quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:05 schreef De_Ananas het volgende:
Na het overweldigende succes van de eerste KLB SC meet ooit, die inmiddels legendarisch is, hebben jullie nu de kans om de echte KLB helden in het echt te ontmoeten!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:07 schreef Zero_Empathy het volgende:
ik zie de foto's wel verschijnen, ik ga toch niet achter me pc vandaan
Zeg je nu, uiteindelijk zit je aan frikandellen te likken, handtekeningen van anderen te signeren en te kijken naar tieten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:08 schreef De_Ananas het volgende:
Ik waarschijnlijk wel.
Om 20.00 ben ik klaar om handtekeningen uit te delen, frikandellen te signeren of een likje te geven aan je tieten.
Ja, in de binnenstadquote:
utrecht = 1 grote hoerenstadquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:09 schreef De_Ananas het volgende:
Is er ook een hoerenbuurt, voor NG?
goed idee, wie gaat er filmen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]Misschien kunnen ze een live stream verzorgen zodat we het allemaal kunnen volgen en er toch ook een beetje bij zijn.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:09 schreef kurk_droog het volgende:
Komen er ook spange chicks?
Kom je meeten ja oder nein.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:20 schreef reetveter het volgende:
Eindelijk kan ik weer op het forum. ik kon uiteraad ook tenzij ik word belemmerdtdtdtdttttt door iets.
Hoe heet dat meisje in je UIquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:20 schreef reetveter het volgende:
Eindelijk kan ik weer op het forum. ik kon uiteraad ook tenzij ik word belemmerdtdtdtdttttt door iets.
Niet dat ik ver weg woon maar geen zin om tam in de trein te zittenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:21 schreef kurk_droog het volgende:
Als ik kan blijven pitten kom ik misschien
Ik moest op de vorige meet van Amsterdam naar Raalte, dat is pas een kutendquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niet dat ik ver weg woon maar geen zin om tam in de trein te zitten
Waarheen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik moest op de vorige meet van Amsterdam naar Raalte, dat is pas een kutend
Neuh.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:28 schreef reetveter het volgende:
Waarschijnlijk komt alleen de SC + Bio
Raaltequote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik moest op de vorige meet van Amsterdam naar Raalte, dat is pas een kutend
Is dat te lopen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:28 schreef Biogarde het volgende:
Route vanaf centraal toegevoegd.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:28 schreef reetveter het volgende:
Waarschijnlijk komt alleen de mannelijke SC + Bio
Ja, nog geen 10 minuten.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |