Devvie is een guidoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:42 schreef de_boswachter het volgende:
Wie van de KLB'ers denken jullie dat een verschrikkelijke Guido is ?
[ afbeelding ]
Zo'n gast die op de meet komt met een wit overhemd, kekke Armani jeans en een ringbaardje op zijn zonnebankporum ?
Zou grappig zijn wanneer Remlof er zo uit zag![]()
uuuhquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik dan niet die matige chimeid was.
Dat zijn net de 2 soorten die er niet komen. Tis meer emo en altoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Perfect voor een klb meet dus?Gino's zijn lachen man
Of van die happende ballen
ANDERE TENT !!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:19 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Dat zijn net de 2 soorten die er niet komen. Tis meer emo en alto
Hoeft nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:27 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Helemaal naar Katwijk? Ik betaal geen benzinekosten hoor
Zullen we ze anders samen gaan beglurenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga wel heenen dan ga ik ze begluren.
Ik herken jequote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga wel heenen dan ga ik ze begluren.
quote:
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zullen we ze anders samen gaan begluren? Maken we stiekem foto's en zetten die dan de volgende dag op Fok!
.
Ja hoor, valt vast niet opquote:
outsidr komt niet in mijn plannen voorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oke, outsidr rijdt ook mee trouwens
outsidr en ik misschieners bai zhe way!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |