gaat ook?
Dan pakken wij samen de trein naar Utreg....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |