Dr vriendjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
outsidr komt niet in mijn plannen voorOf ook een dame?
Gewoon genoeg drinken, dan is het ook een damequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
outsidr komt niet in mijn plannen voorOf ook een dame?
Jaaaa leukquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zullen we ze anders samen gaan begluren? Maken we stiekem foto's en zetten die dan de volgende dag op Fok!
.
Whehe, omdat ik mn nichtje naar onze zogenaamde meet heb gestuurd?quote:
Telefoonnummer van je nichtje dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
Whehe, omdat ik mn nichtje naar onze zogenaamde meet heb gestuurd?
Heel grappig jochie!
Komen zekerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
outsidr en ik misschieners bai zhe way!
Oeh, waarom datquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:07 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh en BT en Fascination moeten komen van mij trouwens
Lesbo secksquote:
GMTAquote:
Als ik zou komen dus niet héquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu wordt er al zoveel geluld enzo, maar op de meet zelf natuurlijk helemaal geen praatjes meer. Wat
er gebeuren gaat: bv afcojos die totaal geen skills blijkt te bezitten om ook maar een (1) vrouw te versieren; terwijl KLB op een zondag uitpuilt van zijn bijna veroveringen...
En voor de rest zal iedereen waarsch heel verlegen in zijn sapje/biertje/wijntje zitten te staren, bang om een gesprek te beginnen c.q. te continueren. Of sommigen kunnen op laatste moment ineens niet meer aanwezig zijn want vrouw/vriendin ziek of whatever smoes ze zo snel kunnen verzinnen.
En dan de sneakies: wel in de tivoli maar stiekem in een hoek op afstand toekijken naar een grote groep semisamenscholende mensen waarvan er eentje daadwerkelijk het lef had om een zwart FOK-shirt aan te trekken ter herkenning.
Ik ben vet leuk in het echt, en D_A ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu wordt er al zoveel geluld enzo, maar op de meet zelf natuurlijk helemaal geen praatjes meer. Wat
er gebeuren gaat: bv afcojos die totaal geen skills blijkt te bezitten om ook maar een (1) vrouw te versieren; terwijl KLB op een zondag uitpuilt van zijn bijna veroveringen...
En voor de rest zal iedereen waarsch heel verlegen in zijn sapje/biertje/wijntje zitten te staren, bang om een gesprek te beginnen c.q. te continueren. Of sommigen kunnen op laatste moment ineens niet meer aanwezig zijn want vrouw/vriendin ziek of whatever smoes ze zo snel kunnen verzinnen.
En dan de sneakies: wel in de tivoli maar stiekem in een hoek op afstand toekijken naar een grote groep semisamenscholende mensen waarvan er eentje daadwerkelijk het lef had om een zwart FOK-shirt aan te trekken ter herkenning.
Lul niet johquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:14 schreef gebrokenglas het volgende:
En voor de rest zal iedereen waarsch heel verlegen in zijn sapje/biertje/wijntje zitten te staren, bang om een gesprek te beginnen c.q. te continueren. Of sommigen kunnen op laatste moment ineens niet meer.
Bijna overwegenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
RawrIk ga bijna overwegen te komen
Bewijs het maar! D_A is wel leuk in het echt jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben vet leuk in het echt, en D_A ook.
Neem een aardappelschilmesje meequote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang voor de rest.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben vet leuk in het echt, en D_A ook.
Ging toch niet over Dark_Angelus maar over mij?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Bewijs het maar! D_A is wel leuk in het echt ja.
Knuffelt veel beter met een luchtje op![]()
En had geylle tongacties met outsidr(fobo)
Dat is zooo niet de D_A die ik bedoeldequote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Bewijs het maar! D_A is wel leuk in het echt ja.
Knuffelt veel beter met een luchtje op![]()
En had geylle tongacties met outsidr(fobo)
Of peppersprayquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Neem een aardappelschilmesje mee
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang voor de rest.
Dark_Angelus natuurlijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is zooo niet de D_A die ik bedoelde!
Wie bedoel jij?
Goedzoquote:[..]
Of pepperspray
Niet op een FOK meet, wel op een automeet enzulks. Wel grappig.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:17 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Lul niet johben je weleens op een meet geweest?
Ieh. Lief?quote:allemaal lieve mensen
Hij is maar een slap aftreksel van mij, hij is 2 koppen groter en 30 kilo zwaarder maar zuipt veel minder dan ikquote:
Oh nee, ik had het over de ONZ meet. Maar je op elkaar gaat lopen zeiken op een meetquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet op een FOK meet, wel op een automeet enzulks. Wel grappig.
[..]
Ieh. Lief?KLBers?
Meen je dat nou? Wat gebeurt hier?
Dan heb jij geen idee hoeveel smoezen er zijn damequote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dark_Angelus natuurlijk![]()
[..]
Goedzodaar ging je smoes om niet te komen
Er kan nog een hoop gebeuren in anderhalve maand.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:25 schreef Devvie het volgende:
HEY BIO, Ik ben waarschijnlijk ook van de partij!1!1![]()
Leuk he?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er kan nog een hoop gebeuren in anderhalve maand.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij is maar een slap aftreksel van mij, hij is 2 koppen groter en 30 kilo zwaarder maar zuipt veel minder dan ik!
Ik kan alle smoezen onderuit halenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan heb jij geen idee hoeveel smoezen er zijn dame
In Brabant wel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
want daar gaat het om het leven!!!!
Sop, sopquote:
Ik kwam net ja.quote:
Gastquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:13 schreef reetveter het volgende:
ja maar kan je in Tivoli eigenlijk zitten enzoDat je niet hele tijd moet staan en dat er van die mocropeople lopen
Tivoli is zelfs superieur aan elke andere tent in Utrecht en aan alle tenten in Groningen bij elkaarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:34 schreef reetveter het volgende:
-- zegt:
beetje alternatieve muziek die je niet heel veel hoord (goede muziek geen gothic)
Joey zegt:
goede muziek als in?
-- zegt:
nerd, mia, daft punk
Joey zegt:
Oke
Die muziek is heul niet zo slecht.
Je breekt mijn hartquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kwam net ja.
[/flauw]
Nee, daar ben ik nog niet aan toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |