Is er geen gewone studentenrkoeg ofzo? Niks van dat alternatieve zooiquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:41 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
En ik ben het nog steeds niet eens met de Tivoli trouwens.
Ik stem voor Stairway to Heaven. Makkelijk te vinden, niet zo'n teringend terug lopen met je zatte kop en dit koude weer.
Is vast een discotheek met rotmuziek waardoor je niet eens met mekaar kunt praten.
Correct me if I'm wrong.
Echt, waar baseer je dit opquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:41 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
En ik ben het nog steeds niet eens met de Tivoli trouwens.
Ik stem voor Stairway to Heaven. Makkelijk te vinden, niet zo'n teringend terug lopen met je zatte kop en dit koude weer.
Is vast een discotheek met rotmuziek waardoor je niet eens met mekaar kunt praten.
Correct me when I'm wrong.
Oh ik presteer het best om te verdwalen hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:43 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Echt, waar baseer je dit op![]()
![]()
![]()
![]()
Ten eerste is de Stairway echt niet zo veel dichterbij als Tivoli
Ten tweede is Tivoli geen klotetent met kankermuziek
Ten derde is echt niet dat je Tivoli niet kunt vinden
Stairway is goedquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Is er geen gewone studentenrkoeg ofzo? Niks van dat alternatieve zooi
Het is voor jou geen doen natuurlijk om even over te komen voor de meet?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:44 schreef skippy22 het volgende:
Waarom komen er geen lekkere kippetjes
Jij vindt rock normaal, ik nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Stairway is goed. Gewoon normale muziek die niet knetterhard staat
Mwoah op die routebeschrijving lijkt het heel kort omdat je dan via de taxi-en busbaan gaat enzo maar als je thuis wil komen adviseer ik je om dat eigenlijk niet te doen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oh ik presteer het best om te verdwalen hoor
Op die kaart ziet het er ver uit en vrijwel alle discotheken draaien kutmuziek. Top40 [ afbeelding ].
Maar goed, als het daar niet bevalt ben je wel zo in de Stairway
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:49 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Mwoah op die routebeschrijving lijkt het heel kort omdat je dan via de taxi-en busbaan gaat enzo maar als je thuis wil komen adviseer ik je om dat eigenlijk niet te doen.
Maar op zich valt het wel mee met top 40 muziek vind ik. De echte foute apres-ski bars, die reetveter en De_Ananas zeker wel kan waarderen, zijn Pakhuis en Beurs.
Apres-ski en top40 zijn dan ook twee heel verschillende dingen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:49 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Mwoah op die routebeschrijving lijkt het heel kort omdat je dan via de taxi-en busbaan gaat enzo maar als je thuis wil komen adviseer ik je om dat eigenlijk niet te doen.
Maar op zich valt het wel mee met top 40 muziek vind ik. De echte foute apres-ski bars, die reetveter zeker wel kan waarderen, zijn Pakhuis en Beurs.
Zeer grappig, alleen dit werd al gezegd bij de vorige meetquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu wordt er al zoveel geluld enzo, maar op de meet zelf natuurlijk helemaal geen praatjes meer. Wat
er gebeuren gaat: bv afcojos die totaal geen skills blijkt te bezitten om ook maar een (1) vrouw te versieren; terwijl KLB op een zondag uitpuilt van zijn bijna veroveringen...
En voor de rest zal iedereen waarsch heel verlegen in zijn sapje/biertje/wijntje zitten te staren, bang om een gesprek te beginnen c.q. te continueren. Of sommigen kunnen op laatste moment ineens niet meer aanwezig zijn want vrouw/vriendin ziek of whatever smoes ze zo snel kunnen verzinnen.
En dan de sneakies: wel in de tivoli maar stiekem in een hoek op afstand toekijken naar een grote groep semisamenscholende mensen waarvan er eentje daadwerkelijk het lef had om een zwart FOK-shirt aan te trekken ter herkenning.
Ik stem voorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Apres-Ski vind ik trouwens wel echt iets voor een FOK!meet. Dan moet je wel veel drinken om daar niet mekkerend binnen te zitten, dus gezelligheid
Kom op zeg, het is geen boerengat. Ik heb echt nooit zulke muziek gehoord daarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Apres-ski en top40 zijn dan ook twee heel verschillende dingen.
Maar ik ga dus niet voor mijn lol een avond van die muziek van usher, rihanna en meer van die kutartiesten luisteren, no way.
Ik ben niet leuk als ik veel drinkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Apres-Ski vind ik trouwens wel echt iets voor een FOK!meet. Dan moet je wel veel drinken om daar niet mekkerend binnen te zitten, dus gezelligheid
stfu noob, en ik pit bij jou.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:41 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Tivoli is zelfs superieur aan elke andere tent in Utrecht en aan alle tenten in Groningen bij elkaar
Dan ben je waarschijnlijk makkelijkerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben niet leuk als ik veel drink!
Ik ben hyper als ik drinkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan kan we toch naar de grootste studentenkroeg van utrecht de woo?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Is er geen gewone studentenrkoeg ofzo? Niks van dat alternatieve zooi
Ja primaquote:
maar vast wel makkelijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, iets te makkelijk als je het mij vraagt. En dat moeten we voorkomenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk makkelijker
Misschien!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik ben hyper als ik drinken ga ik iedereen knuffelen!
Maar je komt dus wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |