Zoveel kun jij nog helemaal niet aan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
I'd like a front row ticket!
Ah, jammer, dan kom ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:24 schreef Fascination het volgende:
Whehe lijkt me grappig alle KLB'ers in het echt te zien, maar ik kom niet.
Ik ga wel heenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:24 schreef Fascination het volgende:
Whehe lijkt me grappig alle KLB'ers in het echt te zien, maar ik kom niet.
En dan kom ik naar jou gluren.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga wel heenen dan ga ik ze begluren.
Volgende dag in de krant:quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Volgende dag in de krant:
Meisje aangerand door ~12 jongens in een donker vochtig steegje -- Uit verklaringen van getuigen kan worden opgemaakt dat de luidruchtige groep jongens er "nerderig" en "LARP-achtig" uitzag. Tevens beklaagden ze zich over de "matige chimeid", en vonden ze "de reis in het kut OV" niet opwegen tegen de opgedane ervaring. De identiteit van de daders is tot heden niet achterhaald.
Perfect voor een klb meet dus?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:38 schreef Nobu het volgende:
Ik wens iedereen veel sterkte in die tent, zo'n beetje alles waar hier over geklaagd word loopt daar wel rond.
Ik mag hopen dat ik dan niet die matige chimeid was.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Volgende dag in de krant:
Meisje aangerand door ~12 jongens in een donker vochtig steegje -- Uit verklaringen van getuigen kan worden opgemaakt dat de luidruchtige groep jongens er "nerderig" en "LARP-achtig" uitzag. Tevens beklaagden ze zich over de "matige chimeid", en vonden ze "de reis in het kut OV" niet opwegen tegen de opgedane ervaring. De identiteit van de daders is tot heden niet achterhaald.
Devvie is een guidoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:42 schreef de_boswachter het volgende:
Wie van de KLB'ers denken jullie dat een verschrikkelijke Guido is ?
[ afbeelding ]
Zo'n gast die op de meet komt met een wit overhemd, kekke Armani jeans en een ringbaardje op zijn zonnebankporum ?
Zou grappig zijn wanneer Remlof er zo uit zag![]()
uuuhquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik dan niet die matige chimeid was.
Dat zijn net de 2 soorten die er niet komen. Tis meer emo en altoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Perfect voor een klb meet dus?Gino's zijn lachen man
Of van die happende ballen
ANDERE TENT !!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:19 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Dat zijn net de 2 soorten die er niet komen. Tis meer emo en alto
Hoeft nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:27 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Helemaal naar Katwijk? Ik betaal geen benzinekosten hoor
Zullen we ze anders samen gaan beglurenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik herken jequote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zullen we ze anders samen gaan begluren? Maken we stiekem foto's en zetten die dan de volgende dag op Fok!
.
Ja hoor, valt vast niet opquote:
outsidr komt niet in mijn plannen voorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oke, outsidr rijdt ook mee trouwens
outsidr en ik misschieners bai zhe way!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |